Ik denk dat het gewoon aan het kind ligt. Ken wel meisjes van 15 waarbij je dr totaal niet mee aan moet komen, maarja ik heb ook een vriendin van 15quote:Op dinsdag 5 april 2005 21:59 schreef Aventura het volgende:
Nou ja, misschien ben ik dan wel te oud om me in te leven in de belevingswereld van kinderen. Ik weet alleen dat ik me op die leeftijd echt nog niet bezighield met sex, laat staan met sextoys...
Je bent nooit te oud om te leren he!quote:Op dinsdag 5 april 2005 21:59 schreef Aventura het volgende:
Nou ja, misschien ben ik dan wel te oud om me in te leven in de belevingswereld van kinderen. Ik weet alleen dat ik me op die leeftijd echt nog niet bezighield met sex, laat staan met sextoys...
Denkt die ma ook een keer, 'Heey een badeend, ff mee spelenquote:Op dinsdag 5 april 2005 21:59 schreef -Shibby- het volgende:
Misschien een badeendviberator?
Haha een undercover sextoy, als je geluk hebt hebben ze het niet door![]()
quote:Op dinsdag 5 april 2005 22:11 schreef Foo_niks het volgende:
Leuk geef je die vibo
Dchter :Goh die is wel groter dan de jouwe.
Moeder :Ja dat weet ik schat
Tobbes:
Kijk, dit is dus typisch een voorbeeld van "je eigen vraag beantwoorden".quote:Op dinsdag 5 april 2005 21:11 schreef Tobbes het volgende:
maar, ik vrees haar reactie niet. Maar wat zou je dr als ouder van vinden als je je kind denkt in een veilig en beschaafd milieu denkt op te zien groeien en dr komt een of andere dude op dr verjaardag die dr een dildootje geeft.
Dit is een typisch voorbeeld van je eigen vraag beantwoorden na indrukken en informatie/ervaringen van derderen vergaart te hebben.quote:Op dinsdag 5 april 2005 22:43 schreef motown het volgende:
[..]
Kijk, dit is dus typisch een voorbeeld van "je eigen vraag beantwoorden".
Oh kom op, dat had je toch ook wel zelf kunnen bedenken?quote:Op dinsdag 5 april 2005 22:50 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Dit is een typisch voorbeeld van je eigen vraag beantwoorden na indrukken en informatie/ervaringen van derderen vergaart te hebben.
quote:Op dinsdag 5 april 2005 21:26 schreef Copycat het volgende:
[..]
Blijkt maar weer dat impulsen niet altijd de beste graadmeter zijn.
Ik zou zwaar over de zeik zijn als een vriend/kennis van mijn dochter haar voor haar 15e(!) verjaardag een dildo -hoe basic ook- cadeau zou doen.
Ik denk niet dat haar ouders je dat in dank af zouden nemen, en ik geef ze groot gelijk.
Ik heb een subtiele hint gegeven. Ik had een vriendin van dr 3 weken geleden 20 plastuitjes gegeven.quote:Op woensdag 6 april 2005 00:39 schreef erikkll het volgende:
vraag het haar anders vantevoren?![]()
alhoewel de verrassing er dan wel af is natuurlijk
quote:Op woensdag 6 april 2005 00:45 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Ik heb een subtiele hint gegeven. Ik had een vriendin van dr 3 weken geleden 20 plastuitjes gegeven.
Dus zij vroeg:
"Krijg ik ook plastuitjes"
ik:"Nee, maar wat jij krijgt is ook voor de poes"
zij: "Wat dan?"
ik: "Voor het andere gaatje"
Dus ze zal wel wat vermoeden denk![]()
Ah dus je staat in je vriendenkring al bekend om je KUTcadeausquote:Op woensdag 6 april 2005 00:45 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Ik heb een subtiele hint gegeven. Ik had een vriendin van dr 3 weken geleden 20 plastuitjes gegeven.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |