Dan laadt je gewoon MSN...quote:Op maandag 4 april 2005 18:54 schreef Kontiki het volgende:
Wat kan je nou standaard doen met de PSP? Dus als er geen UMD inzit? Kan je ook programma's laden van de memorystick? Of blijft dat bij mp3 en jpg?
Heb jij er lol in om zo fel mogelijk te reageren of zo? Een normale vraag, zie ook dit bericht:quote:Op maandag 4 april 2005 19:00 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Dan laadt je gewoon MSN...
Wat denk je nou? tis een handheldhet is al mooi dat je films en mp3's vanaf de memorystick kan afspelen
Zijn jullie allemaal snel op je pik getrapt ofzo?quote:Op maandag 4 april 2005 19:20 schreef Kontiki het volgende:
[..]
Heb jij er lol in om zo fel mogelijk te reageren of zo?
Precies, daar staat dus ook dat dit allemaal HACKS zijn. Dus wat zal je er in de regel mee kunnen doen... inderdaad niet veel meer dan films en mp3's afspelen.... en dat is al redelijk bijzonder.quote:
Ja hoor, de wereld is gek, en jij niet. Mensen afkraken onder het mom "cynisme". Ga je mij straks ook de kanker toewensen? Rare definitie van cynisme gebruik jij.quote:Op maandag 4 april 2005 19:39 schreef Swetsenegger het volgende:
Zijn jullie allemaal snel op je pik getrapt ofzo?
Herken je geen cynisme.
Mijn god, wat een stel eo'ers post er hier zeg.
Ik vroeg dus of je programma's van de memory stick kan laden. Wat is daar nou zo vreemd aan? Het zal me een zorg zijn of het hacks zijn of niet, als het maar kan.quote:Precies, daar staat dus ook dat dit allemaal HACKS zijn. Dus wat zal je er in de regel mee kunnen doen... inderdaad niet veel meer dan films en mp3's afspelen.... en dat is al redelijk bijzonder.
Goh 1 post. Jij beoordeeld mensen altijd op 1 post? Als je mensen zo snel voor gek verklaard zal je vast veel vrienden hebbenquote:Op maandag 4 april 2005 19:50 schreef Kontiki het volgende:
[..]
Ja hoor, de wereld is gek, en jij niet. Mensen afkraken onder het mom "cynisme". Ga je mij straks ook de kanker toewensen? Rare definitie van cynisme gebruik jij.
Je had het allemaal al gelezen, dus dan weet je toch dat dat mogelijk is?quote:Ik vroeg dus of je programma's van de memory stick kan laden. Wat is daar nou zo vreemd aan? Het zal me een zorg zijn of het hacks zijn of niet, als het maar kan.
Firmware laden kan ook bijv., dat soort dingen vind ik nuttig.
Ja je kan programma's starten vanaf MS.quote:Op maandag 4 april 2005 18:54 schreef Kontiki het volgende:
Wat kan je nou standaard doen met de PSP?
met shipping cost van 62.99 CDNquote:Op maandag 4 april 2005 18:58 schreef MrX1982 het volgende:
De PSP bundle is weer terug bij VGP
*Twijfelt
Lees je dan gewoon in piemelquote:Op maandag 4 april 2005 19:50 schreef Kontiki het volgende:
[..]
Ja hoor, de wereld is gek, en jij niet. Mensen afkraken onder het mom "cynisme". Ga je mij straks ook de kanker toewensen? Rare definitie van cynisme gebruik jij.
[..]
Ik vroeg dus of je programma's van de memory stick kan laden. Wat is daar nou zo vreemd aan? Het zal me een zorg zijn of het hacks zijn of niet, als het maar kan.
Firmware laden kan ook bijv., dat soort dingen vind ik nuttig.
Maar zonder invoerkosten als ik het goed begrijp uit reacties uit de vorige thread en een ander forum.quote:
Aan de adapter zit een los snoer Kan je vervangen.quote:Op maandag 4 april 2005 21:06 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Maar zonder invoerkosten als ik het goed begrijp uit reacties uit de vorige thread en een ander forum.
{/quote]
Dat weet je nooit helemaal zeker, maar VG+ geeft geloof ik een lagere 'belastingvrije' waarde op op de papieren. Maken ze het pakketje open ben je natuurlijk gewoon de lul.
[quote]
Hoe zit het trouwens met de adapter bij een PSP, ik neem aan dat die niet past op het Nederlandse spanningsnet. Moet je een omvormer kopen ofzo?
Ik ken die twijfelquote:Op maandag 4 april 2005 23:24 schreef Thetallguy het volgende:
Poe zo'n Gretzky pack met Ridge Racers erbij komt met verzendkosten op 335 euro ongeveer *twijfel*
Dat zou mooi zijn, want dan ik gewoon nederlandse game kopenquote:Op dinsdag 5 april 2005 10:45 schreef Notorious_Roy het volgende:
Op gamepress heeft Sony een hoop PSP screenshots vrijgegeven, dit zou erop kunnen duiden dat ze gaan beginnen met het wat bekender maken van de PSP in Europa, wat kan betekenen dat het niet héél lang meer duurt. Juni zou mooi zijn, juli kan ook nog wel (ivm vakanties natuurlijk).
Ik heb nog geen MP3's erop gezetquote:Vraagje: hoe maken jullie verbinding met je PC (om bijv MP3 over te zetten), via een aparte memory stick reader of met een kabel (en is zo'n kabel meegeleverd?)
Ik via de kabel. Memorystick klepje vind ik vrij gammel, dus om nou steeds dat kleppie open en dicht te doen.... Prop de kabel er gewoon in. Niet dat ik het veel gebruik, hoooguit om savegames over te zettenquote:Op dinsdag 5 april 2005 10:45 schreef Notorious_Roy het volgende:
Op gamepress heeft Sony een hoop PSP screenshots vrijgegeven, dit zou erop kunnen duiden dat ze gaan beginnen met het wat bekender maken van de PSP in Europa, wat kan betekenen dat het niet héél lang meer duurt. Juni zou mooi zijn, juli kan ook nog wel (ivm vakanties natuurlijk).
Vraagje: hoe maken jullie verbinding met je PC (om bijv MP3 over te zetten), via een aparte memory stick reader of met een kabel (en is zo'n kabel meegeleverd?)
Mijn order staat sinds gisterenmiddag al op processingquote:Op dinsdag 5 april 2005 11:06 schreef MrX1982 het volgende:
Mijn order staat ondertussen op Processing
Als ik hem nou voor zaterdag heb kan ik hem meenemen naar mijn werk en ermee pimpen![]()
![]()
quote:Op dinsdag 5 april 2005 11:10 schreef Swetsenegger het volgende:
Mijn order staat sinds gisterenmiddag al op processing
Dan istie niet in stock, moet je vanmiddag maar is kijke of anders morgen of vanavond ofzoquote:Op dinsdag 5 april 2005 13:04 schreef datachild het volgende:
de site waar je hem kan kopen klopt niet =\
http://www.videogamesplus.ca/product_info.php?products_id=8479
Dan is hij niet meer in stock. Dat was eerst ook. Gewoon die site in de gaten houdenquote:Op dinsdag 5 april 2005 13:04 schreef datachild het volgende:
de site waar je hem kan kopen klopt niet =\
http://www.videogamesplus.ca/product_info.php?products_id=8479
Ik hoop voor jou dat het sneller gaat dan Lik-Sang.quote:Op dinsdag 5 april 2005 16:28 schreef H.Flick het volgende:
Hoelang doet DVDBoxoffice er eigenlijk over om iets af te leveren? Mijn bestelling is 2 april verstuurd.
Misschien douane problemen ofzo? Maar dan is het nog steeds erg lang...quote:Op dinsdag 5 april 2005 16:30 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik hoop voor jou dat het sneller gaat dan Lik-Sang.
Wipe-out de donderdag voor Pasen besteld, de dinsdag na Pasen is het verstuurd en ik heb nu nog niets.
videogamesplus staat trouwens ook al een dag op processing
Heeft zo'n snoer nog een naam? Dat is wel makkelijk als ik naar Handyman gaquote:Op maandag 4 april 2005 21:39 schreef Swetsenegger het volgende:
Aan de adapter zit een los snoer Kan je vervangen.
Als het goed is gaat ridge racer voor mij ook de deur uit. (ik had ze ff gemailed. Ze kregen gisteren laat een shipment binnen en alles gaat vandaag de deur uitquote:Op dinsdag 5 april 2005 18:59 schreef MrX1982 het volgende:
Ik heb zojuist een shipment notification gehad
Alleen als ik het nummer invoer op de site van DHL staat er nog niets maar komt mss omdat het mailtje vers van de pers is
Ik dacht dat het 'eurosnoer' heet, maar weet het niet zeker.quote:Ff een vraagje, ik wil voordat mijn PSP er is wel alle benodigheden hebben die nodig zijn om meteen te kunnen spelen. Wat voor snoer moet ik precies kopen zodat ik hem kan aansluiten op het stroomnet wat wij in Nederland hebben.
[..]
Heeft zo'n snoer nog een naam? Dat is wel makkelijk als ik naar Handyman ga
Spaar je weer ¤ 1,50 uitquote:Op dinsdag 5 april 2005 19:39 schreef H.Flick het volgende:
Je kunt ook een 'reisstekker' gebruiken, natuurlijk. Als je die nog hebt liggen van een vakantie ofzo hoef je ook niks nieuws te kopen.
Ik vraag me af of Ridge Racer en Lumines tegelijkertijd met mijn PSP worden verstuurd. Ik hoop het wel.quote:Op dinsdag 5 april 2005 19:20 schreef Swetsenegger het volgende:
Als het goed is gaat ridge racer voor mij ook de deur uit. (ik had ze ff gemailed. Ze kregen gisteren laat een shipment binnen en alles gaat vandaag de deur uit)
Bedanktquote:Ik dacht dat het 'eurosnoer' heet, maar weet het niet zeker.
-edit- ja dus: http://www.electroweb.nl/N_art_233.html
Deze moet je hebben (met dank aan Nilos)
[afbeelding]
Je kan toch bij je order history zien wat ze precies verstuurd hebben?quote:Op dinsdag 5 april 2005 19:57 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Ik vraag me af of Ridge Racer en Lumines tegelijkertijd met mijn PSP worden verstuurd. Ik hoop het wel.
Mooi dat jouw Ridge Racer verstuurd is, lekker racen
Er staat nog steeds processing terwijl ik wel een tracking number heb gehad hoewel dat niet bestaat volgens dhl.caquote:Op dinsdag 5 april 2005 20:03 schreef Swetsenegger het volgende:
Je kan toch bij je order history zien wat ze precies verstuurd hebben?
Overigens staat er wel dat ridge racer verstuurd is, maar ik heb geen tracking number
Maar ja komt vast wel goedquote:Waybill not found.
Ow ok, de status bij mij is shippedquote:Op dinsdag 5 april 2005 20:08 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Er staat nog steeds processing terwijl ik wel een tracking number heb gehad hoewel dat niet bestaat volgens dhl.ca
[..]
Maar ja komt vast wel goed
Bij mijis er ook op 29 maart iets (NFSU Rivals) verzonden, alleen dan bij dvdBO en ook nog niet binnen (heb de postbode eigenlijk nog niet gezien, dus we zien wel)quote:Op woensdag 6 april 2005 14:17 schreef Swetsenegger het volgende:
Nog steeds geen wipe-out pure binnen
Tenminste, de 'gewone' postbode had niets bij 'm
25 maart besteld, 29 maart verzonden
Mocht je NFS Rivals niets vinden en willen ruilen voor tony hawk....quote:Op woensdag 6 april 2005 14:38 schreef Nilos het volgende:
[..]
Bij mijis er ook op 29 maart iets (NFSU Rivals) verzonden, alleen dan bij dvdBO en ook nog niet binnen (heb de postbode eigenlijk nog niet gezien, dus we zien wel)
Nog geen week onderweg dusquote:Op woensdag 6 april 2005 14:17 schreef Swetsenegger het volgende:
Nog steeds geen wipe-out pure binnen
Tenminste, de 'gewone' postbode had niets bij 'm
25 maart besteld, 29 maart verzonden
Misschien, maar eerst moet ik hem binnen hebbenquote:Op woensdag 6 april 2005 14:40 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Mocht je NFS Rivals niets vinden en willen ruilen voor tony hawk....
8 dagen is bij mij meer dan een week hoorquote:Op woensdag 6 april 2005 14:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nog geen week onderweg dusBovendien wordt het niet met de gewone post bezorgd maar met de Deutsche Post.
Telfoutjequote:Op woensdag 6 april 2005 15:33 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
8 dagen is bij mij meer dan een week hoor
Dat doet de pakketdienst geloof ikquote:En sinds wanneer bezorgt deutsche post in nederland?
Aha, lik-sang europe levert het af zeg maar.quote:Op woensdag 6 april 2005 15:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Telfoutje
[..]
Dat doet de pakketdienst geloof ikHet is iig zo dat het eerst naar Duitsland gestuurd wordt en dan naar NL (vanwege geen invoergedoe)
Ik denk dat je die DVD eerst moet rippen en daarna moet omzetten met bv video9quote:Op woensdag 6 april 2005 19:34 schreef H.Flick het volgende:
Staat er ergens een tutorial over hoe ik een DVD die ik hier thuis heb liggen kan converteren naar een formaat dat mijn PSP kan lezen? Het gaat dus niet om gedownloade films (want dat doe ik niet), maar om DVDs die ik echt gekocht heb.
Ja die staat ook nog op mijn lijstje, maar eerst een paar top gamesquote:Op woensdag 6 april 2005 19:40 schreef H.Flick het volgende:
Dat Video9 programma heb ik hier en ik kan ook andere filmpjes van mn PC naar mn PSP krijgen. Werkt best makkelijk eigenlijk.
Nu nog een grotere memory stick kopen, want met 32MB gaat het met die films niet lukken.
Mag ik dan van iemand de JAP versie van Wipeout Pure? Die ene enkele us-cover staat zo lelijk tussen de restquote:Op woensdag 6 april 2005 21:45 schreef matthijst het volgende:
Kan iemand het hoesje van de US versie van Ridge Racers misschien scannen op 200 dpi?
Japanse zijkant is irritant.
quote:Op woensdag 6 april 2005 21:45 schreef matthijst het volgende:
Kan iemand het hoesje van de US versie van Ridge Racers misschien scannen op 200 of 300 dpi?
Japanse zijkant is irritant.
pspcover@gmail.com
Ik zie een matchquote:Op donderdag 7 april 2005 02:16 schreef TopStyle het volgende:
[..]
Mag ik dan van iemand de JAP versie van Wipeout Pure? Die ene enkele us-cover staat zo lelijk tussen de rest![]()
.
Beter met welke spellen?quote:Op donderdag 7 april 2005 11:00 schreef MrX1982 het volgende:![]()
![]()
Yeeeeaaaaaaaaaaah mijn PSP is binnen
![]()
![]()
DHL
Videogamesplus
Ziek apparaatje, niet?quote:Op donderdag 7 april 2005 11:00 schreef MrX1982 het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
DHL
Videogamesplus
Games worden gewoon met airmail geshipped. Dus ik denk niet dat mijn game vandaag al aankomtquote:Op donderdag 7 april 2005 11:00 schreef MrX1982 het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
DHL
Videogamesplus
Dat is wel kutquote:Op donderdag 7 april 2005 11:20 schreef MrX1982 het volgende:
Mijn PSP heeft wel dode pixels die je best goed ziet. Heb jullie daar ook last van?![]()
Maar voor de rest erg mooie ding
Sturen ze je game met de gewone post, dat zal nog wel ff duren danquote:Op donderdag 7 april 2005 11:21 schreef Swetsenegger het volgende:
Games worden gewoon met airmail geshipped. Dus ik denk niet dat mijn game vandaag al aankomt
airmail, tussen de 3 tot 14 dagen.quote:Op donderdag 7 april 2005 11:49 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Sturen ze je game met de gewone post, dat zal nog wel ff duren dan
Dat blijf ik het nadeel vinden van bestellen via Internet, dat wachten is zo vervelendquote:Op donderdag 7 april 2005 11:51 schreef Swetsenegger het volgende:
airmail, tussen de 3 tot 14 dagen.
Op tweakers hadden diverse mensen op maandag besteld en op vrjdag pakketje binnen.
Dus ik heb goede hoop.
Maar dat had ik ook met Lik-sang hetgeen tussen bestellen en afleveren nu al minimaal 2 weken duurt (ALS het pakketje vandaag aankomt)
Nou ik blijf goede hoop houden dat dit weekend toch in ieder geval 1 van de twee binnen isquote:Op donderdag 7 april 2005 11:51 schreef matthijst het volgende:
Airmail vanaf Canada is 4 dagen: maandagavond bevestiging, vrijdag binnen, dus valt mee.
Ik neem aan dat je de PSP bedoelt?quote:Op donderdag 7 april 2005 12:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik besef me net dat ik ondertussen ook alweer een week op een LikSang bestelling zit te wachtenMaar ja, gelukkig hebben die dingen geen haast (het zijn geen games immers
)
Hoe speelt een DS eigenlijk als de zon op het scherm schijnt? Ik speelde laatst met mijn DS en die is toch best onduidelijk in de volle zon
Ja dat kan ik ook.quote:Op donderdag 7 april 2005 15:02 schreef Swetsenegger het volgende:
kunnen jullie je d-pad ook een klein beetje bewegen/draaien (binnen de ruimte van de casing)?
Dus helaasquote:Hello Maarten,
Dead pixels are not covered under warranty so we do not offer exchanges on dead pixel systems.
thanks,
Sidney
Customer Service Representative
VIDEOGAMESPLUS.CA
Yep, het is dus een 'feature'quote:Op donderdag 7 april 2005 18:40 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Ja dat kan ik ook.
De d-pad zijn de pijltjestoetsen neem ik aan?
Ik heb hem ook via Lik-sang besteld en kreeg hem via UPS geleverd....je moet dan tekenen. Het pakketje was bij mij dan ook zo groot dat hij geen eens door 5 brievenbussen op elkaar geplakt zou passenquote:Op donderdag 7 april 2005 18:43 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Notorious-Roy, moet je tekenen voor Lik-Sang? Of zit het gewoon in een bubbeltjes enveloppe?
In het laatste geval past het gewoon door de brievenbus.
Mooie featurequote:
Bestellen bij Lik-Sang is dus geen aanrader? Op welke game(s) wacht je nou precies? Ridge Racer en Wipeout.quote:En nog steeds niets van Lik-Sang en VG+ zou wel ERG snel zijn (met normale airmail, games worden niet per DHL verstuurd).
Zal je zien dat er morgen twee keer een pakketjesboer voor de deur staat op de enige dag deze week dat er niemand thuis is.
Notorious-Roy, moet je tekenen voor Lik-Sang? Of zit het gewoon in een bubbeltjes enveloppe?
Nilos, dus geen ruil voor Tony Hawk?
Voor 1 gamequote:Op donderdag 7 april 2005 18:48 schreef Mister_T het volgende:
[..]
Ik heb hem ook via Lik-sang besteld en kreeg hem via UPS geleverd....je moet dan tekenen. Het pakketje was bij mij dan ook zo groot dat hij geen eens door 5 brievenbussen op elkaar geplakt zou passen
Ja, Wipe-out van Lik-Sang en Ridge Racer van VG+quote:Op donderdag 7 april 2005 18:54 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Mooie feature
[..]
Bestellen bij Lik-Sang is dus geen aanrader? Op welke game(s) wacht je nou precies? Ridge Racer en Wipeout.
Mjah, daar heb ik dus Tony Hawks vandaan (¤ 54,99). Er stonden toen 3 games. Twee welke slecht gerecenseerd zijn bij IGN (weet niet meer welke), en afgelopen week heb ik Twisted Metal gekocht (¤ 49,99) wat op dat moment de ENIGE game was.quote:Ik ga morgen ff kijken of ze nog wat leuke games hebben bij Futurezone in Rotterdam, ik hoop dat ze daar ook zo'n screenprotector hebben. Dat scherm is erg kwetsbaard en wordt snel vies
Ik heb vorige week de laatste screenprotector gekocht daarquote:Op donderdag 7 april 2005 18:54 schreef MrX1982 het volgende:
Ik ga morgen ff kijken of ze nog wat leuke games hebben bij Futurezone in Rotterdam, ik hoop dat ze daar ook zo'n screenprotector hebben. Dat scherm is erg kwetsbaard en wordt snel vies
Neh... ijshockeyquote:Op donderdag 7 april 2005 19:12 schreef Nilos het volgende:
Nee sorry Swets, misschien wel voor Gretzky NHL![]()
Dacht ik al, maarja kon het toch proberen. Die zat namelijk bij mijn PSP bij VG+quote:
Dat vermoeden had ik alquote:Op donderdag 7 april 2005 20:13 schreef Mister_T het volgende:
[..]dacht dat jullie het over de PSP zelf hadden
![]()
![]()
En er staat ook: "Memory Stick ( 32 MB)" en daarna: "Spider Man Movie reeds geinstalleerd op PSPquote:Op donderdag 7 april 2005 19:42 schreef Halfgedraaide het volgende:
Op marktplaats staan ook een paar PSP's. Maar ook een hoop oplichters!!
Dit is de enige PSP die ik beschikbaar heb, zoals gezegd, dit is een gelimiteerde uitgave en is niet verkrijgbaar in de winkels in Nederalnd. PSP wordt aangetekend opgestuurd ( inbegrepen bij de prijs). Omdat ik veel onderweg ben voor mjin werk, is het niet mogelijk de PSP op te komen halen. Dus geen bod als je niet wilt dat de PSP opgestuurd wordt.
Betaling per bankoverschrijving naar ABN-AMRO rekening. PSP wordt opgestuurd na ontvangst van betaling. Voor verdere vragen stuur mij gerust een e-mail.
http://www.marktplaats.nl(...)25253Dsony%25252BPSP
Zouden er mensen zo dom zijn![]()
Niet tekenen als je Global Priority hebt. Zit (bij mij tot nu toe) altijd in een doos (zelfs 2 DS games en 2 kleine boeken).quote:Notorious-Roy, moet je tekenen voor Lik-Sang? Of zit het gewoon in een bubbeltjes enveloppe?
een ik-pas-door-een-brievenbus-doos of een de-bezorger-moet-aanbellen-en-wachten-tot-er-iemand-open-doet-doos?quote:Op donderdag 7 april 2005 23:00 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Niet tekenen als je Global Priority hebt. Zit (bij mij tot nu toe) altijd in een doos (zelfs 2 DS games en 2 kleine boeken).
quote:Op donderdag 7 april 2005 23:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
the latter
je moet mini a hebbenquote:Op vrijdag 8 april 2005 14:33 schreef MrX1982 het volgende:
Hmm heb ik net bij mycom een mini b usb kabel gekocht past die niet op mijn PSP.
Wat voor usb kabel moet je dan hebben?![]()
Waarom staat in dat kut boekje van sony dan mini-b.quote:Op vrijdag 8 april 2005 14:34 schreef Swetsenegger het volgende:
je moet mini a hebben
slechts 36 dagenquote:Op vrijdag 8 april 2005 14:35 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik durf er haast vergif op in te nemen dat er vanavond 2 prachtige papiertjes in de bus liggen
"Wij hebben vandaag gatracht onderstaand postpakket bij u af te leveren. Helaas troffen we u niet thuis aan.
U kunt het pakket na 36 werkdagen afhalen op onderstaande locatie"
Als er mini-b staat moet je mini-b hebben.quote:Op vrijdag 8 april 2005 14:41 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Waarom staat in dat kut boekje van sony dan mini-b.
Kut sony
Ik ga eens ff kijken bij de lokale computerwinkel of ze zo'n kabel hebben![]()
Ik heb een mini b en die past wel gewoonquote:Op vrijdag 8 april 2005 14:41 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Waarom staat in dat kut boekje van sony dan mini-b.
Kut sony
Ik ga eens ff kijken bij de lokale computerwinkel of ze zo'n kabel hebben![]()
In het boekje van Sony staat mini-b. En volgens dat ventje bij Mycom was het mini b. Maar die paste dus niet.quote:Op vrijdag 8 april 2005 15:02 schreef Swetsenegger het volgende:
Als er mini-b staat moet je mini-b hebben.
Weet je zeker dat je mini b hebt meegekregen, want die is niet zo algemeen als mini-a
ik zou het zeker via DHL laten bezorgen.quote:Op vrijdag 8 april 2005 16:04 schreef Halfgedraaide het volgende:
Ik ga hem nu bestellen via DVDBO maar daar is ook een optie om te kiezen voor: DHL - Courier Cost: $14.95. Das niet duur en gaat denk ik veel sneller dan gratis airmail of niet? Of geld die DHL alleen voor canada en is die naar NL een stuk duurder?
Ja je moet een USB 2.0 A-to-Mini B 5 Pin hebben!quote:Op vrijdag 8 april 2005 15:52 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
In het boekje van Sony staat mini-b. En volgens dat ventje bij Mycom was het mini b. Maar die paste dus niet.
Nu kom ik net van de Dixons vandaan en heb een USB 2.0 Cable A-mini 5pin gekocht en die past wel![]()
Mjah, speciaal de tuin in gelopen. Daar zit een poort voor welke normaal gesproken op slot is.quote:Op vrijdag 8 april 2005 17:45 schreef matthijst het volgende:
Zieke kutgasten zijn het, die postbodes die pakjes buiten laten liggen
Je zou voor de gein 's moeten bellen en zeggen dat er wel een bon in je bus ligt maar geen pakje...
Eikels.
Nee, behalve na 4 dagen een uitstaande bestelling gecancelledquote:Op vrijdag 8 april 2005 19:00 schreef HAL9000S het volgende:
Heeft er al iemand ervaring met het bestellen bij DVDboxoffice.com?
Stelletje klootzakken met jullie topic, nou moet ik ook bestellen
hmmm, welke site zou je me dan aanraden voor een US-PSP? Videogamesplus.com?quote:Op vrijdag 8 april 2005 19:12 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nee, behalve na 4 dagen een uitstaande bestelling gecancelled
Alles wat ik van videogamesplus.com lees is retepositief.quote:Op vrijdag 8 april 2005 19:15 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
hmmm, welke site zou je me dan aanraden voor een US-PSP? Videogamesplus.com?
ik neem aan dat dit voor Canadese dollars staat??quote:$59.99CDN
Ja, aan de rechterkant kan je bij currency ook Euro's kiezenquote:Op vrijdag 8 april 2005 20:06 schreef HAL9000S het volgende:
Hij is onderwegniet met Metal Gear Acid maar met Wipeout...volgens de reviews de beste PSP game
[..]
ik neem aan dat dit voor Canadese dollars staat??
Ja ridgeracer is geniaal (ik heb 'm dus net binnen (us), maar had de jpn versie al gespeeld op de psp van m'n collega). Wipe-out is wat mij betreft NOG beter.quote:Op vrijdag 8 april 2005 20:09 schreef HAL9000S het volgende:
Een aantal weken terug heb ik trouwens de Japanse Ridge racer gespeelt, toen besloot ik dit geniale apparaat te halen....dat intro-filmpje...echt te geil gewoon
Als een FPS op een GBA te spelen is (Duke Nukem en Doom), dan geloof ik dat het op de PSP ook wel goed komt.quote:Op vrijdag 8 april 2005 20:19 schreef HAL9000S het volgende:
Coded arms, de shooter van Konami...ben wel benieuwd hoe ze de controls gaan fixen, daar waren nog wat vraagtekens over geloof ik.
Ik ben al fan sinds m'n msx.quote:Verder heb ik alle vertrouwen in Konami, zowat alles wat ze aanraken verandert in goud dus....
Dat is er 1 om naar uit te kijken en GTA4quote:echt benieuwd ben ik naar hoe de Grand Theft Auto gaat worden op de PSP, door die game zullen de verkoopcijfers de lucht in schieten IMHO...al helemaal als ik begin te dromen over een multi-player optie
Ja maar allemaal met van die japanse charachters met kleine hoofden en enorme ogen.quote:Op vrijdag 8 april 2005 23:06 schreef HAL9000S het volgende:
Als je ook al kijkt hoeveel fucking games er al uit zijn in Japan...de bastards hebben altijd geluk
Tsja, ik ben nou eenmaal een redelijke RPG-freak...t'is dat ik geen Japans kan anders was het maximaal importeren voor mijquote:Op vrijdag 8 april 2005 23:07 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja maar allemaal met van die japanse charachters met kleine hoofden en enorme ogen.
Ik zie er nu weinig must-have titels tussen staan eigenlijk
Ik heb gewoon een reisstekker gebruikt, maar je kunt ook zo'n snoer kopen uit de avatar van Nilos. Staat ergens anders in dit topic een link naar een winkel die ze verkoopt.quote:Op zaterdag 9 april 2005 13:59 schreef HAL9000S het volgende:
Weet iemand of ik een omvormer in huis moet halen (ivm Amerikaanse adaptor wsl) en zo ja welk type??
nee USquote:Op zaterdag 9 april 2005 17:03 schreef matthijst het volgende:
Japanse Wipeout, of niet?
Dan kan je al nieuwe content downloaden (track, vliegtuig, mp3)
quote:You all know what we're talking about: that stream of obnoxious, time-consuming, pointless corporate logo FMVs that we must all wade through before we actually get to play the game. If we never again saw another bold-typeface company name explode in a fireball and fart a rainbow out of the corporate mascot's butt, it'd already be too many to count. That's great effects work, ZomboCom, but we'd like to play your game now...
quote:Op vrijdag 8 april 2005 19:15 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
hmmm, welke site zou je me dan aanraden voor een US-PSP? Videogamesplus.com?
Weert?quote:Op zaterdag 9 april 2005 22:11 schreef jpg97 het volgende:
Godver!
Mijn collega is terug uit de states maar heeft toch maar geen PSP meegenomen. Hij stond in een winkel en de psp had 3 dooie pixels, maar de verkoper wilde geen andere uitpakken
dus heeft ie er maar geen meegenomen. Nou dan maar hopen dat ze hem hier in weert nog op voorraad hebben dan haal ik hem volgende week wel
Bij Replay hebben ze de PSP geimporteerd en ook een hoop games.quote:
Besteld dan ook bij VG+quote:Op dinsdag 12 april 2005 12:24 schreef H.Flick het volgende:
DVDBoxOffice doet er ook weer lekker lang over om te bezorgen!.
Dat zal ik de volgende keer ook zeker doen. Maar alles was al verstuurd door DVDBOquote:Op dinsdag 12 april 2005 12:52 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Besteld dan ook bij VG+
3 dagen voor games, 2 dagen voor hardware
2 dagen nadat de status bij VG+ op shipped staat.quote:Op dinsdag 12 april 2005 13:11 schreef jpg97 het volgende:
Ik heb de mijne ook maar bij VG+ besteld ( afgelopen zondag ) ben benieuwd wanneer ie binnenkomt
MrX1982 had 'm maandag 4 April besteld en Donderdag 7 April in huis.quote:Op dinsdag 12 april 2005 15:34 schreef Nilos het volgende:
Huh, bij mij is het echt 4 dagen ofzow, want bij mij is mijn order op 7 april geshipt en nog niks binnegekomen
Ik speel voornamelijk wipe-out tot nu toequote:Op dinsdag 12 april 2005 16:43 schreef Nilos het volgende:
Heb net RR mogen ontvangen van de postbode, echt stoer en vet spel![]()
![]()
![]()
Heb je al online gespeeld?quote:Op dinsdag 12 april 2005 16:48 schreef H.Flick het volgende:
Twisted Metal vind ik tot nu toe ook een erg goed spel. De besturing is even wennen, maar daarna is het gewoon heel erg leuk om te doen.
Ik heb er geen spijt van, in ieder geval.
Ik denk dat je GPS bedoelt.quote:Op dinsdag 12 april 2005 17:28 schreef dj_ko het volgende:
niet echt iets over online multiplayer, maar weet iemand al of je ook gprs (navigiatie) op de
psp kan draaien?
USA of azie versie?quote:Op zondag 10 april 2005 23:28 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Bij Replay hebben ze de PSP geimporteerd en ook een hoop games.
Nadeel: de PSP value pack kost 349.95 en spellen kosten 59.95
USA dus incl. spiderman 2 moviequote:
Meteen ff bestellen. Zeker een hidden featurequote:Op dinsdag 12 april 2005 22:54 schreef mikando18 het volgende:
http://www.radioshack.ca/estore/Product.aspx?language=en-CA&catalog=RadioShack&category=PSP&product=5813204
DIit is wel heel makkelijk voor je psp
Inderdaad...quote:Op woensdag 13 april 2005 15:14 schreef Notorious_Roy het volgende:
Tis een beetje rustig op PSP gebied nu he? De launchgames zijn er en that's it. Het wordt tijd voor de E3, er zijn nog ene hoop games waarvan ik wel meer wil weten
Voorlopig vermaak ik me wel met Wipe-out, Ridge Racer, Mercury, Twisted Metal en over een paar maandjes Coded Armsquote:Op woensdag 13 april 2005 15:21 schreef MrX1982 het volgende:
GT4 mobile en GTA San Andreas moeten gereleased worden
Hopelijk brengt de E3 vele mooie games voor ons
Wipe-out wil ik ook nog graag kopen. Hoe bevalt hij?quote:Op woensdag 13 april 2005 15:29 schreef Swetsenegger het volgende:
Voorlopig vermaak ik me wel met Wipe-out, Ridge Racer, Mercury, Twisted Metal en over een paar maandjes Coded Arms
Tot nu toe is wipe-out wat mij betreft the best gamequote:Op woensdag 13 april 2005 15:31 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Wipe-out wil ik ook nog graag kopen. Hoe bevalt hij?
Niks, je PSP instellenquote:Op woensdag 13 april 2005 23:05 schreef Ash het volgende:
ola heb effe hulp nodig:
Ik wil graag online met m'n PSP, dus WIFI battlen met o.a Twisted Metal: Head On.
Dit is m'n setting nu thuis:
Internet lijn-------SiteCom ADSL Modem-----SiteCom Router--en die gaat naar m'n Xbox (Live) en me PC
Wat moet ik hieraan toevoegen/veranderen etc. om online met m'n PSP te kunnen?
Ik wil dus ook nog steeds online kunnen met m'sn Xbox etc.
Hoi,quote:Op woensdag 13 april 2005 23:06 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Niks, je PSP instellen
Die stel je in op infrastructure, stel de SSID hetzelfde in als op de router en geef hem handmatig een IP in dezelfde range als de DHCP van de router.
Handmatig, want bij mij pakte hij het DNS niet wanneer ik de PSP op automatisch IP adres zet
Misschien lukt het al als je een wireless usb adaptertje op je pc koppeltquote:Op woensdag 13 april 2005 23:24 schreef Ash het volgende:
[..]
Hoi,
bedankt voor je raad,
maar misschien moest ik er nog bij vermelden,
dat ik dus geen draadloze Router/Modem heb.
dus alles zit gewoon netjes met kabels,
en dan kan ik toch niet zo 1 2 3 online met de PSP?
en ik doel dan niet op dat Tunneling (xlink KAI)
Ik moet dan toch nog een draadloze Access point hebben of niet? zo ja waar moet ie dan tussen in me schematje en welke is dan het meest aanteraden.
Het lijkt me niet echt ideaal als je je pc aan moet hebben staan iedere keer als je met je PSP online wilt.quote:Op woensdag 13 april 2005 23:40 schreef jpg97 het volgende:
Misschien lukt het al als je een wireless usb adaptertje op je pc koppelt
Ben ik ook meeeens, ondanks dat ik vaak online ben met de PC, wil ik niet altijd afhankelijk zijn van de PC zijn, om online met de PSP te gaan.quote:Op woensdag 13 april 2005 23:46 schreef P-Style het volgende:
[..]
Het lijkt me niet echt ideaal als je je pc aan moet hebben staan iedere keer als je met je PSP online wilt.Je kunt natuurlijk ook je huidige router vervangen door een die ook WiFi ingebouwd heeft.
http://games.fok.nl/news.php?newsid=3756quote:Op woensdag 13 april 2005 23:40 schreef jpg97 het volgende:
Misschien lukt het al als je een wireless usb adaptertje op je pc koppelt
Heeft iemand van jullie trouwens nog ervaring met andere PSP progjes die links en rechts te downen zijn?
( stond laatst op de FP een artikeltje met allerlei links naar PSP progjes e.d. maar die kan ik niet meer vinden )
Je moet gewoon een router hebben met een WiFi antenne en een aantal UTP-ingangen, zodat 'ie ook als gewone router voor een draad-netwerk kan blijven fungeren. Verder moet de router het 802.11b protocol ondersteunen, maar volgens mij ondersteunt alles met WiFi dat protocol. Er zijn inmiddels al héél veel van dit soort routers op de markt.quote:Op woensdag 13 april 2005 23:53 schreef Ash het volgende:
Ben ik ook meeeens, ondanks dat ik vaak online ben met de PC, wil ik niet altijd afhankelijk zijn van de PC zijn, om online met de PSP te gaan.
En over vervanging van m'n huidige router,
voor 1tje met WIFI ingebouwd,
welke zijn goed?
werken ze allemaal met de WIFI van de PSP? en aan wat voor prijs moet ik denken? en ik kan dan nog steeds ook online met m'n Xbox toch?
Sorry voor al deze vragen, maar ben nogal een NOOB als het om netwerken gaat.
Ja die bedoelde ik THnxquote:Op woensdag 13 april 2005 23:59 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
http://games.fok.nl/news.php?newsid=3756
Bedoel je die links? Zo ja ik heb geen ervaring met die programma's
Bij mij was dat wel zo!quote:Op donderdag 14 april 2005 01:23 schreef jpg97 het volgende:
Woei!
status van mijn PSP volgens DHL: Departed from DHL facility in Brussels - Belgium
Zou die morgen al komen dan?
**hoopt**
Dan komt hij vandaag.quote:Op donderdag 14 april 2005 01:23 schreef jpg97 het volgende:
Woei!
status van mijn PSP volgens DHL: Departed from DHL facility in Brussels - Belgium
Zou die morgen al komen dan?
**hoopt**
Veel plezier ermee!quote:Op donderdag 14 april 2005 13:02 schreef jpg97 het volgende:
Jaaaa hij is binnen!
tot volgende week allemaal
Als je het niet in deze topic kon vinden dan staat het vast in een van de vorige topics.quote:Op donderdag 14 april 2005 13:51 schreef err het volgende:
heb het topic ff doorgelezen maar kon het nergens vinden: Hoeveel import taxes hebben jullie moeten betalen?
Ik bij VGP niksquote:Op donderdag 14 april 2005 13:51 schreef err het volgende:
heb het topic ff doorgelezen maar kon het nergens vinden: Hoeveel import taxes hebben jullie moeten betalen?
Welkom bij het select groepje EARLY adaptersquote:Op donderdag 14 april 2005 13:02 schreef jpg97 het volgende:
Jaaaa hij is binnen!
tot volgende week allemaal
Mooiquote:Op donderdag 14 april 2005 17:10 schreef Ash het volgende:
Ola,
Vandaag Twisted Metal: Head-On (me 4e PSP game) binnen van VG+!
11 april verzonden en 14 april binnen! wederom![]()
de 8ste is wat verzonden van LikSang maar nog niet binnen![]()
Ga vandaag denk ik een routertje halen met WIFI.
Adoptersquote:Op donderdag 14 april 2005 16:56 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Welkom bij het select groepje EARLY adapters
Nee, wij zijn adapters. De connectie tussen Japan/USA en europese PSP'ersquote:
Innovators zijn de eerste 2 procent dacht ik, early adopters loopt tot 16% en dan krijg je de Chasm van Moore.quote:Op donderdag 14 april 2005 17:04 schreef Mr.Orange18 het volgende:
Innovators lijkt me een geschiktere omschrijving:) heb het er toevallig net vanmiddag over gehad bij Commerciële Economie.
Cool, ik ben een innovatorquote:Op donderdag 14 april 2005 18:16 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Innovators zijn de eerste 2 procent dacht ik, early adopters loopt tot 16% en dan krijg je de Chasm van Moore.
Ik weet het niet denk innovator, maar het kan ook early adapters!quote:
99%, alleen ik nogquote:Op donderdag 14 april 2005 20:15 schreef H.Flick het volgende:
Dat ligt er dus aan hoeveel procent van de potentiële markt in Nederland al een PSP heeft.
Hoeveel zullen het er zijn?quote:Op donderdag 14 april 2005 20:15 schreef H.Flick het volgende:
Dat ligt er dus aan hoeveel procent van de potentiële markt in Nederland al een PSP heeft.
Ik denk nog niet eens.quote:Op donderdag 14 april 2005 21:46 schreef Swetsenegger het volgende:
Hoeveel zullen het er zijn?
Een paar honderd, veel meer niet denk ik eigenlijk
quote:Endless Nameless
I was interested to read through the list of games set to make an appearance at E3, however something doesn't sit right with me.
I can't believe Sony's arrogance. I mean... the PSP is their first handheld system, right? And yet they simply ASSUME that all their games are going to sell like hot cakes.
Case in point: Untitled Handheld Game #2? Come on!! Untitled Handheld Game #1 hasn't even been released yet, and they're already planning a sequel??
I mean sure, all of the previews and screenshots seem to suggest that Untitled Handheld Game #1 is going to be good, but still... Wait til the figures are out before you go jumping the gun, Sony.
P.S. In case you can't tell, I'm being sarcastic!
P.P.S. Can't wait for your video review of UHG#1. Should be sweeeeeet.
Ik bij de bart smit, vroeg dat wijf: "is dat een soort van nintendo geval"quote:Op vrijdag 15 april 2005 03:12 schreef TopStyle het volgende:
Het blijft trouwens leuk om in een game-shop lui erover te horen lullen,
om dan achteloos een beetje achter hen al tegen de muur leunend je psp uit je jas te trekken,
en al fluitend wat rondjes te gaan racen.
![]()
![]()
Mensen in een gameshop beseffen af en toe niet dat ze niet de enige gamers zijnquote:Op vrijdag 15 april 2005 03:12 schreef TopStyle het volgende:
Het blijft trouwens leuk om in een game-shop lui erover te horen lullen,
om dan achteloos een beetje achter hen al tegen de muur leunend je psp uit je jas te trekken,
en al fluitend wat rondjes te gaan racen.
![]()
![]()
Ik wou ook dat ik zo'n moeder had, ik moet het allemaal zelf kopenquote:Op vrijdag 15 april 2005 11:52 schreef H.Flick het volgende:
Ik was van de week toevallig bij de FutureZone en daar stond gewoon een mannetje van een jaar of 8 met zn moeder en die moeder kocht even leuk een PSP voor hem.
Nope, hou niet echt van dat soort spelletjesquote:Op vrijdag 15 april 2005 13:14 schreef matthijst het volgende:
Nog iemand die Lumines zoekt (J)? Heb hem liggen maar vind er niks aan.
Liefst ruilen voor NFSU of Twisted Metal, desnoods met enig bijbetaling.
Duh...quote:Op vrijdag 15 april 2005 15:12 schreef matthijst het volgende:
[..]
Goh, net zoals ongeveer iedereen in dit topic![]()
Ja... behalve de grootste Sony-fanboy hier!quote:Op vrijdag 15 april 2005 15:12 schreef matthijst het volgende:
Goh, net zoals ongeveer iedereen in dit topic![]()
Wipe-out kicks assquote:Op vrijdag 15 april 2005 18:34 schreef HAL9000S het volgende:
Gisteren m'n SP binnengekregen!!!Geen dode pixels!!!!
![]()
Wipe-out!!!
![]()
Iemand geinteresseerd in Gretzky NHL?? Ik heb absoluut niks met ijshockey, als iemand 'm wilt ruilen of kopen hoor ik het graag
Is ie een beetje te spelen in 't Japans?quote:Op vrijdag 15 april 2005 13:14 schreef matthijst het volgende:
Nog iemand die Lumines zoekt (J)? Heb hem liggen maar vind er niks aan.
Liefst ruilen voor NFSU of Twisted Metal, desnoods met enig bijbetaling.
Maandje wachten / datum vooruit zetten.quote:Op vrijdag 15 april 2005 19:48 schreef HAL9000S het volgende:
Weet iemand hoe je die ranzige lelijk achtergrond kunt veranderen??![]()
quote:Op vrijdag 15 april 2005 20:02 schreef P-Style het volgende:
[..]
Maandje wachten / datum vooruit zetten.
Och... heaumeau roze is niet echt prettig.quote:Op vrijdag 15 april 2005 22:34 schreef MrX1982 het volgende:
Serieus verandert die kleur na verloop van tijd?
Coole feature van Sony
Iedere maand heeft z'n eigen kleur. Degene die geen PSP hebben kunnen hier de "actuele maandkleur" checken.quote:Op vrijdag 15 april 2005 22:34 schreef MrX1982 het volgende:
Serieus verandert die kleur na verloop van tijd?
Coole feature van Sony
Nou maar hopen dat 'ie het in Europa wèl meteen goed doet en dan zijn ze daar in Japan eindelijk overtuigd van het belang van de Europese markt.quote:Euro PSP announcement very soon
Sony Europe boss Chris Deering has confirmed that the company's plans for the PlayStation Portable will be revealed in "the next few weeks" - supporting reports that the firm plans to announce a European launch date at E3.
Speaking in an interview with the International Herald Tribune newspaper during a Sony corporate event in France this week, Deering gave no inkling of when the console will appear here, except to say that the announcement will come shortly.
"You can't do a good job of launching in Europe without a critical mass," he explained. "We have plenty of games, but we don't have the devices because they're being used to feed the re-orders in Japan and the US."
Although the unexpectedly weak debut of the system in North America - where only 60 per cent of the 1 million units shipped for launch actually sold through in the first week - raised hopes that Europe might get its launch sooner rather than later, senior publishing sources are less optimistic.
Sources involved in planning European PSP launches for two major publishers have confirmed to our sister site GamesIndustry.biz today that they are still tentatively planning towards a September launch - and claim to have been recently told that August is the earliest possible window for a European roll-out.
Psp met driedubbele beschermingquote:Op donderdag 14 april 2005 21:40 schreef MrX1982 het volgende:
Mensen die nu al een PSP hebben zijn trendsetters en bovendien stoer
Mercury is wel een vet puzzelspel moet ik zeggenquote:Op zaterdag 16 april 2005 15:03 schreef matthijst het volgende:
Lumines vind ik tot nu toe het slechtste PSP spel dat ik heb! Gewoon een beetje lame puzzelen, daar zijn zulke vette handhelds toch niet voor gemaakt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |