??? Zijn al me links verneukt of zoquote:Op maandag 4 april 2005 00:26 schreef petre86 het volgende:
link doet het niet btw
maar nee dat was een bedrijf dat dat deed bij de buren.. echt stoer werk
Je linkjes zijn raar. Als ik de link aanklik, dan doet ie niks, maar staat het adres wel boven in een nieuw IE-scherm, als ik dan de link aanklik en op enter druk, dan doet ie het wel...quote:Op maandag 4 april 2005 00:27 schreef Cazman het volgende:
[..]
??? Zijn al me links verneukt of zo.
'Tis zeker vet werk. Ik doe het zelf ook wel eens als het de tijd ervoor is. Na me hoveniersopleiding ga ik de klimcursussen doen
Volgens mij heb je hepatitisquote:Op maandag 4 april 2005 00:29 schreef DePresident het volgende:
Tralalalalala
Ik heb vandaag zooooo'n mooie roze schoenen gezien! Ik dacht echt ! Tjeeeeeeeh! Maar jah.... ze matchen niet bij mijn outfit van prada. Ohhh en de sfeerverlichting in die winkel! Superrr! Ik ben helemaal hoteldebotel van die mooie kerstlampjes die er nog altijd hangen. *wave*
yay. Zie je dat ze wel werken!!!quote:Op maandag 4 april 2005 00:30 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Je linkjes zijn raar. Als ik de link aanklik, dan doet ie niks, maar staat het adres wel boven in een nieuw IE-scherm, als ik dan de link aanklik en op enter druk, dan doet ie het wel...
Nee, althans niet hierquote:Op maandag 4 april 2005 00:34 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Heb je al veel complimentjes gevangen?
Dag lekker dingquote:Op maandag 4 april 2005 00:35 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Nee, althans niet hier. Het valt best wel tegen..
nee dan was het 11100110011100100111000010101100010010011000011010110001000quote:
Iz cool danquote:Op maandag 4 april 2005 00:41 schreef petre86 het volgende:
tja als je geen originele titel weet te bedenken.. en het topic is ineens vol.. moet je toch wat he
Ja prima hoor weinig te klagenquote:Op maandag 4 april 2005 00:48 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Ja alles chill hier, wel bored. Hoest ie daar in A'veen?
okquote:Op maandag 4 april 2005 00:53 schreef DePresident het volgende:
Ik ga hier voorlopig ff niet meer posten![]()
Hier ook weinig nieuws, althans wat niet relevant is om hier te vertellen..quote:Op maandag 4 april 2005 00:53 schreef Manias het volgende:
[..]
Ja prima hoor weinig te klagenWeinig nieuws ook wel
jewelquote:Op maandag 4 april 2005 00:53 schreef DePresident het volgende:
Ik ga hier voorlopig ff niet meer posten![]()
BOE!quote:Op maandag 4 april 2005 01:51 schreef DePresident het volgende:
[..]
Toch maar weer wel i.d.d.
Ik SCHROK ff van iets.
heheh jij bent ook liefquote:Op maandag 4 april 2005 02:02 schreef petre86 het volgende:
[..]
jij bent lief!
jij ook weer blijen dat was compliment nr 2?!
..TT..
nou ik duik mijn bed in...quote:Tralalalalala
Ik heb vandaag zooooo'n mooie roze schoenen gezien! Ik dacht echt ! Tjeeeeeeeh! Maar jah.... ze matchen niet bij mijn outfit van prada. Ohhh en de sfeerverlichting in die winkel! Superrr! Ik ben helemaal hoteldebotel van die mooie kerstlampjes die er nog altijd hangen. *wave*
je mist college en dan ga je maar zwemmenquote:Op maandag 4 april 2005 10:28 schreef Markie-Mark het volgende:
Oeps verslapen
College gemist
Zometeen zwemmen
Nee zwemmen stond sowieso op de planning na collegequote:Op maandag 4 april 2005 10:40 schreef Jerruh het volgende:
[..]
je mist college en dan ga je maar zwemmen.
ik ben alweer op school en ik heb hongerrrr..
oeh that will do the trickquote:Op maandag 4 april 2005 10:42 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Nee zwemmen stond sowieso op de planning na college
Met m'n vriendje tussen debejaarden
Alles goed Jerre??
Jah wel goed! Druk met alles behalve m'n studie, volgens mij wordt t weer helemaal niks dit blok. Nu alleen bezig met de verhuizing en ons filmpje. Maar t weekend was supertof!!quote:Op maandag 4 april 2005 10:45 schreef Jerruh het volgende:
[..]
oeh that will do the trick.
ja met mij is alles super! ik mis alleen turkije een beetje, de mentaliteit is daar eigenlijk veel relaxter en prettiger. Grieken zijn trouwens heel chagerijnig...
en hoe ist voor de rest met marqui?.
begin niet over eten, k heb echt enorme honger hahaha. maar je moet wel ff die studie op de rails krijgen eej! desnoods leer je tijdens de seks!quote:Op maandag 4 april 2005 10:48 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Jah wel goed! Druk met alles behalve m'n studie, volgens mij wordt t weer helemaal niks dit blok. Nu alleen bezig met de verhuizing en ons filmpje. Maar t weekend was supertof!!
Snel weer tapas eten![]()
Of ik seks tijdens het lerenquote:Op maandag 4 april 2005 10:49 schreef Jerruh het volgende:
[..]
begin niet over eten, k heb echt enorme honger hahaha. maar je moet wel ff die studie op de rails krijgen eej! desnoods leer je tijdens de seks!
anders krijgen we nooit een graduated mark!
Leren tijdens de seks....... Hoe zie jij dat voor je?quote:Op maandag 4 april 2005 10:49 schreef Jerruh het volgende:
[..]
begin niet over eten, k heb echt enorme honger hahaha. maar je moet wel ff die studie op de rails krijgen eej! desnoods leer je tijdens de seks!
anders krijgen we nooit een graduated mark!
Een leerzame real life filmquote:Op maandag 4 april 2005 10:52 schreef Jerruh het volgende:
[..]
vandaar dat je zo druk bent met je filmpje!
seks is bloed serieusquote:Op maandag 4 april 2005 10:57 schreef Markie-Mark het volgende:
Seks is op zich best lachen
Seks als je aangeschoten bent is lachen, niet serieusquote:
Kijk eens wie we daar hebben!quote:Op maandag 4 april 2005 11:01 schreef Kugari-Ken het volgende:
...
whahahaha, ik ben klaargekomen, mwuahahahaquote:Op maandag 4 april 2005 11:01 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Seks is nooit serieus, anders is het niet leuk![]()
Ik wist niet dat je seks zó lollig vindquote:Op maandag 4 april 2005 11:03 schreef Jerruh het volgende:
[..]
whahahaha, ik ben klaargekomen, mwuahahaha
whahaha ik nog niet muwhahaha wacht nouuuuu
whhhhehehehehe gaat me niet meer lukkuhhhhh whahaaaaaaa
whoehoaaahahahahahahahaha auw auw nie zo duwen
*proest*
waaahahahahahahahahahaha sorry!!!! auw auw
whahahahaha doet het pijn whehehehe hiiiiihihihihihi.
mzzl mark!.
jaja, ik ben echt mr_mime, maar goed je vindt mr_mime minder gay overkomen?quote:Op maandag 4 april 2005 03:28 schreef creno het volgende:
zo ik ben weer thuis
KEILEUK !!
hij (uit R.) was toch maar even als verassing naar Hi25 gekomen![]()
hmmm is mr_mime echt petre86 ? ik vond mr_mine veel minder gay overkomen ?
en DePresident wilde ons verlaten... waxx, hou hem tegen
en dat terwijl DP bijna benoemd mag worden tot de grootste relnicht zie quote
[..]
nou ik duik mijn bed in...
eet smakelijkquote:Op maandag 4 april 2005 12:48 schreef DennisMoore het volgende:
Bijna lunchtijd..
Uiensoep, gehakballen met satesaus, kroketten, krentebollen....
Wat let je?quote:Op maandag 4 april 2005 12:53 schreef petre86 het volgende:
eet smakelijk
damn nu krijg ik ook honger
doe mij maar wat morfine-theequote:Op maandag 4 april 2005 14:14 schreef Semisane het volgende:
Tralalalaaaa Wie wilt er ook een kopje thee?
die heb ik nie....wel kamille...quote:
Alsof ik populair ben hierquote:Op maandag 4 april 2005 12:42 schreef petre86 het volgende:
en DP blijft als het goed is wel rondhangen
quote:Op maandag 4 april 2005 14:36 schreef Blubberzwijn het volgende:
ik heb gisteren in maatricht gegeten
Nou van dat je dus kei dichtbij bent geweest en alles.quote:Op maandag 4 april 2005 14:42 schreef Blubberzwijn het volgende:
?
quote:Op maandag 4 april 2005 14:36 schreef beaverhausen het volgende:
ajuu-plaatjes!
Kap 'ns met ademhalen.quote:Op maandag 4 april 2005 14:48 schreef DePresident het volgende:
Kap 'ns met dat postopkrikken!
quote:Op maandag 4 april 2005 14:51 schreef ajuu het volgende:
[..]
[afbeelding]
beaverhausen, eat your heart out!![]()
Wat zeg je?quote:Op maandag 4 april 2005 14:53 schreef Jerruh het volgende:ajuu
hey biefie, ajuu, blubbeeb en...eh.... el presidentos!
vergeet niet om foto's te makenquote:Op maandag 4 april 2005 15:09 schreef Blubberzwijn het volgende:
ik heb zin om mijn hoofd heel hard tegen een betonnen muur aan te smijten
doe es niet...quote:Op maandag 4 april 2005 15:09 schreef Blubberzwijn het volgende:
ik heb zin om mijn hoofd heel hard tegen een betonnen muur aan te smijten
Wat is dat toch voor een avatar? Die van jou?quote:Op maandag 4 april 2005 15:18 schreef Jerruh het volgende:
goed zo deejpeej
op voor de koelkast!
jow preejgow
I said that begging wasn't enough. darn fucked up if you know that one nail can take down whole your system. I never said it was easy to kill, but i know for shure that it isn't easy to die. Sorry that i Go go to fast through this scene, but maybe you can imagine that the spikey ball at the end of my chain was really the furiest fun in the world!quote:Op maandag 4 april 2005 15:30 schreef DePresident het volgende:
[..]
Wat is dat toch voor een avatar? Die van jou?![]()
Dus je hebt je nagel gebrokenquote:Op maandag 4 april 2005 15:34 schreef Jerruh het volgende:
[..]
I said that begging wasn't enough. darn fucked up if you know that one nail can take down whole your system. I never said it was easy to kill, but i know for shure that it isn't easy to die. Sorry that i Go go to fast through this scene, but maybe you can imagine that the spikey ball at the end of my chain was really the furiest fun in the world!
damn bloody tears, red tissues in my paper bag!
daar hield gogo vanquote:Op maandag 4 april 2005 15:40 schreef DePresident het volgende:
Ik snap het al. Denk ik.
Dus je houd ervan mensen helemaal kapot te molesteren, omdat dat nog altijd makkelijker is dan zelf sterven? Zoeits?(ik voer tegelijkertijd 4 msn-gesprekken
)
is dat niet een beetje weinig voor jou doenquote:Op maandag 4 april 2005 15:40 schreef DePresident het volgende:
Ik snap het al. Denk ik.
Dus je houd ervan mensen helemaal kapot te molesteren, omdat dat nog altijd makkelijker is dan zelf sterven? Zoeits?(ik voer tegelijkertijd 4 msn-gesprekken
)
quote:Op maandag 4 april 2005 15:43 schreef Jerruh het volgende:
[..]
daar hield gogo van.
en gogo is cool!.
gogo is da bomb.
alleen gogo gaat dood.
Jaquote:Op maandag 4 april 2005 15:44 schreef killswitch het volgende:
[..]
is dat niet een beetje weinig voor jou doen
damn kun je niet eens multitaskenquote:Op maandag 4 april 2005 15:57 schreef DePresident het volgende:
[..]
Ja![]()
Maar als je alle schermen wegklikt nadat je antwoord hebt gegeven, dan is het best te doen![]()
Jawel! Ik klik alleen schermen weg voor meer overzicht! Het is moeilijk hoor, iemand met aanzien zijnquote:Op maandag 4 april 2005 15:58 schreef killswitch het volgende:
[..]
damn kun je niet eens multitasken
valt me weer zwaar van je tegen hoor
vrouwen kunnen ook de man zijnquote:Op maandag 4 april 2005 16:06 schreef DePresident het volgende:
[..]
Een manwijf dan![]()
Google maar 'ns op die naam
Zie toch echt vrouw
Vrouwen met een kortgeknipte kop, een snor en een tuinbroek i.d.d.quote:
Dat noem ik gewoon pottenquote:Op maandag 4 april 2005 16:16 schreef DePresident het volgende:
[..]
Vrouwen met een kortgeknipte kop, een snor en een tuinbroek i.d.d.![]()
Maar dat zijn dan eigenlijk ook manwijven![]()
Of je bent gewoon niet veel gewendquote:Op maandag 4 april 2005 16:31 schreef Andyvie het volgende:
Echt waar, iemand moet mij vanavond rond een uur of 11, hooguit 12 een trap voor mijn kont geven, zodat ik naar bed ga.
Om 2 uur gaan slapen is echt veel te laat als je er om 7 uur weer uit moet
maar het is wel erg gezellig
'k Vind je nu al rap zat hoor.quote:Op maandag 4 april 2005 16:24 schreef DePresident het volgende:
Ik heb trouwens besloten dat ik rapper ga worden, net als 50 cent
quote:Op maandag 4 april 2005 16:42 schreef ajuu het volgende:
een homofiele rapper kan geen kwaad.
Je bedoelt dat je net zulke kansloze tering herrie de hitlijsten in gaat slingeren.......oh behoud ons van een groter kwaad!!quote:Op maandag 4 april 2005 16:24 schreef DePresident het volgende:
Ik heb trouwens besloten dat ik rapper ga worden, net als 50 cent
rap2 (bn.)quote:Op maandag 4 april 2005 16:49 schreef DePresident het volgende:
rap [afbeelding] rap [afbeelding] rap [afbeelding] rap [afbeelding] ?
Wat bedoel je RAP? [afbeelding]
Rustig semisane rustig, komt allemaal goedquote:Op maandag 4 april 2005 16:51 schreef Semisane het volgende:
[..]
Je bedoelt dat je net zulke kansloze tering herrie de hitlijsten in gaat slingeren.......oh behoud ons van een groter kwaad!!Is de Paus overleden en denkt echt iedereen dat ze ongestraft van alles mogen gaan doen.... tsk tsk.
![]()
Het hek is nu echt van de dam...wat zeg ik! Die hele dam is gewoon weg....
Teringherrie?quote:Op maandag 4 april 2005 16:51 schreef Semisane het volgende:
[..]
Je bedoelt dat je net zulke kansloze tering herrie de hitlijsten in gaat slingeren.......oh behoud ons van een groter kwaad!!Is de Paus overleden en denkt echt iedereen dat ze ongestraft van alles mogen gaan doen.... tsk tsk.
![]()
Het hek is nu echt van de dam...wat zeg ik! Die hele dam is gewoon weg....
Tot zoquote:Op maandag 4 april 2005 17:00 schreef DennisMoore het volgende:
Hoewel ik géén 9 tot 5 mentaliteit heb, ga ik toch maar 's op huus an..
Lichtgeraaktquote:Op maandag 4 april 2005 17:01 schreef DePresident het volgende:
[..]
Hmmmmz oke [afbeelding]
Ik vat dat maar op als een compliment [afbeelding]
Okay.quote:Op maandag 4 april 2005 17:01 schreef DePresident het volgende:
Hmmmmz oke [afbeelding]
Ik vat dat maar op als een compliment [afbeelding]
Ja, hoi dus ook.quote:Tot zo![]()
Heb jij effe geluk...quote:Op maandag 4 april 2005 17:23 schreef DennisMoore het volgende:
Whehehe, het is inderdaad een collega van me op gay.nl.
Geluk? Nou, hij valt waaay buiten m'n doelgroep hoor.quote:
Hapze.quote:En nu ga ik eten
Mijn smiley quote lekker wél mee.quote:
Snel gefietst. Er zat een donkere lucht aan te komen.quote:![]()
Best snel thuis
Hmmmzquote:Op maandag 4 april 2005 17:39 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Mijn smiley quote lekker wél mee..
Ohhhhwquote:Snel gefietst. Er zat een donkere lucht aan te komen.
Op zich woon ik niet ver van huis hoor, ongeveer 0 meter.quote:Op maandag 4 april 2005 17:43 schreef DePresident het volgende:
OhhhhwWeet niet hoe ver je van huis woont, maar toch 20 minuten ofzo
quote:Op maandag 4 april 2005 17:48 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Op zich woon ik niet ver van huis hoor, ongeveer 0 meter..
Toch moet je hier publiekelijk door het stof gaan en je nederige exuses aan me aanbieden.quote:
hmmm en Breda is alles ?quote:Op maandag 4 april 2005 18:10 schreef DePresident het volgende:
[..]
Moet je maar niet in zo'n boerengat wonen![]()
Jah....quote:Op maandag 4 april 2005 18:13 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Ziekte? Hoezo?
Je vroeg hoe ver ik van m'n huis woon..
in een boerengatquote:
Oh, je bedoelt hoe ver ik van m'n werk woon?quote:Op maandag 4 april 2005 18:29 schreef DePresident het volgende:
Jah....
Maar als je 25 minuten doet over die 0 meter.....![]()
Ohh ik zie het alquote:Op maandag 4 april 2005 18:37 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Oh, je bedoelt hoe ver ik van m'n werk woon?.
Het duurde even.quote:Op maandag 4 april 2005 18:39 schreef DePresident het volgende:
Ohh ik zie het al
Wat een tyfusblunder weer van mezelf
Ja, dat bedoel ik....
Hoe ver je van je WERK woont
Normaal heb ik dat niet hoorquote:
Dus je woont maar 10 minuten bij je werk vandaanquote:Ja, 25 minuten dus. Minus natuurlijk bureau opruimen, koffiekopje wegbrengen, mensen gedag zeggen, de trappen afhobbelen, fiets pakken, en dan thuis fiets in de garage zetten, lift omhoog, schoenen uitschoppen, post bekijken, inloggen op pc, en dan hier iets posten..
Godsverdomme, wat eten jullie gezondquote:Op maandag 4 april 2005 18:55 schreef Cybart het volgende:
huppakee, en ff vers geperste jus d'orange, aarbeiien, banaan en kiwi in de blender gepleurd
en mn pa en ma hebben net een vakantie geboekt en die gaan zaterdag naar turkie
mooie week
Mountainbikenquote:Op maandag 4 april 2005 18:29 schreef Blubberzwijn het volgende:
De fotokwaliteit van een mobiele telefoon valt me nog mee eigenlijk:
[afbeelding]
[afbeelding]
Dit was in de Ardennen btw![]()
quote:
erg goed bekeken!quote:Op maandag 4 april 2005 18:57 schreef Jerruh het volgende:
haha jouw ouders ook al bartbeest?
mijn pa en ma gaan vrijdag op vakantie naar thailand
Ventilator van je processor die een beetje te veel stof gehapt heeft?quote:Op maandag 4 april 2005 19:14 schreef Great_Expectations het volgende:
Hmmz... Mijn PC doet heel hard VROEM VROEM VRRRROOOOOEM bij het opstarten. Maar na een paar minuutjes is-ie stil..
Tis geen boerengatquote:Op maandag 4 april 2005 18:10 schreef DePresident het volgende:
[..]
Moet je maar niet in zo'n boerengat wonen![]()
Hmmmz... of de grote ventilator. Maar ik heb geen zin om er mee naar de winkel te gaan, hoewel ze tot 21.00 open zijn.quote:Op maandag 4 april 2005 19:28 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Ventilator van je processor die een beetje te veel stof gehapt heeft?
quote:Op maandag 4 april 2005 19:03 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
en kanoën is ook leuk
alleen wel elkaars boot omgegooid en het water was kouhoud
![]()
Hoe vaak heeft die slet nou al die kaars uitgeblazen?quote:Op maandag 4 april 2005 19:51 schreef creno het volgende:
I'll take you to the candyshop.... lalalala
I let you lick the lollypop.quote:Op maandag 4 april 2005 19:53 schreef DePresident het volgende:
[..]
Hoe vaak heeft die slet nou al die kaars uitgeblazen?
niet geteld eigenlijk ?quote:Op maandag 4 april 2005 19:53 schreef DePresident het volgende:
[..]
Hoe vaak heeft die slet nou al die kaars uitgeblazen?
Wat is er mis met 50 centquote:Op maandag 4 april 2005 20:10 schreef Blubberzwijn het volgende:
50cents zuigt.. geef mij maar echte muziek
Ik zit te wachten tot de eerste overtuigde katholiek dat leest?quote:Op maandag 4 april 2005 20:22 schreef Andyvie het volgende:
Vlarp: toch heb je wel een beetje gelijk inderdaad.
Gooi het eens door LIFquote:Op maandag 4 april 2005 20:26 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik zit te wachten tot de eerste overtuigde katholiek dat leest?
God is de baas van het geloof.. (punt). Ieder ander die zichzelf als baas ziet is een afgod.quote:Op maandag 4 april 2005 20:59 schreef creno het volgende:
De Paus is "de baas" van de kaholieken, maar zijn er dan ook zulke figuren bij de islam, hindoeisme, boedhisme ?
Volgens mij niet, nu gaan ze weer een nieuwe paus kiezen ? maar waarom ?
Juist!quote:Op maandag 4 april 2005 21:06 schreef DennisMoore het volgende:
Ach, zo'n hele apostolische traditie heeft wel wat natuurlijk.
Anders krijg je allemaal van die vrijdenkers, en is 't hek van de dam..
quote:Op maandag 4 april 2005 21:03 schreef error het volgende:
Vlarpje toch!
Je weet toch wel dat de paus de plaatsvervanger op aarde is van .... ehm... dingetje?
Dus niets geen afgoderij! Door de paus aanbidt je...ehm...dingetje
quote:Op maandag 4 april 2005 21:07 schreef error het volgende:
Juist!
Ik mis de inquisitie ook nog dagelijks
Jawel.. maar de paus wordt als de belangrijkste persoon afgeschilderd bij de katholieken...quote:Op maandag 4 april 2005 21:12 schreef petre86 het volgende:
elke kerk / religie heeft leiders...
dat is organisatorisch anders ook niet echt te doen toch?
p.s. gnaaf
Die komt (komen) hier nietquote:Op maandag 4 april 2005 21:13 schreef DennisMoore het volgende:
gnarf?
Damn, mijn voorzetjes zijn te doorzichtigquote:Op maandag 4 april 2005 21:11 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
[afbeelding]. NÓÓÓBODY MISSES THE SPANISH INQUISITION !!!
.
(Sorry, ik kon het niet laten...)
1. iel kan best okay zijn!quote:Op maandag 4 april 2005 21:12 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Joey van der Velden is een schriel miezerig mannetje.
Misschien een domme vraag, maar eh wie/wat is...?quote:Op maandag 4 april 2005 21:12 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
quote:Op maandag 4 april 2005 21:15 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
1. iel kan best okay zijn!
2. wie de nueck is het?
Mja, google is mijn vriend.quote:Op maandag 4 april 2005 21:17 schreef Vlarp het volgende:
[afbeelding]
http://www.vipspotting.nl/vips/joey_van_der_velden.html
maaar hij was gisteren op tv.. leuk koppiequote:Op maandag 4 april 2005 21:12 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
maar wie is dan de paus van de moslims en van de boedisten etc ?quote:Op maandag 4 april 2005 21:12 schreef petre86 het volgende:
elke kerk / religie heeft leiders...
dat is organisatorisch anders ook niet echt te doen toch?
p.s. gnaaf
Een Burlingtonfantje!quote:
Ik had er dit keer even geen zin in...quote:Op maandag 4 april 2005 21:25 schreef DennisMoore het volgende:
* DennisMoore googlet braaf naar 'Burlington'..
andere namen, maar in Jeruzalemmers zien Gayparade niet zitten lees ik toch over leiders van die geloven..quote:Op maandag 4 april 2005 21:22 schreef creno het volgende:
[..]
maar wie is dan de paus van de moslims en van de boedisten etc ?
Nee...quote:Op maandag 4 april 2005 21:28 schreef DennisMoore het volgende:
Is het morgenochtend weer droog trouwens?
Het giet.
ruitjessokken!!!quote:Op maandag 4 april 2005 21:25 schreef DennisMoore het volgende:
Sokken. Geruite sokken. Ajuu sokken dus.quote:Op maandag 4 april 2005 21:25 schreef DennisMoore het volgende:
Hier welquote:Op maandag 4 april 2005 21:28 schreef DennisMoore het volgende:
Is het morgenochtend weer droog trouwens?
Het giet.
Als je het daar voor doet.quote:Op maandag 4 april 2005 21:19 schreef petre86 het volgende:
[..]
maaar hij was gisteren op tv.. leuk koppie
daar vallen games en software onderquote:Op maandag 4 april 2005 21:33 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Even gaan 'kopen'
Nu maar hopen dat er niemand van B.I.G. op de loer ligt hier
Feedbacktopic van Klaagbaak, voor over de Klaagbaak!quote:Op maandag 4 april 2005 21:33 schreef Weemz het volgende:
met?
ze zitten in t big brother-huisquote:Op maandag 4 april 2005 21:37 schreef Cybart het volgende:
eens kijken of dat mirror mission van BNN wat voorsteldt...
Out Of My Bedquote:Op maandag 4 april 2005 21:41 schreef petre86 het volgende:
[..]
naam van de track?
downloaden mag trouwens wčl.. het aanbiden niet he
quote:
is het een nieuwe single? of staat ie op 1 van de oudere cd's?quote:Op maandag 4 april 2005 21:43 schreef Cybart het volgende:
[..]
Out Of My Bed
(maar ik krijg tot nu toe alleen een radiorip er van vinden)
is nieuw materiaal...quote:Op maandag 4 april 2005 21:55 schreef petre86 het volgende:
[..]
is het een nieuwe single? of staat ie op 1 van de oudere cd's?
ik zeg toch sorryquote:Op maandag 4 april 2005 21:50 schreef DePresident het volgende:
[..]
Je hebt nog steeds je exuses niet aangeboden ook.
Ik ben heel erg teleurgesteld in je.
Ik ga me beraden over de consequenties.
WAAR DROOMDE JE DAN OVER?quote:Op maandag 4 april 2005 22:13 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ik lééf in een droomwereldvolgens mij heb ik een flinke tijd gehallicuneerd vannacht ofzo
jij bent je eigen speedquote:Op maandag 4 april 2005 22:00 schreef Waxxer het volgende:
Ik was kapot toen ik opstonden ik moest hals over kop mailen
en toen haalde ik nét de trein
en toen zat ik 2,5 uur naar een onafkapbaar iemand te luisteren
en toen had ik nog een gesprek, te plaatsen in mijn professie
en toen was het al laat in de middag
en toen bleef ik toch maar eten in D.
en toen weer met de trein terug
en toen hattie vertraging
en de volgende, hahaha, je gelooft het niet, bleef onderweg een half uur stilstaan
omdat er "wild" onder de tegemoetkomende trein was gekomen
en toen was ik dus net pas hier
en nu moet ik twee artikelen uitwerken nog vanavond
en nog twee andere verhalen van allebei twee pagina's
en het is 22u
quote:Op maandag 4 april 2005 22:14 schreef Waxxer het volgende:
[..]
*snuif* goed spul!Nu nog ehhh.... innemen
Dat het hartje zomer was en heel warm enz en dat ik een sorbet wilde en de sorbet zag maar ik kon hem niet bereikenquote:
whehequote:Op maandag 4 april 2005 22:17 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Dat het hartje zomer was en heel warm enz en dat ik een sorbet wilde en de sorbet zag maar ik kon hem niet bereiken![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |