You on my mind is wel een erg gaaf nummerquote:Op woensdag 6 april 2005 16:28 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Welk een enthousiasme!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op woensdag 6 april 2005 16:45 schreef GLO het volgende:
La Pat
En lekker snel ook. Jammer alleen dat er nog zo weinig multimedia aan hangt -- maar enkele foto's, geen soundbitesquote:Op woensdag 6 april 2005 16:48 schreef Berkery het volgende:
[..]
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Leuke site heeft het popinstituut, kom soms namen tegen die ik 15-20 jaar geleden voor het laatst hoorde
Veeeerrry goood!!quote:Op woensdag 6 april 2005 16:54 schreef dolle_hond het volgende:
jckie du preom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
In Bed With Jackie Du Pre?quote:Op woensdag 6 april 2005 17:14 schreef dolle_hond het volgende:
hoe heet de film over haar leven?
Hilary & Jackie, bedoel je die?quote:Op woensdag 6 april 2005 17:14 schreef dolle_hond het volgende:
hoe heet de film over haar leven?
quote:
Ik twijfelde, omdat die film over beide zusjes gaat. Mooie film trouwens.quote:Op woensdag 6 april 2005 17:31 schreef dolle_hond het volgende:
[..]om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
GLO +1
quote:She blossomed young and achieved international fame in a few short years during the mid-1960s, during which same time she joinedom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.in one of history's most celebrated musical marriages.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Hij is sinds 1952 Israëlisch staatsburger en heeft vrijwel alle grote orkesten ter wereld geleid.quote:om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.was born in Buenos Aires on November 15, 1942, into a family of Ukrainian Jewish descent.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Nou vooruit dan maarquote:Op woensdag 6 april 2005 18:42 schreef pyl het volgende:
Daniel Bairenbaum? (let niet op de schrijfwijze)
Iggy zou het moeten weten....quote:Op woensdag 6 april 2005 13:54 schreef iggy_in_the_house het volgende:
ben redelijk Italie fan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop