quote:Wat zijn de symptomen van borstkanker?
In de meeste gevallen is het eerste teken van borstkanker het waarnemen van een knobbeltje in de borst. Andere minder duidelijke tekenen waar men op moet letten zijn:
Borst:
een verandering in het formaat of de vorm van de borst
een kuiltje in de huid
een verdikking van de huid
Tepel:
ingetrokken tepel
vocht uit de tepel
uitslag op de tepel (zeer zeldzaam)
borstkanker slaat denk ik op vrouwenquote:Op donderdag 15 december 2005 23:13 schreef Emoticon het volgende:
Toch maar s naar de dokter morgen....
[..]
Nee kunnen mannen ook krijgen. Komt minder vaak voor, maar het kan.quote:Op donderdag 15 december 2005 23:15 schreef PsychoDude_666 het volgende:
[..]
borstkanker slaat denk ik op vrouwen![]()
maak jezelf nou niet gek, als het knobbeltje zelf vocht loslaat zal het niet meteen een tumor zijn. ik vermoed een ontstoken haarzakje .... Een ontsteking die er lang zit kan uiteindelijk ook erg hard worden.quote:Op donderdag 15 december 2005 23:13 schreef Emoticon het volgende:
Toch maar s naar de dokter morgen....
[..]
En waarom denk je dat? Niet iemand hier die dit ook heeft gehad of meegemaakt?quote:Op donderdag 15 december 2005 23:12 schreef the900 het volgende:
Ik denk dat het kanker is. Misschien maar even naar de dokter, die weet het hopelijk beter dan ik.
Nee. Een vriend van mij heeft het nu...quote:Op donderdag 15 december 2005 23:15 schreef PsychoDude_666 het volgende:
[..]
borstkanker slaat denk ik op vrouwen![]()
Ja hoor, van afstand kan een dokter je echt precies vertellen wat je hebt... not!quote:Op donderdag 15 december 2005 23:16 schreef TheFrankey het volgende:
(wordt tijd voor een doktersmoment op dit forum, met een echte dokter online )
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |