Ik ook, welke dork doet dat nou ná het ontbijtquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 18:09 schreef R0elio het volgende:
ik poets altijd voor mijn ontbijt mijn tanden .. is dat zo vreemd dan?
Iedereen zou het al lang moeten wetenquote:We zijn er allemaal mee opgegroeid. En als het niet via onze ouders was, dan toch wel zeker via de schoolarts of lessen verzorging/biologie: Poets twee maal per dag je tanden; na voor het ontbijt en voordat je naar bed gaat.
Dus jij gooit altijd 3 zakken chips over je vloerbedekking leeg, gaat er op stampen om het vervolgens te stofzuigen?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 18:16 schreef Casparovvv het volgende:
ik verklaarde mensen die hun tanden poetsen voor de maaltijd altijd voor gek. Dat is hetzelfde als de vloerbedekking stofzuigen, er 3 zakken chips over leeggooien en er keihard op gaan stampen.
Ja, want dan smaakt mijn eten niet meerquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 18:09 schreef R0elio het volgende:
ik poets altijd voor mijn ontbijt mijn tanden .. is dat zo vreemd dan?
Ik heb liever een frisse smaak wanneer ik 's morgens de deur uitgaquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 18:27 schreef mcintosh het volgende:
Als ik op sta heb ik meestal een niet zo fijne smaak in mijn mond, als ik dan zou moeten ontbijten
Dan liever heel even een tandpasta smaak, alhoewel dat best meevalt, ik spoel heel goed, dus het is gewoon een frisse smaak
Daar heb ik dan xylifresh gebitsverzorgende zooi voorquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 18:32 schreef niksan het volgende:
[..]
Ik heb liever een frisse smaak wanneer ik 's morgens de deur uitga
Ach het is maar wat je gewend bent.
Voor het ontbijt heeft het toch geen nutquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 18:15 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ik ook, welke dork doet dat nou ná het ontbijt.
Als ik m'n bed uit kom wil ik graag zo snel mogelijk m'n tanden poetsen. En ik ontbijt ook alleen in 't weekend, 's morgens doordeweeks krijg ik amper iets door m'n strotquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 18:45 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Voor het ontbijt heeft het toch geen nutDan heb ik nog geen broodstukjes in m'n mond
Overigens ontbijt ik met sinaasappelsap en als er íets smerig is, is het wel sinaasappelsap over een mintsmaak heen
Dat is niet gezondquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 19:02 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Als ik m'n bed uit kom wil ik graag zo snel mogelijk m'n tanden poetsen. En ik ontbijt ook alleen in 't weekend, 's morgens doordeweeks krijg ik amper iets door m'n strot.
Limonade en cola heb ik nog nooit na het tandenpoetsen gedronkenquote:Maarja, sinaasappelsap is dan inderdaad smerig ja, netals limonade en cola.
Meteen na het ontbijt dus niet, een uur wachten is beter.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 19:06 schreef DrunkenMuncky het volgende:
Is het dan niet handig om VOOR het ontbijt en NA het ontbijt te poetsen? Normaal doe ik het alleen na het ontbijt en als ik ga pitten..
Het lukt me gewoon niet. Of ja, het lukt wel, maar een boterham ofzo is gewoon een droge bol die amper door te slikken is. Pas met een of twee koppen thee/koffie lukt het een beetje, maar daar heb ik dan weer geen zin in/tijd voorquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 19:05 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Dat is niet gezond
[..]
Limonade en cola heb ik nog nooit na het tandenpoetsen gedronken
Jouw smoelwerk ruikt naar bloemetjes als je wakker wordt?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 19:19 schreef heaven7 het volgende:
Het voelt nutteloos mn tanden voor het ontbijt te poetsen, ik heb ze immers de avond ervoor al gepoetst en heb 's nachts niks gegeten
Na het ontbijt dus. Eet toch altijd een boterhammetje en een sloot water.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |