Heb je wel 'ns sinaasappelsap gehad vlak na het poetsen? Da's goor, man...quote:Op maandag 5 december 2005 12:02 schreef Lienekien het volgende:
Dat ligt eraan wat je hebt gegeten/gedronken. Als je bijv. jus d'orange bij je ontbijt neemt, kun je beter ervoor tandenpoetsen. Anders kan het ook prima erna.
Dan eet je eerst je boterham en dan je sinaasappel.quote:Op maandag 5 december 2005 12:05 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Heb je wel 'ns sinaasappelsap gehad vlak na het poetsen? Da's goor, man...
Dan nog...quote:Op maandag 5 december 2005 12:06 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dan eet je eerst je boterham en dan je sinaasappel.
Om de vieze smaak na een nacht slapen weg te krijgen. Althans, dat zegt een collega van mij.quote:Op maandag 5 december 2005 12:12 schreef Herkauwer het volgende:
Ik wist trouwens niet eens dat er mensen waren die voor het ontbijt hun tanden poetsen? Ik zie het nut er niet van in eigenlijk
Wie opent: "Tandenpoetsen: voor of na het pijpen?"quote:Op maandag 5 december 2005 12:18 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Om de vieze smaak na een nacht slapen weg te krijgen. Althans, dat zegt een collega van mij.
hmm, maar die verdwijnt toch vanzelf wel met het ontbijten en drinken? En trouwens, ik heb 's ochtends geen rare smaak in mijn mondquote:Op maandag 5 december 2005 12:18 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Om de vieze smaak na een nacht slapen weg te krijgen. Althans, dat zegt een collega van mij.
quote:Op maandag 5 december 2005 12:22 schreef Pool het volgende:
[..]
Wie opent: "Tandenpoetsen: voor of na het pijpen?"
![]()
Je kan natuurlijk ook de koffie laten staanquote:Op maandag 5 december 2005 13:36 schreef HOOKIIPA het volgende:
Ik poets sinds kort voor het ontbijt,
als ik koffie heb gedronken en dan tanden ga poetsen wil
de koffie nog wel eens naar buiten komen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |