nee hoor, als je kijkgedrag analyseert zie je dat er eigenlijk geen 'exclusieve' kijkers bestaan, dus mensen die maar naar 1 zender kijken.quote:Op donderdag 7 april 2005 14:40 schreef SCH het volgende:
Er zijn toch ook mensen die alleen maar naar SBS6 kijken?
Dat doen die allochtonen die via de schotel kijken natuurlijk ook nietquote:Op vrijdag 8 april 2005 01:17 schreef evert het volgende:
[..]
nee hoor, als je kijkgedrag analyseert zie je dat er eigenlijk geen 'exclusieve' kijkers bestaan, dus mensen die maar naar 1 zender kijken.
Ik denk eerder dat jij er maar bitter weinig van begrepen hebt, magoed.quote:Op donderdag 7 april 2005 14:20 schreef kingmob het volgende:
[..]
So, je hebt behoorlijk weinig van die serie begrepen geloof ik. Quotes waarin je zelf tekst toevoegt vind ik bovendien uitermate not-done. Maarja, wie ben ik...
Blijkbaar begrijp je dus wel waarom het gaat (overigens niet persé het journaal, maar goed). Om dan vervolgens...quote:Op vrijdag 8 april 2005 11:22 schreef Gert het volgende:
Tja, de taal leren en integreren doe je niet echt natuurlijk, door een schotel te kopen en vervolgens hier 15 jaar te wonen en nog nooit een NOS-journaal te hebben gezien.
Ja, als je 5 keer per week aardappelen eet en maar 2 keer couscous is dat ook discriminatiequote:Maar mijn buurvrouw is volbloed Nederlands en die kijkt ook nooit naar het journaal. Die kijkt het liefst naar SBS6. Dus dan moet je ook niet zeuren over buitenlanders want dat is discriminatie.
Casa Lunaquote:Op woensdag 6 april 2005 15:46 schreef SCH het volgende:
[..]
Wat een eenzijdig bericht, het verhaal van Kleiwegt is veel uitvoeriger en genuanceerder. Luister vannacht naar Casa Luna op radio 1 tussen 00.00 en 01.00. Wat zal ze balen van dit soort teksten op een forum.
quote:Op vrijdag 8 april 2005 12:26 schreef Landmass het volgende:
[..]
Casa Luna
Fuck dat programma, regelmatig geluisterd. Alleen maaer linkse politici en ideen die bovendien oko neit tegengesprokem worden. Presentatrice zit lekker ja te knikken.
Ik kots op dat linkse kut porgramma
Ephimenco was in Frankrijk eenhele linkse rakker, hoorquote:Op vrijdag 8 april 2005 14:30 schreef SCH het volgende:
[..]Dat programma wordt vier van de vijf keer door een man gepresenteerd. Jij vindt Bart Jan Spruyt en Afshan Elian en Sylvain Ephimenco links?
Zeg, ipv een beetje de ts aan te vallen en monddood te willen maken kun je beter zijn verhaal aanvullen zodat het genuanceerd wordt. Of hij dat nu wil of niet. Nu zit je overduidelijk iemand onderuit te halen en zie ik geen reden om wat je zegt voor waar aan te nemen.quote:Op woensdag 6 april 2005 15:55 schreef SCH het volgende:
Het boek heet trouwens Onizchtbare ouders - de buurt van Mohammed B.
Het boek is een kleine aanklacht tegen het feit dat we wel over elkaar en niet met elkaar praten. Blijkbaar heeft de TS daar ook niet zoveel behoefte aan en wil hij dat graag zo houden.
Nota bene een programma waar de luisteraar zelf kan bellen!quote:Op vrijdag 8 april 2005 14:30 schreef SCH het volgende:
[..]Dat programma wordt vier van de vijf keer door een man gepresenteerd. Jij vindt Bart Jan Spruyt en Afshan Elian en Sylvain Ephimenco links?
jij begint over mensen die exclusief naar sbs kijken en daar volgens jou een 'ander' wereldbeeld van over houden....quote:Op vrijdag 8 april 2005 09:03 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat doen die allochtonen die via de schotel kijken natuurlijk ook niet
een hele goeide site, zouden mensen als SCH eens moeten lezenquote:Op vrijdag 8 april 2005 15:12 schreef RAVW het volgende:
Ach om het maar een beetje in de sfeer tehouden hier nog een leuke site om iemand zijn of haar ogen te laten openen
http://www.democrates.net/
Alweer zo'n site? Als ze nu eens zouden samenwerken met al die andere sites die hetzelfde ongenuanceerde geblaat laten zien/horen, dan zou ik ze nog een kans geven.quote:Op zaterdag 9 april 2005 11:56 schreef Landmass het volgende:
[..]
een hele goeide site, zouden mensen als SCH eens moeten lezen
Dat doe ik nog niet, denk je?quote:Op zaterdag 9 april 2005 11:56 schreef Landmass het volgende:
[..]
een hele goeide site, zouden mensen als SCH eens moeten lezen
quote:Op zaterdag 9 april 2005 12:38 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat doe ik nog niet, denk je?
Wie heeft eigenlijk het boekje van Kleijwegt gelezen? Het is een mooi journalistiek verslag van bezoeken aan ouders en een school en het is onthullend, onthutsend, soms schokkend, soms bemoedigend, in ieder geval erg interessant en in ieder geval inzichtelijk.
[afbeelding]
Het is de uitzending van 04 november 2004.quote:Op woensdag 6 april 2005 19:11 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Ja hier Rondom Tien - (bij archief)
Weet jij welke uitzending het is?
Maar natuurlijk, ik bezoek met regelmaat van die sites die inhoudelijk wat te bieden hebben.quote:Op zaterdag 9 april 2005 12:40 schreef Landmass het volgende:
[..]
![]()
![]()
check je ook http://www.meervrijheid.nl/ ?
mooiquote:Op zaterdag 9 april 2005 12:44 schreef SCH het volgende:
[..]
Maar natuurlijk, ik bezoek met regelmaat van die sites die inhoudelijk wat te bieden hebben.
Je moet de vijand scherp in de gaten houden![]()
![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |