1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 | 1 (1) GLO 272 +19 2 (2) bukgeit 210 +6 3 (3) newbiedoobiedoo 150 +15 4 (4) DaisyDuke 111 +2 5 (5) ranja 100 +9 6 (6) Berkery 87 +11 7 (7) belsen 61 +7 8 (8) Scrutinizer 60 +10 9 (9) Captain_Redbeard 52 +5 (9) Sack_Blabbath 52 +5 10 (10) iggy_in_the_house 46 +2 (11) bartrid 46 +3 11 (12) dolle_hond 45 +3 12 (13) Z 43 +3 13 (16) timbob 41 +10 14 (16) lubje25 40 +9 15 (15) bigshadow 37 +3 16 (14) de_man_in_beige 36 17 (17) Grobbel 29 18 (18) TheSilentEnigma 30 +2 19 (20) Gambolputty 28 +3 20 (19) bimmel 27 21 (21) methodmich 23 +1 (22) RoofingBurner 23 +2 (24) Neleos 23 +5 22 (23) pyl 22 +3 23 (25) Doc 19 +2 24 (26) Jobbel 16 (28) Ascaroth 16 +2 25 (27) Neva 15 26 (29) le_knightclub_soda 6 27 (30) UIO_AMS 8 +3 28 (30) thaleia 5 (30) uzuki_naruto 5 29 (31) Jostie 4 (31) dorian_g 4 (32) peaceman 4 +1 30 (32) ArmaniMania 3 (32) Zanderrr 3 (32) kikker69 3 (34) placebeau 3 +2 31 (33) ve4443 2 32 (34) Mark 1 (34) cora4034 1 (34) zookie 1 (34) Litpho 1 (34) onkjoe 1 (34) Tong80 1 (34) thabit 1 (34) Tomek 1 (34) ceteetje 1 (34) Hansz 1 (34) outtayourleague 1 (34) SicSicSics 1 (34) know_ 1 (--) Nickthedick 1 +1 |
quote:Op woensdag 6 april 2005 20:24 schreef dolle_hond het volgende:
ik denk dat het iets met roken te maken heeft
Dit antwoord eigenlijk al verwachtend, de vraag opnieuw.quote:
En dat is hem wel.quote:
Je moet eens wat vaker de Veronica gids lezenquote:Op woensdag 6 april 2005 21:23 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Huh, die was toch met Flavio Briatore (of hoe je dat ook mag schrijven)?
Daar heeft ze een kind van geloof ik.quote:Op woensdag 6 april 2005 21:23 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Huh, die was toch met Flavio Briatore (of hoe je dat ook mag schrijven)?
quote:Op woensdag 6 april 2005 21:24 schreef Berkery het volgende:
[..]
Je moet eens wat vaker de Veronica gids lezen![]()
ff wat verzinnen
Zullen we naast Muziek- en Schoenentrivia ook maar een Roddeltrivia gaan beginnen?quote:Op woensdag 6 april 2005 21:25 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Daar heeft ze een kind van geloof ik.
Mmmm. 1-0 voor FC Scrutinizerquote:Op woensdag 6 april 2005 22:10 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Toch wel. Kijk maar in de Veronica-gids
Ik dacht al... in wat voor band zit die zanger van Cake ook weer....quote:Op woensdag 6 april 2005 22:39 schreef de_man_in_beige het volgende:
De man met baardje lijkt me de zanger van Cake.
Ik gok Cake dus...
Cake is goedquote:Op woensdag 6 april 2005 22:39 schreef de_man_in_beige het volgende:
De man met baardje lijkt me de zanger van Cake.
Ik gok Cake dus...
Ja ja, ik heb gestudeerd!quote:Op woensdag 6 april 2005 22:40 schreef ranja het volgende:
[..]
Ik dacht al... in wat voor band zit die zanger van Cake ook weer....
quote:
quote:Op woensdag 6 april 2005 22:47 schreef bartrid het volgende:
Heet Timbob Shaun of the dead al gezien? Min of meer dezelfde cast als Spaced....
zeker! Vandaag dvd binnengekregen en net gekeken. Briljantquote:Op woensdag 6 april 2005 22:56 schreef timbob het volgende:
[..]
die had ik eerst gezien
daarna ging ik spaced kijken
vet grappig
quote:Op woensdag 6 april 2005 23:07 schreef GLO het volgende:
Ben ik weer. Niemand raadt The Gang Of Four begrijp ik?
Yep.quote:Op woensdag 6 april 2005 23:19 schreef ranja het volgende:
Dan kan Huub je nog wel eens meevallen
Dus acterende zangers en geen zingende acteurs?
100% correctomundo!quote:Op woensdag 6 april 2005 23:27 schreef Berkery het volgende:
David Bowie
Sting
Elvis Presley
Snoop Dogg
Mick Jagger
Roger Daltrey
Barbara Streisand
Ice T
Ice Cube
Henry Rollins
Dat was me in de eerste vraagstelling niet geheel duidelijk.quote:Op woensdag 6 april 2005 23:33 schreef GLO het volgende:
nbdbd + timbob, jullie hadden er zingende acteurs bij zitten...
Ik geef toe dat je het met een beetje kwade wil ook andersom kon interpreteren, maar dan nog: je wou Bruce Willis of Antonie Kamerjas toch geen popartiesten noemen?quote:Op woensdag 6 april 2005 23:35 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Dat was me in de eerste vraagstelling niet geheel duidelijk.
Verrek, je hebt gelijk. Die dekselse Huub staat er met 12 films gekleurd op!quote:
quote:Op woensdag 6 april 2005 23:40 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Definieer popartiest?
ff smiley er bij
ben geen fan, nee
Aha. Echt waar?quote:Op woensdag 6 april 2005 23:45 schreef Berkery het volgende:
[..]
Ik heb begrepen dat hij vooral 'adult' werk doet![]()
Dan had ik een hele andere vraag gesteldquote:Op woensdag 6 april 2005 23:49 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Als het vrijdag was, had je het vast goed gerekend.
Dat bedoel ik niet. Het gaat me erom hoe je een persoon kwalificeert. Iedereen weet dat Bill een aardig potje saxofoon speelt, maar als je vraagt naar zijn functie of hoedanigheid, zegt iedereen politicus. Als iemand je vraagt wat Bruce Willis is, zeg je acteur.quote:Bill Clinton heeft geen albums gemaakt of in de top 40 gestaan, om maar eens wat te noemen, dus die vergelijking gaat niet helemaal op.
Doewiequote:Op woensdag 6 april 2005 23:47 schreef Berkery het volgende:
Ik ga zo naar bed, ik laat de vraag aan iemand anders
Houdoe![]()
Plaide - Square Circle.quote:Op donderdag 7 april 2005 00:36 schreef Jostie het volgende:
goed nagedacht.
goed. Er zijn vrij weinig menschen online momenteel en ik wil naar bed. Tijd voor een weggever. Dat bovenste wordt ook wel eens "plaide" genoemd, vooral door onze schotsche meedemensch. De rest mag je zelf bedenken.
zeker op de goeie weg. Alleen dat tennis verhaal er nog voor plakken.quote:Op donderdag 7 april 2005 00:49 schreef Neleos het volgende:
Plaid - Figure?
ik vind em goed hoor. Ik bedoelde Plaid - Double Figure.quote:Op donderdag 7 april 2005 00:53 schreef GLO het volgende:
Double Figures?
Plaid - Double Figure?quote:Op donderdag 7 april 2005 00:54 schreef Jostie het volgende:
[..]
zeker op de goeie weg. Alleen dat tennis verhaal er nog voor plakken.
Hm, misschien moet het punt toch naar Neleos...quote:Op donderdag 7 april 2005 00:55 schreef Jostie het volgende:
[..]
ik vind em goed hoor. Ik bedoelde Plaid - Double Figure.
GLO +1
Ah, ik heb geen idee wie plaid is, maar ben wel blij met het puntquote:Op donderdag 7 april 2005 01:05 schreef Jostie het volgende:
ja okee. Zeer respectabel, GLO. Neleos gaf wel het precieze antwoord in 1 post. Okee dan, ik pas het an.
Neleos +1
quote:One of the best and most commercially successful pop/rock acts of the British Invasion, whenbegan recording in 1963, they relied heavily upon the R&B/early rock & roll covers that provided the staple diet for countless British bands of the time. They quickly developed a more distinctive style of three-part harmonies (heavily influenced by the Everly Brothers), ringing guitars, and hook-happy material, penned by both outside writers (especially Graham Gouldman) and themselves, eventually composing most of their repertoire on their own. The best early
records evoke an infectious, melodic cheer similar to that of the early Beatles, although
were neither in their class (not an insult: nobody else was) nor demonstrated a similar capacity for artistic growth. They tried, though, easing into somewhat more sophisticated folk-rock and mildly psychedelic sounds as the decade wore on, especially on their albums (which contain quite a few overlooked highlights).
Toch is er best kans dat je ze kent. Bekende band nog steeds. Uit Manchester trouwens.quote:Op donderdag 7 april 2005 01:38 schreef bigshadow het volgende:
Hmm..voor de jaren 90, dat is toch echt een achillespees
Ja, kennen en herkennen is een groot verscheel, en de manchester scene is natuurlijk wel berucht...quote:Op donderdag 7 april 2005 01:40 schreef GLO het volgende:
[..]
Toch is er best kans dat je ze kent. Bekende band nog steeds. Uit Manchester trouwens.
Echt een time-life postquote:Op donderdag 7 april 2005 01:42 schreef GLO het volgende:
Ze hadden tussen 1964 en 1977 alleen al in Nederland 29 hits, waarvan 13 Top 10-noteringen...
Z'n initialen dan: GNquote:
Welterusten dan vastquote:Op donderdag 7 april 2005 01:41 schreef Jostie het volgende:
opgezocht. Veel van gehoord, weinig van geluisterd. Sorry. Zo maars naar bed
Nee, toen was deze band al ruim over zijn hoogtijdagen heen. We're talking 60's + 70's here.quote:Op donderdag 7 april 2005 01:43 schreef bigshadow het volgende:
[..]
Ja, kennen en herkennen is een groot verscheel, en de manchester scene is natuurlijk wel berucht...
the fall zal het niet zijn, gokje op happy mondays?
danke... Ben momenteel nog effe bezig, dus miskien wacht ik nog 1 vraagje... maar dat zei ik net ook.quote:
Nee, die hadden geen zanger...quote:Op donderdag 7 april 2005 01:44 schreef Neleos het volgende:
Ai. Toch niet The Shadows?
Jongens toch, deze band hoor je gewoon te kennen hoor. Hoort bij je opvoedingquote:Op donderdag 7 april 2005 01:51 schreef bigshadow het volgende:
Nou GLO, ik had het nooit geradenIk ken ze alleen van naam
Ik ben ook naar bed, succes aan de laatste overgebleven speler
Dat ben ik waarschijnlijk.quote:Op donderdag 7 april 2005 01:51 schreef bigshadow het volgende:
Nou GLO, ik had het nooit geradenIk ken ze alleen van naam
Ik ben ook naar bed, succes aan de laatste overgebleven speler
quote:
Ja, want die komen uit Enschede.quote:Meerstemmige bandjes. Had ik nou maar nooit The Rubettes gevraagd.
Het enige meerstemmige bandje dat mij nog meer te binnen schiet zijn The Buffoons, maar das sowieso fout.![]()
Een zwaar bevochten punt, maar je hebt 'm eerlijk verdiend. Zo zie je maar, de aanhouder wintquote:
Ik ga wel slapen nu. Ik heb verder geen vraag voor de ochtendploegquote:
Ah. Mooi dan. Truste GLOquote:Op donderdag 7 april 2005 02:03 schreef GLO het volgende:
[..]
Een zwaar bevochten punt, maar je hebt 'm eerlijk verdiend. Zo zie je maar, de aanhouder wint
Maar nu toch echt naar bed
quote:Just heard the song for the first time. Was never a bigfan although I heard him play some awesome guitar once. I saw the video and it was cool.
quote:am not even a fan of this genre of music. I am a hip-hop/neo soul fan and I am absolutely lovin' this song. I am very familiar withmusic, however this is a classic cut. The message of this song is real......Hands down song of the year!!!!
quote:I really like this song too.. it has such an awsome mesage and really touched me, which is definially an acomplishment with my life.
quote:Love this song!!! It's excellent and has an awesome message as everyone has recognized. That's the thing I love aboutmusic...it's always meaningful. He's an excellent artist.
Ik reken hem goed, John Mayer - Daughtersquote:Op donderdag 7 april 2005 08:31 schreef RoofingBurner het volgende:
OH, da's die man die over je dochter zingt. Is trouwens zéér kort geleden ook geweest. John Major. Ik hoop dat ik het goed spel. Verschrikkelijke stem vind ik trouwens.
Het gaat om een jaren 80 band en de uitspraak is gedaan in een interview waar de zanger niet bij was.quote:We're the hammer that knocks the nail in
Gave it away ay!quote:Op donderdag 7 april 2005 09:14 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Frankie goes to Hollywood?
Ja, snik, maar......mijn paps en mams waren niet echt van de muziekquote:Op donderdag 7 april 2005 01:55 schreef GLO het volgende:
[..]
Jongens toch, deze band hoor je gewoon te kennen hoor. Hoort bij je opvoeding
Ik vind hem juist een hele aangename stem hebbenquote:Op donderdag 7 april 2005 08:31 schreef RoofingBurner het volgende:
OH, da's die man die over je dochter zingt. Is trouwens zéér kort geleden ook geweest. John Major. Ik hoop dat ik het goed spel. Verschrikkelijke stem vind ik trouwens.
Toch niet ernstig hoop ik? Beterschap iig.quote:Op donderdag 7 april 2005 10:15 schreef peaceman het volgende:
goedemorgen heren/dames... ben er ook, ziek dat wel :-(
Nee niet ernstigs...griepje, maar zoals altijd op het verkeerde moment...kan wel blijven slapen....quote:Op donderdag 7 april 2005 10:20 schreef GLO het volgende:
[..]
Toch niet ernstig hoop ik? Beterschap iig. [img]
En ook goedemorgen
Ik heb geen ideee. Klinkt als duizend andere hits uit de 80's. Typisch geval van als je het niet weet hoef je er ook niet aan te bgeinnen. Dus... koffie!quote:
Oei & ai. Wat een ijselijke jeugd moet jij dan gehad hebbenquote:Op donderdag 7 april 2005 09:24 schreef bigshadow het volgende:
[..]
Ja, snik, maar......mijn paps en mams waren niet echt van de muziek![]()
Nee, ik speelde gewoon buiten, mijn ouders hebben wel cd's en platen enzo, maar kan me niet herinneren dat ik ze ook daadwerkelijk heb gehoord. Ik ben zelf een beetje begonnen van top40, hardcore enzo (he, ik was heel jong), naar de rap naar de mainstreamrock en vandaar weer verder de muziek in tot waar ik nu "ben", een manusje van alles in muziek (wel veel recentelijk verschenen). Maar ik wil de platen van me pa wel hebben later, de schade inhalenquote:Op donderdag 7 april 2005 11:01 schreef GLO het volgende:
[..]
Oei & ai. Wat een ijselijke jeugd moet jij dan gehad hebben
Je bedoelt dat er bij jullie thuis nooit muziek gedraaid werd? Door je ouders dan. Toch afzien, lijkt me.quote:Op donderdag 7 april 2005 11:20 schreef bigshadow het volgende:
[..]
Nee, ik speelde gewoon buiten, mijn ouders hebben wel cd's en platen enzo, maar kan me niet herinneren dat ik ze ook daadwerkelijk heb gehoord.
Goed voornemen!quote:Ik ben zelf een beetje begonnen van top40, hardcore enzo (he, ik was heel jong), naar de rap naar de mainstreamrock en vandaar weer verder de muziek in tot waar ik nu "ben", een manusje van alles in muziek (wel veel recentelijk verschenen). Maar ik wil de platen van me pa wel hebben later, de schade inhalen(ik weet dat ie wel goede platen bezit, iig dingen floyd, jetro tull, dylan, santana, sabbath)
wat dolle_hond zegtquote:Op donderdag 7 april 2005 11:41 schreef dolle_hond het volgende:
ken t niet ranja
Vast wel, maar ik bedoel dat ik het me niet kan herinneren. Ze hadden platen en een platenspeler, radio, cd's etc dus ze draaiden vast wel muziek. Maar vroegah was ik altijd aan het spelen, buiten op platteland enzoquote:Op donderdag 7 april 2005 11:24 schreef GLO het volgende:
[..]
Je bedoelt dat er bij jullie thuis nooit muziek gedraaid werd? Door je ouders dan. Toch afzien, lijkt me.
[..]
Goed voornemen!
Als jij het zegtquote:Op donderdag 7 april 2005 11:57 schreef dolle_hond het volgende:
spandau ballet
dat is 7quote:Op donderdag 7 april 2005 12:14 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik noem dan ook nog St. Germain
En ik had gewoon even moeten wachten met posten...quote:Op donderdag 7 april 2005 12:16 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
dat is 7
Scrutinizer +1
en niemand noemt johnny jordaan
En ik geneer me een beetje voor zo'n gemakkelijk puntquote:Op donderdag 7 april 2005 12:28 schreef GLO het volgende:
[..]
En ik had gewoon even moeten wachten met posten...
je kan t lijdenquote:Op donderdag 7 april 2005 12:28 schreef GLO het volgende:
[..]
En ik had gewoon even moeten wachten met posten...
Nope. Deze man is wel bekend van z'n fretloze basgitaarspel maar kan m.i. niet tippen aan Jacoquote:
Niemand kan tippen aan Jaco, toch?quote:Op donderdag 7 april 2005 12:36 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nope. Deze man is wel bekend van z'n fretloze basgitaarspel maar kan m.i. niet tippen aan Jaco
Eigenlijk niet, maar qua techniek wordt hij nu toch inmiddels wel voorbijgestreefd door anderen zoals bijvoorbeeld Richard Bonaquote:
quote:Op donderdag 7 april 2005 12:45 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Thom Rotella?
Maar Jaco was niet alleen maar techniek. Het was ook uitstraling en zijn betekenis voor de jazzrock in het algemeen en de basgitaar in het bijzonder. En zijn uitstraling en legendevorming niet te vergeten. Wat dat betreft kun je hetzelfde zeggen over Jimi Hendrix, qua gitaar.quote:Op donderdag 7 april 2005 12:44 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Eigenlijk niet, maar qua techniek wordt hij nu toch inmiddels wel voorbijgestreefd door anderen zoals bijvoorbeeld Richard Bona
Of een rebus?quote:Op donderdag 7 april 2005 12:54 schreef Scrutinizer het volgende:
Zal ik maar een andere vraag doen?
Dat is waar. Jaco heeft de fretloze basgitaar uitgevonden, dat doet niemand hem meer na. Maar daarbij moet gezegd worden dat het een hopeloze narcistische alcoholist was: allesbehalve een prettig mens.quote:Op donderdag 7 april 2005 13:02 schreef GLO het volgende:
[..]
Maar Jaco was niet alleen maar techniek. Het was ook uitstraling en zijn betekenis voor de jazzrock en de basgitaar in het algemeen. En zijn uitstraling en legendevorming niet te vergeten. Wat dat betreft kun je hetzelfde zeggen over Jimi Hendrix, qua gitaar.
quote:were the brilliant but anonymous studio band responsible for the instrumental backing on countless
from 1959 up to the company's move to Los Angeles in 1972. Woefully underappreciated as architects of the fabled "
![]()
" the individual musicians were rarely credited on the records that relied upon their performances, which downplayed their importance to the label.
's sophisticated, urbane brand of R&B certainly would have been difficult to achieve without the extensive jazz training that many of
brought to the table. In order to keep that sound a distinctive brand name,
signed most of the group to exclusive, highly restrictive contracts during their tenure, although a few peripheral members were able to moonlight on sessions for other companies from time to time. In more recent years,
legacy has begun to receive proper attention, most notably in Allen Slutsky's 1989 book
, which focused on bass genius
, and the 2002 documentary film of the same name, which covered the group as a whole
Yepquote:Op donderdag 7 april 2005 13:34 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
The funk brothers?
Newbiedoobiedoo +1quote:Op donderdag 7 april 2005 13:23 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Dat introotje van ranja is Pete Wylie - Sinful, volgens mij.
En volgens mij was dat '86.
Goedemiddag, overigens.
Ik dacht al..quote:Op donderdag 7 april 2005 13:57 schreef ranja het volgende:
Suzanne Vega trouwens
quote:Op donderdag 7 april 2005 14:48 schreef DaisyDuke het volgende:
Eden?
Voicst gaat inderdaad touren met The Presidents of USA en heeft al een tourtje achter de rug met Julliette!quote:Op donderdag 7 april 2005 14:58 schreef Z het volgende:
Voisct in het voorprogramma?
Tis mij om het even, Z, maar die van jou is nog altijd niet meer dan een kruisje....quote:Op donderdag 7 april 2005 15:41 schreef Z het volgende:
De mijne maar even parkeren dan?
Heel goed, Iggy. Je zei gisteren al dat je een Italië-kenner bent. Die meneer was haar 2e echtgenoot en ze staan op de foto in San Remo.....quote:Op donderdag 7 april 2005 15:59 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Dalida heeft zelfmoord gepleegd maar wie die meneer dan is....
Hehequote:
Tja, 't is een gave, hè...quote:
En Iggy zei:quote:Op donderdag 7 april 2005 15:40 schreef pyl het volgende:
Zal ik mijn nog openstaande vraag nog maar eens stellen dan?
Wie zijn dit en wat had het noodlot voor hen in petto?
Newbiedoobiedoo was al goed op weg met Dalida. De meneer is echter niet Alain Delon.
Waarop Pyl weer zei:quote:Op donderdag 7 april 2005 15:59 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Dalida heeft zelfmoord gepleegd maar wie die meneer dan is....
quote:Op donderdag 7 april 2005 16:04 schreef pyl het volgende:
[..]
Heel goed, Iggy. Je zei gisteren al dat je een Italië-kenner bent. Die meneer was haar 2e echtgenoot en ze staan op de foto in San Remo.....
Da's erg warm. Meneer pleegde inderdaad zelfmoord (in 1967), waarna Dalida een maand later ook een poging deed. Die mislukte - in 1987 deed ze het nog eens en dit keer wel met gevolg. Overigens pleegde Dalida's eerste man ook zelfmoord, evenals een geliefde. Het zat haar niet mee, zo mag je wel stellen.quote:Op donderdag 7 april 2005 16:25 schreef belsen het volgende:
Misschien heeft hij uit verdriet om haar ook zelfmoord gepleegd.
quote:Op donderdag 7 april 2005 16:37 schreef Z het volgende:
Wellicht was het plegen van plagiaat de reden?
Niet het perfecte antwoord, wel goed genoeg. Luigi Tenco had zich met zijn 'Ciao amore' niet weten te plaatsen voor de eindronde op het festival van San Remo (hét festival voor de Italiaanse muziek). Die schande kon hij niet verdragen en hij joeg zich ter plekke, in zijn kleedkamer, een kogel door de kop.quote:Op donderdag 7 april 2005 16:41 schreef Scrutinizer het volgende:
Was hij niet laatste geworden op het festival in San Remo?
Ik vond het wel aardig bedacht, peaceman.quote:Op donderdag 7 april 2005 16:48 schreef peaceman het volgende:
de bekende lama...
Tja aardig bedacht, blijft helaas fout....quote:Op donderdag 7 april 2005 16:51 schreef pyl het volgende:
[..]
Ik vond het wel aardig bedacht, peaceman.![]()
Damn, in één keer goedquote:Op donderdag 7 april 2005 17:02 schreef Gambolputty het volgende:
Underworld - Beaucoup Fish
Dat is 'mquote:Op donderdag 7 april 2005 17:16 schreef Scrutinizer het volgende:
Bronski Beat met (gokje) Why?
Yep, van bandleider Benjamin Hermanquote:Op donderdag 7 april 2005 17:38 schreef Sack_Blabbath het volgende:
New Cool Collective?
En dat allemaal dankzij Cees van de Ven. Want ik zat eigenlijk in buitenlandse sferen te denkenquote:Op donderdag 7 april 2005 17:44 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Yep, van bandleider Benjamin Herman![]()
Sack_Blabbath +1
Nopequote:Op donderdag 7 april 2005 18:03 schreef bigshadow het volgende:
Smoking kills - Begging for food?
Ik kwam nog wel tot The rolling stones, en mijn pa zou die best op LP kunnen hebbenquote:Op donderdag 7 april 2005 18:09 schreef Scrutinizer het volgende:
Toch wel een heel bekend album van hen. Het zou zo maar kunnen dat je vader hem heeft
Ach mijn ouders draaiden ook vrijwel geen muziek en zowel dan was het dixieland of Franse chansonsquote:Op donderdag 7 april 2005 18:13 schreef bigshadow het volgende:
[..]
Ik kwam nog wel tot The rolling stones, en mijn pa zou die best op LP kunnen hebbenIk heb ut gevoel dat het me gaat opbreken dit
Wie kijkt er hier verschrikt om zich heen?quote:Op donderdag 7 april 2005 18:19 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ach mijn ouders draaiden ook vrijwel geen muziek en zowel dan was het dixieland of Franse chansons![]()
Gelukkig had ik nog twee oudere broers
GLO +1quote:Op donderdag 7 april 2005 19:06 schreef GLO het volgende:
Salvatore Adamo, monsieur.
Ik vond 'm zo ook wel leukquote:Op donderdag 7 april 2005 19:10 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Damn! Belsen, als je zo lang wegblijft, verwachten we op zijn minste een Get the picture vraag!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |