Joh, ik wil graag een Hummer.quote:Op vrijdag 1 april 2005 19:53 schreef Orginial het volgende:
Ik wil een slotje op mijn topic MSN wordt verboden in NL.
Wat ben jij voor een moderator? Ik ga een klacht indienen, ik wil gewoon een slotje op mijn topic en dat wordt niet gedaan.quote:
Te laat.quote:Op vrijdag 1 april 2005 19:58 schreef Orginial het volgende:
[..]
Wat ben jij voor een moderator? Ik ga een klacht indienen, ik wil gewoon een slotje op mijn topic en dat wordt niet gedaan.![]()
Ja, je dient maar een klacht in. Je bent in een 1 april grap getrapt, en wij genieten er van. Niks mis mee. Ik wil hem wel even naar Onzin trappen, zo aardigquote:Op vrijdag 1 april 2005 19:58 schreef Orginial het volgende:
[..]
Wat ben jij voor een moderator? Ik ga een klacht indienen, ik wil gewoon een slotje op mijn topic en dat wordt niet gedaan.![]()
Wil je er alsjeblieft een slotje opdoen?quote:Op vrijdag 1 april 2005 20:05 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ja, je dient maar een klacht in. Je bent in een 1 april grap getrapt, en wij genieten er van. Niks mis mee. Ik wil hem wel even naar Onzin trappen, zo aardigben ik dan ook wel weer.
En daarbij, je vraagt helemaal niks. Je commandeert, en jij mag raden wat daar niet helemaal aan klopt.
Done.quote:Op vrijdag 1 april 2005 20:41 schreef Orginial het volgende:
[..]
Wil je er alsjeblieft een slotje opdoen?![]()
ywquote:Op zaterdag 2 april 2005 22:56 schreef ArmaniMania het volgende:
Ja we weten ht, de paus is dood. En nu? So fucking what. deze mag dicht, mijn frustratie is over. Het heeft geholpen, mijn dank is groot.![]()
link?quote:Op maandag 4 april 2005 00:27 schreef Koenz0r het volgende:
Word ik zo gebanned? Ik heb het gevoel dat als ik nog één keer over schreef ga ik een bann aan me aars heb hangen..
Gewoon normaal doen, hou je een beetje aan de regels en er is niks aan de hand.quote:Op maandag 4 april 2005 00:27 schreef Koenz0r het volgende:
Word ik zo gebanned? Ik heb het gevoel dat als ik nog één keer over schreef ga ik een bann aan me aars heb hangen..
Ik had een ja verwachtquote:Op maandag 4 april 2005 00:48 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Gewoon normaal doen, hou je een beetje aan de regels en er is niks aan de hand.
Vraag me trouwens af, waarom je dat hier post. Had je een ja/nee antwoord verwacht?
Het was een klaagtopicquote:Op maandag 4 april 2005 20:37 schreef Dirkh het volgende:
DP, als jij normaal de regels van KLB kent, en ook normaal de regels van FoK! dan had je dat topic niet geopend.
Dan hoef ik ook geen sluitpost te plaatsen.
Tel daar de geplaatste log bij en het plaatje is compleet.quote:Op maandag 4 april 2005 20:16 schreef DePresident het volgende:
Ik merk dat er steeds meer FOK!kertjes zijn die het leuk vinden om ergens te gaan chatten
Jij moet eens een topic leren lezen voor je het sluit.quote:Op maandag 4 april 2005 20:47 schreef Dirkh het volgende:
Meen je dat nou DP?
[..]
Tel daar de geplaatste log bij en het plaatje is compleet.
Jij bent gewoon een ongelofelijk domme nitwit. Iedereen begrijpt waarom dat topic wel open zou moeten blijven, behalve jij. Ieder persoon met een beetje intelligentie die dat topic goed doorleest en goed leest wat er in de chatlog staat, ziet dat er niks tegen de regels gedaan wordt. Ik heb het aangekaart bij je baasjes. Ik hoop dat ze je binnenkort eens ontslaan op grond van je IQ en je postrechten in onzin feedback en klaagbaak feedback ontnemen omdat je te simpel blijkt te zijn.quote:Op maandag 4 april 2005 21:06 schreef Dirkh het volgende:
Nee dude, jij opent een klaagtopic over een fokker, dat mag al niet.
Daarna plaats je ene log, wat ook niet mag.
Oehquote:Op maandag 4 april 2005 21:23 schreef DePresident het volgende:
Ik heb het aangekaart bij je baasjes. Ik hoop dat ze je binnenkort eens ontslaan op grond van je IQ en je postrechten in onzin feedback en klaagbaak feedback ontnemen omdat je te simpel blijkt te zijn.
Volgens een niet nader te noemen FA mag je niet klagen over FOK!kers.... en is dat de reden waarom je het topic sloot. Het kon nog veranderd worden in 'mensen' , maar hij mag dicht blijven van mij... aangezien mierenneuker Dirkh toch wel een andere reden vindt om er een slotje op te pleuren.quote:Op maandag 4 april 2005 21:27 schreef Dirkh het volgende:
[..]
OehEindelijk eens iemand die de FA's mailt over mijn gedrag. Je bent de eerste. Wel jammer dat jij het bent. Ik ben benieuwd.
quote:DEPRESIDENT zegt:
Dirkh moet trouwens niet zo cryptisch zijn en gewoon zeggen waarom het topic is gesloten. Ik moet er eerst 20 minuten achteraan gaan en dan nog moet ik via een FA horen wat de reden is. Wat een imbeciel is dat toch.
het wordt tijd dat er op jouw smoel een keer een slotje wordt gezet, en de sluitpost wordt wel op een briefje door je kippenborstje heen gespiestquote:
Daar hebben we Laffer, de allervriendelijkste huisvader weer.quote:Op maandag 4 april 2005 22:23 schreef laffer het volgende:
[..]
het wordt tijd dat er op jouw smoel een keer een slotje wordt gezet, en de sluitpost wordt wel op een briefje door je kippenborstje heen gespiest![]()
had jij maar zo`n vader hèquote:Op maandag 4 april 2005 22:24 schreef DePresident het volgende:
Daar hebben we Laffer, de allervriendelijkste huisvader weer.
quote:Kappen nou, met dat nepimago!
ik heb de vraag even neergelegd...quote:Op vrijdag 8 april 2005 13:57 schreef ElmarO het volgende:
Internet fotomodel Zoe
Hier staan erotisch getinte plaatjes in die gehost zijn op Imageshack. Fok is door zulk soortgelijke plaatjes al eens 2 keer eerder geband.
hij is naar GC... het posticoon kan ik helaas niet voor je wijzigenquote:Op zondag 10 april 2005 19:53 schreef nlboy het volgende:
Space Mountain: Mission 2
Kan deze naar een andere forum-gedeelte? Want dit is niet meer echt een Klaagbaak,
maar eerder een gesprek over de nieuwe attractie in Disneyworld.
Kan het icoontje misschien dan ook worden aangepast?![]()
Bedankt!quote:Op zondag 10 april 2005 20:24 schreef buzzer het volgende:
[..]
hij is naar GC... het posticoon kan ik helaas niet voor je wijzigen
omdat het naar bagger riekt...quote:Op maandag 11 april 2005 21:45 schreef kikoooooo het volgende:
Waarom gaat mn topic nou dicht?
Geef me eens 1 goeie reden...
topic is gesloten, en betreffende grap wordt vaker gemaakt.....quote:Op woensdag 13 april 2005 20:03 schreef NewOrder het volgende:
MisterICE probeert leuk te zijn met een flauwe link. Betreffende topic is sowieso bagger, maar dat terzijde.
Omdat het helemaal nergens op sloeg.quote:Op donderdag 14 april 2005 00:18 schreef Loedertje het volgende:
40 reacties met speculaties in 28 uur al .
Had calvobbes nog slotjes over?
Waarom moest die dicht?
quote:Op donderdag 14 april 2005 10:10 schreef ReadMe het volgende:
[..]
Omdat het helemaal nergens op sloeg.
Je openingspost was "", dat gaat toch nergens over?
Als je wil klagen, geef er dan ook daadwerkelijk een klacht bij.
Dit is klaagbak, niet het druk je uit in een smilie forum.
Sinds wanneer mag non verbale communicatie niet meer op fokquote:Op donderdag 14 april 2005 10:10 schreef ReadMe het volgende:
Dit is klaagbak, niet het druk je uit in een smilie forum.
quote:
quote:Dit is klaagbak, niet het druk je uit in een smilie forum
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |