Als je zelf een uitspraak doet (vrijdag 15 juli 2005 15:43 ) kun je tegenspraak verwachten. Dat is waar een forum omdraait. Dat er een discussie onstaat. Ik zie daarom geen reden om het topic op te schonen.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 14:50 schreef kultivate het volgende:
Kan 1 van de moderators dit topic opschonen van meningsverschillen en offtopic gezwetst??
Exclusieve Sneaker Stores door NL
Bijna de gehele 3e pagina. Alvast bedankt.
Ik vind het wel meevallen. Bovendien heb je op 17 september al gezegd om erover op te houden.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 17:28 schreef kultivate het volgende:
Dat was niet echt een uitspraak om een discussie daarover uit te lokken. Bovendien is het behoorlijk offtopic.
Waar in het topic worden mensen persoonlijk aangevallen?quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 17:46 schreef kultivate het volgende:
Dan heeft het toch geen enkele toevoeging in het topic en kan je het beter opschonen voor betere posten dat het meningsverschil wat gepost werd. Bovendien worden er mensen persoonlijk aangevallen wat niet leuk is om op internet te laten staan. Dat staat toch ook in de policy van fok???
quote:Ik heb eens rondgevraagd (heb nogal goede contacten in de retailbranche) en wat blijkt? Een franchiser is tevens inkoper en tevens verdeler. Ergo, hij "verdeelt" de collectie.
Er worden suggesties gedaan die totaal niet waar zijn.quote:Wie zijn de huidige franchisers? Precies, de oprichter en de broer van de eigenaar.
Ik zie daar geen persoonlijke aanvallen in.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 18:29 schreef kultivate het volgende:
[..]
[..]
Er worden suggesties gedaan die totaal niet waar zijn.
De maildiscussie was niet duidelijk genoeg? Je hebt de mening van van alle FA's waarvan er twee hebben gereageerd. Hou op met zeuren nu.quote:Op zondag 23 oktober 2005 02:19 schreef kultivate het volgende:
Dus het is een beetje de moderators wil is wet.
Nou lekker is dat. Om de haverklap worden om vage redenen topics gesloten of opgeschoot wat niet ontopic is. En wanneer het echt een keer nodig is dan zijn de moderators weer zo eigenwijs dat ze er niks aan willen doen ondanks meerdere verzoeken. Dat begrijp ik niet.
Ohw, is dat nieuw dat de FA's reageren?quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 01:34 schreef nikky het volgende:
[..]
De maildiscussie was niet duidelijk genoeg? Je hebt de mening van van alle FA's waarvan er twee hebben gereageerd. Hou op met zeuren nu.
Nee, totaal niet, hoezo?quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 01:47 schreef static het volgende:
[..]
Ohw, is dat nieuw dat de FA's reageren?
Ga weg zeg, je hebt meerdere malen toegegeven dat je daar laks in bent.quote:
Maar daarom zie ik andere FA's wel reageren. En ik ben m'n leven wat dat betreft aan het beterenquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 02:06 schreef static het volgende:
[..]
Ga weg zeg, je hebt meerdere malen toegegeven dat je daar laks in bent.
Ah, op die fiets.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 02:10 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Maar daarom zie ik andere FA's wel reageren. En ik ben m'n leven wat dat betreft aan het beteren
Is dit FBquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 02:20 schreef static het volgende:
[..]
Ah, op die fiets.
Mag ik een mailje van een A posten waarin de FA's min of meer op het matje geroepen worden vanwege 0,0 response?
Get a grip zeg. :}wquote:
dankjequote:Op zondag 30 oktober 2005 16:07 schreef schatje het volgende:
Lu_uK, schopje naar POL gedaan en het andere topic is voorzien van een slotje.
Fok!wiki feedback topic deel 2quote:Op donderdag 24 november 2005 20:57 schreef Sanne het volgende:
Misschien niet de juiste plaats om het te vragen, maar waarom is de Lush wiki leeggehaald?
Als het tegen de policy is had dat beter een half jaar geleden al verteld kunnen worden, nu hebben er heel veel mensen een hoop tijd in gestoken.
Gappiequote:Op maandag 5 december 2005 21:12 schreef McCarthy het volgende:
tandenpoetsen: voor of na het ontbijt
reactie lsaat echt nergens op. Gappie heeft waarschijnlijk niet eens de OP gelezen. Kan hij verwijdert worden?
was gewoon een kuttopicquote:Op dinsdag 20 december 2005 00:03 schreef Tobbes het volgende:
Dat er mensen zijn die het nodig vinden mijn topic te verneuken wil nog niet zeggen dat het dicht moet
Ik vind van wel. En het is ook allemaal niet dat je om dat soort reacties vraagt. Natuurlijk niet.quote:Op dinsdag 20 december 2005 00:03 schreef Tobbes het volgende:
Dat er mensen zijn die het nodig vinden mijn topic te verneuken wil nog niet zeggen dat het dicht moet
Ligt eens toe.quote:Op dinsdag 20 december 2005 00:05 schreef schatje het volgende:
[..]
Ik vind van wel. En het is ook allemaal niet dat je om dat soort reacties vraagt. Natuurlijk niet.
Topic blijft dicht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |