Yep, van bandleider Benjamin Hermanquote:Op donderdag 7 april 2005 17:38 schreef Sack_Blabbath het volgende:
New Cool Collective?
En dat allemaal dankzij Cees van de Ven. Want ik zat eigenlijk in buitenlandse sferen te denkenquote:Op donderdag 7 april 2005 17:44 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Yep, van bandleider Benjamin Herman![]()
Sack_Blabbath +1
Nopequote:Op donderdag 7 april 2005 18:03 schreef bigshadow het volgende:
Smoking kills - Begging for food?
Ik kwam nog wel tot The rolling stones, en mijn pa zou die best op LP kunnen hebbenquote:Op donderdag 7 april 2005 18:09 schreef Scrutinizer het volgende:
Toch wel een heel bekend album van hen. Het zou zo maar kunnen dat je vader hem heeft
Ach mijn ouders draaiden ook vrijwel geen muziek en zowel dan was het dixieland of Franse chansonsquote:Op donderdag 7 april 2005 18:13 schreef bigshadow het volgende:
[..]
Ik kwam nog wel tot The rolling stones, en mijn pa zou die best op LP kunnen hebbenIk heb ut gevoel dat het me gaat opbreken dit
Wie kijkt er hier verschrikt om zich heen?quote:Op donderdag 7 april 2005 18:19 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ach mijn ouders draaiden ook vrijwel geen muziek en zowel dan was het dixieland of Franse chansons![]()
Gelukkig had ik nog twee oudere broers
GLO +1quote:Op donderdag 7 april 2005 19:06 schreef GLO het volgende:
Salvatore Adamo, monsieur.
Ik vond 'm zo ook wel leukquote:Op donderdag 7 april 2005 19:10 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Damn! Belsen, als je zo lang wegblijft, verwachten we op zijn minste een Get the picture vraag!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |