Tja, 't is een gave, hè...quote:
En Iggy zei:quote:Op donderdag 7 april 2005 15:40 schreef pyl het volgende:
Zal ik mijn nog openstaande vraag nog maar eens stellen dan?
Wie zijn dit en wat had het noodlot voor hen in petto?
Newbiedoobiedoo was al goed op weg met Dalida. De meneer is echter niet Alain Delon.
Waarop Pyl weer zei:quote:Op donderdag 7 april 2005 15:59 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Dalida heeft zelfmoord gepleegd maar wie die meneer dan is....
quote:Op donderdag 7 april 2005 16:04 schreef pyl het volgende:
[..]
Heel goed, Iggy. Je zei gisteren al dat je een Italië-kenner bent. Die meneer was haar 2e echtgenoot en ze staan op de foto in San Remo.....
Da's erg warm. Meneer pleegde inderdaad zelfmoord (in 1967), waarna Dalida een maand later ook een poging deed. Die mislukte - in 1987 deed ze het nog eens en dit keer wel met gevolg. Overigens pleegde Dalida's eerste man ook zelfmoord, evenals een geliefde. Het zat haar niet mee, zo mag je wel stellen.quote:Op donderdag 7 april 2005 16:25 schreef belsen het volgende:
Misschien heeft hij uit verdriet om haar ook zelfmoord gepleegd.
quote:Op donderdag 7 april 2005 16:37 schreef Z het volgende:
Wellicht was het plegen van plagiaat de reden?
Niet het perfecte antwoord, wel goed genoeg. Luigi Tenco had zich met zijn 'Ciao amore' niet weten te plaatsen voor de eindronde op het festival van San Remo (hét festival voor de Italiaanse muziek). Die schande kon hij niet verdragen en hij joeg zich ter plekke, in zijn kleedkamer, een kogel door de kop.quote:Op donderdag 7 april 2005 16:41 schreef Scrutinizer het volgende:
Was hij niet laatste geworden op het festival in San Remo?
Ik vond het wel aardig bedacht, peaceman.quote:Op donderdag 7 april 2005 16:48 schreef peaceman het volgende:
de bekende lama...
Tja aardig bedacht, blijft helaas fout....quote:Op donderdag 7 april 2005 16:51 schreef pyl het volgende:
[..]
Ik vond het wel aardig bedacht, peaceman.![]()
Damn, in één keer goedquote:Op donderdag 7 april 2005 17:02 schreef Gambolputty het volgende:
Underworld - Beaucoup Fish
Dat is 'mquote:Op donderdag 7 april 2005 17:16 schreef Scrutinizer het volgende:
Bronski Beat met (gokje) Why?
Yep, van bandleider Benjamin Hermanquote:Op donderdag 7 april 2005 17:38 schreef Sack_Blabbath het volgende:
New Cool Collective?
En dat allemaal dankzij Cees van de Ven. Want ik zat eigenlijk in buitenlandse sferen te denkenquote:Op donderdag 7 april 2005 17:44 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Yep, van bandleider Benjamin Herman![]()
Sack_Blabbath +1
Nopequote:Op donderdag 7 april 2005 18:03 schreef bigshadow het volgende:
Smoking kills - Begging for food?
Ik kwam nog wel tot The rolling stones, en mijn pa zou die best op LP kunnen hebbenquote:Op donderdag 7 april 2005 18:09 schreef Scrutinizer het volgende:
Toch wel een heel bekend album van hen. Het zou zo maar kunnen dat je vader hem heeft
Ach mijn ouders draaiden ook vrijwel geen muziek en zowel dan was het dixieland of Franse chansonsquote:Op donderdag 7 april 2005 18:13 schreef bigshadow het volgende:
[..]
Ik kwam nog wel tot The rolling stones, en mijn pa zou die best op LP kunnen hebbenIk heb ut gevoel dat het me gaat opbreken dit
Wie kijkt er hier verschrikt om zich heen?quote:Op donderdag 7 april 2005 18:19 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ach mijn ouders draaiden ook vrijwel geen muziek en zowel dan was het dixieland of Franse chansons![]()
Gelukkig had ik nog twee oudere broers
GLO +1quote:Op donderdag 7 april 2005 19:06 schreef GLO het volgende:
Salvatore Adamo, monsieur.
Ik vond 'm zo ook wel leukquote:Op donderdag 7 april 2005 19:10 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Damn! Belsen, als je zo lang wegblijft, verwachten we op zijn minste een Get the picture vraag!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |