wat wil je daar mee zeggen?quote:
precies wat er staatquote:
zo snel? hoe komt dat dan?quote:ontopic: ik voel me nu nog slechter
jeetje bijna vergetenquote:op donderdag 7 april 2005 20:28 schreef sylvana het volgende:
ik voel me goed, zometeen lekker voetbal kijken
afbouwen medicatie, ik maak me zorgen, groot slaaptekort etc. kan alles niet overzien of op een rijtje krijgen. eerst maar wat beter in mijn velletje komen te zitten...quote:
dat kan aardig inhakken, ja jij aan de medicijnen ?? wist ik niet eens :$quote:op donderdag 7 april 2005 20:47 schreef duchessx het volgende:
afbouwen medicatie, ik maak me zorgen, groot slaaptekort etc. kan alles niet overzien of op een rijtje krijgen. eerst maar wat beter in mijn velletje komen te zitten...
toch niet door de reacties op je topic he?quote:op vrijdag 8 april 2005 00:25 schreef sararaats het volgende:
ongelooflijk k*t
niets van aantrekken, het algemeen niveau in onz is gemiddeld genomen lager dan nap . . .quote:op vrijdag 8 april 2005 00:25 schreef sararaats het volgende:
ongelooflijk k*t
dat gebeurt doorgaans niet voor niks, dus je bent iig opgevallen, hoe je daar verder mee omgaat is jouw zaak.quote:op donderdag 7 april 2005 18:24 schreef sararaats het volgende:
omdat er topics tegen mij worden geopend
scheldnamen en schelden op zich mag naar mijn weten nog steeds niet, maar het is geen onbekend feit dat hier met twee (en soms ook met meer dan twee) maten gemeten worden, maar jammer genoeg is er nu geen rooie beschikbaar die er wat aan kan doen. misschien morgen . . .quote:op vrijdag 8 april 2005 01:33 schreef sararaats het volgende:
dus scheldnamen geven mag volgens jullie
ik wist echt niet dat er geen voorsteltopics mochten zijn
overal hangt dezeflde kutsfeer. toch?quote:op vrijdag 8 april 2005 01:44 schreef thunderchild het volgende:
hangt af van wat voor soort sfeer daar heerst . . .
geen idee waar je dat gehoord hebt, maar fok! is zeker geen sexdatingsite. waarschijnlijk het product cq. verzinsel van een sexueel gefrustreerd mannetje . . .quote:op vrijdag 8 april 2005 01:48 schreef sararaats het volgende:
klein vraagje tussendoor: is dit echt een sexdatingsite?
ja zekerquote:op vrijdag 8 april 2005 01:48 schreef sararaats het volgende:
klein vraagje tussendoor: is dit echt een sexdatingsite?
ik raad je aan al de topics te lezen in het onzinforum. dan zal je vanzelf merken waarom ik me zo slecht voel.quote:op vrijdag 8 april 2005 01:50 schreef thunderchild het volgende:
[..]
geen idee waar je dat gehoord hebt, maar fok! is zeker geen sexdatingsite. waarschijnlijk het product cq. verzinsel van een sexueel gefrustreerd mannetje . . .
geloof mij: 3 kwart van de users in dat topic heeft een gebrek aan social skills en probeert dat op internet te compenserenquote:op vrijdag 8 april 2005 01:33 schreef sararaats het volgende:
dus scheldnamen geven mag volgens jullie
* beroepsgokker snapt echt niet dat sommige mensen zich zo druk kunnen maken op een forum, je kent hun niet en zij kennen jou niet??quote:op vrijdag 8 april 2005 01:56 schreef sararaats het volgende:
ik probeer me zo kalm mogelijk te houden maar denk dat ik ooit wel eens uitbarst
ik wil gewoon vragen: stop met topics openen over mij
ontopic: op de rand van een uitbarstende vulkaan
i already did. tja, wat moet je ervan zeggen . . .quote:op vrijdag 8 april 2005 01:52 schreef sararaats het volgende:
ik raad je aan al de topics te lezen in het onzinforum. dan zal je vanzelf merken waarom ik me zo slecht voel.
moet je niet doen. debielen heb je overal . . .quote:ontopic: opgejaagd wild
gewoon er zelf niet meer op reageren . . .quote:op vrijdag 8 april 2005 01:56 schreef sararaats het volgende:
ik probeer me zo kalm mogelijk te houden maar denk dat ik ooit wel eens uitbarst
mjammiequote:op vrijdag 8 april 2005 01:56 schreef sararaats het volgende:
ontopic: op de rand van een uitbarstende vulkaan
offtopic: nee mogen ze niet bannenquote:op vrijdag 8 april 2005 02:03 schreef sararaats het volgende:
straks durf ik nie meer buiten (ok, dit was heel dramatisch)
mogen ze die niet bannen?
thunderchild, ik wist niet dat ik zo'n rel heb veroorzaakt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |