Toch is er best kans dat je ze kent. Bekende band nog steeds. Uit Manchester trouwens.quote:Op donderdag 7 april 2005 01:38 schreef bigshadow het volgende:
Hmm..voor de jaren 90, dat is toch echt een achillespees
Ja, kennen en herkennen is een groot verscheel, en de manchester scene is natuurlijk wel berucht...quote:Op donderdag 7 april 2005 01:40 schreef GLO het volgende:
[..]
Toch is er best kans dat je ze kent. Bekende band nog steeds. Uit Manchester trouwens.
Echt een time-life postquote:Op donderdag 7 april 2005 01:42 schreef GLO het volgende:
Ze hadden tussen 1964 en 1977 alleen al in Nederland 29 hits, waarvan 13 Top 10-noteringen...
Z'n initialen dan: GNquote:
Welterusten dan vastquote:Op donderdag 7 april 2005 01:41 schreef Jostie het volgende:
opgezocht. Veel van gehoord, weinig van geluisterd. Sorry. Zo maars naar bed
Nee, toen was deze band al ruim over zijn hoogtijdagen heen. We're talking 60's + 70's here.quote:Op donderdag 7 april 2005 01:43 schreef bigshadow het volgende:
[..]
Ja, kennen en herkennen is een groot verscheel, en de manchester scene is natuurlijk wel berucht...
the fall zal het niet zijn, gokje op happy mondays?
danke... Ben momenteel nog effe bezig, dus miskien wacht ik nog 1 vraagje... maar dat zei ik net ook.quote:
Nee, die hadden geen zanger...quote:Op donderdag 7 april 2005 01:44 schreef Neleos het volgende:
Ai. Toch niet The Shadows?
Jongens toch, deze band hoor je gewoon te kennen hoor. Hoort bij je opvoedingquote:Op donderdag 7 april 2005 01:51 schreef bigshadow het volgende:
Nou GLO, ik had het nooit geradenIk ken ze alleen van naam
Ik ben ook naar bed, succes aan de laatste overgebleven speler
Dat ben ik waarschijnlijk.quote:Op donderdag 7 april 2005 01:51 schreef bigshadow het volgende:
Nou GLO, ik had het nooit geradenIk ken ze alleen van naam
Ik ben ook naar bed, succes aan de laatste overgebleven speler
quote:
Ja, want die komen uit Enschede.quote:Meerstemmige bandjes. Had ik nou maar nooit The Rubettes gevraagd.
Het enige meerstemmige bandje dat mij nog meer te binnen schiet zijn The Buffoons, maar das sowieso fout.![]()
Een zwaar bevochten punt, maar je hebt 'm eerlijk verdiend. Zo zie je maar, de aanhouder wintquote:
Ik ga wel slapen nu. Ik heb verder geen vraag voor de ochtendploegquote:
Ah. Mooi dan. Truste GLOquote:Op donderdag 7 april 2005 02:03 schreef GLO het volgende:
[..]
Een zwaar bevochten punt, maar je hebt 'm eerlijk verdiend. Zo zie je maar, de aanhouder wint
Maar nu toch echt naar bed
quote:Just heard the song for the first time. Was never a bigfan although I heard him play some awesome guitar once. I saw the video and it was cool.
quote:am not even a fan of this genre of music. I am a hip-hop/neo soul fan and I am absolutely lovin' this song. I am very familiar withmusic, however this is a classic cut. The message of this song is real......Hands down song of the year!!!!
quote:I really like this song too.. it has such an awsome mesage and really touched me, which is definially an acomplishment with my life.
quote:Love this song!!! It's excellent and has an awesome message as everyone has recognized. That's the thing I love aboutmusic...it's always meaningful. He's an excellent artist.
Ik reken hem goed, John Mayer - Daughtersquote:Op donderdag 7 april 2005 08:31 schreef RoofingBurner het volgende:
OH, da's die man die over je dochter zingt. Is trouwens zéér kort geleden ook geweest. John Major. Ik hoop dat ik het goed spel. Verschrikkelijke stem vind ik trouwens.
Het gaat om een jaren 80 band en de uitspraak is gedaan in een interview waar de zanger niet bij was.quote:We're the hammer that knocks the nail in
Gave it away ay!quote:Op donderdag 7 april 2005 09:14 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Frankie goes to Hollywood?
Ja, snik, maar......mijn paps en mams waren niet echt van de muziekquote:Op donderdag 7 april 2005 01:55 schreef GLO het volgende:
[..]
Jongens toch, deze band hoor je gewoon te kennen hoor. Hoort bij je opvoeding
Ik vind hem juist een hele aangename stem hebbenquote:Op donderdag 7 april 2005 08:31 schreef RoofingBurner het volgende:
OH, da's die man die over je dochter zingt. Is trouwens zéér kort geleden ook geweest. John Major. Ik hoop dat ik het goed spel. Verschrikkelijke stem vind ik trouwens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |