is dat zoiets als peperkoekquote:
Ik.quote:Op zondag 10 april 2005 16:44 schreef tonks het volgende:
wie luisterd er dan ook naar linkin pa:rk
Ik ookquote:Op zondag 10 april 2005 16:44 schreef tonks het volgende:
wie luistert er dan ook naar linkin pa:rk
idd... met nummers van dat album ervoor, te noemen hybrid theoryquote:Op zondag 10 april 2005 16:52 schreef Big_Gigolo het volgende:
ja dit is zo'n remix album geloof ik
Ik had het al door.quote:Op zondag 10 april 2005 16:48 schreef Mendelevium het volgende:
euhm, op dat album heten die nummers gewoon zo hoor...
kut nerd
voorbij komt op je mp3 speler dan weet je toch ook niet wat je moet verwachten of ligt dat aan mijquote:Kyur4 Th Ich
Dat is een soort van fonetisch schrift, als je niet ziet wat er staat moet je het hardop voorlezen, dan leggen je hersenen de link wel.quote:Op zondag 10 april 2005 16:55 schreef Manneke_Pils het volgende:
[..]
Ik had het al door.
Maar als dit:
[..]
voorbij komt op je mp3 speler dan weet je toch ook niet wat je moet verwachten of ligt dat aan mij
Iemand die breezer taal begrijptquote:Op zondag 10 april 2005 16:59 schreef MaartenGrendel het volgende:
[..]
Dat is een soort van fonetisch schrift, als je niet ziet wat er staat moet je het hardop voorlezen, dan leggen je hersenen de link wel.
Als je even op had gelet kon je zien dat dat hier ook al gezegd werd...quote:Op zondag 10 april 2005 16:50 schreef Manneke_Pils het volgende:
Ik moet denk ik maar eens wat albums gaan kopen ipv downloaden
Schijnbaar zijn die titels echt zo, althans op gracenote staan ze zo dus ook....
Ik vind het alleen zo raar, dat ik ook een aantal losse nummers van deze cd heb en dat die wel normale titels hebben....
Ach, dan heeft die breezer er niks mee te maken, maar dan wil ik nog wel normale titels, want hier kan ik niet echt veel van maken
Alleen dan pittigerquote:Op zondag 10 april 2005 16:44 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
is dat zoiets als peperkoek
Zoals winrar, zip en al die andere dingen? Handig man.quote:Op zondag 10 april 2005 16:40 schreef Manneke_Pils het volgende:
Met het programma Albumwrap kan je complete albums in 1 bestandje zetten, en dus ook 1 bestand downloaden en dan weer uitpakken, en je hebt een compleet album op je pc staan
Breezerschrift is volgens mij alleen het continu afwisselen van hoofd-en kleine letters, dit is meer een soort van 1337-speak...wat overigens niet minder nutteloos is.quote:Op zondag 10 april 2005 17:02 schreef Big_Gigolo het volgende:
[..]
Iemand die breezer taal begrijpteng
![]()
Dit bedoel je?quote:Op zondag 10 april 2005 17:03 schreef Avalanche.. het volgende:
[..]
Als je even op had gelet kon je zien dat dat hier ook al gezegd werd...
Sorry hoor, maar dit (zulke titels) had ik niet verwacht, dus dan ga je niet meteen binnen 2 minuten serieus op alles in...quote:Op zondag 10 april 2005 16:42 schreef Alter88 het volgende:
errrm, bij dit album van linkin park heten die nummers zo....
Poehpoeh, net of ik dat niet kenquote:Op zondag 10 april 2005 17:07 schreef Bioslock het volgende:
[..]
Zoals winrar, zip en al die andere dingen? Handig man.
Lees je eens in, in een topic, ipv meteen de moraalridder uit te hangenquote:Op zondag 10 april 2005 17:10 schreef Azathoth het volgende:
TJa, dat krijg je als je illegale dingen doet...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |