Yep.quote:Op woensdag 6 april 2005 23:19 schreef ranja het volgende:
Dan kan Huub je nog wel eens meevallen
Dus acterende zangers en geen zingende acteurs?
100% correctomundo!quote:Op woensdag 6 april 2005 23:27 schreef Berkery het volgende:
David Bowie
Sting
Elvis Presley
Snoop Dogg
Mick Jagger
Roger Daltrey
Barbara Streisand
Ice T
Ice Cube
Henry Rollins
Dat was me in de eerste vraagstelling niet geheel duidelijk.quote:Op woensdag 6 april 2005 23:33 schreef GLO het volgende:
nbdbd + timbob, jullie hadden er zingende acteurs bij zitten...
Ik geef toe dat je het met een beetje kwade wil ook andersom kon interpreteren, maar dan nog: je wou Bruce Willis of Antonie Kamerjas toch geen popartiesten noemen?quote:Op woensdag 6 april 2005 23:35 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Dat was me in de eerste vraagstelling niet geheel duidelijk.
Verrek, je hebt gelijk. Die dekselse Huub staat er met 12 films gekleurd op!quote:
quote:Op woensdag 6 april 2005 23:40 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Definieer popartiest?
ff smiley er bij
ben geen fan, nee
Aha. Echt waar?quote:Op woensdag 6 april 2005 23:45 schreef Berkery het volgende:
[..]
Ik heb begrepen dat hij vooral 'adult' werk doet![]()
Dan had ik een hele andere vraag gesteldquote:Op woensdag 6 april 2005 23:49 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Als het vrijdag was, had je het vast goed gerekend.
Dat bedoel ik niet. Het gaat me erom hoe je een persoon kwalificeert. Iedereen weet dat Bill een aardig potje saxofoon speelt, maar als je vraagt naar zijn functie of hoedanigheid, zegt iedereen politicus. Als iemand je vraagt wat Bruce Willis is, zeg je acteur.quote:Bill Clinton heeft geen albums gemaakt of in de top 40 gestaan, om maar eens wat te noemen, dus die vergelijking gaat niet helemaal op.
Doewiequote:Op woensdag 6 april 2005 23:47 schreef Berkery het volgende:
Ik ga zo naar bed, ik laat de vraag aan iemand anders
Houdoe![]()
Plaide - Square Circle.quote:Op donderdag 7 april 2005 00:36 schreef Jostie het volgende:
goed nagedacht.
goed. Er zijn vrij weinig menschen online momenteel en ik wil naar bed. Tijd voor een weggever. Dat bovenste wordt ook wel eens "plaide" genoemd, vooral door onze schotsche meedemensch. De rest mag je zelf bedenken.
zeker op de goeie weg. Alleen dat tennis verhaal er nog voor plakken.quote:Op donderdag 7 april 2005 00:49 schreef Neleos het volgende:
Plaid - Figure?
ik vind em goed hoor. Ik bedoelde Plaid - Double Figure.quote:Op donderdag 7 april 2005 00:53 schreef GLO het volgende:
Double Figures?
Plaid - Double Figure?quote:Op donderdag 7 april 2005 00:54 schreef Jostie het volgende:
[..]
zeker op de goeie weg. Alleen dat tennis verhaal er nog voor plakken.
Hm, misschien moet het punt toch naar Neleos...quote:Op donderdag 7 april 2005 00:55 schreef Jostie het volgende:
[..]
ik vind em goed hoor. Ik bedoelde Plaid - Double Figure.
GLO +1
Ah, ik heb geen idee wie plaid is, maar ben wel blij met het puntquote:Op donderdag 7 april 2005 01:05 schreef Jostie het volgende:
ja okee. Zeer respectabel, GLO. Neleos gaf wel het precieze antwoord in 1 post. Okee dan, ik pas het an.
Neleos +1
quote:One of the best and most commercially successful pop/rock acts of the British Invasion, whenbegan recording in 1963, they relied heavily upon the R&B/early rock & roll covers that provided the staple diet for countless British bands of the time. They quickly developed a more distinctive style of three-part harmonies (heavily influenced by the Everly Brothers), ringing guitars, and hook-happy material, penned by both outside writers (especially Graham Gouldman) and themselves, eventually composing most of their repertoire on their own. The best early
records evoke an infectious, melodic cheer similar to that of the early Beatles, although
were neither in their class (not an insult: nobody else was) nor demonstrated a similar capacity for artistic growth. They tried, though, easing into somewhat more sophisticated folk-rock and mildly psychedelic sounds as the decade wore on, especially on their albums (which contain quite a few overlooked highlights).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |