jij weet van geen ophouden héquote:op vrijdag 8 april 2005 02:02 schreef #ANONIEM het volgende:
sararaats, je geeft iedereen alleen maar extra topicvoer hoor whehe. maar goed is jouw keus newbie meid. en thunderchild ik en de rest kunnen er niks aan doen dat jij niet het principe van het onzin forum kent. sara moest zo nodig haarzelf daar voorstellen hehe, maar ey misschien scoor je punten, ze heeft geen naaktfoto's hoor !
sara je hebt idd een hele storm op gang gebracht, en je hebt met je reacties ook het vuur hoog gehouden, je kan ofwel stoppen met posten ofwel goo-wif-de-floo gewoon lekker meelullenquote:op vrijdag 8 april 2005 02:03 schreef sararaats het volgende:
straks durf ik nie meer buiten (ok, dit was heel dramatisch)
mogen ze die niet bannen?
ontopic: ik weet het niet, de ene keer slecht de andere keer goed
ik heb trouwens plannen om verpleegkunde te gaan studeren
hopelijk valt dat mee en kan ik dit forum even vergeten
thunderchild, ik wist niet dat ik zo'n rel heb veroorzaakt
lul niet, aan wie dan?quote:op vrijdag 8 april 2005 02:21 schreef sararaats het volgende:
zoooo. ik denk dat ik heel wat uit te leggen heb.
heb je al gekeken? jij bent mijn lievelingsnewbie.quote:op vrijdag 8 april 2005 02:28 schreef sararaats het volgende:
aan jullie allemaal !!!
btw, waarom zou ik geband moeten worden?
ik kan natuurlijk eigenlijk niet voor al die anderen spreken, maar ik denk niet echt dat het ze wat interesseert, daar was je nu toch wel achter lijkt me.quote:op vrijdag 8 april 2005 02:28 schreef sararaats het volgende:
aan jullie allemaal !!!
je bent nogal erg een newbie... maar je wordt geband vanwege je naam. sara staat voor de sara uit de bijbel, een heilig figuur. het is niet toegestaan op fok! jezelf tot een goddelijkheid of iets in die buurt te verhevenen. waar jij dus wel mee bezig bent... je moet een andere username nemen sorry...quote:op vrijdag 8 april 2005 02:28 schreef sararaats het volgende:
aan jullie allemaal !!!
btw, waarom zou ik geband moeten worden?
ik had mezelf ook eerst paulus genoemd inderdaad.quote:op vrijdag 8 april 2005 02:29 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
je bent nogal erg een newbie... maar je wordt geband vanwege je naam. sara staat voor de sara uit de bijbel, een heilig figuur. het is niet toegestaan op fok! jezelf tot een goddelijkheid of iets in die buurt te verhevenen. waar jij dus wel mee bezig bent... je moet een andere username nemen sorry...
jahaquote:op vrijdag 8 april 2005 02:29 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
je bent nogal erg een newbie... maar je wordt geband vanwege je naam. sara staat voor de sara uit de bijbel, een heilig figuur. het is niet toegestaan op fok! jezelf tot een goddelijkheid of iets in die buurt te verhevenen. waar jij dus wel mee bezig bent... je moet een andere username nemen sorry...
van half 6 tot half 11 geslapen en toen pas gaan avondeten. ik had wsl n schoonheidsslaapje nodig, maar straks draai ik mijn biologische klok weer om. dus bij deze neem ik mezelf voor om vanaf a.s maandag elke dag rond half 11 te gaan slapen.quote:op vrijdag 8 april 2005 02:00 schreef morwen het volgende:
zo maar eens kijken of the sandman wat strooisel voor mij heeft
quote:op vrijdag 8 april 2005 02:21 schreef sararaats het volgende:
maar ik weet het wel goedgemaakt (nee, niet met naaktfoto's)
ontopic: opgelucht en helemaal klaar om me in te peperen voor fok!
je keek in de spiegel?quote:op vrijdag 8 april 2005 04:13 schreef sararaats het volgende:
er is vroeger iets gebeurd waardoor ik een afkeer heb van sex.
je voelt je slecht dankzij onsquote:op vrijdag 8 april 2005 04:13 schreef sararaats het volgende:
ik voel me slecht dankzij jullie.
er is vroeger iets gebeurd waardoor ik een afkeer heb van sex.
ik kwam direct tot de kern van het probleemquote:op vrijdag 8 april 2005 04:21 schreef killswitch het volgende:
[..]
damn ik probeerde der nog wel subtiel toe te spreken
dat ze een lelijke aandachtvragende snol is bedoel je?quote:op vrijdag 8 april 2005 04:23 schreef kastanova het volgende:
[..]
ik kwam direct tot de kern van het probleem.
kijk eerst naar jezelf wil je?quote:op vrijdag 8 april 2005 04:24 schreef killswitch het volgende:
[..]
dat ze eenlelijke aandachtvragende snol is bedoel ja?
ik vraag niet om aandacht ben geen snol en wat ik van anderen mag geloven ben ik ook niet lelijk dus wat mij betreft zit het wel goed maar met jouquote:op vrijdag 8 april 2005 04:27 schreef sararaats het volgende:
[..]
kijk eerst naar jezelf wil je?
en kastanova, je bent een oversekste prutsmoderator
ontopic: slapeloos
"aandachtvragend" heb je mij niet horen zeggenquote:op vrijdag 8 april 2005 04:24 schreef killswitch het volgende:
[..]
dat ze een lelijke aandachtvragende snol is bedoel je?
ja, jeejquote:op vrijdag 8 april 2005 10:09 schreef diannetjhu het volgende:gelukkig gaat het vandaag weer wat beter, gisteren was niet zo'n goede dag..
![]()
maar ok, stapje voor stapje.. heb zin in volgende week, als wolkjekomt logeren.. tra la la...
![]()
hou vol! het duurt even, maar die drang wordt steeds minder.quote:op vrijdag 8 april 2005 10:43 schreef weirdmicky het volgende:
ik wil roken maar ik ben gestoptgrmbl
neem een koffie!quote:op vrijdag 8 april 2005 10:43 schreef weirdmicky het volgende:
ik wil roken maar ik ben gestoptgrmbl
zet je msn es aanquote:op vrijdag 8 april 2005 16:04 schreef eric_cantona het volgende:
weekend, eindelijk..
net lekker onder de zonnebank gelegen en 'n beetje opgeladen. vanavond voor 't eerst sinds ruim 'n jaar weer officieel futsallen, ik ga ze 'n poepie laten ruiken.
verder nog best wel
hoe ken dat ??quote:op vrijdag 8 april 2005 16:26 schreef nemesisdivina het volgende:
nog steeds verrot... wel iets minder... *argh*
quote:
migraine? dokter bezocht?quote:op vrijdag 8 april 2005 18:03 schreef armanimania het volgende:
fucking kut voel ik me, kan weinig verdragen vandaag. heb weinig slaap gehad, verrek van de koppijn en wat me opvalt is dat ik de laatste tijd wel heel erg veel koppin heb. als de koppijn nu nog ook ens uit te houden was, pilletje uurtje op de bank, weg koppijn. was het dat maar, maar nee ook meteen een vieze druk op mijn ogen, als ik al probeer te lachen dan giert de pijn door mijn hoofd. tis dat ik niet stil kan zitten, anders zat ik nu ook niet achter mijn laptop.
quote:op vrijdag 8 april 2005 18:03 schreef armanimania het volgende:
fucking kut voel ik me, kan weinig verdragen vandaag. heb weinig slaap gehad, verrek van de koppijn en wat me opvalt is dat ik de laatste tijd wel heel erg veel koppin heb. als de koppijn nu nog ook ens uit te houden was, pilletje uurtje op de bank, weg koppijn. was het dat maar, maar nee ook meteen een vieze druk op mijn ogen, als ik al probeer te lachen dan giert de pijn door mijn hoofd. tis dat ik niet stil kan zitten, anders zat ik nu ook niet achter mijn laptop.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |