quote:Op dinsdag 5 april 2005 21:08 schreef gfree het volgende:
Alleen als er een aars-stimulator opzit.
Ach, waarom niet, schat zelf in of ze erom kan lachen of niet.quote:Op dinsdag 5 april 2005 21:07 schreef Tobbes het volgende:
Is het ethisch en pedagogisch verantwoord om een dildo bij wijze van ludiek verjaardagscadeautje te geven aan een meisje dat 15 wordt. Het is wel een geil opdondertje, maar ik heb toch mijn vraagtekens.
![]()
Foto's!quote:Het is wel een geil opdondertje,
Het was een cynisch grapje waarmee werd bedoeld: "Nee, het is niet ethisch, maar doe wat je niet laten kan."quote:
Die foto´s die ik van haar heb kunnen echt niet volgens de policy hoor!quote:Op dinsdag 5 april 2005 21:09 schreef Aurelium het volgende:
[..]
Ach, waarom niet, schat zelf in of ze erom kan lachen of niet.
[..]
Foto's!
Des te meer reden dus om ze te postenquote:Op dinsdag 5 april 2005 21:11 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Die foto´s die ik van haar heb kunnen echt niet volgens de policy hoor!![]()
Met ouders erbij zou ik het persoonlijk laten..quote:maar, ik vrees haar reactie niet. Maar wat zou je dr als ouder van vinden als je je kind denkt in een veilig en beschaafd milieu denkt op te zien groeien en dr komt een of andere dude op dr verjaardag die dr een dildootje geeft.
Father knows best !quote:Op dinsdag 5 april 2005 21:14 schreef _-rally-_ het volgende:
Voor het overige moet het best wel kunnen, die ouders zullen toch ook wel doorhebben dat het een 'geil opdondertje' is ?
Waarom niet?quote:Op dinsdag 5 april 2005 21:13 schreef Copycat het volgende:
Schopje naar SEX, alhoewel ik me afvraag of dit topic enig bestaansrecht heeft.
Beetje tegenstrijdig?quote:Op dinsdag 5 april 2005 21:14 schreef _-rally-_ het volgende:
Als dat mijn dochter over 14 jaar gebeurt, dan denk ik dat Tobbes met die dildo op een plek waar de zon nooit schijnt naar huis gaat.
Voor het overige moet het best wel kunnen, die ouders zullen toch ook wel doorhebben dat het een 'geil opdondertje' is ?
Misschien kan TS 'm ook wel zelf gebruiken !quote:Op dinsdag 5 april 2005 21:17 schreef Aurelium het volgende:
als je em dan toch al gekocht hebt zou ik em ook maar gewoon geven...
Beetje heel ergquote:
Ik kan me zo voorstellen dat wanneer je dochter opgroeit je er soms moeite mee hebt dat 't zo snel gaat. Ik zie de humor er best wel van in, maar ik kan me als soort van pasgeboren vader toch ook wel voorstellen dat het misschien toch niet helemaal in goede aarde valt.quote:Bij je eigen kind kan het niet, maar bij een ander is het wel acceptabel![]()
Is ze echt zo erg?quote:Op dinsdag 5 april 2005 21:11 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Die foto´s die ik van haar heb kunnen echt niet volgens de policy hoor!![]()
Blijkt maar weer dat impulsen niet altijd de beste graadmeter zijnquote:Op dinsdag 5 april 2005 21:15 schreef Tobbes het volgende:
Waarom niet?
Ik heb dr in een impuls al eentje gekocht (vrij basic ding), maar de twijfel slaat toe nu. Dus vroeg me af hoe de mede´mens´ erover denkt![]()
moraal van het verhaal: zelf houden?quote:Op dinsdag 5 april 2005 21:26 schreef Copycat het volgende:
[..]
Blijkt maar weer dat impulsen niet altijd de beste graadmeter zijn.
Ik zou zwaar over de zeik zijn als een vriend/kennis van mijn dochter haar voor haar 15e(!) verjaardag een dildo -hoe basic ook- cadeau zou doen.
Ik denk niet dat haar ouders je dat in dank af zouden nemen, en ik geef ze groot gelijk.
Ze laat het natuurlijk ook meteen aan haar ouders zien.quote:Op dinsdag 5 april 2005 21:26 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik zou zwaar over de zeik zijn als een vriend/kennis van mijn dochter haar voor haar 15e(!) verjaardag een dildo -hoe basic ook- cadeau zou doen.
Ik denk niet dat haar ouders je dat in dank af zouden nemen, en ik geef ze groot gelijk.
quote:Op dinsdag 5 april 2005 21:27 schreef Varr het volgende:
Ze laat het natuurlijk ook meteen aan haar ouders zien.![]()
Vandaar.quote:Op dinsdag 5 april 2005 21:11 schreef Tobbes het volgende:
Maar wat zou je dr als ouder van vinden als je je kind denkt in een veilig en beschaafd milieu denkt op te zien groeien en dr komt een of andere dude op dr verjaardag die dr een dildootje geeft.
maar een string zou nog als een hint opgevat kunnen wordenquote:Op dinsdag 5 april 2005 21:29 schreef bouncing het volgende:
kijk een opblaaspop geven aan een 15 jarige vriend en dan als ouders binnenkomen ff laten zien wat hij heeft gekregen is nog leuk![]()
maar een 15 jarig meisje een dildo geven![]()
geef dan gewoon een geile string, als je toch de erottischekant op wil![]()
Ligt er ook maar net aan met wie je omgaat he.quote:Op dinsdag 5 april 2005 21:31 schreef poepsie het volgende:
Tegenwoordig is 15 jaar niet meer te jong hoor en is het de normaalste zaak van de wereld.
Die meisjes van rond de 15 zijn tegenwoordig de grootste sletjes!
Ik ga niet met 15 jarige om maar ik zie het wel in de discotheek.quote:Op dinsdag 5 april 2005 21:32 schreef Aurelium het volgende:
[..]
Ligt er ook maar net aan met wie je omgaat he.
Bij ons in de kroeg valt dat nog best mee en mijn ervaring is dat het uiterlijk juist een stuk verder is dan ze eigenlijk zijn.quote:Op dinsdag 5 april 2005 21:33 schreef poepsie het volgende:
[..]
Ik ga niet met 15 jarige om maar ik zie het wel in de discotheek.
De meisjes zijn al veel verder dan we denken kwa uiterlijk en kwa karakter.
Ja dat is inderdaad ook vaak het geval.quote:Op dinsdag 5 april 2005 21:36 schreef Aurelium het volgende:
[..]
Bij ons in de kroeg valt dat nog best mee en mijn ervaring is dat het uiterlijk juist een stuk verder is dan ze eigenlijk zijn.
als persoon zou ik hem opzich misschien wel gevenquote:Op dinsdag 5 april 2005 21:54 schreef Aventura het volgende:
Ik vind het te belachelijk voor woorden, als ik haar moeder was zou ik je meteen het huis uit zetten. Serieus.
Hmmz, aldus een vrouw van volwassen leeftijd. Het is wel geinig om te zien wat het verschil in reacties is tussen mannen en vrouwen en "pubers" en "volwassenen" . Ik neig toch richting de visie van de verstandige vrouw.quote:Op dinsdag 5 april 2005 21:54 schreef Aventura het volgende:
Ik vind het te belachelijk voor woorden, als ik haar moeder was zou ik je meteen het huis uit zetten. Serieus.
Rustig maarquote:Op dinsdag 5 april 2005 21:54 schreef Aventura het volgende:
Ik denk dat het gewoon aan het kind ligt. Ken wel meisjes van 15 waarbij je dr totaal niet mee aan moet komen, maarja ik heb ook een vriendin van 15quote:Op dinsdag 5 april 2005 21:59 schreef Aventura het volgende:
Nou ja, misschien ben ik dan wel te oud om me in te leven in de belevingswereld van kinderen. Ik weet alleen dat ik me op die leeftijd echt nog niet bezighield met sex, laat staan met sextoys...
Je bent nooit te oud om te leren he!quote:Op dinsdag 5 april 2005 21:59 schreef Aventura het volgende:
Nou ja, misschien ben ik dan wel te oud om me in te leven in de belevingswereld van kinderen. Ik weet alleen dat ik me op die leeftijd echt nog niet bezighield met sex, laat staan met sextoys...
Denkt die ma ook een keer, 'Heey een badeend, ff mee spelenquote:Op dinsdag 5 april 2005 21:59 schreef -Shibby- het volgende:
Misschien een badeendviberator?
Haha een undercover sextoy, als je geluk hebt hebben ze het niet door![]()
quote:Op dinsdag 5 april 2005 22:11 schreef Foo_niks het volgende:
Leuk geef je die vibo
Dchter :Goh die is wel groter dan de jouwe.
Moeder :Ja dat weet ik schat
Tobbes:
Kijk, dit is dus typisch een voorbeeld van "je eigen vraag beantwoorden".quote:Op dinsdag 5 april 2005 21:11 schreef Tobbes het volgende:
maar, ik vrees haar reactie niet. Maar wat zou je dr als ouder van vinden als je je kind denkt in een veilig en beschaafd milieu denkt op te zien groeien en dr komt een of andere dude op dr verjaardag die dr een dildootje geeft.
Dit is een typisch voorbeeld van je eigen vraag beantwoorden na indrukken en informatie/ervaringen van derderen vergaart te hebben.quote:Op dinsdag 5 april 2005 22:43 schreef motown het volgende:
[..]
Kijk, dit is dus typisch een voorbeeld van "je eigen vraag beantwoorden".
Oh kom op, dat had je toch ook wel zelf kunnen bedenken?quote:Op dinsdag 5 april 2005 22:50 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Dit is een typisch voorbeeld van je eigen vraag beantwoorden na indrukken en informatie/ervaringen van derderen vergaart te hebben.
quote:Op dinsdag 5 april 2005 21:26 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik heb een subtiele hint gegeven. Ik had een vriendin van dr 3 weken geleden 20 plastuitjes gegeven.quote:Op woensdag 6 april 2005 00:39 schreef erikkll het volgende:
vraag het haar anders vantevoren?![]()
alhoewel de verrassing er dan wel af is natuurlijk
quote:Op woensdag 6 april 2005 00:45 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Ik heb een subtiele hint gegeven. Ik had een vriendin van dr 3 weken geleden 20 plastuitjes gegeven.
Dus zij vroeg:
"Krijg ik ook plastuitjes"
ik:"Nee, maar wat jij krijgt is ook voor de poes"
zij: "Wat dan?"
ik: "Voor het andere gaatje"
Dus ze zal wel wat vermoeden denk![]()
Ah dus je staat in je vriendenkring al bekend om je KUTcadeausquote:Op woensdag 6 april 2005 00:45 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Ik heb een subtiele hint gegeven. Ik had een vriendin van dr 3 weken geleden 20 plastuitjes gegeven.
What's next, maandverband?quote:Op woensdag 6 april 2005 02:27 schreef Xennia het volgende:
[..]
Ah dus je staat in je vriendenkring al bekend om je KUTcadeaus![]()
Tussen een broodje en dan vasthoudenquote:Op woensdag 6 april 2005 02:29 schreef fayakill het volgende:
waarom verpak je gewoon gelijk niet je eigen lul en geef je dat aan haar
quote:Op woensdag 6 april 2005 02:37 schreef Xennia het volgende:
[..]
Ik ben oprecht blij dat je niet meer bijkomt om jezelf![]()
Een haarborstelquote:Op woensdag 6 april 2005 02:36 schreef sizzler het volgende:
Geef haar gewoon een haarborstel met stevige steel. Daar doet half puberend Nederland het toch al mee.
Hehequote:Op woensdag 6 april 2005 02:39 schreef Xennia het volgende:
[..]
Een haarborstelIk kan me nog wel vaag een douchekop herinneren. Nou ja, vaag
![]()
quote:Op woensdag 6 april 2005 02:39 schreef Xennia het volgende:
[..]
Een haarborstelIk kan me nog wel vaag een douchekop herinneren. Nou ja, vaag
![]()
....en dan zit er ook nog een heel verschil in het geven nadat je het met de ouders hebt overlegt of ze er zomaar mee "verrassen".quote:Op woensdag 6 april 2005 08:28 schreef DaMook het volgende:
Maar ik denk toch dat je dit zelf het beste kunt inschatten en houd ook rekening met hoe "open" de ouders staan tegenover dit soort dingen.
Buiten dat zullen er ook vrienden/vriendinnen/klasgenootjes etc. op die verjaardag zijn die het ook zien.quote:Op woensdag 6 april 2005 08:33 schreef Aventura het volgende:
Ik vind gewoon dat je zoiets moet geven zodra iemand 18 is of ouder, of die op zichzelf woont. Ik bedoel , iemand die 15 wordt woont vast nog wel thuis. En dan krijg je onherroepelijk met de ouders te maken. Ik zou er als ouder heel erg vreemd van opkijken als iemand een dildo aan mijn dochter gaf als kado.
Tobbes, ken jij haar ouders en kan je hun reactie inschatten? Dat is relevanter dan hoe jij denkt dat zij het op gaat vatten lijkt me.
Ik zou het niet overleggen, maar gewoon vantevoren inschatten wat ze ervan vindenquote:Op woensdag 6 april 2005 08:32 schreef hollander172 het volgende:
[..]
....en dan zit er ook nog een heel verschil in het geven nadat je het met de ouders hebt overlegt of ze er zomaar mee "verrassen".
Ik denk dat dit geintje niet goed gaat komen.![]()
En dan? Oprollen?quote:Op woensdag 6 april 2005 09:15 schreef Scorpie het volgende:
wat is er mis met een cd bon van de FRS?
dat kan vies tegenvallen hoorquote:Op dinsdag 5 april 2005 21:14 schreef _-rally-_ het volgende:
Inderdaad, ik vind het ook een belachelijk idee.quote:Op dinsdag 5 april 2005 21:54 schreef Aventura het volgende:
Voor sommige ouders is het gebruiken van hulpmiddelen alweer een stapje veel verder dan gewoon wippen... Voor de mijne wel iig, die wisten ook heus dat ik in bed lag, maar over speeltjes kan mijn moeder echt héél afwijzend spreken (still, en ik ben 20 inmiddels)... Alsof je dan meteen achter het raam thuis hoort oid.quote:Op woensdag 6 april 2005 09:24 schreef BossFight het volgende:
Misschien handig om is te vragen of het kind uberhaubt nog maagd is. Want ik heb een tijd terug ook een vriendin gehad van 15 waar ik ook gewoon mee neukte en die ouders wisten dat echt wel hoor!
Als de ouders toch op de hoogte zijn van haar sexuele gesteldheid en vinden het okay dan kan het geen kwaad lijkt me.
Mja, of het moet een grapje zijn natuurlijk.quote:Op woensdag 6 april 2005 09:38 schreef innovative het volgende:
[..]
Ik vind dit in ieder geval een belachelijk cadeau. Niet alleen voor een meisje van 15, voor iedere vrouw in feite.
Jij bent goed nuchter.quote:Daarnaast, iemand hierboven zei "ze doet het vast wel met zichzelf iig", daar kun je nog niet zo stellig van uit gaan, ik geloof dat een kwart van de vrouwen niet aan zelfbevrediging doet. Dat valt niet af te leiden uit het feit dat ze "een geil chickie" is oid. Komt nog bij dat vingeren alweer net even wat anders is dan een trilding erbij gebruiken...
Ananas ...quote:Op woensdag 6 april 2005 02:37 schreef Beach het volgende:
Of een pakket van de groeteboer.
Banaan, komkommer, courgette:P
Dan ben je als ouder erg naïef.quote:Op dinsdag 5 april 2005 21:11 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Maar wat zou je dr als ouder van vinden als je je kind denkt in een veilig en beschaafd milieu denkt op te zien groeien
Mwah, we hebben mijn schoonzusje toen ze 14 werd een setje sexy strings gegeven in overleg met mijn schoonmoeder, als we dat zonder overleg hadden gedaan dan hadden ze het niet zo denderend gevonden.quote:Op woensdag 6 april 2005 08:41 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik zou het niet overleggen, maar gewoon vantevoren inschatten wat ze ervan vindenbij een meidje wat ik ken zouden die ouders keihard meestaan lachen, terwijl bij een ander ik zonder pardon buiten word geschopt en nooit meer welkom ben
. Zoiets zie (ik iig) vantevoren wel
(ligt er ook aan hoelang en hoevaak je er komt) .
En zijn ze dat niet dan?quote:Op woensdag 6 april 2005 10:10 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Mwah, we hebben mijn schoonzusje toen ze 14 werd een setje sexy strings gegeven in overleg met mijn schoonmoeder, als we dat zonder overleg hadden gedaan dan hadden ze het niet zo denderend gevonden.
Nu konden ze zich er een beetje op voorbereiden en werd het niet gegeven waar jan en alleman bij zat.De vader vond het op zijn zachtst gezegd niet leuk aangezien hij ze allemaal nog als zijn kleine meisjes ziet.
![]()
Als je mijn "vriend" was geweest, had ik al een leuk verjaardagskado voor je geweten, namelijk een gedwongen assrape sessie door een stel groot geschapen negers, rasmongool dat je er bent.quote:
quote:Op woensdag 6 april 2005 10:14 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Als je mijn "vriend" was geweest, had ik al een leuk verjaardagskado voor je geweten, namelijk een gedwongen assrape sessie door een stel groot geschapen negers, rasmongool dat je er bent.
Ik ben geen vrouw, makker.quote:Op woensdag 6 april 2005 10:16 schreef BossFight het volgende:
[..]Sommige vrouwen..
Ik kan in een paar van zijn acties de lol toch echt nog wel van in zien hoor, die hazes cd is geniaal!
Whehehe ik interpreerde het "vriend" gedeelte even verkeerd! Vind ik je reactie al helemaal overdreven!quote:
Ben je weer je anti-depressiva vergeten scorpie?quote:Op woensdag 6 april 2005 10:17 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik ben geen vrouw, makker.
Besides; al zijn grappen zijn behoorlijk laag van niveau (lees: ivmbo niveau/kleuterschool niveau) en hij heeft duidelijk geen enkel idee wat de consequenties van zijn acties kunnen zijn. Kortom; we hebben te maken met een echte rasmongool: doet wat hij leuk vind, zonder de gevolgen te overzien.
Komt nog bij dat ik sex-getinte-grappen altijd asocieer met puisterige pubers die zelf nog nooit een kutje gezien hebben.
quote:Op woensdag 6 april 2005 10:20 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Ben je weer je anti-depressiva vergeten scorpie?
Welke consequenties? Rukte jij niet op je 15e? Die kinderen lezen al genoeg bladen, bijvoorbeeld de break-out, waar zelfs wordt aanbevolen die dingen te gebruiken. Ook op jongere leeftijd. Het kan geen kwaad.quote:Op woensdag 6 april 2005 10:21 schreef Scorpie het volgende:
[..]Nee hoor, ik vind het gewoon kansloos zulke grappen. En ook gewoon dom dat er niet aan de consequenties worden gedacht. Maar ja, ik zal wel weer gek zijn.
Dit gaat over die verjaardagsgrappen, maat, niet over die dildo. Anders lees je ff goed waar ik op reageerde, in plaats van mij proberen te bashen.quote:Op woensdag 6 april 2005 10:28 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Welke consequenties? Rukte jij niet op je 15e? Die kinderen lezen al genoeg bladen, bijvoorbeeld de break-out, waar zelfs wordt aanbevolen die dingen te gebruiken. Ook op jongere leeftijd. Het kan geen kwaad.
En ja, je bent weer gek
quote:Op woensdag 6 april 2005 10:29 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dit gaat over die verjaardagsgrappen, maat, niet over die dildo. Anders lees je ff goed waar ik op reageerde, in plaats van mij proberen te bashen.
Niet?quote:Op woensdag 6 april 2005 09:24 schreef Scorpie het volgende:
maar ff ontopic; als je (ik weet niet hoe oud je bent) mijn "kindje" van net 15 een dildo geeft, en ik kom erachter, dan zou ik persoonlijk je benen breken en die dildo ergens steken waar de zon nooit komt
Zucht, begrijpend lezen is lastig. Je quote mijn reactie op die verjaardagsgrappen & haalt er vervolgens een andere quote bij.quote:
Hahahaquote:Klasgenootje van 16 een pakje anaalcondooms gegeven met een briefje erbij met de tekst "bel me eens: 06-......." de dikke knipoog die ik gaf toen ie het uitpakte deed hem helemaal wit wegtrekken en hij wist niet hoe snel ie het pakje weg moest stoppen voor zijn ouders het zagen. (paar jaar later bleek dat ie ze goed kon gebruiken, iedereen wist al dat ie homo was behalve hij zelf.
quote:Op woensdag 6 april 2005 02:37 schreef Beach het volgende:
Of een pakket van de groeteboer.
Banaan, komkommer, courgette:P
Aubergine...egilio vroeger met het hele studentenhuis sex-voor-de-buch keekquote:
Nou, ik heb die ouders nog nooit gezienquote:Op woensdag 6 april 2005 08:33 schreef Aventura het volgende:
Ik vind gewoon dat je zoiets moet geven zodra iemand 18 is of ouder, of die op zichzelf woont. Ik bedoel , iemand die 15 wordt woont vast nog wel thuis. En dan krijg je onherroepelijk met de ouders te maken. Ik zou er als ouder heel erg vreemd van opkijken als iemand een dildo aan mijn dochter gaf als kado.
Tobbes, ken jij haar ouders en kan je hun reactie inschatten? Dat is relevanter dan hoe jij denkt dat zij het op gaat vatten lijkt me.
Maar wanneer was je van plan die dildo te geven?quote:
Ik weet niet precies wat voor 'feestje' ze in gedachte heeft. Kom gewoon binnen, feliciteer dr en geef een kadootje.quote:Op woensdag 6 april 2005 11:21 schreef Copycat het volgende:
[..]
Maar wanneer was je van plan die dildo te geven?
Zoals ik het begreep was dat in bijzijn van die ouders?
Lijkt me dan al helemaal geen goede binnenkomer.
Dus, ook in een kamer vol visite ben je van dat ding te geven?quote:Op woensdag 6 april 2005 11:28 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Ik weet niet precies wat voor 'feestje' ze in gedachte heeft. Kom gewoon binnen, feliciteer dr en geef een kadootje.
Althans, dat lijkt mij een logische volgorde.
Jij heet Bobbit met je achternaam?quote:
als je dat bij mijn dochter zou proberen, dan zou je het antwoord direct weten (en voelen). natuurlijk niet hoer.quote:Op dinsdag 5 april 2005 21:07 schreef Tobbes het volgende:
Is het ethisch en pedagogisch verantwoord om een dildo bij wijze van ludiek verjaardagscadeautje te geven aan een meisje dat 15 wordt. Het is wel een geil opdondertje, maar ik heb toch mijn vraagtekens.
![]()
bij mij heeft dat moeten rennen ook een werking met terugwerkende kracht; ik kom er altijd wel achter wie zoiets gedaan zou hebben.quote:Op woensdag 6 april 2005 13:37 schreef erodome het volgende:
Ontopic, ach ik kan het grapje erin wel zien, maar ik zou het niet op de familieverjaardag geven, maar op z'n hoogst als je met jongeren onder elkaar bent zodat iedereen de grap ook begrijpt en er niet ineens een moeder flauwvalt die dacht dat haar dochter een onschuldig lammetje was en een vader die ineens wel heel rood aanloopt, je weet wel, zo'n teken dat je moet gaan rennen
Kijk Ero, hierom zullen we missen!!!quote:Op woensdag 6 april 2005 13:37 schreef erodome het volgende:
Het ergste gekibbel verwijdert, lieverdjes toch, lente is in de lucht, weg met die boze buien, be happy
Al was het alleen al om mij een plezier te doen
Slijmbal.quote:Op woensdag 6 april 2005 13:49 schreef DrXLTrouble het volgende:
[..]
Kijk Ero, hierom zullen we missen!!!
Ik heb verdomme mn haar nog wel eens geborstelt met die borstel van mn zus en hier kom jij nu meequote:Op woensdag 6 april 2005 02:36 schreef sizzler het volgende:
Geef haar gewoon een haarborstel met stevige steel. Daar doet half puberend Nederland het toch al mee.
Ik heb met wat vrienden eens aan de ouders van een vriend een vibrator, een string en een kamasutra-boek gegeven. Ze vonden het geweldigquote:Op woensdag 6 april 2005 09:35 schreef DrXLTrouble het volgende:
Met een beetje geluk zijn de opa's, oma's, ooms en tantes ook bij het uitpakken.![]()
Maar nee, ik zou het niet doen.
Ik kan mij niet voorstellen dat er iemand is die het leuk zal vinden.
Eens.quote:Op woensdag 6 april 2005 09:38 schreef innovative het volgende:
Zal je zien, krijgt ze die dildo, is ze teleurgesteld dat het geen buttplug is.quote:Op woensdag 6 april 2005 00:45 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Dus zij vroeg:
"Krijg ik ook plastuitjes"
ik:"Nee, maar wat jij krijgt is ook voor de poes"
zij: "Wat dan?"
ik: "Voor het andere gaatje"
Dus ze zal wel wat vermoeden denk![]()
Sluit ik me bij aan. Als je het toch wilt proberen, smeer al vast wat vaseline voor je naar de verjaardag gaat.quote:Op dinsdag 5 april 2005 21:14 schreef _-rally-_ het volgende:
Als dat mijn dochter over 14 jaar gebeurt, dan denk ik dat Tobbes met die dildo op een plek waar de zon nooit schijnt naar huis gaat.
of je geeft haar een elektrische tandenborstel....multifunctioneel ding en het wekt geen achterdocht!quote:Op woensdag 6 april 2005 20:07 schreef charon het volgende:
[..]
Sluit ik me bij aan. Als je het toch wilt proberen, smeer al vast wat vaseline voor je naar de verjaardag gaat.
Kost niks, en je kunt er een hoop plezier van hebben.
idd, in een doos stoppen met een veer er onder bijv. Dat als je hem uitpakt, zo'n dildo omhoogspringt.quote:Op donderdag 7 april 2005 00:56 schreef Woutey het volgende:
als je er een grap omheen verteld en het wat leuk aankondigd zou je het wel kunnen doen,
Pats in haar gezicht. Lekker geswaffeldquote:Op donderdag 7 april 2005 11:05 schreef -DailaLama- het volgende:
[..]
idd, in een doos stoppen met een veer er onder bijv. Dat als je hem uitpakt, zo'n dildo omhoogspringt.
quote:Op donderdag 7 april 2005 11:05 schreef -DailaLama- het volgende:
idd, in een doos stoppen met een veer er onder bijv. Dat als je hem uitpakt, zo'n dildo omhoogspringt.
Guttegut zuurpruim... tis maar goed dat je in termen van volwassenheid zo verheven bent boven de medemensquote:Op woensdag 6 april 2005 10:17 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik ben geen vrouw, makker.
Besides; al zijn grappen zijn behoorlijk laag van niveau (lees: ivmbo niveau/kleuterschool niveau) en hij heeft duidelijk geen enkel idee wat de consequenties van zijn acties kunnen zijn. Kortom; we hebben te maken met een echte rasmongool: doet wat hij leuk vind, zonder de gevolgen te overzien.
Komt nog bij dat ik sex-getinte-grappen altijd asocieer met puisterige pubers die zelf nog nooit een kutje gezien hebben, en stiekem onder de dekens rukken terwijl ze fantaseren over de buurvrouw.
iddquote:Op donderdag 7 april 2005 20:33 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Guttegut zuurpruim... tis maar goed dat je in termen van volwassenheid zo verheven bent boven de medemens![]()
Gebruiksfoto's?quote:Op donderdag 7 april 2005 22:11 schreef oldenzaaltjuh.nl het volgende:
wanneer is de verjaardag en krijgen we foto's??
vanavond, maar denk dat het feest niet doorgaatquote:Op donderdag 7 april 2005 22:11 schreef oldenzaaltjuh.nl het volgende:
wanneer is de verjaardag en krijgen we foto's??
Dat laatstequote:Op vrijdag 8 april 2005 17:05 schreef Copycat het volgende:
Het hele feestje of het feestje met de fake fallus?
"Als ze oud genoeg zijn om "hem" te willen... zijn ze oud genoeg om "hem" te krijgen"quote:Op dinsdag 5 april 2005 21:07 schreef Tobbes het volgende:
![]()
Lijkt me ook het slimste, uiteindelijk.quote:
Mannelijke opblaaspopquote:Op vrijdag 8 april 2005 17:09 schreef Copycat het volgende:
[..]
Lijkt me ook het slimste, uiteindelijk.
Heb je wel een goed alternatief?
Alliteraties kick ass!
quote:
Ach, wie weet... wellicht vinden haar ouders 'm wel de ideale schoonzoonquote:
Dat heb ik een ker op tv gezienquote:Op vrijdag 8 april 2005 21:21 schreef erodome het volgende:
Speciaal voor copycat...
[afbeelding]
Dit is charlie
Iemand nog een plakje cake?quote:
Blijven die sokken aan?quote:
http://www.dirtyboystudios.com/shop/catalog/product_16142_Doll_Fuck_The_Movie.htmlquote:Op vrijdag 8 april 2005 23:08 schreef Copycat het volgende:
Hi Charlie!
Charlie ziet er wel een beetje doods uit...
Kan me daar nu echt helemaal niets bij voorstellen, seks met een pop. Jij wel, Ero?
ik zou het nulkommanul meisjes gunnen.quote:Op dinsdag 5 april 2005 21:07 schreef Tobbes het volgende:
![]()
Nou nee, niet echt, beter gezegd, echt nietquote:Op vrijdag 8 april 2005 23:08 schreef Copycat het volgende:
Hi Charlie!
Charlie ziet er wel een beetje doods uit...
Kan me daar nu echt helemaal niets bij voorstellen, seks met een pop. Jij wel, Ero?
Hmm... 5 biertjes en vroeg afgelopen... vraag een mod of ze je de laaste letter van je naam voor een dag kunnen veranderen naar een rquote:Op zaterdag 9 april 2005 00:33 schreef Tobbes het volgende:
Het grote verslag:
---[knip]---
Verder was het wel relax, alleen vroeg afgelopen en maar 5 biertjes![]()
Whehehehehe!quote:Op woensdag 6 april 2005 19:29 schreef Pikkebaas het volgende:
Ik zou in elk geval wel een grote geven !
[afbeelding]
quote:Op woensdag 13 april 2005 17:40 schreef H-blast het volgende:
Beter, meld je het de volgende keer ff als er weer zo'n "Breezah-sletje-meeting" is!![]()
Dealquote:Op woensdag 13 april 2005 18:34 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Als je dat echt wilt...
..voor 10 euro regel ik alles voor je![]()
Is goed, als er maar breezahs komenquote:Op woensdag 13 april 2005 18:36 schreef Tobbes het volgende:
[..]
! voorwaarde:
Als er maar 5 biertjes zijn, ga jij aan de breezah![]()
Haha die gekke japaners ook heb je een foto van dat dingquote:Op dinsdag 5 april 2005 21:25 schreef Clear het volgende:
In japan volgens mij hebben ze special dildo's gemaakt voor 13 jarige meisjes was tijdje geleden in het nieuws.
maar ontopic: ligt maar net aan wat soort ouders ze heeft, de ene zullen het niet zo boeie ,de andere vinden het waarschijnlijk maar eng dat iemand dat aan haar geeft (ligt ook aan leeftijd van jou natuurlijk), dus je moet zelf beetje inschatte wat soort ouders ze heeft. En tis ook handiger het nie bij de familie bezoek te geven maar gewoon persoonlijk . met als kaartje er bij pas openen voor dat je gaat slapen .![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |