quote:Op woensdag 6 april 2005 13:23 schreef peaceman het volgende:
ow dat drama in sheffield was het geloof ik, daar hebben ze nog benefiet nummers voor gemaakt....
Vandaag hoorde ik op de radio de nieuwe singel van Good Old Stevie Wonder (iedereen op trivia heeft toch wel Songs in the key of life in de kast neem ik aan...quote:Op woensdag 6 april 2005 13:26 schreef Berkery het volgende:
[..]![]()
Ik wilde Sheffield of Hillsborough horen, het nummer kwam net die week uit en is in NL niet op single verschenen geloof ik. LiaB kwam ook uit Sheffield overigens
peaceman + 1
Daar zijn 95 voetbalfans omgekomen (platgedrukt tegen de hekken vooral) op de tribunes van Sheffield Wednesday (Hillsborough stadion) omdat er teveel mensen in het vak werden toegelaten.quote:Op woensdag 6 april 2005 13:28 schreef ranja het volgende:
wat gebeurde daar toen dan?
Brand in het station van FC Liverpool waarbij 89? mensen om het leven kwamen en talloze gewonden als ik het me goed herinnerquote:Op woensdag 6 april 2005 13:28 schreef ranja het volgende:
http://www.stadiumguide.com/disasterspecial.htmquote:Op woensdag 6 april 2005 13:28 schreef ranja het volgende:
So what the fuss, Prince, En Voguequote:Op woensdag 6 april 2005 13:30 schreef peaceman het volgende:
[..]
Vandaag hoorde ik op de radio de nieuwe singel van Good Old Stevie Wonder (iedereen op trivia heeft toch wel Songs in the key of life in de kast neem ik aan...
Ik wil de titel van de nieuwe single, de naam van de gitarist en de naam van het achtergrondkoor horen... Succes.
Was een makkie blijkbaar...quote:Op woensdag 6 april 2005 13:33 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
So what the fuss, Prince, En Vogue
Ik heb een paar meer dan alleen Songs in the Key of Life van hem in de kast staanquote:Op woensdag 6 april 2005 13:35 schreef peaceman het volgende:
[..]
Was een makkie blijkbaar...
Scrutinizer + 1
Ik heb pas laatst de mp3 versie verwijderd van het album en heb het niet in de kast staan! Word ik nu verbannen?quote:Op woensdag 6 april 2005 13:39 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik heb een paar meer dan alleen Songs in the Key of Life van hem in de kast staan![]()
Afgezien van het vliegtuigongeluk waarbij half Manchester United (de spelers dan) omkwamen?quote:Op woensdag 6 april 2005 13:32 schreef lubje25 het volgende:
15 april 1989, die dag ging de boeken in als de zwartste dag uit de Britse voetbalgeschiedenis
Belsen loopt een paar rondjes achter ja.quote:Op woensdag 6 april 2005 13:41 schreef lubje25 het volgende:
ff off-topic,is er onlangs nog een stand op gemaakt? Ik zie het nergens, kan dat kloppen of kijk ik niet goed?
Dat is helemaal ban-waardigquote:Op woensdag 6 april 2005 13:43 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Daarentegen schat ik dat ik zo'n 1000 albums heb die de overige triva-spelers niet bezitten.....
Dat geloven we zoquote:Op woensdag 6 april 2005 13:43 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Ik heb helemaal niets van Steve Wonder in de kast staan. Daarentegen schat ik dat ik zo'n 1000 albums heb die de overige triva-spelers niet bezitten.....
akkoord dan ligt het dus niet aan mij, ik dacht dat he misschien weer eens allemaal langs me heen gingquote:Op woensdag 6 april 2005 13:42 schreef GLO het volgende:
[..]
Belsen loopt een paar rondjes achter ja.
Pure jaloezie van mijn kantquote:Op woensdag 6 april 2005 13:45 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Want? Zijn allemaal origineel hoor![]()
Dat is nog niks, ik denk dat ik zeker wel 10 albums heb die andere triviaspelers niet hebbenquote:Op woensdag 6 april 2005 13:43 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Ik heb helemaal niets van Steve Wonder in de kast staan. Daarentegen schat ik dat ik zo'n 1000 albums heb die de overige triva-spelers niet bezitten.....
Of Chief Ebenezer Obey?quote:Op woensdag 6 april 2005 13:44 schreef GLO het volgende:
King Sunny Adé ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |