om jezelf te quotequote:Op donderdag 7 april 2005 16:48 schreef sararaats het volgende:
zo Havoc, dan mag je nu alle topics weghalen ook
ze zouden jou een ban moeten geven totdat je site wat voorsteltquote:
Is zij maar 1,49 Mquote:Op donderdag 7 april 2005 16:19 schreef DuchessX het volgende:
http://www.tmf.be/index.php?page=id&profile_id=27389&PHPSESSID=SZNJDWWLBLVOVTVMTKPREINM
Je haar zit hier wel heel anders
je doet niet andersquote:Op donderdag 7 april 2005 17:07 schreef sararaats het volgende:
dan ga ik lekker dwars liggen
als we maar tieten zien...hoe je ligt zal me aan mn anus oxiderenquote:Op donderdag 7 april 2005 17:07 schreef sararaats het volgende:
Dat dan weer welquote:Op donderdag 7 april 2005 17:01 schreef requiem4adream het volgende:
wel geniaal.... amper 'n week op fok en nu al legendarisch
(kansloos maar dat doet er niet toe)
Je doet je best maar.quote:Op donderdag 7 april 2005 17:07 schreef sararaats het volgende:
je hebt wel een grote bek voor een kleine pot!!quote:Op donderdag 7 april 2005 17:21 schreef sararaats het volgende:
Havoc is een vieze pruilbakkes die kickt op naaktfoto's.
ik moet je teleurstellen, er komen geen tieten
You cant picture what ya don't have.quote:Op donderdag 7 april 2005 17:21 schreef sararaats het volgende:
Havoc is een vieze pruilbakkes die kickt op naaktfoto's.
ik moet je teleurstellen, er komen geen tieten
quote:Op donderdag 7 april 2005 16:51 schreef Havoc het volgende:
[..]
Nope.
Topics worden op Fok! niet gedelete.
Dat jij nou zo stom bent dat je jezelf hier in een halve middag onsterfelijk belachelijk hebt gemaakt is niet mijn probleem.
ten vierde had je jezelf beter niet in t onzin topic voor kunnen stellenquote:Op donderdag 7 april 2005 17:36 schreef sararaats het volgende:
ten eerste, ik ben niet stom en ten tweede, jullie maken van mijn topic een orgietopic
en ten derde, ik post lekker geen tieten
Waarom hij is toch goed zo ?quote:Op donderdag 7 april 2005 17:06 schreef tommy4487 het volgende:
[..]
ze zouden jou een ban moeten geven totdat je site wat voorstelt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |