Hij is wegquote:Op donderdag 7 april 2005 14:40 schreef melanie_the_miss het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
hoezo ze is al weg ben je nu haar moeder?quote:Op donderdag 7 april 2005 14:39 schreef sararaats het volgende:
[..]
blubblubblub, ze is al weg en hou er aub over op
Ze waren overdwarsquote:Op donderdag 7 april 2005 14:44 schreef Insomaniac het volgende:
Kheb de krasfoto's gemist.
Ze staan op mijn netvlies gegriftquote:Op donderdag 7 april 2005 14:44 schreef Insomaniac het volgende:
Bewijs!quote:Op donderdag 7 april 2005 14:44 schreef sararaats het volgende:
ik ben nogal plat vanboven
Heb je ze er af gesnedenquote:Op donderdag 7 april 2005 14:44 schreef sararaats het volgende:
nee dommerik, die krasfotoquote:Op donderdag 7 april 2005 14:43 schreef tommy4487 het volgende:
[..]
hoezo ze is al weg ben je nu haar moeder?
Waar is dat "remember kids" plaatje als je hem nodig hebt!quote:
Post die foto nog eens? Ik ben lesbisch en ik val op krassers. Misschien zou er iets moois tussen ons kunnen ontstaan.quote:Op donderdag 7 april 2005 14:46 schreef sararaats het volgende:
[..]
nee dommerik, die krasfoto
mag ik vragen die foto met dat mes weg te halen?
ik ookquote:Op donderdag 7 april 2005 14:44 schreef Insomaniac het volgende:
weggekrast?quote:Op donderdag 7 april 2005 14:44 schreef sararaats het volgende:
NEE !!!!!!quote:Op donderdag 7 april 2005 14:47 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Post die foto nog eens? Ik ben lesbisch en ik val op krassers. Misschien zou er iets moois tussen ons kunnen ontstaan..
Sorry, maar het gaat me te ver om helemaal naar België te rijden om je daar uit te gaan staan lachen.quote:Op donderdag 7 april 2005 14:47 schreef sararaats het volgende:
luister eens goed, ik ben niet in de stemming om online beledigd te worden
quote:Op donderdag 7 april 2005 14:46 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Waar is dat "remember kids" plaatje als je hem nodig hebt!
quote:Op donderdag 7 april 2005 14:47 schreef sararaats het volgende:
luister eens goed, ik ben niet in de stemming om online beledigd te worden
Vroeg ik me ookal af, echt stom.quote:Op donderdag 7 april 2005 14:47 schreef Heatseeker het volgende:
Zeg,
Waarom hou je hand steeds tegen je hoofd?
Het vriest momenteel niet dus zo zwaar zal je hoofd niet zijn nu.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |