idd, in een doos stoppen met een veer er onder bijv. Dat als je hem uitpakt, zo'n dildo omhoogspringt.quote:Op donderdag 7 april 2005 00:56 schreef Woutey het volgende:
als je er een grap omheen verteld en het wat leuk aankondigd zou je het wel kunnen doen,
Pats in haar gezicht. Lekker geswaffeldquote:Op donderdag 7 april 2005 11:05 schreef -DailaLama- het volgende:
[..]
idd, in een doos stoppen met een veer er onder bijv. Dat als je hem uitpakt, zo'n dildo omhoogspringt.
quote:Op donderdag 7 april 2005 11:05 schreef -DailaLama- het volgende:
idd, in een doos stoppen met een veer er onder bijv. Dat als je hem uitpakt, zo'n dildo omhoogspringt.
Guttegut zuurpruim... tis maar goed dat je in termen van volwassenheid zo verheven bent boven de medemensquote:Op woensdag 6 april 2005 10:17 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik ben geen vrouw, makker.
Besides; al zijn grappen zijn behoorlijk laag van niveau (lees: ivmbo niveau/kleuterschool niveau) en hij heeft duidelijk geen enkel idee wat de consequenties van zijn acties kunnen zijn. Kortom; we hebben te maken met een echte rasmongool: doet wat hij leuk vind, zonder de gevolgen te overzien.
Komt nog bij dat ik sex-getinte-grappen altijd asocieer met puisterige pubers die zelf nog nooit een kutje gezien hebben, en stiekem onder de dekens rukken terwijl ze fantaseren over de buurvrouw.
iddquote:Op donderdag 7 april 2005 20:33 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Guttegut zuurpruim... tis maar goed dat je in termen van volwassenheid zo verheven bent boven de medemens![]()
Gebruiksfoto's?quote:Op donderdag 7 april 2005 22:11 schreef oldenzaaltjuh.nl het volgende:
wanneer is de verjaardag en krijgen we foto's??
vanavond, maar denk dat het feest niet doorgaatquote:Op donderdag 7 april 2005 22:11 schreef oldenzaaltjuh.nl het volgende:
wanneer is de verjaardag en krijgen we foto's??
Dat laatstequote:Op vrijdag 8 april 2005 17:05 schreef Copycat het volgende:
Het hele feestje of het feestje met de fake fallus?
"Als ze oud genoeg zijn om "hem" te willen... zijn ze oud genoeg om "hem" te krijgen"quote:Op dinsdag 5 april 2005 21:07 schreef Tobbes het volgende:
Is het ethisch en pedagogisch verantwoord om een dildo bij wijze van ludiek verjaardagscadeautje te geven aan een meisje dat 15 wordt. Het is wel een geil opdondertje, maar ik heb toch mijn vraagtekens.
![]()
Lijkt me ook het slimste, uiteindelijk.quote:
Mannelijke opblaaspopquote:Op vrijdag 8 april 2005 17:09 schreef Copycat het volgende:
[..]
Lijkt me ook het slimste, uiteindelijk.
Heb je wel een goed alternatief?
Alliteraties kick ass!
quote:
Ach, wie weet... wellicht vinden haar ouders 'm wel de ideale schoonzoonquote:
Dat heb ik een ker op tv gezienquote:Op vrijdag 8 april 2005 21:21 schreef erodome het volgende:
Speciaal voor copycat...
[afbeelding]
Dit is charlie
Iemand nog een plakje cake?quote:
Blijven die sokken aan?quote:
http://www.dirtyboystudios.com/shop/catalog/product_16142_Doll_Fuck_The_Movie.htmlquote:Op vrijdag 8 april 2005 23:08 schreef Copycat het volgende:
Hi Charlie!
Charlie ziet er wel een beetje doods uit...
Kan me daar nu echt helemaal niets bij voorstellen, seks met een pop. Jij wel, Ero?
ik zou het nulkommanul meisjes gunnen.quote:Op dinsdag 5 april 2005 21:07 schreef Tobbes het volgende:
Is het ethisch en pedagogisch verantwoord om een dildo bij wijze van ludiek verjaardagscadeautje te geven aan een meisje dat 15 wordt. Het is wel een geil opdondertje, maar ik heb toch mijn vraagtekens.
![]()
Nou nee, niet echt, beter gezegd, echt nietquote:Op vrijdag 8 april 2005 23:08 schreef Copycat het volgende:
Hi Charlie!
Charlie ziet er wel een beetje doods uit...
Kan me daar nu echt helemaal niets bij voorstellen, seks met een pop. Jij wel, Ero?
Hmm... 5 biertjes en vroeg afgelopen... vraag een mod of ze je de laaste letter van je naam voor een dag kunnen veranderen naar een rquote:Op zaterdag 9 april 2005 00:33 schreef Tobbes het volgende:
Het grote verslag:
---[knip]---
Verder was het wel relax, alleen vroeg afgelopen en maar 5 biertjes![]()
Whehehehehe!quote:Op woensdag 6 april 2005 19:29 schreef Pikkebaas het volgende:
Ik zou in elk geval wel een grote geven !
[afbeelding]
quote:Op woensdag 13 april 2005 17:40 schreef H-blast het volgende:
Beter, meld je het de volgende keer ff als er weer zo'n "Breezah-sletje-meeting" is!![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |