Succes met je tentamen! Hopen inderdaad dat de medicijnen helpen..quote:Op woensdag 6 april 2005 08:48 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Joi, dat vind ik een leuke nieuwe begroeting.
Moet vandaag een tentamen leren en heb migraine.Heb net medicijnen genomen, hopen dat ze aanslaan.
Als ik een migraine-aanval heb kan ik niet eens normaal lezen wat er staat.quote:En ja, ik weet dat achter de computer zitten niet de meest geweldige activiteit is als je migraine hebt. Maar of ik nou hier zit of op mijn bed lig, het is even vervelend...
Wat liefquote:Op woensdag 6 april 2005 08:44 schreef Yosomite het volgende:
[..]
He wat vervelend.
Moeten we met z'n allen naar je toe komen om je op te beuren????![]()
Yep, dat doen ze, pijn is al bijna weg.quote:Op woensdag 6 april 2005 08:52 schreef Alicey het volgende:
Succes met je tentamen! Hopen inderdaad dat de medicijnen helpen..
Ja, ik wel, mijn ogen blijven wel gewoon normaal functioneren. Mijn moeder heeft het veel erger, die kan echt niks meer, hoop dat het bij mij niet zo ver komt...quote:Als ik een migraine-aanval heb kan ik niet eens normaal lezen wat er staat.
Postje gemaakt!quote:Op woensdag 6 april 2005 09:06 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Reltopic!![]()
![]()
(zie mijn post onderaan)
Ah, beter!quote:Op woensdag 6 april 2005 09:05 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Yep, dat doen ze, pijn is al bijna weg.
Ik heb dus nooit pijn, maar voor de rest is wel alles zo'n beetje stuk tijdens een aanval.quote:Ja, ik wel, mijn ogen blijven wel gewoon normaal functioneren. Mijn moeder heeft het veel erger, die kan echt niks meer, hoop dat het bij mij niet zo ver komt...
quote:Op woensdag 6 april 2005 09:17 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Zijn leidinggevende.De Grote Groentegod.
[afbeelding]
Inderdaad wel waar, Google vindt van alles.quote:Op woensdag 6 april 2005 09:20 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik zocht op 'veggie god'. Je kunt het zo gek niet bedenken of het staat op Google.
Is dat tegen de migraine van Lupa of tegen mijn griepje (denk ik dat het is)?quote:Op woensdag 6 april 2005 08:51 schreef Alicey het volgende:
Je zou het Alicey™ Fast-Recovery® cocktail kunnen proberen.
Tegen jouw griepje. Tegen migraine werkt het denk ik niet.quote:Op woensdag 6 april 2005 09:26 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Is dat tegen de migraine van Lupa of tegen mijn griepje (denk ik dat het is)?
Paracetamol innemen, en een half uurtje later 2 glaasjes whisky.quote:Indien het laatste, laat maar komen!
En wat gooi je er bij om het te neutraliseren?quote:Ik ga nu thee met honing maken.
Het is pas half 10. Dan zou ik om half 12 al aan de whiskey zitten...is dat niet wat vroeg?quote:Op woensdag 6 april 2005 09:28 schreef Alicey het volgende:
[..]
Tegen jouw griepje. Tegen migraine werkt het denk ik niet.
[..]
Paracetamol innemen, en een half uurtje later 2 glaasjes whisky.
Neutraliseren? Hoezo?quote:En wat gooi je er bij om het te neutraliseren?
Juist de dag wil je toch fris doorkomen?quote:Op woensdag 6 april 2005 09:30 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Het is pas half 10. Dan zou ik om half 12 al aan de whiskey zitten...is dat niet wat vroeg?
Andere alcohol werkt ook prima. Houd het op 1 a 2 eenheden.quote:Ik weet niet eens zeker of we nog whiskey in huis hebben....Werkt andere alcohol ook?
Nouja, laat ik zeggen dat thee niet mijn smaak is, honing ook niet, en die 2 samen al helemaal niet.quote:Neutraliseren? Hoezo?
Als ik toch thuis ben, maakt het me niet zoveel uit als ik een dagje niet zo lekker ben. Dan hang ik wat rond, doe wat dutjes en dan komt het wel goed.quote:Op woensdag 6 april 2005 09:34 schreef Alicey het volgende:
[..]
Juist de dag wil je toch fris doorkomen?
Het is wel een goede voor vanavond. Andere alcohol hebben we wel, dan slaap ik ook goed vannacht en ben ik morgen misschien weer helemaal fit.quote:Andere alcohol werkt ook prima. Houd het op 1 a 2 eenheden.
Ow, ik dacht al dat de combi slecht was ofzo. Ik vind het wel lekker, dus ik drink het met plezierquote:Nouja, laat ik zeggen dat thee niet mijn smaak is, honing ook niet, en die 2 samen al helemaal niet.
Nouja.. Ik ben liever toch in alle gevallen wel een beetje fit.quote:Op woensdag 6 april 2005 09:37 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Als ik toch thuis ben, maakt het me niet zoveel uit als ik een dagje niet zo lekker ben. Dan hang ik wat rond, doe wat dutjes en dan komt het wel goed.
Niet overdrijven met de hoeveelheid uiteraard, want dan ben je morgen minder fit.quote:Het is wel een goede voor vanavond. Andere alcohol hebben we wel, dan slaap ik ook goed vannacht en ben ik morgen misschien weer helemaal fit.
Dat is altijd het vervelende aan keelpijn.. Al het eten en drinken doet zeer.quote:Ow, ik dacht al dat de combi slecht was ofzo. Ik vind het wel lekker, dus ik drink het met plezierAlleen jammer dat ook dit pijn doet met drinken.
goedemorgen allenquote:Op woensdag 6 april 2005 10:16 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Wow, nu al een berichtje van de verkoper dattie 'm vandaag nog op de post doet.
Studeren is geen plicht Haus ! Ik heb het ook nooit gedaanquote:Op woensdag 6 april 2005 10:34 schreef Haushofer het volgende:
Goedemorgen lieve fokkertjes.Strax weer hard aan de studie, en dat de hele dag ! Jullie begrijpen wel dat ik heel vrolijk ben
Je betaalt gewoon per creditcard aan Amazon, zij maken het geld over aan de verkoper.quote:Op woensdag 6 april 2005 10:22 schreef het_fokschaap het volgende:
goedemorgen allen
hoe werkt dat eigenlijk met de betaling ?
Dat zeg ik, ik fluit en tierelier als was het een lieve lust.quote:Op woensdag 6 april 2005 10:38 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Studeren is een recht, een voorrecht zelfs. Dus Haus, wees blij!
Gaat via Amazon dacht ik..quote:Op woensdag 6 april 2005 10:22 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
goedemorgen allen
hoe werkt dat eigenlijk met de betaling ?
Same here! Ik kan mn geluk niet op.quote:Op woensdag 6 april 2005 10:34 schreef Haushofer het volgende:
Goedemorgen lieve fokkertjes.Strax weer hard aan de studie, en dat de hele dag ! Jullie begrijpen wel dat ik heel vrolijk ben
Succes met je studie!quote:Op woensdag 6 april 2005 10:34 schreef Haushofer het volgende:
Zeker van de gemeentedienst?quote:Op woensdag 6 april 2005 11:48 schreef miss_sly het volgende:
Ik heb hier een mooi uitzicht op 4 medewerkers van de plantsoenendienst, en ik vind het toch wel frappant dat 3 ervan ernstig bezig zijn het stereotiep van de op hun schoffel leunende mannetjes aan het bevestigen zijn
Wat?! Er is er 1 bij die werkt?quote:De 4e staat halfslachtig wat met zijn schoffel in het perk te wroeten
Wat gezellig, en je bent niet eens vrijgezel!quote:Op woensdag 6 april 2005 11:50 schreef livEliveD het volgende:
Goedemiddag. Vanavond vrijgezellenfeest![]()
![]()
Ik heb toch niets gemist hoop ik?quote:Gisterenavond was wel een lekker sfeertje op fok. Iedereen vloog elkaar in de haren.
Ach die mensen hebben af en toe ook wat rust nodig. Ergens heb je wel een heel goed punt trouwens want niemand die het blijkbaar controleerd (en als zo iemand komt dan gaan ze ineens werken).quote:Op woensdag 6 april 2005 11:48 schreef miss_sly het volgende:
Ik heb hier een mooi uitzicht op 4 medewerkers van de plantsoenendienst, en ik vind het toch wel frappant dat 3 ervan ernstig bezig zijn het stereotiep van de op hun schoffel leunende mannetjes aan het bevestigen zijn
De 4e staat halfslachtig wat met zijn schoffel in het perk te wroeten
Snoep zequote:Op woensdag 6 april 2005 10:44 schreef het_fokschaap het volgende:
ik ga eens even naar kantoor, m'n paasei ophalen !
quote:Op woensdag 6 april 2005 10:34 schreef Haushofer het volgende:
Het hoort erbijquote:
De dood van de paus? Het dreigende einde van de wereld?quote:Op woensdag 6 april 2005 11:47 schreef Alicey het volgende:
Opvallend trouwens dat er momenteel een flinke levensbeschouwing-fase lijkt te zijn, net zoals we een tijdje terug een wetenschaps-fase zagen. Heeft iemand daar een verklaring voor?
Tuurlijk, kan niet missenquote:
In ieder geval doet hij nog netjes alsofquote:Wat?! Er is er 1 bij die werkt?
Kan ik niet zien, hij staat met zijn rug naar me toe...waarom?quote:Is het trouwens een beetje een mooie man?
Ja, ik had een afspraak, dus ik dacht ik kom bijtijds mijn bed uit (8:30) maar dat werd 9:00, vervolgens stopt de startmotor van mijn auto ermee, de bus net gemist, daarna bus wèl gehaald, proberen mensen dezelfde kant op te laten kijken (scheppen visionair beeld, managementcursus hoofdstuk 25quote:Op woensdag 6 april 2005 12:31 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Chaotische ochtend?
Kortom, je was vandaag het slachtoffer van de Wet van Murphy. Maar niet getreurd, je bent nu veilig bij je WFL-vriendjes en -vriendinnetjes.quote:Op woensdag 6 april 2005 12:36 schreef ReCreative het volgende:
Ja, ik had een afspraak, dus ik dacht ik kom bijtijds mijn bed uit (8:30) maar dat werd 9:00, vervolgens stopt de startmotor van mijn auto ermee, de bus net gemist, daarna bus wèl gehaald, proberen mensen dezelfde kant op te laten kijken (scheppen visionair beeld, managementcursus hoofdstuk 25) waardoor ik me toch een partij weerstand tegenkwam waar je bang van wordt
, en daarna... en toen...
Dat stelt me wel gerust jaquote:Op woensdag 6 april 2005 12:40 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Kortom, je was vandaag het slachtoffer van de Wet van Murphy. Maar niet getreurd, je bent nu veilig bij je WFL-vriendjes en -vriendinnetjes.
Dat zal het ziijn inderdaadquote:Op woensdag 6 april 2005 12:09 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
De dood van de paus? Het dreigende einde van de wereld?
Ambtenaren.quote:
Da's toch al enige vorm van activiteit.quote:In ieder geval doet hij nog netjes alsof
Oh, gewoon nieuwsgierig.quote:Kan ik niet zien, hij staat met zijn rug naar me toe...waarom?
Wij, jouw WFL vriendinnetjes, hebben al lang afgerekend met meneer Murphy.quote:
quote:Op woensdag 6 april 2005 13:01 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Je manier van redeneren is nog krommer dan een banaan met reuma
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |