quote:Op dinsdag 5 april 2005 22:35 schreef RoofingBurner het volgende:
Axl Rose?
en.........we hebben een winnaar. newbiedoobiedoo +1quote:Op dinsdag 5 april 2005 23:11 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Nou volgens mij is het Phil hoor
Ja, zo heet dat album dus.quote:Op dinsdag 5 april 2005 23:30 schreef Scrutinizer het volgende:
War of the Worlds - Jeff Wayne?
Misschien dat iemand anders 'm dan intikt?quote:Op dinsdag 5 april 2005 23:38 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Da's de zangeres van Zuco 103. Haar naam weet ik even niet meer.
quote:Op dinsdag 5 april 2005 23:07 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Waarom is Phil Lynott doorgestreept?
ja, B&vD is echt een verschrikking, en haar naam.... lilian nog ietsquote:Op dinsdag 5 april 2005 23:45 schreef ranja het volgende:
Kijk helemaal nooit naar B&vD, als het aan mij lijgt
Voor Lilian heb ik alles over.quote:Op dinsdag 5 april 2005 23:45 schreef ranja het volgende:
Kijk helemaal nooit naar B&vD, als het aan mij lijgt
Sorry Grote Schaduw, ik wilde de vaart er een beetje inhoudenquote:Op dinsdag 5 april 2005 23:48 schreef bigshadow het volgende:
[..]
ja, B&vD is echt een verschrikking, en haar naam.... lilian nog iets
Neuh hoor, ik raad toch niksquote:Op dinsdag 5 april 2005 23:53 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Sorry Grote Schaduw, ik wilde de vaart er een beetje inhouden![]()
Zeker weten.quote:Op woensdag 6 april 2005 00:08 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Voordat ik een punt uitdeel, wil ik nog even zeker weten of 'ie nog niet gevraagd was hier (niet alles bijgelezen)
Queen staat voor het eerst op 5 en Street Spirit op 16quote:Op woensdag 6 april 2005 00:17 schreef timbob het volgende:
staat misschien Radiohead erin? met street spirit?
Trustequote:Op woensdag 6 april 2005 00:18 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Denk het ook
Ik lees het morgen wel, trusten
Ja, dat was vrij standaard.quote:Op woensdag 6 april 2005 00:12 schreef Neleos het volgende:
En wie staan er dan op 1, 2 en 3 in de Fok! Top 100 Allertijden van 2004?
2 van de 3 staan inderdaad in de top 3quote:Op woensdag 6 april 2005 00:19 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ja, dat was vrij standaard.
Vast iets als:
Queen - Bohemian Repzodie
GNR - November Rain
Nirvana - Smells Like Teenspirit
Niet Queen, dus ik jat snel Metallica van ranja voor bij Nirvana en GNRquote:Op woensdag 6 april 2005 00:21 schreef ranja het volgende:
nirvana - semlls like teenspirt
metallica - one
radiohead - paranoid android
Ook hier staan er 2 van in de top 3quote:Op woensdag 6 april 2005 00:21 schreef ranja het volgende:
nirvana - semlls like teenspirt
metallica - one
radiohead - paranoid android
En nu nog de volgordequote:Op woensdag 6 april 2005 00:22 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Niet Queen, dus ik jat snel Metallica van ranja voor bij Nirvana en GNR
ik heb m'n lijstje ingestuurd toen hoorquote:Op woensdag 6 april 2005 00:26 schreef ranja het volgende:
volgende keer gewoon meedoen met de top 100 he timbob
en de rest natuurlijk ook
Fok! top100 allertijden 2004 - deel 4 & uitslagquote:Op woensdag 6 april 2005 00:30 schreef timbob het volgende:
[..]
ik heb m'n lijstje ingestuurd toen hoor
kheb alleen de eindstand niet gezien
volgens mij had ik alleen air daarvan tussenstaan..quote:Op woensdag 6 april 2005 00:31 schreef Neleos het volgende:
[..]
Fok! top100 allertijden 2004 - deel 4 & uitslag
Ik alleen The Cure en Lou Reed dacht ikquote:Op woensdag 6 april 2005 00:34 schreef timbob het volgende:
[..]
volgens mij had ik alleen air daarvan tussenstaan..
iemand enig idee?quote:Op woensdag 6 april 2005 00:29 schreef timbob het volgende:
welke cd
1: CC
2: DCALV
3: ECDT
4: PN
5: DG
6: YTQHH
7: VA
8: EC
9: C
10: ADLJ
11: O
12: M
13: BVSC
14: LB
Oh! Het is Spaans? Yo The Quiero Ha Ha?quote:
¡ tuur ! jij evenquote:Op woensdag 6 april 2005 01:04 schreef GLO het volgende:
[..]
Oh! Het is Spaans? Yo The Quiero Ha Ha?![]()
Poe. Nou, ik zal nog 's gaan ¡turen! ...
Oh! De Buena Vista Social Club! CC is natuurlijk Chan Chanquote:Op woensdag 6 april 2005 01:12 schreef timbob het volgende:
en als ik nou zeg dat de cd geproduceert is door ry cooder?
quote:Op woensdag 6 april 2005 01:15 schreef GLO het volgende:
[..]
Oh! De Buena Vista Social Club! CC is natuurlijk Chan Chan![]()
Wat een uitvergrotinkje al niet kan doenquote:Op woensdag 6 april 2005 01:29 schreef timbob het volgende:
cornershop?
Aha, Beastie Boys dus, met Sabotage. Nu de albumtitel nog... was dat wel of niet Intergalactic?quote:Op woensdag 6 april 2005 10:35 schreef iggy_in_the_house het volgende:
goede morgen allemaal
De videoclip van de "klassieker" is ook wel klassiek te noemen, het is het best te omschrijven als een aflevering van Hill Street Blues of ziets...
Verder hebben deze heren ook iets gedaan met rappers.
quote:Op woensdag 6 april 2005 10:40 schreef Berkery het volgende:
Beastie Boys - Ill Communication
Die sowieso niet, da's één vent...quote:Op woensdag 6 april 2005 11:12 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Black?
Lijkt idd wel een beetje.quote:Op woensdag 6 april 2005 11:17 schreef iggy_in_the_house het volgende:
[..]
Ik dacht dat die achterste die ene vent was
quote:Op woensdag 6 april 2005 11:23 schreef iggy_in_the_house het volgende:
living in a box?
Leipe Mocro Flavourquote:Op woensdag 6 april 2005 12:05 schreef bigshadow het volgende:
Iggy, wat doe je me aan
Ali b - maroc ding
U2 niet, die had ik wel onthouden.quote:
die hoort gewoon op 1quote:Op woensdag 6 april 2005 12:17 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
U2 niet, die had ik wel onthouden.
bijna goedquote:Op woensdag 6 april 2005 12:22 schreef Neleos het volgende:
Allez
1 Guus Meeuwis – Geef Mij Nu Je Angst
2 Mario – Let Me Love You
3 Anouk – Lost
4 Darkraver – Komt Ie Dan
5 50 Cent – Candyshop
quote:Op woensdag 6 april 2005 12:39 schreef Neleos het volgende:
1 Guus Meeuwis – Geef Mij Nu Je Angst
2 Mario – Let Me Love You
3 Anouk – Lost
4 50 Cent – Candyshop
5 Darkraver – Komt ie Dan
Zo?
quote:Op woensdag 6 april 2005 12:46 schreef bigshadow het volgende:
[..]
En de onsterfelijke roem plus een avondje breezers![]()
Ik wist wel dat jij hem zou weten.quote:
Heeeeeel warmquote:Op woensdag 6 april 2005 13:19 schreef iggy_in_the_house het volgende:
doden bij een voetbalwedstrijd
was toen niet dat heizeldrama?
quote:Op woensdag 6 april 2005 13:23 schreef peaceman het volgende:
ow dat drama in sheffield was het geloof ik, daar hebben ze nog benefiet nummers voor gemaakt....
Vandaag hoorde ik op de radio de nieuwe singel van Good Old Stevie Wonder (iedereen op trivia heeft toch wel Songs in the key of life in de kast neem ik aan...quote:Op woensdag 6 april 2005 13:26 schreef Berkery het volgende:
[..]![]()
Ik wilde Sheffield of Hillsborough horen, het nummer kwam net die week uit en is in NL niet op single verschenen geloof ik. LiaB kwam ook uit Sheffield overigens
peaceman + 1
Daar zijn 95 voetbalfans omgekomen (platgedrukt tegen de hekken vooral) op de tribunes van Sheffield Wednesday (Hillsborough stadion) omdat er teveel mensen in het vak werden toegelaten.quote:Op woensdag 6 april 2005 13:28 schreef ranja het volgende:
wat gebeurde daar toen dan?
Brand in het station van FC Liverpool waarbij 89? mensen om het leven kwamen en talloze gewonden als ik het me goed herinnerquote:Op woensdag 6 april 2005 13:28 schreef ranja het volgende:
http://www.stadiumguide.com/disasterspecial.htmquote:Op woensdag 6 april 2005 13:28 schreef ranja het volgende:
So what the fuss, Prince, En Voguequote:Op woensdag 6 april 2005 13:30 schreef peaceman het volgende:
[..]
Vandaag hoorde ik op de radio de nieuwe singel van Good Old Stevie Wonder (iedereen op trivia heeft toch wel Songs in the key of life in de kast neem ik aan...
Ik wil de titel van de nieuwe single, de naam van de gitarist en de naam van het achtergrondkoor horen... Succes.
Was een makkie blijkbaar...quote:Op woensdag 6 april 2005 13:33 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
So what the fuss, Prince, En Vogue
Ik heb een paar meer dan alleen Songs in the Key of Life van hem in de kast staanquote:Op woensdag 6 april 2005 13:35 schreef peaceman het volgende:
[..]
Was een makkie blijkbaar...
Scrutinizer + 1
Ik heb pas laatst de mp3 versie verwijderd van het album en heb het niet in de kast staan! Word ik nu verbannen?quote:Op woensdag 6 april 2005 13:39 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik heb een paar meer dan alleen Songs in the Key of Life van hem in de kast staan![]()
Afgezien van het vliegtuigongeluk waarbij half Manchester United (de spelers dan) omkwamen?quote:Op woensdag 6 april 2005 13:32 schreef lubje25 het volgende:
15 april 1989, die dag ging de boeken in als de zwartste dag uit de Britse voetbalgeschiedenis
Belsen loopt een paar rondjes achter ja.quote:Op woensdag 6 april 2005 13:41 schreef lubje25 het volgende:
ff off-topic,is er onlangs nog een stand op gemaakt? Ik zie het nergens, kan dat kloppen of kijk ik niet goed?
Dat is helemaal ban-waardigquote:Op woensdag 6 april 2005 13:43 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Daarentegen schat ik dat ik zo'n 1000 albums heb die de overige triva-spelers niet bezitten.....
Dat geloven we zoquote:Op woensdag 6 april 2005 13:43 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Ik heb helemaal niets van Steve Wonder in de kast staan. Daarentegen schat ik dat ik zo'n 1000 albums heb die de overige triva-spelers niet bezitten.....
akkoord dan ligt het dus niet aan mij, ik dacht dat he misschien weer eens allemaal langs me heen gingquote:Op woensdag 6 april 2005 13:42 schreef GLO het volgende:
[..]
Belsen loopt een paar rondjes achter ja.
Pure jaloezie van mijn kantquote:Op woensdag 6 april 2005 13:45 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Want? Zijn allemaal origineel hoor![]()
Dat is nog niks, ik denk dat ik zeker wel 10 albums heb die andere triviaspelers niet hebbenquote:Op woensdag 6 april 2005 13:43 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Ik heb helemaal niets van Steve Wonder in de kast staan. Daarentegen schat ik dat ik zo'n 1000 albums heb die de overige triva-spelers niet bezitten.....
Of Chief Ebenezer Obey?quote:Op woensdag 6 april 2005 13:44 schreef GLO het volgende:
King Sunny Adé ?
Maar ik ben de enige die Hitparade Italia in z'n kast heeft staanquote:Op woensdag 6 april 2005 13:48 schreef bigshadow het volgende:
[..]
Dat is nog niks, ik denk dat ik zeker wel 10 albums heb die andere triviaspelers niet hebben
quote:Op woensdag 6 april 2005 13:50 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Maar ik ben de enige die Hitparade Italia in z'n kast heeft staan![]()
Ik kom op de helft waarvan slechts een gedeelte redelijk uniek is, ach mijn geldbuidel is waarschijnlijk wat eerder leeg... moet ik maar niet meer naar de festivals gaan ...quote:Op woensdag 6 april 2005 13:48 schreef bigshadow het volgende:
[..]
Dat is nog niks, ik denk dat ik zeker wel 10 albums heb die andere triviaspelers niet hebben
En die 1000 cd's is nog een beetje way out of my league, ik kom net op een derde misschien.![]()
Later als ik echt geld verdien enzo, dan haal ik ze allemaal nog wel inquote:Op woensdag 6 april 2005 13:52 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik kom op de helft waarvan slechts een gedeelte redelijk uniek is, ach mijn geldbuidel is waarschijnlijk wat eerder leeg... moet ik maar niet meer naar de festivals gaan ...![]()
Dat nooi!![]()
Ik verdien geld, maar krijg te weinig....quote:Op woensdag 6 april 2005 13:53 schreef bigshadow het volgende:
[..]
Later als ik echt geld verdien enzo, dan haal ik ze allemaal nog wel inEn die 10 is waarschijnlijk al niet eens waar
Is dit een contactadvertentie?quote:Op woensdag 6 april 2005 13:55 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Ik ben een van die zeldzame vrouwen die niet van winkelen houdt, een hekel heeft aan merkkleding en zich niet interesseert voor dure meubels/auto's/vakantiereisjes...
Dan blijft er wel wat over om zo nu en dan een cd'tje te kopen en een concertje te bezoeken
Hier ook, beetje de student uithangen levert weinig geld op!quote:Op woensdag 6 april 2005 13:56 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik verdien geld, maar krijg te weinig....![]()
Ach zo hou ik wat te wensen en ik ben maandag jarig dus wie weet hoe explosief mijn collectie uitgebreid wordt![]()
![]()
De knipoog stond er idd niet voor niets, maar nee, dit zijn niet gewoon The Scorpionsquote:Op woensdag 6 april 2005 13:58 schreef ranja het volgende:
verkleed? zijn dat niet gewoon the Scorpions?
O, kijk, je stond verdekt opgesteld met het goede antwoord!quote:Op woensdag 6 april 2005 14:00 schreef Berkery het volgende:
Judas Priest?
ach je hebt meer geluk in de liefdequote:Op woensdag 6 april 2005 13:56 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik verdien geld, maar krijg te weinig....![]()
Ach zo hou ik wat te wensen en ik ben maandag jarig dus wie weet hoe explosief mijn collectie uitgebreid wordt![]()
![]()
quote:evolved in the late '80s, when urban contemporary soul artists began incorporating hip-hop rhythms, samples, and production techniques into their sound. Some songs simply had hip-hop beats, others had rapped sections and sung choruses, but the overall result was an edgier, more street-oriented sound that seamlessly blended both the melodic qualities of soul and the funky rhythms of rap. It paved the way for the '90s soul, where the dividing line between rap and R&B was frequently indistinguishable.
AMG gebruikt een andere naamquote:Op woensdag 6 april 2005 14:21 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Swingbeat lijkt me..het riekt naar blockheads, iig
quote:Op woensdag 6 april 2005 14:23 schreef iggy_in_the_house het volgende:
New Jack swing dan?
Volgens mij is het precies hetzelfde, maar ik ben even mierenneukerigquote:Op woensdag 6 april 2005 14:25 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Vraag me af wat het verschil eigenlijk is.
Niks mis mee, lekker nauwquote:Op woensdag 6 april 2005 14:26 schreef Berkery het volgende:
[..]
Volgens mij is het precies hetzelfde, maar ik ben even mierenneukerig![]()
![]()
Nu pas? Die heb ik al wekenquote:Op woensdag 6 april 2005 14:27 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Ik kan er weer één toevoegen; zojuist viel het fonkelnieuwe Deine Lakaien album 'April Skies' door de bus
quote:I wonder my blood
Will you ever return
To help us kick the life back
To a dying mutual friend
quote:Op woensdag 6 april 2005 15:16 schreef lubje25 het volgende:
Letter from America van de Proclaimers is het volgens mij
quote:The defining moment of's career came in 1964 when, at the age of 31, he withdrew from all public performance. The move was viewed by audiences and critics as willful and bewildering, and was seen as evidence that despite his demonstrably supreme artistry he was, in the argot of the common man, a nut.
But, as George Szell once said of him, "That nut [was] a genius." In his short international career, which spanned only 24 years,changed the way the music world thought about performance practice, recording, and the music of Johann Sebastian Bach.
Hehequote:Op woensdag 6 april 2005 15:47 schreef Scrutinizer het volgende:
Glen Gould?
Weer een intikkertje zeker?quote:Op woensdag 6 april 2005 16:02 schreef GLO het volgende:
J.J. Cale
quote:Op woensdag 6 april 2005 16:15 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Mike Rutherford, Tony Banks en Peter Gabriel?
Welk een enthousiasme!quote:Op woensdag 6 april 2005 16:27 schreef Berkery het volgende:
Swingout sister!
quote:Op woensdag 6 april 2005 16:45 schreef GLO het volgende:
La Pat
En lekker snel ook. Jammer alleen dat er nog zo weinig multimedia aan hangt -- maar enkele foto's, geen soundbitesquote:Op woensdag 6 april 2005 16:48 schreef Berkery het volgende:
[..]
![]()
Leuke site heeft het popinstituut, kom soms namen tegen die ik 15-20 jaar geleden voor het laatst hoorde
In Bed With Jackie Du Pre?quote:Op woensdag 6 april 2005 17:14 schreef dolle_hond het volgende:
hoe heet de film over haar leven?
Hilary & Jackie, bedoel je die?quote:Op woensdag 6 april 2005 17:14 schreef dolle_hond het volgende:
hoe heet de film over haar leven?
Ik twijfelde, omdat die film over beide zusjes gaat. Mooie film trouwens.quote:
quote:She blossomed young and achieved international fame in a few short years during the mid-1960s, during which same time she joinedin one of history's most celebrated musical marriages.
Hij is sinds 1952 Israëlisch staatsburger en heeft vrijwel alle grote orkesten ter wereld geleid.quote:was born in Buenos Aires on November 15, 1942, into a family of Ukrainian Jewish descent.
Nou vooruit dan maarquote:Op woensdag 6 april 2005 18:42 schreef pyl het volgende:
Daniel Bairenbaum? (let niet op de schrijfwijze)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |