Daar denkt Danny anders heel anders over.quote:Op maandag 4 april 2005 21:08 schreef Bensel het volgende:
Ach, Alicey je moet maar zo denken: A kan ook voor admin staan
Ik zie de MED nu!quote:Op dinsdag 5 april 2005 10:48 schreef Haushofer het volgende:
Nee, Kastanova is moderator van US geworden.
Je kunt ook gewoon algemeen baggeren in forums en maandelijks een ban oplopen, zo heb ik het gedaan.quote:Op dinsdag 5 april 2005 11:24 schreef livEliveD het volgende:
Ik ben bezig met een kastanova image te kweken om zo in de crew te belanden
Verwacht dus veel steken onder water
Heb je nog iets zinnigs op je verjaardag gekregen? Of heb ik dat gemist?quote:Op dinsdag 5 april 2005 11:31 schreef livEliveD het volgende:
een idee
Oh, zo.. Mjah, mijn werkgever zegt dat ik nooit ziek ben.quote:Op dinsdag 5 april 2005 12:05 schreef miss_sly het volgende:
Alicey, de causaliteit is dat mijn werkgever zegt dat ik er de hele week ben, dus dan ben ik kennelijk niet ziek
Wat vergezocht, dat geef ik toe, maar ik heb een excuus omdat ik niet helemaal helder ben nu
Tegen wie heb je het DeusExMachina?quote:Op dinsdag 5 april 2005 12:06 schreef DeusExMachina het volgende:
Jij was toch een Jehova's getuigen? Sorry als ik je laatst beledigd heb want dat was natuurlijk niet de bedoeling. Ik was al bang dat een persoon met blauwe kleur op me zou gaan letten.
Ik haal totaal de laatste weken al dagelijks meer dan 100 posts, met zelfs sommige dagen meer dan 200 posts.quote:Op dinsdag 5 april 2005 12:03 schreef Bensel het volgende:
ja, maar je kunt ook gewoon een snel lopend slowchat topic creeren, waarin je meer dan 60 posts per dag haalt
Dat vindt mijn werkgever ook nog steeds, maar 'nooit' is net iets te weinig. Ik blijf maar zelden thuis maar 1 keer per jaar 1 a 2 dagen zou zomaar kunnen...quote:Op dinsdag 5 april 2005 12:10 schreef Alicey het volgende:
[..]
Oh, zo.. Mjah, mijn werkgever zegt dat ik nooit ziek ben.
Kunnen is altijd mogelijk, ik kan mezelf echter ook niet meer herinneren dat ik de afgelopen paar jaar zo ziek ben geweest dat ik thuis ben gebleven..quote:Op dinsdag 5 april 2005 12:13 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dat vindt mijn werkgever ook nog steeds, maar 'nooit' is net iets te weinig. Ik blijf maar zelden thuis maar 1 keer per jaar 1 a 2 dagen zou zomaar kunnen...
Server Error: Overload on method Alicey.PostCount(Today). Please try again later. [503]quote:Op dinsdag 5 april 2005 12:11 schreef Alicey het volgende:
Ik haal totaal de laatste weken al dagelijks meer dan 100 posts, met zelfs sommige dagen meer dan 200 posts.
Een Byte leek me ruim voldoende voor dagelijks gebruikquote:Op dinsdag 5 april 2005 12:20 schreef Bensel het volgende:
Als je bij methode PostCount al problemen krijgt bij 3 cijfers, dan doe je toch wat verlkeerd.. (volges mij kunnen integers toch wel heel wat grotere cijfers daarvan kwijt (en double weer 2 x zoveel, en Long het meeste geloof ik.. Al haal ik dat wel uit m'n Java kennis)
Er worden regelmatig +255 posts gedaan door sommigen.quote:Op dinsdag 5 april 2005 12:26 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Een Byte leek me ruim voldoende voor dagelijks gebruik.
Topic is inderdaad helemaal weg.. Het beste kun je denk ik in FB vragen, dit kan niet door een moderator zijn gebeurd (Een delete door een moderator houdt alleen verplaatsing in).quote:Op dinsdag 5 april 2005 12:31 schreef miss_sly het volgende:
Volgens mij is er een topic verdwenen
Ik was op zoek naar dat topic over Mirror Mission, waarvan ik de link in de vorige SC heb gepost, maar het stond niet in MyAt hoewel ik er wel in had gepost. Als ik nu op de link klink, krijg ik een foutmelding dat het forum nu niet bereikbaar is wegens database problemen....
Dit topic:
http://forum.fok.nl/topic/685334
Jaquote:Op dinsdag 5 april 2005 12:44 schreef Bensel het volgende:
okee, recreative, heb je nou OOK al te weinig hardeschijf ruimte vrijgemaakt voor dat topic?
Bij 255+ posts per dag wordt de 'getAlive()' modus geactiveerd. Dan krijg je banners over vakantie en psychologenquote:Op dinsdag 5 april 2005 12:48 schreef Alicey het volgende:
Er worden regelmatig +255 posts gedaan door sommigen.
Vakantie lijkt me heerlijk.quote:Op dinsdag 5 april 2005 12:55 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Bij 255+ posts per dag wordt de 'getAlive()' modus geactiveerd. Dan krijg je banners over vakantie en psychologen.
Nee dat heb je niet gemist. Ik heb een 19 inch monitor, Ikea kast (quote:Op dinsdag 5 april 2005 12:04 schreef Haushofer het volgende:
Heb je nog iets zinnigs op je verjaardag gekregen? Of heb ik dat gemist?
Jup. Doorzichtige zeeen en witte stranden. Zuchtquote:
Nouja, ik heb een iets ander idee bij vakantie, maar dat geeft niet.quote:Op dinsdag 5 april 2005 13:27 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Jup. Doorzichtige zeeen en witte stranden. Zucht![]()
Die is er al, maar die retourneert altijd Nullquote:Op dinsdag 5 april 2005 13:15 schreef Bensel het volgende:
En wanneer de GetAlicey methode?
Moet er niet aan denken zegquote:Op dinsdag 5 april 2005 13:27 schreef livEliveD het volgende:
Jup. Doorzichtige zeeen en witte stranden. Zucht![]()
En de vorige keer zeiden jullie nog dat ik er bijna altijd ben.quote:Op dinsdag 5 april 2005 13:36 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Die is er al, maar die retourneert altijd Null.
geschakelde bungalows en een zwemparadijs !quote:Op dinsdag 5 april 2005 13:29 schreef Alicey het volgende:
[..]
Nouja, ik heb een iets ander idee bij vakantie, maar dat geeft niet.
Nee, een stedentrip zou eerder iets voor mij zijn.quote:Op dinsdag 5 april 2005 13:37 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
geschakelde bungalows en een zwemparadijs !
Dat kanquote:Op dinsdag 5 april 2005 13:38 schreef Alicey het volgende:
Of bedoel je er mee te zeggen dat ik zo vaag en mysterieus ben, dat je niets concreets kunt zeggen over het object wat je terug krijgt?
Het is niet logisch dat dat een static is.quote:Op dinsdag 5 april 2005 13:40 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Dat kan. Ik weet niet precies wat de methode doet, alleen dat-ie altijd Null geeft.
Voor aanwezigheid is er Alicey.IsPresent(), en die retourneert inderdaad bijna altijd True.
Mijn forum! Wat doe je?quote:Op dinsdag 5 april 2005 14:54 schreef ReCreative het volgende:
Pfff... Dat is de laatste keer dat ik de allUsers.PostCount() loslaat op de server.
Dat kent RCScript nietquote:Op dinsdag 5 april 2005 14:55 schreef Alicey het volgende:
Het is niet logisch dat dat een static is.
Het ging over het nieuwe BNN programma van gisteren, en volgens mij zat er geen beschermd materiaal in. Ik zal het even in FB vragenquote:Op dinsdag 5 april 2005 12:49 schreef Alicey het volgende:
[..]
Topic is inderdaad helemaal weg.. Het beste kun je denk ik in FB vragen, dit kan niet door een moderator zijn gebeurd (Een delete door een moderator houdt alleen verplaatsing in).
Waar ging de topic precies over, en kan het zijn dat er beschermd materiaal in gebruikt is?
Ja.. Maar kan nat. altijd iets mis gaan..quote:Op dinsdag 5 april 2005 15:02 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Wat een lange downtime.Was toch al even geleden dat we voor het laatst echt downtime hadden gehad...
Niet zo bijdehand. Je hebt het tegen de Graaf van Holland, weet jequote:Op dinsdag 5 april 2005 15:11 schreef Alicey het volgende:
Mooi, dan gaan we het weer over iets anders hebben.
Dan ben ik de Koningin van Rotterdam.quote:Op dinsdag 5 april 2005 15:14 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Niet zo bijdehand. Je hebt het tegen de Graaf van Holland, weet je.
Onder anderen ja.. Het is dit jaar flink raak met moorden in Vlaardingen.quote:Op dinsdag 5 april 2005 15:44 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
In Vlaardingen wonen mannen die hun moeder villen...
en als er niet gemoord wordt, dan drijft er wel een gaswolk overquote:Op dinsdag 5 april 2005 15:45 schreef Alicey het volgende:
[..]
Onder anderen ja.. Het is dit jaar flink raak met moorden in Vlaardingen.
En als er bij de chemische industrie niets misgaat, zorgt men er wel voor dat er iets in de hens vliegt wat goed giftige rook veroorzaakt.quote:Op dinsdag 5 april 2005 15:47 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
en als er niet gemoord wordt, dan drijft er wel een gaswolk over
Ik heb er ook niets meer over gehoord, maar het lijkt mij niet dat de rechtszaak (Met een s er tussenquote:Op dinsdag 5 april 2005 15:49 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik heb verder helemaal niks meer gehoord over die zaak van die moedermoordenaar... Is die rechtzaak al begonnen of niet?
Jammer, ik keek er naar uit. Altijd interessant, zo'n spectaculaire zaak.quote:Op dinsdag 5 april 2005 15:51 schreef Alicey het volgende:
Ik heb er ook niets meer over gehoord, maar het lijkt mij niet dat de rechtszaak (Met een s er tussen) al is begonnen. Het lijkt mij een vrij complexe zaak waar een grondig vooronderzoek o.a. omvattende psychologisch onderzoek voor nodig is. Het kan zelfs langer dan een jaar duren voordat de zaak voor het eerst door de strafrechter behandeld wordt.
Ik denk dat we het in de media nog wel zullen vernemen wanneer de zaak begint. Het is nu echter nog te vroeg.quote:Op dinsdag 5 april 2005 15:55 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Jammer, ik keek er naar uit. Altijd interessant, zo'n spectaculaire zaak.
Het is dat ik geen twee beeldschermen heb, anders deed ik het nog tegelijk ook.quote:Op dinsdag 5 april 2005 16:38 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Oh, je werkt ook nog wel eens tussen het fokken door?
Dat moet toch te regelen zijn. Multitasking in optima forma.quote:Op dinsdag 5 april 2005 16:39 schreef Alicey het volgende:
Het is dat ik geen twee beeldschermen heb, anders deed ik het nog tegelijk ook.
Een extra beeldscherm is een kostenpost hoor!quote:Op dinsdag 5 april 2005 16:44 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Dat moet toch te regelen zijn. Multitasking in optima forma.
En ben jij het soms niet waard om geld aan uit te geven?quote:Op dinsdag 5 april 2005 16:48 schreef Alicey het volgende:
Een extra beeldscherm is een kostenpost hoor!
Geld uitgeven is een zeldzaamheid binnen dit bedrijf.quote:Op dinsdag 5 april 2005 16:51 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
En ben jij het soms niet waard om geld aan uit te geven?
Nee, hij snapt sowieso niet dat er maar 8 uur gewerkt wordt op een dag.quote:Ik moet maar eens een hartig woordje spreken met die werkgever van je. Snapt 'ie niet dat jouw taak op Fok! van veel groter maatschappelijk belang is dan wat het ook is dat je daar op je werk uitvoert?
daar ben ik een paar weken geleden geweest voor werk. in Warschau. Niet veel gezien verder hoor. Vooral wat Oost-Europa flats, m'n hotel van binnen, het vliegveld en het kantoor van de klant.quote:Op dinsdag 5 april 2005 16:33 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik ga de eerste week van mei naar Polen.Ik heb er zo'n zin in!
Ik heb twee beeldschermen en dat fokt werkt inderdaad heerlijkquote:Op dinsdag 5 april 2005 16:39 schreef Alicey het volgende:
Het is dat ik geen twee beeldschermen heb, anders deed ik het nog tegelijk ook.
patserquote:Op dinsdag 5 april 2005 17:01 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Ik heb twee beeldschermen en dat fokt werkt inderdaad heerlijk.
We gaan rondtoeren met de auto. We bezoeken in elk geval Auschwitz, bij wijze van leuke uitstapje.quote:Op dinsdag 5 april 2005 16:56 schreef het_fokschaap het volgende:
Ga je nog wat speciaals doen daar ?
klinkt goed. bij mij geroosterd brood met hagelslag en nog wat indische pasteitjes die ik in de vriezer heb liggenquote:Op dinsdag 5 april 2005 17:30 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Vanavond op het menu: ovenschotel met broccoli en tomaat, met bovenop een laag aardappelpuree.
Boeiende combinatie.quote:Op dinsdag 5 april 2005 17:34 schreef het_fokschaap het volgende:
klinkt goed. bij mij geroosterd brood met hagelslag en nog wat indische pasteitjes die ik in de vriezer heb liggen
ik heb geen zin om boodschappen te doen. dan maar restjes opmaken.quote:
Indische pasteitjes klinkt goed ja. Ik heb laatst voor het eerst (vegetarische) roti gehad. Oeh, wat lekker!quote:Op dinsdag 5 april 2005 17:38 schreef het_fokschaap het volgende:
ik heb geen zin om boodschappen te doen. dan maar restjes opmaken.
maar het is wel lekker hoor !
vegetarische roti nog niet geprobeerd. de kipvariant wel. had laatst wel vegetarische burrito's !!!quote:Op dinsdag 5 april 2005 17:39 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Indische pasteitjes klinkt goed ja. Ik heb laatst voor het eerst (vegetarische) roti gehad. Oeh, wat lekker!
Da's een heftig existentieel vraagstuk. Ik denk persoonlijk dat het antwoord 'ja' is.quote:Op dinsdag 5 april 2005 17:40 schreef het_fokschaap het volgende:
zijn burrito's zonder vlees eigenlijk wel vegetarische burrito's als je geen vegetariër bent ?
Dit was lekker goedkoop en ik moest even goedkoop. Ik heb ze met lange tanden opgegeten.quote:Op dinsdag 5 april 2005 17:43 schreef het_fokschaap het volgende:
je moet ze ook vers maken met ingrediënten van de AH !
nee, ik hou het vaak kortquote:Op dinsdag 5 april 2005 17:56 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ben jij zo iemand die uren op de WC zit, dat 't lekker moet zitten?
Ja, raar is dat, je wilt toch niet in je eigen stank de leesmap zitten lezen...?quote:Op dinsdag 5 april 2005 18:02 schreef het_fokschaap het volgende:
ik heb niet een hele leesmap op de wc liggen zoals ik bij sommige mensen wel eens zie
die pc doet het niet voor je Hausquote:Op dinsdag 5 april 2005 18:13 schreef Haushofer het volgende:
Ff boodschappen doenHoop dat ik vanavond mn pc weer kan laten fokken.
blijkbaar welquote:Op dinsdag 5 april 2005 18:07 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ja, raar is dat, je wilt toch niet in je eigen stank de leesmap zitten lezen...?
Daar heb ik dan weer minder moeite mee. Ik denk niet dat zu hun kont ermee afvegen.quote:Op dinsdag 5 april 2005 18:16 schreef het_fokschaap het volgende:
ik heb ook nooit echt de behoefte om zo'n blad aan te gaan raken.
misschien heb ik wel een lichte vorm van smetvreesquote:Op dinsdag 5 april 2005 18:31 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Daar heb ik dan weer minder moeite mee. Ik denk niet dat zu hun kont ermee afvegen.
Waarschijnlijk wel. Was je ook je handen als je hebt geplast?quote:Op dinsdag 5 april 2005 18:37 schreef het_fokschaap het volgende:
misschien heb ik wel een lichte vorm van smetvrees
ja, dat heb ik van m'n moeder geleerd.quote:Op dinsdag 5 april 2005 18:43 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel. Was je ook je handen als je hebt geplast?
Indoctrinatie!quote:Op dinsdag 5 april 2005 18:45 schreef het_fokschaap het volgende:
ja, dat heb ik van m'n moeder geleerd.
"na het plassen, handen wassen"
mja, maar toch vind ik het ook wel fijn. op feestjes moet je vaak maar niet nadenken over waar die handen zijn geweest als men weer een graai in de bak met nootjes doetquote:
Dat weet je sowieso nooit. Ze kunnen ook net in hun neus gepeuterd hebben, of hun vriendin stiekem hebben gevingerd. Maar ben jij wel eens ziek geworden van nootjes op een feestje? Je kan daar inderdaad beter niet aan denken, anders kun je bijvoorbeeld ook nooit meer uit eten.quote:Op dinsdag 5 april 2005 18:48 schreef het_fokschaap het volgende:
mja, maar toch vind ik het ook wel fijn. op feestjes moet je vaak maar niet nadenken over waar die handen zijn geweest als men weer een graai in de bak met nootjes doet
mja, maar dat doe ik gewoon welquote:Op dinsdag 5 april 2005 18:51 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Dat weet je sowieso nooit. Ze kunnen ook net in hun neus gepeuterd hebben, of hun vriendin stiekem hebben gevingerd. Maar ben jij wel eens ziek geworden van nootjes op een feestje? Je kan daar inderdaad beter niet aan denken, anders kun je bijvoorbeeld ook nooit meer uit eten.
Have fun.quote:Op dinsdag 5 april 2005 18:55 schreef het_fokschaap het volgende:
nu even naar de praxis met m'n zus, wat sanitair aanschaffen voor m'n toilet en badkamer
Nou... ik zit er haast aan te denken om het antwoorden op posts van Rudeonline te automatiseren. Ik val toch constant in herhaling.quote:Op dinsdag 5 april 2005 18:15 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
die pc doet het niet voor je Haus
Ik had vanavond Turkse pizza op het menu. Uit die grillroom had ik ze nog nooit gehad, en ik heb teveel in mijn neus zitten om goed te proeven.. Voor zover het wel lukte in ieder geval niet verkeerd. De volgende keer dat ik wat verlaat ben (En overal weer vanaf) probeer ik ze nog een keer.quote:Op dinsdag 5 april 2005 17:30 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Vanavond op het menu: ovenschotel met broccoli en tomaat, met bovenop een laag aardappelpuree.
Dat zijn toch dingen waar ik liever niet over nadenk.. Hoewel ik zelf misschien weer wel extreem ben. Was altijd handen na elk toiletbezoek en elke maaltijd.quote:Op dinsdag 5 april 2005 18:48 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
mja, maar toch vind ik het ook wel fijn. op feestjes moet je vaak maar niet nadenken over waar die handen zijn geweest als men weer een graai in de bak met nootjes doet
En eerst was je daar juist haske blij mee?quote:Op dinsdag 5 april 2005 21:27 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Het is niet leuk als vriendjes in Rotterdam wonen en je ze maar één of twee keer per week spreekt.
Ja maar, ja maar... Ik mis hem een beetjequote:Op dinsdag 5 april 2005 21:31 schreef Alicey het volgende:
En eerst was je daar juist haske blij mee?
Wel lief.. Je bent dus stikum toch niet zo afstandelijk.quote:Op dinsdag 5 april 2005 21:32 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ja maar, ja maar... Ik mis hem een beetje
Ik heb zo'n zin om lekker tegen iemand aan te kruipen.quote:Op dinsdag 5 april 2005 21:34 schreef Alicey het volgende:
Wel lief.. Je bent dus stikum toch niet zo afstandelijk.
Dat zijn ook wel momenten dat ik baal dat ik vrijgezel ben.quote:Op dinsdag 5 april 2005 21:36 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik heb zo'n zin om lekker tegen iemand aan te kruipen.
Je hebt een vrij grote hond, dus dat komt vast goed.quote:De hond dan maar...
Ik ben ongesteld, dat zal het zijn. Dan heb ik altijd last van een toenemende knuffelbehoefte.quote:Op dinsdag 5 april 2005 21:48 schreef Alicey het volgende:
Dat zijn ook wel momenten dat ik baal dat ik vrijgezel ben.
Lurch ligt nu op haar rug met haar achterpoten wijd, languit op de bank. Heel charmant.quote:Je hebt een vrij grote hond, dus dat komt vast goed.
Logisch.quote:Op dinsdag 5 april 2005 21:51 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik ben ongesteld, dat zal het zijn. Dan heb ik altijd last van een toenemende knuffelbehoefte.
quote:Lurch ligt nu op haar rug met haar achterpoten wijd, languit op de bank. Heel charmant.
ok, dankjewel !quote:Op dinsdag 5 april 2005 20:47 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Fokschaap, weet niet of je er al weer bent, maar Bowling voor Columbine komt morgen op RTL5, en niet op RTL4.
Op welke basis heeft hij diegene in huis genomen, en is er sprake van een huur-overeenkomst of heeft het een andere basis? Is er iets op papier gezet of zijn het uitsluitend mondelinge afspraken?quote:Op dinsdag 5 april 2005 22:04 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Hee, Alicey, misschien heb jij hierover iets zinnigs te zeggen...
Een vriend van me heeft ongeveer een half jaar geleden iemand in huis genomen om diegene te helpen. Eerst betaalde hij nog wel wat voor het verblijf, later niet meer. Het liep niet zo lekker tussen mijn vriend en hem. Op een dag heeft die vent mijn vriend in elkaar geslagen. Er staat een afspraak dat die man voor 1 juni weg moet. Hij zegt ook wel daatie dat van plan is, maar ik heb er zo mijn twijfels bij. Mijn vriend is sinds het incident behoorlijk paranoïde; hij gaat binnenkort zelfs naar Slachtofferhulp om te praten. Hij is bij een Bureau voor Rechtshulp geweest om erachter te komen wat de rechten van die kerel zijn. Die hebben hem aangeraden om zijn huisgenoot d.m.v. een officiële brief te laten weten dat de (mondelinge) overeenkomst per 1 juni wordt beëindigd en dat hij dan het huis uitmoet.
De hele situatie zit mij bepaald niet lekker en mijn vriend lijdt er nogal onder...
quote:Op dinsdag 5 april 2005 22:05 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik heb vanmiddag een zakje walnootpaaseitjes gekocht bij de AH, met 50% korting. Het is nu op.
Bij mijn weten alleen maar mondeling. Hij wilde hem helpen, ongetwijfeld vanuit zijn gggrrrristelijke naastenliefde.quote:Op dinsdag 5 april 2005 22:06 schreef Alicey het volgende:
Op welke basis heeft hij diegene in huis genomen, en is er sprake van een huur-overeenkomst of heeft het een andere basis? Is er iets op papier gezet of zijn het uitsluitend mondelinge afspraken?
Wat is mda?quote:Op dinsdag 5 april 2005 22:03 schreef SingleCoil het volgende:
hallo allemaal. ik ben er wel maar niet helemaal...hotel brussel, mda 3 met gprs...niet super...
Het mag hoor meissiequote:
Dat lukt mij in een half uur.quote:Op dinsdag 5 april 2005 22:09 schreef Alicey het volgende:
Soms vreet ik zo'n enorme chocolade-reep van Cote d'Or in een paar uur op![]()
Mij alleen als ik honger heb, maar dan eet ik meestal iets geschikters.quote:
Ik houd eigenlijk vrijwel helemaal niet van zoetigheid.. Met als enige uitzondering dus chocola.quote:Ik koop eigenlijk nooit chocola of ander snoep. Expres niet, want als ik het wel koop, gaat het in no-time op... Vandaag liet ik me verleiden door de 50% korting.
Ook die lust ik nog wel!quote:Op dinsdag 5 april 2005 22:15 schreef het_fokschaap het volgende:
ik hou wel van chocolade rozijnen !
hoiquote:Op dinsdag 5 april 2005 22:18 schreef SingleCoil het volgende:
maar hallo dus...
Ja, je bent vanaf nu voor eeuwig en altijd gestigmatiseerd.quote:Op dinsdag 5 april 2005 22:31 schreef SingleCoil het volgende:
gaan jullie mij alleen nog kennen als racist ?
dan heb je toch gaten in je handen en voeten ?quote:Op dinsdag 5 april 2005 22:36 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ja, je bent vanaf nu voor eeuwig en altijd gestigmatiseerd.![]()
nee hoor, ieder z'n voorkeuren. maar ik zou nog graag een antwoord krijgen op m'n eerdere vragenquote:Op dinsdag 5 april 2005 22:31 schreef SingleCoil het volgende:
gaan jullie mij alleen nog kennen als racist ?
Stigmata, ook leuk ja! Maar jij hebt gewoon een enorm etiket op je voorhoofd waar 'RACIST' op staat.quote:Op dinsdag 5 april 2005 22:40 schreef SingleCoil het volgende:
dan heb je toch gaten in je handen en voeten ?
381.quote:Op dinsdag 5 april 2005 22:42 schreef SingleCoil het volgende:
ik ga trouwens zo nog even door nul delen...iemand nog voorkeur voor een uitkomst?
whoops...moet je even wachten tot ik weer lan heb, dit is eigenlijk geen doen...quote:Op dinsdag 5 april 2005 22:42 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
nee hoor, ieder z'n voorkeuren. maar ik zou nog graag een antwoord krijgen op m'n eerdere vragen
het heeft geen haastquote:Op dinsdag 5 april 2005 22:44 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
whoops...moet je even wachten tot ik weer lan heb, dit is eigenlijk geen doen...
quote:Op dinsdag 5 april 2005 22:49 schreef SingleCoil het volgende:
0 / 0 = ....381 ! klopt, want 0 x 381 = 0 !
welterusten !quote:Op dinsdag 5 april 2005 22:49 schreef SingleCoil het volgende:
0 / 0 = ....381 ! klopt, want 0 x 381 = 0 !
mooi, ook weer gedaan. nu vlug onder de douche (er zit iets op mijn voorhoofd geloof ik) en dan naar bed...nighty-night allemaal...
ik kan je Sofitel aanraden !quote:Op dinsdag 5 april 2005 23:05 schreef SingleCoil het volgende:
ben al weer terug...kunt het geen douche noemen, meer een druppelaar...golden tulip zaventem...niet doen
en niet eens internet in dat hotel dat je op gprs zit ?quote:Op dinsdag 5 april 2005 23:10 schreef SingleCoil het volgende:
zou ik normaal ook zitten, maar ik zit hier op uitnodiging van microsoft en die hebben dit geboekt. sofitel is iets goedkoper en veel beter
trustequote:Op dinsdag 5 april 2005 23:17 schreef SingleCoil het volgende:
nou, ik ga maar pitten..truste schaap...
moet je een prepay kaart kopen, eur22 per uur...waanzinnig...maar de paytv moet kunnen concurreren he ?quote:Op dinsdag 5 april 2005 23:17 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
en niet eens internet in dat hotel dat je op gprs zit ?
Alsof jij meteen gaat slapen na zo'n filmquote:Op dinsdag 5 april 2005 23:21 schreef SingleCoil het volgende:
*grinnik heb net deep throat divx op laptop, retro-porn...
truste...
Succes met je tentamen! Hopen inderdaad dat de medicijnen helpen..quote:Op woensdag 6 april 2005 08:48 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Joi, dat vind ik een leuke nieuwe begroeting.
Moet vandaag een tentamen leren en heb migraine.Heb net medicijnen genomen, hopen dat ze aanslaan.
Als ik een migraine-aanval heb kan ik niet eens normaal lezen wat er staat.quote:En ja, ik weet dat achter de computer zitten niet de meest geweldige activiteit is als je migraine hebt. Maar of ik nou hier zit of op mijn bed lig, het is even vervelend...
Wat liefquote:Op woensdag 6 april 2005 08:44 schreef Yosomite het volgende:
[..]
He wat vervelend.
Moeten we met z'n allen naar je toe komen om je op te beuren????![]()
Yep, dat doen ze, pijn is al bijna weg.quote:Op woensdag 6 april 2005 08:52 schreef Alicey het volgende:
Succes met je tentamen! Hopen inderdaad dat de medicijnen helpen..
Ja, ik wel, mijn ogen blijven wel gewoon normaal functioneren. Mijn moeder heeft het veel erger, die kan echt niks meer, hoop dat het bij mij niet zo ver komt...quote:Als ik een migraine-aanval heb kan ik niet eens normaal lezen wat er staat.
Postje gemaakt!quote:Op woensdag 6 april 2005 09:06 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Reltopic!![]()
![]()
(zie mijn post onderaan)
Ah, beter!quote:Op woensdag 6 april 2005 09:05 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Yep, dat doen ze, pijn is al bijna weg.
Ik heb dus nooit pijn, maar voor de rest is wel alles zo'n beetje stuk tijdens een aanval.quote:Ja, ik wel, mijn ogen blijven wel gewoon normaal functioneren. Mijn moeder heeft het veel erger, die kan echt niks meer, hoop dat het bij mij niet zo ver komt...
quote:Op woensdag 6 april 2005 09:17 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Zijn leidinggevende.De Grote Groentegod.
[afbeelding]
Inderdaad wel waar, Google vindt van alles.quote:Op woensdag 6 april 2005 09:20 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik zocht op 'veggie god'. Je kunt het zo gek niet bedenken of het staat op Google.
Is dat tegen de migraine van Lupa of tegen mijn griepje (denk ik dat het is)?quote:Op woensdag 6 april 2005 08:51 schreef Alicey het volgende:
Je zou het Alicey™ Fast-Recovery® cocktail kunnen proberen.
Tegen jouw griepje. Tegen migraine werkt het denk ik niet.quote:Op woensdag 6 april 2005 09:26 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Is dat tegen de migraine van Lupa of tegen mijn griepje (denk ik dat het is)?
Paracetamol innemen, en een half uurtje later 2 glaasjes whisky.quote:Indien het laatste, laat maar komen!
En wat gooi je er bij om het te neutraliseren?quote:Ik ga nu thee met honing maken.
Het is pas half 10. Dan zou ik om half 12 al aan de whiskey zitten...is dat niet wat vroeg?quote:Op woensdag 6 april 2005 09:28 schreef Alicey het volgende:
[..]
Tegen jouw griepje. Tegen migraine werkt het denk ik niet.
[..]
Paracetamol innemen, en een half uurtje later 2 glaasjes whisky.
Neutraliseren? Hoezo?quote:En wat gooi je er bij om het te neutraliseren?
Juist de dag wil je toch fris doorkomen?quote:Op woensdag 6 april 2005 09:30 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Het is pas half 10. Dan zou ik om half 12 al aan de whiskey zitten...is dat niet wat vroeg?
Andere alcohol werkt ook prima. Houd het op 1 a 2 eenheden.quote:Ik weet niet eens zeker of we nog whiskey in huis hebben....Werkt andere alcohol ook?
Nouja, laat ik zeggen dat thee niet mijn smaak is, honing ook niet, en die 2 samen al helemaal niet.quote:Neutraliseren? Hoezo?
Als ik toch thuis ben, maakt het me niet zoveel uit als ik een dagje niet zo lekker ben. Dan hang ik wat rond, doe wat dutjes en dan komt het wel goed.quote:Op woensdag 6 april 2005 09:34 schreef Alicey het volgende:
[..]
Juist de dag wil je toch fris doorkomen?
Het is wel een goede voor vanavond. Andere alcohol hebben we wel, dan slaap ik ook goed vannacht en ben ik morgen misschien weer helemaal fit.quote:Andere alcohol werkt ook prima. Houd het op 1 a 2 eenheden.
Ow, ik dacht al dat de combi slecht was ofzo. Ik vind het wel lekker, dus ik drink het met plezierquote:Nouja, laat ik zeggen dat thee niet mijn smaak is, honing ook niet, en die 2 samen al helemaal niet.
Nouja.. Ik ben liever toch in alle gevallen wel een beetje fit.quote:Op woensdag 6 april 2005 09:37 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Als ik toch thuis ben, maakt het me niet zoveel uit als ik een dagje niet zo lekker ben. Dan hang ik wat rond, doe wat dutjes en dan komt het wel goed.
Niet overdrijven met de hoeveelheid uiteraard, want dan ben je morgen minder fit.quote:Het is wel een goede voor vanavond. Andere alcohol hebben we wel, dan slaap ik ook goed vannacht en ben ik morgen misschien weer helemaal fit.
Dat is altijd het vervelende aan keelpijn.. Al het eten en drinken doet zeer.quote:Ow, ik dacht al dat de combi slecht was ofzo. Ik vind het wel lekker, dus ik drink het met plezierAlleen jammer dat ook dit pijn doet met drinken.
goedemorgen allenquote:Op woensdag 6 april 2005 10:16 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Wow, nu al een berichtje van de verkoper dattie 'm vandaag nog op de post doet.
Studeren is geen plicht Haus ! Ik heb het ook nooit gedaanquote:Op woensdag 6 april 2005 10:34 schreef Haushofer het volgende:
Goedemorgen lieve fokkertjes.Strax weer hard aan de studie, en dat de hele dag ! Jullie begrijpen wel dat ik heel vrolijk ben
Je betaalt gewoon per creditcard aan Amazon, zij maken het geld over aan de verkoper.quote:Op woensdag 6 april 2005 10:22 schreef het_fokschaap het volgende:
goedemorgen allen
hoe werkt dat eigenlijk met de betaling ?
Dat zeg ik, ik fluit en tierelier als was het een lieve lust.quote:Op woensdag 6 april 2005 10:38 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Studeren is een recht, een voorrecht zelfs. Dus Haus, wees blij!
Gaat via Amazon dacht ik..quote:Op woensdag 6 april 2005 10:22 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
goedemorgen allen
hoe werkt dat eigenlijk met de betaling ?
Same here! Ik kan mn geluk niet op.quote:Op woensdag 6 april 2005 10:34 schreef Haushofer het volgende:
Goedemorgen lieve fokkertjes.Strax weer hard aan de studie, en dat de hele dag ! Jullie begrijpen wel dat ik heel vrolijk ben
Succes met je studie!quote:Op woensdag 6 april 2005 10:34 schreef Haushofer het volgende:
Zeker van de gemeentedienst?quote:Op woensdag 6 april 2005 11:48 schreef miss_sly het volgende:
Ik heb hier een mooi uitzicht op 4 medewerkers van de plantsoenendienst, en ik vind het toch wel frappant dat 3 ervan ernstig bezig zijn het stereotiep van de op hun schoffel leunende mannetjes aan het bevestigen zijn
Wat?! Er is er 1 bij die werkt?quote:De 4e staat halfslachtig wat met zijn schoffel in het perk te wroeten
Wat gezellig, en je bent niet eens vrijgezel!quote:Op woensdag 6 april 2005 11:50 schreef livEliveD het volgende:
Goedemiddag. Vanavond vrijgezellenfeest![]()
![]()
Ik heb toch niets gemist hoop ik?quote:Gisterenavond was wel een lekker sfeertje op fok. Iedereen vloog elkaar in de haren.
Ach die mensen hebben af en toe ook wat rust nodig. Ergens heb je wel een heel goed punt trouwens want niemand die het blijkbaar controleerd (en als zo iemand komt dan gaan ze ineens werken).quote:Op woensdag 6 april 2005 11:48 schreef miss_sly het volgende:
Ik heb hier een mooi uitzicht op 4 medewerkers van de plantsoenendienst, en ik vind het toch wel frappant dat 3 ervan ernstig bezig zijn het stereotiep van de op hun schoffel leunende mannetjes aan het bevestigen zijn
De 4e staat halfslachtig wat met zijn schoffel in het perk te wroeten
Snoep zequote:Op woensdag 6 april 2005 10:44 schreef het_fokschaap het volgende:
ik ga eens even naar kantoor, m'n paasei ophalen !
quote:Op woensdag 6 april 2005 10:34 schreef Haushofer het volgende:
Het hoort erbijquote:
De dood van de paus? Het dreigende einde van de wereld?quote:Op woensdag 6 april 2005 11:47 schreef Alicey het volgende:
Opvallend trouwens dat er momenteel een flinke levensbeschouwing-fase lijkt te zijn, net zoals we een tijdje terug een wetenschaps-fase zagen. Heeft iemand daar een verklaring voor?
Tuurlijk, kan niet missenquote:
In ieder geval doet hij nog netjes alsofquote:Wat?! Er is er 1 bij die werkt?
Kan ik niet zien, hij staat met zijn rug naar me toe...waarom?quote:Is het trouwens een beetje een mooie man?
Ja, ik had een afspraak, dus ik dacht ik kom bijtijds mijn bed uit (8:30) maar dat werd 9:00, vervolgens stopt de startmotor van mijn auto ermee, de bus net gemist, daarna bus wèl gehaald, proberen mensen dezelfde kant op te laten kijken (scheppen visionair beeld, managementcursus hoofdstuk 25quote:Op woensdag 6 april 2005 12:31 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Chaotische ochtend?
Kortom, je was vandaag het slachtoffer van de Wet van Murphy. Maar niet getreurd, je bent nu veilig bij je WFL-vriendjes en -vriendinnetjes.quote:Op woensdag 6 april 2005 12:36 schreef ReCreative het volgende:
Ja, ik had een afspraak, dus ik dacht ik kom bijtijds mijn bed uit (8:30) maar dat werd 9:00, vervolgens stopt de startmotor van mijn auto ermee, de bus net gemist, daarna bus wèl gehaald, proberen mensen dezelfde kant op te laten kijken (scheppen visionair beeld, managementcursus hoofdstuk 25) waardoor ik me toch een partij weerstand tegenkwam waar je bang van wordt
, en daarna... en toen...
Dat stelt me wel gerust jaquote:Op woensdag 6 april 2005 12:40 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Kortom, je was vandaag het slachtoffer van de Wet van Murphy. Maar niet getreurd, je bent nu veilig bij je WFL-vriendjes en -vriendinnetjes.
Dat zal het ziijn inderdaadquote:Op woensdag 6 april 2005 12:09 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
De dood van de paus? Het dreigende einde van de wereld?
Ambtenaren.quote:
Da's toch al enige vorm van activiteit.quote:In ieder geval doet hij nog netjes alsof
Oh, gewoon nieuwsgierig.quote:Kan ik niet zien, hij staat met zijn rug naar me toe...waarom?
Wij, jouw WFL vriendinnetjes, hebben al lang afgerekend met meneer Murphy.quote:
quote:Op woensdag 6 april 2005 13:01 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Je manier van redeneren is nog krommer dan een banaan met reuma
Natuurkundigen die eindelijk hun mond es houden over quantumfysica?quote:Op woensdag 6 april 2005 11:47 schreef Alicey het volgende:
Opvallend trouwens dat er momenteel een flinke levensbeschouwing-fase lijkt te zijn, net zoals we een tijdje terug een wetenschaps-fase zagen. Heeft iemand daar een verklaring voor?
Ik vraag het me af. Wat ik zelf erg jammer vind is dat Akkersloot vrijwel niet laat zien hoe hij denkt en wat zijn motivaties daartoe zijn. Ook een afspraak om nader kennis te maken ziet hij niets in.quote:Op woensdag 6 april 2005 13:10 schreef Monidique het volgende:
Als Akkersloot een serieuze gebruiker is, en dat vermoed ik wel, dan vrees ik echt dat-ie een keer doordraait, zover dat nog niet gebeurd is, en wat gelovigen afmaakt.
Dat is waar ook, de natuurkundigen moeten nu natuurlijk leren.quote:Op woensdag 6 april 2005 13:15 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Natuurkundigen die eindelijk hun mond es houden over quantumfysica?
Sorry, ik heb ook niet gestemd, want ik vond het stom dat het alleen maar over uiterlijk ging.quote:Op woensdag 6 april 2005 13:29 schreef Alicey het volgende:
Jullie hebben trouwens niet hard genoeg op me gestemd.
Dat is erg aardigquote:Op woensdag 6 april 2005 13:05 schreef Alicey het volgende:
Wij, jouw WFL vriendinnetjes, hebben al lang afgerekend met meneer Murphy.
Wees maar niet bang!
Ik heb zelfs helemaal niet gestemdquote:Op woensdag 6 april 2005 13:29 schreef Alicey het volgende:
Jullie hebben trouwens niet hard genoeg op me gestemd.
Tuurlijk gaat het daar niet om, gaat er om wie het meest populair is.quote:Op woensdag 6 april 2005 14:18 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Sorry, ik heb ook niet gestemd, want ik vond het stom dat het alleen maar over uiterlijk ging.
Klopt ja, je moet inderdaad 2 stemmen doen.quote:Ik had namelijk alleen op jou gestemd en in het mailtje gezet dat ik een stem op één van de heren achterwege liet omdat ik hen niet goed genoeg kende. Daar gingen ze over zeuren en toen heb ik gezegd 'laat dan maar zitten'.
Hoe komt dat zo denk je?quote:Op woensdag 6 april 2005 14:18 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Dat is erg aardig. Gosh, ik kom aardige mensen tegen de laatste tijd
.
Dat bedoel ik dus.quote:Op woensdag 6 april 2005 14:19 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Ik heb zelfs helemaal niet gestemd.
Ik ook bijna trouwens. Volgens het mailtje wat ik terugkreeg was ik vergeten op een dame te stemmen.quote:Op woensdag 6 april 2005 14:23 schreef Alicey het volgende:
Klopt ja, je moet inderdaad 2 stemmen doen.
Nou, ik kreeg een mailtje terug met als letterlijke tekst "Hoe bedoel je, je ziet de foto's toch, daar moet je op stemmen". Toen was ik een beetje gepikeerd, want ik vond de toon van dat mailtje onvriendelijk en er stond niet eens een afzender bij.quote:Op woensdag 6 april 2005 14:23 schreef Alicey het volgende:
Tuurlijk gaat het daar niet om, gaat er om wie het meest populair is.
En dat wou ik dus niet want ik wou stemmen op mensen die ik liev vind.quote:Klopt ja, je moet inderdaad 2 stemmen doen.
Dat is inderdaad bizer onvriendelijk ja!quote:Op woensdag 6 april 2005 14:25 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Nou, ik kreeg een mailtje terug met als letterlijke tekst "Hoe bedoel je, je ziet de foto's toch, daar moet je op stemmen". Toen was ik een beetje gepikeerd, want ik vond de toon van dat mailtje onvriendelijk en er stond niet eens een afzender bij.
Er zitten best lieve crewheren tussen hoor.quote:En dat wou ik dus niet want ik wou stemmen op mensen die ik liev vind.
Goed dat ik geen crew benquote:Op woensdag 6 april 2005 14:26 schreef Alicey het volgende:
Er zitten best lieve crewheren tussen hoor.
Het zou natuurlijk kunnen.quote:
Het was zeker spiritueel?quote:En dat kun je van mij verwachten, natuurlijk.
Vond ik dus ook, zelfs ronduit onbeschoft, maar goed...quote:
Ongetwijfeld, maar dat kan ik aan hun kop niet zien.quote:Er zitten best lieve crewheren tussen hoor.
Kwijtgeraakt?quote:Op woensdag 6 april 2005 14:31 schreef Alicey het volgende:
We zijn trouwens 2 WFL'ers kwijtgeraakt vannacht. DionysuZ en MeneerGiraffe..
Zo is het inderdaad ook wel te classificeren.quote:Op woensdag 6 april 2005 14:33 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Vond ik dus ook, zelfs ronduit onbeschoft, maar goed...
Nee, maar dat is dan ook hun kracht.quote:Ongetwijfeld, maar dat kan ik aan hun kop niet zien.
Dirkh.quote:Op woensdag 6 april 2005 14:36 schreef miss_sly het volgende:
Ik heb wel gestemd, op Alicey (uiteraard) en op dirkh. Die ken ik ook als moderator en hij zag er aardig uit. De andere 3 kende ik niet.
Megaban i.v.m. adblocks.quote:Hoezo zijn we WFL-ers kwijtgeraakt?
Het zal waarschijnlijk wel los lopen, er wordt al flink over geklaagd.quote:Op woensdag 6 april 2005 14:39 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Pietverdriet ook.Zijn die dan allemaal voor eeuwig weg?
Omdat ik erg lief benquote:
Ik kan me niet vòòrstellen dat dat permbans zijnquote:Op woensdag 6 april 2005 14:37 schreef Alicey het volgende:
Banmeldtopic deel 20, *The FA-team strikes back*
quote:
Het gaat volgens mij vooral om de promotie. Het is lastig om te controleren of iemand een adblocker heeft. Verder lijkt het mij nogal vergaand om te gaan bepalen wat iemand wel of niet op z'n pc geinstalleerd mag hebben staan..quote:Ik kan me niet vòòrstellen dat dat permbans zijn. Wat nou als je op je werkplek een adblocker hebt? Daar kun je niets aan doen!
Die ja.quote:Op woensdag 6 april 2005 14:41 schreef miss_sly het volgende:
adblocks? Als in het blocken van de banners op de pagina's ofzo?
Juistquote:Op woensdag 6 april 2005 14:41 schreef miss_sly het volgende:
adblocks? Als in het blocken van de banners op de pagina's ofzo?
Ik hoop dat je gelijk hebt.quote:Op woensdag 6 april 2005 14:40 schreef Alicey het volgende:
Het zal waarschijnlijk wel los lopen, er wordt al flink over geklaagd.
Stenders is goedquote:Op woensdag 6 april 2005 14:44 schreef het_fokschaap het volgende:
iemand dit al eens gehoord ? de Yorin FM phonescam
Post het anders eens in FB.quote:Op woensdag 6 april 2005 14:46 schreef ReCreative het volgende:
Wat nou als er een soort Fok!Pro account gelanceerd wordt? De kosten daarvan zouden vergelijkbaar kunnen zijn met de advertentieinkomsten per jaar (kan nooit veel zijn), en in ruil daarvoor krijg je geen banners te zien. Bovendien zou iedereen kunnen zien dat je een pro-fok!ker bent, wat weer een beetje status geeft en dus meer mensen beweegt pro-fok!ker te worden. Is dat niet een idee?
Nouja, die mogen wel. Maar irritante banners die geluid afspelen of mijn layout verneuken vind ik wel erg irritant, en die heb ik ook op fok meerdere malen gezien.quote:Maar als je verdorie gaat adverteren met grote piemels, dan zou ik òòk een adblocker installeren.
Uit het berichtje van Danny lijkt met wel alsof ook mensen die aangeven er één te gebruiken geband worden. Lijkt me inderdaad wat sterk cq. heftigquote:Op woensdag 6 april 2005 14:42 schreef Alicey het volgende:
Het gaat volgens mij vooral om de promotie. Het is lastig om te controleren of iemand een adblocker heeft. Verder lijkt het mij nogal vergaand om te gaan bepalen wat iemand wel of niet op z'n pc geinstalleerd mag hebben staan..
Komt in de FB wel goed. Ik heb ook meer het idee dat deze actie bedoeld is om te laten zien dat het een regel is die nog steeds van kracht is, en om toekomstige bans te legitimeren.quote:Op woensdag 6 april 2005 14:47 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Uit het berichtje van Danny lijkt met wel alsof ook mensen die aangeven er één te gebruiken geband worden. Lijkt me inderdaad wat sterk cq. heftig.
quote:Op woensdag 6 april 2005 14:45 schreef Alicey het volgende:
Vast wel, het schijnt dat BHFH alweer unbanned is.
8 posts, slotjequote:Op woensdag 6 april 2005 15:08 schreef ReCreative het volgende:
Here you are: Fok!Pro - Fok!ken zonder mokken
De gangmakers zijn tentamens aan het leren.quote:
Alleen voor Friezen.quote:Op woensdag 6 april 2005 15:56 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Is het soms Nationale Tentamenweek?
Het is een vrij droog-theoretisch vak dat zich bezighoudt met de vraag welke regels er ten grondslag liggen aan de vorm(ing) van woorden. Bijvoorbeeld de vorming van samenstellingen (vloer+kleed=vloerkleed) of afleidingen (bedreig(en)+ing=bedreiging). Ik vind dit soort vakken heel interessant, net als bijvoorbeeld grammatica. Het zijn de 'hard wetenschappelijke' kanten van het taalgebeuren zeg maar. Ik hou sowieso van alle vakken die iets te maken hebben met analyseren, of dat nu het analyseren van hele teksten (zoals een roman) is of het analyseren van een enkel woord betreft.quote:Op woensdag 6 april 2005 16:05 schreef Alicey het volgende:
Wat moet ik daar ongeveer bij voorstellen?
Ok, zo is het een beetje duidelijk voor me.quote:Op woensdag 6 april 2005 16:11 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Het is een vrij droog-theoretisch vak dat zich bezighoudt met de vraag welke regels er ten grondslag liggen aan de vorm(ing) van woorden. Bijvoorbeeld de vorming van samenstellingen (vloer+kleed=vloerkleed) of afleidingen (bedreig(en)+ing=bedreiging). Ik vind dit soort vakken heel interessant, net als bijvoorbeeld grammatica. Het zijn de 'hard wetenschappelijke' kanten van de taalkunde zeg maar. Ik hou sowieso van alle vakken die iets te maken hebben met analyseren, of dat nu het analyseren van hele teksten (zoals een roman) is of het analyseren van een enkel woord betreft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |