dankjequote:Op zondag 30 oktober 2005 16:07 schreef schatje het volgende:
Lu_uK, schopje naar POL gedaan en het andere topic is voorzien van een slotje.
Fok!wiki feedback topic deel 2quote:Op donderdag 24 november 2005 20:57 schreef Sanne het volgende:
Misschien niet de juiste plaats om het te vragen, maar waarom is de Lush wiki leeggehaald?
Als het tegen de policy is had dat beter een half jaar geleden al verteld kunnen worden, nu hebben er heel veel mensen een hoop tijd in gestoken.
Gappiequote:Op maandag 5 december 2005 21:12 schreef McCarthy het volgende:
tandenpoetsen: voor of na het ontbijt
reactie lsaat echt nergens op. Gappie heeft waarschijnlijk niet eens de OP gelezen. Kan hij verwijdert worden?
was gewoon een kuttopicquote:Op dinsdag 20 december 2005 00:03 schreef Tobbes het volgende:
Dat er mensen zijn die het nodig vinden mijn topic te verneuken wil nog niet zeggen dat het dicht moet
Ik vind van wel. En het is ook allemaal niet dat je om dat soort reacties vraagt. Natuurlijk niet.quote:Op dinsdag 20 december 2005 00:03 schreef Tobbes het volgende:
Dat er mensen zijn die het nodig vinden mijn topic te verneuken wil nog niet zeggen dat het dicht moet
Ligt eens toe.quote:Op dinsdag 20 december 2005 00:05 schreef schatje het volgende:
[..]
Ik vind van wel. En het is ook allemaal niet dat je om dat soort reacties vraagt. Natuurlijk niet.
Topic blijft dicht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |