Toch niet ernstig hoop ik? Beterschap iig.quote:Op donderdag 7 april 2005 10:15 schreef peaceman het volgende:
goedemorgen heren/dames... ben er ook, ziek dat wel :-(
Nee niet ernstigs...griepje, maar zoals altijd op het verkeerde moment...kan wel blijven slapen....quote:Op donderdag 7 april 2005 10:20 schreef GLO het volgende:
[..]
Toch niet ernstig hoop ik? Beterschap iig. [img]
En ook goedemorgen
Ik heb geen ideee. Klinkt als duizend andere hits uit de 80's. Typisch geval van als je het niet weet hoef je er ook niet aan te bgeinnen. Dus... koffie!quote:
Oei & ai. Wat een ijselijke jeugd moet jij dan gehad hebbenquote:Op donderdag 7 april 2005 09:24 schreef bigshadow het volgende:
[..]
Ja, snik, maar......mijn paps en mams waren niet echt van de muziek![]()
Nee, ik speelde gewoon buiten, mijn ouders hebben wel cd's en platen enzo, maar kan me niet herinneren dat ik ze ook daadwerkelijk heb gehoord. Ik ben zelf een beetje begonnen van top40, hardcore enzo (he, ik was heel jong), naar de rap naar de mainstreamrock en vandaar weer verder de muziek in tot waar ik nu "ben", een manusje van alles in muziek (wel veel recentelijk verschenen). Maar ik wil de platen van me pa wel hebben later, de schade inhalenquote:Op donderdag 7 april 2005 11:01 schreef GLO het volgende:
[..]
Oei & ai. Wat een ijselijke jeugd moet jij dan gehad hebben
Je bedoelt dat er bij jullie thuis nooit muziek gedraaid werd? Door je ouders dan. Toch afzien, lijkt me.quote:Op donderdag 7 april 2005 11:20 schreef bigshadow het volgende:
[..]
Nee, ik speelde gewoon buiten, mijn ouders hebben wel cd's en platen enzo, maar kan me niet herinneren dat ik ze ook daadwerkelijk heb gehoord.
Goed voornemen!quote:Ik ben zelf een beetje begonnen van top40, hardcore enzo (he, ik was heel jong), naar de rap naar de mainstreamrock en vandaar weer verder de muziek in tot waar ik nu "ben", een manusje van alles in muziek (wel veel recentelijk verschenen). Maar ik wil de platen van me pa wel hebben later, de schade inhalen(ik weet dat ie wel goede platen bezit, iig dingen floyd, jetro tull, dylan, santana, sabbath)
wat dolle_hond zegtquote:Op donderdag 7 april 2005 11:41 schreef dolle_hond het volgende:
ken t niet ranja
Vast wel, maar ik bedoel dat ik het me niet kan herinneren. Ze hadden platen en een platenspeler, radio, cd's etc dus ze draaiden vast wel muziek. Maar vroegah was ik altijd aan het spelen, buiten op platteland enzoquote:Op donderdag 7 april 2005 11:24 schreef GLO het volgende:
[..]
Je bedoelt dat er bij jullie thuis nooit muziek gedraaid werd? Door je ouders dan. Toch afzien, lijkt me.
[..]
Goed voornemen!
Als jij het zegtquote:Op donderdag 7 april 2005 11:57 schreef dolle_hond het volgende:
spandau ballet
dat is 7quote:Op donderdag 7 april 2005 12:14 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik noem dan ook nog St. Germain
En ik had gewoon even moeten wachten met posten...quote:Op donderdag 7 april 2005 12:16 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
dat is 7
Scrutinizer +1
en niemand noemt johnny jordaan
En ik geneer me een beetje voor zo'n gemakkelijk puntquote:Op donderdag 7 april 2005 12:28 schreef GLO het volgende:
[..]
En ik had gewoon even moeten wachten met posten...
je kan t lijdenquote:Op donderdag 7 april 2005 12:28 schreef GLO het volgende:
[..]
En ik had gewoon even moeten wachten met posten...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |