precies wat ik nu weer voel. maandag mag ik eindelijk weer (joepiquote:op woensdag 6 april 2005 12:53 schreef wolkje het volgende:
gaat wel, beter dan gister in ieder geval.
soms baal ik, dat nog steeds niet duidelijk is wat ik nou eigenlijk heb.
...
het zou wel een stukje rust meebrengen.
ik begrijp hoe je, je voelt.. kom op!quote:op woensdag 6 april 2005 12:53 schreef wolkje het volgende:
soms baal ik, dat nog steeds niet duidelijk is wat ik nou eigenlijk heb. het zou wel een stukje rust meebrengen.
trek het je niet aan. jij kunt niets aan die hele vervelende situatie doen. (ja..ik snap hoe lastig dat dit is)quote:op woensdag 6 april 2005 13:49 schreef sabrina1981 het volgende:
slecht. ik zit op mijn werk en ik doe ook wat er gevraagd wordt, maar thuis zit mijn moeder gewoon af te wachten op wat er komen gaat. ik voel me er allemaal niet prettig bij en vooral niet omdat ik hier nog wel loop en iedereen weet wat er aan de hand is.
had je stukjes al eerder gelezen ik snap dat je het vervelend vind voor je moede rmaar je bent er te veel mee bezig dat soort zaken gebeuren ook al zijn ze niet zo leuk. je moedre kan heus wel voor zichzelf opkomen.quote:op woensdag 6 april 2005 13:49 schreef sabrina1981 het volgende:
slecht. ik zit op mijn werk en ik doe ook wat er gevraagd wordt, maar thuis zit mijn moeder gewoon af te wachten op wat er komen gaat. ik voel me er allemaal niet prettig bij en vooral niet omdat ik hier nog wel loop en iedereen weet wat er aan de hand is.
natuurlijk kan mijn moeder voor zichzelf opkomen en dat doet ze ook, maar als jij in zo situatie zou zitten piep je waarschijnlijk ook anders. het is niet een kleinigheidje. of je wilt of niet wordt je toch aangekeken voor wat er aan de hand is, omdat we bij hetzelfde bedrijf hebben gewerkt.quote:op woensdag 6 april 2005 14:53 schreef neva het volgende:
[..]
had je stukjes al eerder gelezen ik snap dat je het vervelend vind voor je moede rmaar je bent er te veel mee bezig dat soort zaken gebeuren ook al zijn ze niet zo leuk. je moedre kan heus wel voor zichzelf opkomen.
laat jij je er zo onder lijden dan verknal je het dalijk voor jezelf.
ontopic. het gaat zo als het gaat![]()
en doordat je je het ook aantrekt wordt het alleen maar erger.quote:op woensdag 6 april 2005 14:58 schreef sabrina1981 het volgende:
[..]
natuurlijk kan mijn moeder voor zichzelf opkomen en dat doet ze ook, maar als jij in zo situatie zou zitten piep je waarschijnlijk ook anders. het is niet een kleinigheidje. of je wilt of niet wordt je toch aangekeken voor wat er aan de hand is, omdat we bij hetzelfde bedrijf hebben gewerkt.
risico van de keuze om binnen hetzelfde bedrijf te werken als een iemand die emotioneel dichtbij je staat.quote:op woensdag 6 april 2005 14:58 schreef sabrina1981 het volgende:
[..]
natuurlijk kan mijn moeder voor zichzelf opkomen en dat doet ze ook, maar als jij in zo situatie zou zitten piep je waarschijnlijk ook anders. het is niet een kleinigheidje. of je wilt of niet wordt je toch aangekeken voor wat er aan de hand is, omdat we bij hetzelfde bedrijf hebben gewerkt.
quote:op woensdag 6 april 2005 15:04 schreef wolkje het volgende:
[..]
en doordat je je het ook aantrekt wordt het alleen maar erger.
dat houdt echt wel op als jij je moeder en jou als twee totaal verschillende werknemers ziet.
dat maakt echt uit![]()
ot: mijn computer heeft kuren![]()
zo kan ik nog niet aan mn verslag werken.
maar ben iets leuks aan het doen, dus ik voel me wel goed![]()
nou inderdaad, ik baal van mezelf, moet ook leren maar heb er totaal geen zin in en ga steeds smoesjes bedenken van wat ik nog moet doen om maar niet te hoeven leren.quote:op woensdag 6 april 2005 13:21 schreef marcb1974 het volgende:
moe, verder wel ok.
zo maar eens gaan leren ofzo, morgen weer eens een tentamen.
and why is that? (als je dat wilt delen met de rest van de lurkers hier natuurlijk)quote:op woensdag 6 april 2005 18:40 schreef darkelf het volgende:
ik ben niet op mijn best vandaag
eigenlijk gisteren ook al niet, en nu ik het zo
bedenk; vorige week ook niet
hey heeft jouw pinquin nou een batman op zijn buik?quote:op woensdag 6 april 2005 20:30 schreef de.dronken.pinguin het volgende:
school gaat een beetje kut maar veredr is alles goed
eerlijkheid is overrated. vanaf nu lieg ik alleen nog maar. eerlijke mensen komen nergens.quote:op woensdag 6 april 2005 22:18 schreef armanimania het volgende:
waren mensen maar eens wat eerlijker
you're totally right!!! alleen beetje jammer dat ik zo'n slechte leugenaar benquote:op woensdag 6 april 2005 22:36 schreef qyroz het volgende:
[..]
eerlijkheid is overrated. vanaf nu lieg ik alleen nog maar. eerlijke mensen komen nergens.
you have a point.quote:op woensdag 6 april 2005 22:36 schreef qyroz het volgende:
[..]
eerlijkheid is overrated. vanaf nu lieg ik alleen nog maar. eerlijke mensen komen nergens.
heel vroeg naar bedje toe geweest, en nu weer wakkerquote:op woensdag 6 april 2005 14:55 schreef grrrrrrrr het volgende:
duizelig...dat wordt niks meer vandaag, vroeg naar bedje toe...
ik kan alleen maar diep zuchten--- *zucht* ---en zeggen.."" i know the feeling" (ongeveer dan)quote:op donderdag 7 april 2005 00:59 schreef thunderchild het volgende:
slecht . . .![]()
eén van de vele momenten waarop ik m'n vrouw verschrikkelijk mis . . .![]()
![]()
gelukkig maarquote:op donderdag 7 april 2005 12:58 schreef weirdmicky het volgende:
weer een stuk beterwat eten doet wonderen.
moet je niet zijnquote:op donderdag 7 april 2005 13:24 schreef myriam7 het volgende:
beetje opgelaten...beetje onzeker..
bedenk wel dat het uitblijven van een positief effect zowel een gebrekkige jongen als een gebrekkige test kan betekenen.quote:op donderdag 7 april 2005 12:08 schreef myxomatosekonijn het volgende:
ik ga vandaag zo'n leuke jongen testen
hoe kan dat ??quote:op donderdag 7 april 2005 14:31 schreef duchessx het volgende:
euhm...chaotisch?
je begrijpt me verkeerd: het gaat me niet om hoe hij presteert, maar hoe hij is.quote:op donderdag 7 april 2005 14:17 schreef tranceptor het volgende:
[..]
bedenk wel dat het uitblijven van een positief effect zowel een gebrekkige jongen als een gebrekkige test kan betekenen.
nee, maar wie wel, behalve dannyquote:op donderdag 7 april 2005 18:24 schreef sararaats het volgende:
en ik heb nooit laten uitschijnen dat ik baas wil zijn van fok !
precies wat er staatquote:
zo snel? hoe komt dat dan?quote:ontopic: ik voel me nu nog slechter
jeetje bijna vergetenquote:op donderdag 7 april 2005 20:28 schreef sylvana het volgende:
ik voel me goed, zometeen lekker voetbal kijken
afbouwen medicatie, ik maak me zorgen, groot slaaptekort etc. kan alles niet overzien of op een rijtje krijgen. eerst maar wat beter in mijn velletje komen te zitten...quote:
dat kan aardig inhakken, ja jij aan de medicijnen ?? wist ik niet eens :$quote:op donderdag 7 april 2005 20:47 schreef duchessx het volgende:
afbouwen medicatie, ik maak me zorgen, groot slaaptekort etc. kan alles niet overzien of op een rijtje krijgen. eerst maar wat beter in mijn velletje komen te zitten...
toch niet door de reacties op je topic he?quote:op vrijdag 8 april 2005 00:25 schreef sararaats het volgende:
ongelooflijk k*t
niets van aantrekken, het algemeen niveau in onz is gemiddeld genomen lager dan nap . . .quote:op vrijdag 8 april 2005 00:25 schreef sararaats het volgende:
ongelooflijk k*t
dat gebeurt doorgaans niet voor niks, dus je bent iig opgevallen, hoe je daar verder mee omgaat is jouw zaak.quote:op donderdag 7 april 2005 18:24 schreef sararaats het volgende:
omdat er topics tegen mij worden geopend
scheldnamen en schelden op zich mag naar mijn weten nog steeds niet, maar het is geen onbekend feit dat hier met twee (en soms ook met meer dan twee) maten gemeten worden, maar jammer genoeg is er nu geen rooie beschikbaar die er wat aan kan doen. misschien morgen . . .quote:op vrijdag 8 april 2005 01:33 schreef sararaats het volgende:
dus scheldnamen geven mag volgens jullie
ik wist echt niet dat er geen voorsteltopics mochten zijn
overal hangt dezeflde kutsfeer. toch?quote:op vrijdag 8 april 2005 01:44 schreef thunderchild het volgende:
hangt af van wat voor soort sfeer daar heerst . . .
geen idee waar je dat gehoord hebt, maar fok! is zeker geen sexdatingsite. waarschijnlijk het product cq. verzinsel van een sexueel gefrustreerd mannetje . . .quote:op vrijdag 8 april 2005 01:48 schreef sararaats het volgende:
klein vraagje tussendoor: is dit echt een sexdatingsite?
ja zekerquote:op vrijdag 8 april 2005 01:48 schreef sararaats het volgende:
klein vraagje tussendoor: is dit echt een sexdatingsite?
ik raad je aan al de topics te lezen in het onzinforum. dan zal je vanzelf merken waarom ik me zo slecht voel.quote:op vrijdag 8 april 2005 01:50 schreef thunderchild het volgende:
[..]
geen idee waar je dat gehoord hebt, maar fok! is zeker geen sexdatingsite. waarschijnlijk het product cq. verzinsel van een sexueel gefrustreerd mannetje . . .
geloof mij: 3 kwart van de users in dat topic heeft een gebrek aan social skills en probeert dat op internet te compenserenquote:op vrijdag 8 april 2005 01:33 schreef sararaats het volgende:
dus scheldnamen geven mag volgens jullie
* beroepsgokker snapt echt niet dat sommige mensen zich zo druk kunnen maken op een forum, je kent hun niet en zij kennen jou niet??quote:op vrijdag 8 april 2005 01:56 schreef sararaats het volgende:
ik probeer me zo kalm mogelijk te houden maar denk dat ik ooit wel eens uitbarst
ik wil gewoon vragen: stop met topics openen over mij
ontopic: op de rand van een uitbarstende vulkaan
i already did. tja, wat moet je ervan zeggen . . .quote:op vrijdag 8 april 2005 01:52 schreef sararaats het volgende:
ik raad je aan al de topics te lezen in het onzinforum. dan zal je vanzelf merken waarom ik me zo slecht voel.
moet je niet doen. debielen heb je overal . . .quote:ontopic: opgejaagd wild
gewoon er zelf niet meer op reageren . . .quote:op vrijdag 8 april 2005 01:56 schreef sararaats het volgende:
ik probeer me zo kalm mogelijk te houden maar denk dat ik ooit wel eens uitbarst
mjammiequote:op vrijdag 8 april 2005 01:56 schreef sararaats het volgende:
ontopic: op de rand van een uitbarstende vulkaan
offtopic: nee mogen ze niet bannenquote:op vrijdag 8 april 2005 02:03 schreef sararaats het volgende:
straks durf ik nie meer buiten (ok, dit was heel dramatisch)
mogen ze die niet bannen?
thunderchild, ik wist niet dat ik zo'n rel heb veroorzaakt
jij weet van geen ophouden héquote:op vrijdag 8 april 2005 02:02 schreef #ANONIEM het volgende:
sararaats, je geeft iedereen alleen maar extra topicvoer hoor whehe. maar goed is jouw keus newbie meid. en thunderchild ik en de rest kunnen er niks aan doen dat jij niet het principe van het onzin forum kent. sara moest zo nodig haarzelf daar voorstellen hehe, maar ey misschien scoor je punten, ze heeft geen naaktfoto's hoor !
sara je hebt idd een hele storm op gang gebracht, en je hebt met je reacties ook het vuur hoog gehouden, je kan ofwel stoppen met posten ofwel goo-wif-de-floo gewoon lekker meelullenquote:op vrijdag 8 april 2005 02:03 schreef sararaats het volgende:
straks durf ik nie meer buiten (ok, dit was heel dramatisch)
mogen ze die niet bannen?
ontopic: ik weet het niet, de ene keer slecht de andere keer goed
ik heb trouwens plannen om verpleegkunde te gaan studeren
hopelijk valt dat mee en kan ik dit forum even vergeten
thunderchild, ik wist niet dat ik zo'n rel heb veroorzaakt
lul niet, aan wie dan?quote:op vrijdag 8 april 2005 02:21 schreef sararaats het volgende:
zoooo. ik denk dat ik heel wat uit te leggen heb.
heb je al gekeken? jij bent mijn lievelingsnewbie.quote:op vrijdag 8 april 2005 02:28 schreef sararaats het volgende:
aan jullie allemaal !!!
btw, waarom zou ik geband moeten worden?
ik kan natuurlijk eigenlijk niet voor al die anderen spreken, maar ik denk niet echt dat het ze wat interesseert, daar was je nu toch wel achter lijkt me.quote:op vrijdag 8 april 2005 02:28 schreef sararaats het volgende:
aan jullie allemaal !!!
je bent nogal erg een newbie... maar je wordt geband vanwege je naam. sara staat voor de sara uit de bijbel, een heilig figuur. het is niet toegestaan op fok! jezelf tot een goddelijkheid of iets in die buurt te verhevenen. waar jij dus wel mee bezig bent... je moet een andere username nemen sorry...quote:op vrijdag 8 april 2005 02:28 schreef sararaats het volgende:
aan jullie allemaal !!!
btw, waarom zou ik geband moeten worden?
ik had mezelf ook eerst paulus genoemd inderdaad.quote:op vrijdag 8 april 2005 02:29 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
je bent nogal erg een newbie... maar je wordt geband vanwege je naam. sara staat voor de sara uit de bijbel, een heilig figuur. het is niet toegestaan op fok! jezelf tot een goddelijkheid of iets in die buurt te verhevenen. waar jij dus wel mee bezig bent... je moet een andere username nemen sorry...
jahaquote:op vrijdag 8 april 2005 02:29 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
je bent nogal erg een newbie... maar je wordt geband vanwege je naam. sara staat voor de sara uit de bijbel, een heilig figuur. het is niet toegestaan op fok! jezelf tot een goddelijkheid of iets in die buurt te verhevenen. waar jij dus wel mee bezig bent... je moet een andere username nemen sorry...
van half 6 tot half 11 geslapen en toen pas gaan avondeten. ik had wsl n schoonheidsslaapje nodig, maar straks draai ik mijn biologische klok weer om. dus bij deze neem ik mezelf voor om vanaf a.s maandag elke dag rond half 11 te gaan slapen.quote:op vrijdag 8 april 2005 02:00 schreef morwen het volgende:
zo maar eens kijken of the sandman wat strooisel voor mij heeft
quote:op vrijdag 8 april 2005 02:21 schreef sararaats het volgende:
maar ik weet het wel goedgemaakt (nee, niet met naaktfoto's)
ontopic: opgelucht en helemaal klaar om me in te peperen voor fok!
je keek in de spiegel?quote:op vrijdag 8 april 2005 04:13 schreef sararaats het volgende:
er is vroeger iets gebeurd waardoor ik een afkeer heb van sex.
je voelt je slecht dankzij onsquote:op vrijdag 8 april 2005 04:13 schreef sararaats het volgende:
ik voel me slecht dankzij jullie.
er is vroeger iets gebeurd waardoor ik een afkeer heb van sex.
ik kwam direct tot de kern van het probleemquote:op vrijdag 8 april 2005 04:21 schreef killswitch het volgende:
[..]
damn ik probeerde der nog wel subtiel toe te spreken
dat ze een lelijke aandachtvragende snol is bedoel je?quote:op vrijdag 8 april 2005 04:23 schreef kastanova het volgende:
[..]
ik kwam direct tot de kern van het probleem.
kijk eerst naar jezelf wil je?quote:op vrijdag 8 april 2005 04:24 schreef killswitch het volgende:
[..]
dat ze eenlelijke aandachtvragende snol is bedoel ja?
ik vraag niet om aandacht ben geen snol en wat ik van anderen mag geloven ben ik ook niet lelijk dus wat mij betreft zit het wel goed maar met jouquote:op vrijdag 8 april 2005 04:27 schreef sararaats het volgende:
[..]
kijk eerst naar jezelf wil je?
en kastanova, je bent een oversekste prutsmoderator
ontopic: slapeloos
"aandachtvragend" heb je mij niet horen zeggenquote:op vrijdag 8 april 2005 04:24 schreef killswitch het volgende:
[..]
dat ze een lelijke aandachtvragende snol is bedoel je?
ja, jeejquote:op vrijdag 8 april 2005 10:09 schreef diannetjhu het volgende:gelukkig gaat het vandaag weer wat beter, gisteren was niet zo'n goede dag..
![]()
maar ok, stapje voor stapje.. heb zin in volgende week, als wolkjekomt logeren.. tra la la...
![]()
hou vol! het duurt even, maar die drang wordt steeds minder.quote:op vrijdag 8 april 2005 10:43 schreef weirdmicky het volgende:
ik wil roken maar ik ben gestoptgrmbl
neem een koffie!quote:op vrijdag 8 april 2005 10:43 schreef weirdmicky het volgende:
ik wil roken maar ik ben gestoptgrmbl
zet je msn es aanquote:op vrijdag 8 april 2005 16:04 schreef eric_cantona het volgende:
weekend, eindelijk..
net lekker onder de zonnebank gelegen en 'n beetje opgeladen. vanavond voor 't eerst sinds ruim 'n jaar weer officieel futsallen, ik ga ze 'n poepie laten ruiken.
verder nog best wel
hoe ken dat ??quote:op vrijdag 8 april 2005 16:26 schreef nemesisdivina het volgende:
nog steeds verrot... wel iets minder... *argh*
quote:
migraine? dokter bezocht?quote:op vrijdag 8 april 2005 18:03 schreef armanimania het volgende:
fucking kut voel ik me, kan weinig verdragen vandaag. heb weinig slaap gehad, verrek van de koppijn en wat me opvalt is dat ik de laatste tijd wel heel erg veel koppin heb. als de koppijn nu nog ook ens uit te houden was, pilletje uurtje op de bank, weg koppijn. was het dat maar, maar nee ook meteen een vieze druk op mijn ogen, als ik al probeer te lachen dan giert de pijn door mijn hoofd. tis dat ik niet stil kan zitten, anders zat ik nu ook niet achter mijn laptop.
quote:op vrijdag 8 april 2005 18:03 schreef armanimania het volgende:
fucking kut voel ik me, kan weinig verdragen vandaag. heb weinig slaap gehad, verrek van de koppijn en wat me opvalt is dat ik de laatste tijd wel heel erg veel koppin heb. als de koppijn nu nog ook ens uit te houden was, pilletje uurtje op de bank, weg koppijn. was het dat maar, maar nee ook meteen een vieze druk op mijn ogen, als ik al probeer te lachen dan giert de pijn door mijn hoofd. tis dat ik niet stil kan zitten, anders zat ik nu ook niet achter mijn laptop.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |