quote:Op dinsdag 5 april 2005 21:08 schreef gfree het volgende:
Alleen als er een aars-stimulator opzit.
Ach, waarom niet, schat zelf in of ze erom kan lachen of niet.quote:Op dinsdag 5 april 2005 21:07 schreef Tobbes het volgende:
Is het ethisch en pedagogisch verantwoord om een dildo bij wijze van ludiek verjaardagscadeautje te geven aan een meisje dat 15 wordt. Het is wel een geil opdondertje, maar ik heb toch mijn vraagtekens.
![]()
Foto's!quote:Het is wel een geil opdondertje,
Het was een cynisch grapje waarmee werd bedoeld: "Nee, het is niet ethisch, maar doe wat je niet laten kan."quote:
Die foto´s die ik van haar heb kunnen echt niet volgens de policy hoor!quote:Op dinsdag 5 april 2005 21:09 schreef Aurelium het volgende:
[..]
Ach, waarom niet, schat zelf in of ze erom kan lachen of niet.
[..]
Foto's!
Des te meer reden dus om ze te postenquote:Op dinsdag 5 april 2005 21:11 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Die foto´s die ik van haar heb kunnen echt niet volgens de policy hoor!![]()
Met ouders erbij zou ik het persoonlijk laten..quote:maar, ik vrees haar reactie niet. Maar wat zou je dr als ouder van vinden als je je kind denkt in een veilig en beschaafd milieu denkt op te zien groeien en dr komt een of andere dude op dr verjaardag die dr een dildootje geeft.
Father knows best !quote:Op dinsdag 5 april 2005 21:14 schreef _-rally-_ het volgende:
Voor het overige moet het best wel kunnen, die ouders zullen toch ook wel doorhebben dat het een 'geil opdondertje' is ?
Waarom niet?quote:Op dinsdag 5 april 2005 21:13 schreef Copycat het volgende:
Schopje naar SEX, alhoewel ik me afvraag of dit topic enig bestaansrecht heeft.
Beetje tegenstrijdig?quote:Op dinsdag 5 april 2005 21:14 schreef _-rally-_ het volgende:
Als dat mijn dochter over 14 jaar gebeurt, dan denk ik dat Tobbes met die dildo op een plek waar de zon nooit schijnt naar huis gaat.
Voor het overige moet het best wel kunnen, die ouders zullen toch ook wel doorhebben dat het een 'geil opdondertje' is ?
Misschien kan TS 'm ook wel zelf gebruiken !quote:Op dinsdag 5 april 2005 21:17 schreef Aurelium het volgende:
als je em dan toch al gekocht hebt zou ik em ook maar gewoon geven...
Beetje heel ergquote:
Ik kan me zo voorstellen dat wanneer je dochter opgroeit je er soms moeite mee hebt dat 't zo snel gaat. Ik zie de humor er best wel van in, maar ik kan me als soort van pasgeboren vader toch ook wel voorstellen dat het misschien toch niet helemaal in goede aarde valt.quote:Bij je eigen kind kan het niet, maar bij een ander is het wel acceptabel![]()
Is ze echt zo erg?quote:Op dinsdag 5 april 2005 21:11 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Die foto´s die ik van haar heb kunnen echt niet volgens de policy hoor!![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |