quote:
Op woensdag 19 oktober 2005 18:53 schreef DarkElf het volgende:jeetje zeg
![]()
ik zou even een arts ernaar laten kijken ja, ondanks dat ze al fouten gemaakt hebben.
je kan natuurlijk wel een officiele klacht indienen over je behandeling.
In het ziekenhuis zeiden ze dat, toen ik na 4 weken weer uit het gips was. Na een a twee weken wel weer zou kunnen sporten. Op gevoel moest ik het maar doen, dus als het pijn deed stoppen, anders niet.
Ik zei toen: vind je dat niet een beetje vroeg, mijn huisarts zei namelijk dat ik nog op zijn minst drie weken niks zou mogen doen. In het BESTE geval.
Ook vond mijn huisarts het raar dat ik maar 4 weken in het gips hoefde, normaal is dit 5 of 6 weken. De verklaring van de docter in het ziekenhuis was. Wij weten het wel beter dan jou huisarts en jou huisarts heeft de foto's niet gezien. Als je nog langer in het gips zit word je voet zo stijf dat je je tenen nooit meer kan bewegen, en dus nooit meer kan lopen.
De dokter in het ziekenhuis zei dus:
- je kan na twee dagen lopen met je loop gips. (ik heb nooit kunnen lopen met loopgips)
- je kan binnen twee weken zeker weer voetballen ( ik ben nu 5 weken uit het gips en in kan nog niet eens rennen)
- ze hebben verder niks gezegt ver botsplinters of uberhaupt over het wondje wat er op mijn teen zat (daar zat en zitten nogsteeds botsplinters in)
mijn huisarts zei:
- je moet op zijn minst 5 weken in het gips (toen ze hoorde dat ik 4 breuken had)
- je kan nadat je uit het gips bent kan je op zijn minst 3 weken nog niets, laat staan voetballen.
Mijn huisarts heeft de foto's niet gezien, in het ziekenhuis wel.
Het is gewoon genant aan het worden hoe erg ze er naast zitten. Dat gewoon mensen die niet eens opgeleid zijn voor arts het beter weten