Je hebt gelijkquote:Op dinsdag 5 april 2005 19:29 schreef peaceman het volgende:
Bolle Jan heeft ook de tipparade gehaald...
Even gechecked toen ik thuis kwam![]()
Daar kan ik wel een beetje inkomen hoor... ken die voornamen namelijk niet, hoopte op wat coulantie inzake mijn lage rankingquote:Op dinsdag 5 april 2005 21:41 schreef ranja het volgende:
[..]
Je hebt gelijkMaar goed je hebt nog wel wat twijfelgevallen en bovendien vroeg ik om artiesten en Wilson Phillips en Kelly family zijn bands
![]()
Had je The Judds ook goed gerekend?quote:Op dinsdag 5 april 2005 21:41 schreef ranja het volgende:
[..]
Je hebt gelijkMaar goed je hebt nog wel wat twijfelgevallen en bovendien vroeg ik om artiesten en Wilson Phillips en Kelly family zijn bands
![]()
Johnny Kraaijkamp..quote:Op dinsdag 5 april 2005 21:50 schreef Berkery het volgende:
't was een beetje gokken met de Neubauten![]()
Anyway, vrijdag komt de film 'Kruimeltje' op TV
Welke bekende muzikant heeft een piepklein rolletje in deze film?
Definëer "piepklein"quote:Op dinsdag 5 april 2005 21:55 schreef Berkery het volgende:
[..]
Zijn rol zou ik niet piepklein willen noemen![]()
Is al wat warmer dan Johnny Kraajkampquote:Op dinsdag 5 april 2005 21:57 schreef timbob het volgende:
ik gooi huub vd lubbe ertegenaan
quote:Op dinsdag 5 april 2005 22:00 schreef UIO_AMS het volgende:
Het eerste wat ik dacht toen in de vraag zag staan was Hennie Vrienten.
Nog goed ook. Las laatst iets over hem en dat hij tegenwoordig filmmuziek maakt. Vandaar dat ik aan hem dacht.quote:Op dinsdag 5 april 2005 22:02 schreef Berkery het volgende:
![]()
Hij is de pianist in de bioscoop, en ik had hem ook niet herkend, maar zag 'm staan op de aftiteling
UIO_AMS + 1
Luie donder dat je er bentquote:Op dinsdag 5 april 2005 22:09 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Nog goed ook. Las laatst iets over hem en dat hij tegenwoordig filmmuziek maakt. Vandaar dat ik aan hem dacht.
Maar ik ga nu verder met iets anders, dus als die man met die lama zich geroepen voelt, mag hij wel een vraag stellen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |