ja, jeejquote:op vrijdag 8 april 2005 10:09 schreef diannetjhu het volgende:gelukkig gaat het vandaag weer wat beter, gisteren was niet zo'n goede dag..
![]()
maar ok, stapje voor stapje.. heb zin in volgende week, als wolkjekomt logeren.. tra la la...
![]()
hou vol! het duurt even, maar die drang wordt steeds minder.quote:op vrijdag 8 april 2005 10:43 schreef weirdmicky het volgende:
ik wil roken maar ik ben gestoptgrmbl
neem een koffie!quote:op vrijdag 8 april 2005 10:43 schreef weirdmicky het volgende:
ik wil roken maar ik ben gestoptgrmbl
zet je msn es aanquote:op vrijdag 8 april 2005 16:04 schreef eric_cantona het volgende:
weekend, eindelijk..
net lekker onder de zonnebank gelegen en 'n beetje opgeladen. vanavond voor 't eerst sinds ruim 'n jaar weer officieel futsallen, ik ga ze 'n poepie laten ruiken.
verder nog best wel
hoe ken dat ??quote:op vrijdag 8 april 2005 16:26 schreef nemesisdivina het volgende:
nog steeds verrot... wel iets minder... *argh*
quote:
migraine? dokter bezocht?quote:op vrijdag 8 april 2005 18:03 schreef armanimania het volgende:
fucking kut voel ik me, kan weinig verdragen vandaag. heb weinig slaap gehad, verrek van de koppijn en wat me opvalt is dat ik de laatste tijd wel heel erg veel koppin heb. als de koppijn nu nog ook ens uit te houden was, pilletje uurtje op de bank, weg koppijn. was het dat maar, maar nee ook meteen een vieze druk op mijn ogen, als ik al probeer te lachen dan giert de pijn door mijn hoofd. tis dat ik niet stil kan zitten, anders zat ik nu ook niet achter mijn laptop.
quote:op vrijdag 8 april 2005 18:03 schreef armanimania het volgende:
fucking kut voel ik me, kan weinig verdragen vandaag. heb weinig slaap gehad, verrek van de koppijn en wat me opvalt is dat ik de laatste tijd wel heel erg veel koppin heb. als de koppijn nu nog ook ens uit te houden was, pilletje uurtje op de bank, weg koppijn. was het dat maar, maar nee ook meteen een vieze druk op mijn ogen, als ik al probeer te lachen dan giert de pijn door mijn hoofd. tis dat ik niet stil kan zitten, anders zat ik nu ook niet achter mijn laptop.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |