quote:Op dinsdag 5 april 2005 21:08 schreef gfree het volgende:
Alleen als er een aars-stimulator opzit.
Ach, waarom niet, schat zelf in of ze erom kan lachen of niet.quote:Op dinsdag 5 april 2005 21:07 schreef Tobbes het volgende:
Is het ethisch en pedagogisch verantwoord om een dildo bij wijze van ludiek verjaardagscadeautje te geven aan een meisje dat 15 wordt. Het is wel een geil opdondertje, maar ik heb toch mijn vraagtekens.
![]()
Foto's!quote:Het is wel een geil opdondertje,
Het was een cynisch grapje waarmee werd bedoeld: "Nee, het is niet ethisch, maar doe wat je niet laten kan."quote:
Die foto´s die ik van haar heb kunnen echt niet volgens de policy hoor!quote:Op dinsdag 5 april 2005 21:09 schreef Aurelium het volgende:
[..]
Ach, waarom niet, schat zelf in of ze erom kan lachen of niet.
[..]
Foto's!
Des te meer reden dus om ze te postenquote:Op dinsdag 5 april 2005 21:11 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Die foto´s die ik van haar heb kunnen echt niet volgens de policy hoor!![]()
Met ouders erbij zou ik het persoonlijk laten..quote:maar, ik vrees haar reactie niet. Maar wat zou je dr als ouder van vinden als je je kind denkt in een veilig en beschaafd milieu denkt op te zien groeien en dr komt een of andere dude op dr verjaardag die dr een dildootje geeft.
Father knows best !quote:Op dinsdag 5 april 2005 21:14 schreef _-rally-_ het volgende:
Voor het overige moet het best wel kunnen, die ouders zullen toch ook wel doorhebben dat het een 'geil opdondertje' is ?
Waarom niet?quote:Op dinsdag 5 april 2005 21:13 schreef Copycat het volgende:
Schopje naar SEX, alhoewel ik me afvraag of dit topic enig bestaansrecht heeft.
Beetje tegenstrijdig?quote:Op dinsdag 5 april 2005 21:14 schreef _-rally-_ het volgende:
Als dat mijn dochter over 14 jaar gebeurt, dan denk ik dat Tobbes met die dildo op een plek waar de zon nooit schijnt naar huis gaat.
Voor het overige moet het best wel kunnen, die ouders zullen toch ook wel doorhebben dat het een 'geil opdondertje' is ?
Misschien kan TS 'm ook wel zelf gebruiken !quote:Op dinsdag 5 april 2005 21:17 schreef Aurelium het volgende:
als je em dan toch al gekocht hebt zou ik em ook maar gewoon geven...
Beetje heel ergquote:
Ik kan me zo voorstellen dat wanneer je dochter opgroeit je er soms moeite mee hebt dat 't zo snel gaat. Ik zie de humor er best wel van in, maar ik kan me als soort van pasgeboren vader toch ook wel voorstellen dat het misschien toch niet helemaal in goede aarde valt.quote:Bij je eigen kind kan het niet, maar bij een ander is het wel acceptabel![]()
Is ze echt zo erg?quote:Op dinsdag 5 april 2005 21:11 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Die foto´s die ik van haar heb kunnen echt niet volgens de policy hoor!![]()
Blijkt maar weer dat impulsen niet altijd de beste graadmeter zijnquote:Op dinsdag 5 april 2005 21:15 schreef Tobbes het volgende:
Waarom niet?
Ik heb dr in een impuls al eentje gekocht (vrij basic ding), maar de twijfel slaat toe nu. Dus vroeg me af hoe de mede´mens´ erover denkt![]()
moraal van het verhaal: zelf houden?quote:Op dinsdag 5 april 2005 21:26 schreef Copycat het volgende:
[..]
Blijkt maar weer dat impulsen niet altijd de beste graadmeter zijn.
Ik zou zwaar over de zeik zijn als een vriend/kennis van mijn dochter haar voor haar 15e(!) verjaardag een dildo -hoe basic ook- cadeau zou doen.
Ik denk niet dat haar ouders je dat in dank af zouden nemen, en ik geef ze groot gelijk.
Ze laat het natuurlijk ook meteen aan haar ouders zien.quote:Op dinsdag 5 april 2005 21:26 schreef Copycat het volgende:
[..]
Blijkt maar weer dat impulsen niet altijd de beste graadmeter zijn.
Ik zou zwaar over de zeik zijn als een vriend/kennis van mijn dochter haar voor haar 15e(!) verjaardag een dildo -hoe basic ook- cadeau zou doen.
Ik denk niet dat haar ouders je dat in dank af zouden nemen, en ik geef ze groot gelijk.
quote:Op dinsdag 5 april 2005 21:27 schreef Varr het volgende:
Ze laat het natuurlijk ook meteen aan haar ouders zien.![]()
Vandaar.quote:Op dinsdag 5 april 2005 21:11 schreef Tobbes het volgende:
Maar wat zou je dr als ouder van vinden als je je kind denkt in een veilig en beschaafd milieu denkt op te zien groeien en dr komt een of andere dude op dr verjaardag die dr een dildootje geeft.
maar een string zou nog als een hint opgevat kunnen wordenquote:Op dinsdag 5 april 2005 21:29 schreef bouncing het volgende:
kijk een opblaaspop geven aan een 15 jarige vriend en dan als ouders binnenkomen ff laten zien wat hij heeft gekregen is nog leuk![]()
maar een 15 jarig meisje een dildo geven![]()
geef dan gewoon een geile string, als je toch de erottischekant op wil![]()
Ligt er ook maar net aan met wie je omgaat he.quote:Op dinsdag 5 april 2005 21:31 schreef poepsie het volgende:
Tegenwoordig is 15 jaar niet meer te jong hoor en is het de normaalste zaak van de wereld.
Die meisjes van rond de 15 zijn tegenwoordig de grootste sletjes!
Ik ga niet met 15 jarige om maar ik zie het wel in de discotheek.quote:Op dinsdag 5 april 2005 21:32 schreef Aurelium het volgende:
[..]
Ligt er ook maar net aan met wie je omgaat he.
Bij ons in de kroeg valt dat nog best mee en mijn ervaring is dat het uiterlijk juist een stuk verder is dan ze eigenlijk zijn.quote:Op dinsdag 5 april 2005 21:33 schreef poepsie het volgende:
[..]
Ik ga niet met 15 jarige om maar ik zie het wel in de discotheek.
De meisjes zijn al veel verder dan we denken kwa uiterlijk en kwa karakter.
Ja dat is inderdaad ook vaak het geval.quote:Op dinsdag 5 april 2005 21:36 schreef Aurelium het volgende:
[..]
Bij ons in de kroeg valt dat nog best mee en mijn ervaring is dat het uiterlijk juist een stuk verder is dan ze eigenlijk zijn.
als persoon zou ik hem opzich misschien wel gevenquote:Op dinsdag 5 april 2005 21:54 schreef Aventura het volgende:
Ik vind het te belachelijk voor woorden, als ik haar moeder was zou ik je meteen het huis uit zetten. Serieus.
Hmmz, aldus een vrouw van volwassen leeftijd. Het is wel geinig om te zien wat het verschil in reacties is tussen mannen en vrouwen en "pubers" en "volwassenen" . Ik neig toch richting de visie van de verstandige vrouw.quote:Op dinsdag 5 april 2005 21:54 schreef Aventura het volgende:
Ik vind het te belachelijk voor woorden, als ik haar moeder was zou ik je meteen het huis uit zetten. Serieus.
Rustig maarquote:Op dinsdag 5 april 2005 21:54 schreef Aventura het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |