quote:
Op dinsdag 5 april 2005 19:49 schreef SaferSephy het volgende:SlamFM is dan ook een kutzender. Op de commercial grootschalig "alternative music" in de zeik nemen, onder het mom dat het kut muziek is. En zelf verkrachtingen van Toto + 1000000 andere verneukte vormen van herrie produceren.
geef mij maar Kink FM of Arrow FM of zelfs stiekem 3FM.
SlamFM is net als Radio538 niets meer als beeldloze TMF
Juist, ik heb Slam FM ook aanstaan in de auto 's morgens, want Spijker Is Wakker is dan nog wel te doen, maar savonds als ik naar huis rij dan is die enorme kuttekop van een Theo on air, en dat vind ik een enorme eikel. Hypocriet ook, want nu werkt ie niet meer voor TMF en dan is ie ineens aan t afgeven op die zender.
Ja, TMF is hoe dan ook een kutzender (behalve Renate Verbaan, wat is dat een mooie meid) maar je moet er niet eerst werken en t zo tof vinden, en dan vervolgens op de radio zijn en dan gaan liggen zeiken op TMF. Daarbij worden @ Slam FM 10 of 15 nrs de hele tijd herhaald. Ze komen nooit met een ander nr.
Enige leuke nr's vind ik 50 Cent - Candy Shop en dat nieuwe nr van Paris Avenue ft weetikveelwie - I want you. Toch merk ik aan mezelf dat ik heel vaak gewoon terug ga naar 538, of naar 3FM.