Tuurlijk gaat het daar niet om, gaat er om wie het meest populair is.quote:Op woensdag 6 april 2005 14:18 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Sorry, ik heb ook niet gestemd, want ik vond het stom dat het alleen maar over uiterlijk ging.
Klopt ja, je moet inderdaad 2 stemmen doen.quote:Ik had namelijk alleen op jou gestemd en in het mailtje gezet dat ik een stem op één van de heren achterwege liet omdat ik hen niet goed genoeg kende. Daar gingen ze over zeuren en toen heb ik gezegd 'laat dan maar zitten'.
Hoe komt dat zo denk je?quote:Op woensdag 6 april 2005 14:18 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Dat is erg aardig. Gosh, ik kom aardige mensen tegen de laatste tijd
.
Dat bedoel ik dus.quote:Op woensdag 6 april 2005 14:19 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Ik heb zelfs helemaal niet gestemd.
Ik ook bijna trouwens. Volgens het mailtje wat ik terugkreeg was ik vergeten op een dame te stemmen.quote:Op woensdag 6 april 2005 14:23 schreef Alicey het volgende:
Klopt ja, je moet inderdaad 2 stemmen doen.
Nou, ik kreeg een mailtje terug met als letterlijke tekst "Hoe bedoel je, je ziet de foto's toch, daar moet je op stemmen". Toen was ik een beetje gepikeerd, want ik vond de toon van dat mailtje onvriendelijk en er stond niet eens een afzender bij.quote:Op woensdag 6 april 2005 14:23 schreef Alicey het volgende:
Tuurlijk gaat het daar niet om, gaat er om wie het meest populair is.
En dat wou ik dus niet want ik wou stemmen op mensen die ik liev vind.quote:Klopt ja, je moet inderdaad 2 stemmen doen.
Dat is inderdaad bizer onvriendelijk ja!quote:Op woensdag 6 april 2005 14:25 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Nou, ik kreeg een mailtje terug met als letterlijke tekst "Hoe bedoel je, je ziet de foto's toch, daar moet je op stemmen". Toen was ik een beetje gepikeerd, want ik vond de toon van dat mailtje onvriendelijk en er stond niet eens een afzender bij.
Er zitten best lieve crewheren tussen hoor.quote:En dat wou ik dus niet want ik wou stemmen op mensen die ik liev vind.
Goed dat ik geen crew benquote:Op woensdag 6 april 2005 14:26 schreef Alicey het volgende:
Er zitten best lieve crewheren tussen hoor.
Het zou natuurlijk kunnen.quote:
Het was zeker spiritueel?quote:En dat kun je van mij verwachten, natuurlijk.
Vond ik dus ook, zelfs ronduit onbeschoft, maar goed...quote:
Ongetwijfeld, maar dat kan ik aan hun kop niet zien.quote:Er zitten best lieve crewheren tussen hoor.
Kwijtgeraakt?quote:Op woensdag 6 april 2005 14:31 schreef Alicey het volgende:
We zijn trouwens 2 WFL'ers kwijtgeraakt vannacht. DionysuZ en MeneerGiraffe..
Zo is het inderdaad ook wel te classificeren.quote:Op woensdag 6 april 2005 14:33 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Vond ik dus ook, zelfs ronduit onbeschoft, maar goed...
Nee, maar dat is dan ook hun kracht.quote:Ongetwijfeld, maar dat kan ik aan hun kop niet zien.
Dirkh.quote:Op woensdag 6 april 2005 14:36 schreef miss_sly het volgende:
Ik heb wel gestemd, op Alicey (uiteraard) en op dirkh. Die ken ik ook als moderator en hij zag er aardig uit. De andere 3 kende ik niet.
Megaban i.v.m. adblocks.quote:Hoezo zijn we WFL-ers kwijtgeraakt?
Het zal waarschijnlijk wel los lopen, er wordt al flink over geklaagd.quote:Op woensdag 6 april 2005 14:39 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Pietverdriet ook.Zijn die dan allemaal voor eeuwig weg?
Omdat ik erg lief benquote:
Ik kan me niet vòòrstellen dat dat permbans zijnquote:Op woensdag 6 april 2005 14:37 schreef Alicey het volgende:
Banmeldtopic deel 20, *The FA-team strikes back*
quote:
Het gaat volgens mij vooral om de promotie. Het is lastig om te controleren of iemand een adblocker heeft. Verder lijkt het mij nogal vergaand om te gaan bepalen wat iemand wel of niet op z'n pc geinstalleerd mag hebben staan..quote:Ik kan me niet vòòrstellen dat dat permbans zijn. Wat nou als je op je werkplek een adblocker hebt? Daar kun je niets aan doen!
Die ja.quote:Op woensdag 6 april 2005 14:41 schreef miss_sly het volgende:
adblocks? Als in het blocken van de banners op de pagina's ofzo?
Juistquote:Op woensdag 6 april 2005 14:41 schreef miss_sly het volgende:
adblocks? Als in het blocken van de banners op de pagina's ofzo?
Ik hoop dat je gelijk hebt.quote:Op woensdag 6 april 2005 14:40 schreef Alicey het volgende:
Het zal waarschijnlijk wel los lopen, er wordt al flink over geklaagd.
Stenders is goedquote:Op woensdag 6 april 2005 14:44 schreef het_fokschaap het volgende:
iemand dit al eens gehoord ? de Yorin FM phonescam
Post het anders eens in FB.quote:Op woensdag 6 april 2005 14:46 schreef ReCreative het volgende:
Wat nou als er een soort Fok!Pro account gelanceerd wordt? De kosten daarvan zouden vergelijkbaar kunnen zijn met de advertentieinkomsten per jaar (kan nooit veel zijn), en in ruil daarvoor krijg je geen banners te zien. Bovendien zou iedereen kunnen zien dat je een pro-fok!ker bent, wat weer een beetje status geeft en dus meer mensen beweegt pro-fok!ker te worden. Is dat niet een idee?
Nouja, die mogen wel. Maar irritante banners die geluid afspelen of mijn layout verneuken vind ik wel erg irritant, en die heb ik ook op fok meerdere malen gezien.quote:Maar als je verdorie gaat adverteren met grote piemels, dan zou ik òòk een adblocker installeren.
Uit het berichtje van Danny lijkt met wel alsof ook mensen die aangeven er één te gebruiken geband worden. Lijkt me inderdaad wat sterk cq. heftigquote:Op woensdag 6 april 2005 14:42 schreef Alicey het volgende:
Het gaat volgens mij vooral om de promotie. Het is lastig om te controleren of iemand een adblocker heeft. Verder lijkt het mij nogal vergaand om te gaan bepalen wat iemand wel of niet op z'n pc geinstalleerd mag hebben staan..
Komt in de FB wel goed. Ik heb ook meer het idee dat deze actie bedoeld is om te laten zien dat het een regel is die nog steeds van kracht is, en om toekomstige bans te legitimeren.quote:Op woensdag 6 april 2005 14:47 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Uit het berichtje van Danny lijkt met wel alsof ook mensen die aangeven er één te gebruiken geband worden. Lijkt me inderdaad wat sterk cq. heftig.
quote:Op woensdag 6 april 2005 14:45 schreef Alicey het volgende:
Vast wel, het schijnt dat BHFH alweer unbanned is.
8 posts, slotjequote:Op woensdag 6 april 2005 15:08 schreef ReCreative het volgende:
Here you are: Fok!Pro - Fok!ken zonder mokken
De gangmakers zijn tentamens aan het leren.quote:
Alleen voor Friezen.quote:Op woensdag 6 april 2005 15:56 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Is het soms Nationale Tentamenweek?
Het is een vrij droog-theoretisch vak dat zich bezighoudt met de vraag welke regels er ten grondslag liggen aan de vorm(ing) van woorden. Bijvoorbeeld de vorming van samenstellingen (vloer+kleed=vloerkleed) of afleidingen (bedreig(en)+ing=bedreiging). Ik vind dit soort vakken heel interessant, net als bijvoorbeeld grammatica. Het zijn de 'hard wetenschappelijke' kanten van het taalgebeuren zeg maar. Ik hou sowieso van alle vakken die iets te maken hebben met analyseren, of dat nu het analyseren van hele teksten (zoals een roman) is of het analyseren van een enkel woord betreft.quote:Op woensdag 6 april 2005 16:05 schreef Alicey het volgende:
Wat moet ik daar ongeveer bij voorstellen?
Ok, zo is het een beetje duidelijk voor me.quote:Op woensdag 6 april 2005 16:11 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Het is een vrij droog-theoretisch vak dat zich bezighoudt met de vraag welke regels er ten grondslag liggen aan de vorm(ing) van woorden. Bijvoorbeeld de vorming van samenstellingen (vloer+kleed=vloerkleed) of afleidingen (bedreig(en)+ing=bedreiging). Ik vind dit soort vakken heel interessant, net als bijvoorbeeld grammatica. Het zijn de 'hard wetenschappelijke' kanten van de taalkunde zeg maar. Ik hou sowieso van alle vakken die iets te maken hebben met analyseren, of dat nu het analyseren van hele teksten (zoals een roman) is of het analyseren van een enkel woord betreft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |