quote:Op dinsdag 5 april 2005 19:49 schreef SaferSephy het volgende:
SlamFM is dan ook een kutzender. Op de commercial grootschalig "alternative music" in de zeik nemen, onder het mom dat het kut muziek is. En zelf verkrachtingen van Toto + 1000000 andere verneukte vormen van herrie produceren.
geef mij maar Kink FM of Arrow FM of zelfs stiekem 3FM.
SlamFM is net als Radio538 niets meer als beeldloze TMF
Ja, ik zal de oude muziek ook gaan missen.quote:Op dinsdag 5 april 2005 19:45 schreef Joenes het volgende:
Ik heb hem afgelopen zondag al gedaanEn hij is erg leuk geworden. Sneller dan de orginele versie, maar jammer dat de mooie onride muziek ook is vervangen.
quote:Op dinsdag 5 april 2005 19:49 schreef SaferSephy het volgende:
SlamFM is dan ook een kutzender. Op de commercial grootschalig "alternative music" in de zeik nemen, onder het mom dat het kut muziek is. En zelf verkrachtingen van Toto + 1000000 andere verneukte vormen van herrie produceren.
heb geen troep waarmee ik.mov kan openen.quote:Op dinsdag 5 april 2005 19:12 schreef Toeps het volgende:
Space Mountain Mission 2 rules!
Op mijn site ( www.cinemagique.tk ) staat al een onride filmpje. En da's best knap, want het hele ding is nog niet eens geopend.
www.videolan.orgquote:Op dinsdag 5 april 2005 20:58 schreef Skv het volgende:
[..]
heb geen troep waarmee ik.mov kan openen.
Geen zin in die apple baggerIssie vet dan?
Juist, ik heb Slam FM ook aanstaan in de auto 's morgens, want Spijker Is Wakker is dan nog wel te doen, maar savonds als ik naar huis rij dan is die enorme kuttekop van een Theo on air, en dat vind ik een enorme eikel. Hypocriet ook, want nu werkt ie niet meer voor TMF en dan is ie ineens aan t afgeven op die zender.quote:Op dinsdag 5 april 2005 19:49 schreef SaferSephy het volgende:
geef mij maar Kink FM of Arrow FM of zelfs stiekem 3FM.
Ja, want dr stem is boeiendquote:Op woensdag 6 april 2005 11:38 schreef nlboy het volgende:
Die Renate heeft echt een k*t stem...ze praat zo irritant. (net als Sylvie Meis)
De Rock'n'Rollercoaster is absoluut mijn favoriete achtbaan!quote:Op woensdag 6 april 2005 14:08 schreef Toeps het volgende:
De lancering is nu super verbeterd. Je wordt nu in één keer naar boven geschoten.
Ow, en superman the ride is qua baan bijna helemaal hetzelfde als de Rock'n'Rollercoaster in de Disney Studios. Alleen de RnR is veel mooier.
Annette's Diner.quote:Op woensdag 6 april 2005 14:21 schreef Dr_Crouton het volgende:
SM1 was best leuk, maar na een rit of twee heb je het wel een beetje gehad.
Het beste is om 's morgens te gaan nadat je even stevig ontbeten hebt bij die ene fifties-café waarvan ik de naam al weer vergeten ben. Dan is het nog lekker rustig en kan je er achter elkaar in gaan. Dat was tenminste vroeger zo.
Oh jaa!quote:Op woensdag 6 april 2005 14:24 schreef Toeps het volgende:
[..]
Annette's Diner.
* Toeps is Disneygek.
Daar ben ik ook nog nooit ingeweestquote:Op woensdag 6 april 2005 14:21 schreef Biancavia het volgende:
[..]
De Rock'n'Rollercoaster is absoluut mijn favoriete achtbaan!
Is dat waar het personeel om de 15 minuten ineens allemaal gaat dansen?quote:Op woensdag 6 april 2005 14:24 schreef Toeps het volgende:
[..]
Annette's Diner.
* Toeps is Disneygek.
Volgens mij wel.quote:Op woensdag 6 april 2005 14:41 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Is dat waar het personeel om de 15 minuten ineens allemaal gaat dansen?
Ja, twee weken geleden wel nog. "Grease Lightening"quote:Op woensdag 6 april 2005 14:41 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Is dat waar het personeel om de 15 minuten ineens allemaal gaat dansen?
Die is echtquote:Op woensdag 6 april 2005 14:21 schreef Biancavia het volgende:
[..]
De Rock'n'Rollercoaster is absoluut mijn favoriete achtbaan!
Indiana Jones Backwards was ook een geweldige nieuwe ervaring hoor. Alleen je werd er een beetje bont en blauw van.quote:Op woensdag 6 april 2005 15:23 schreef Steve-O het volgende:
Dat truukje flikte ze jaren geleden ook al met een andere achtbaan
Nieuwe achtbaan tis gewelig en nieuw
kom je daar is het dezelfde maar dat gaat ie achteruit.
Ahhh. Is mijn broertje.quote:Op woensdag 6 april 2005 17:51 schreef Mitchell1994 het volgende:
Op het disneyland forum hebben ze ook erg veel info erover(zie sig) en hier is de link van de muziek van SM http://pozzi.jeanpierre.c(...)n_Mission2Onride.wma
quote:Op donderdag 7 april 2005 09:46 schreef nlboy het volgende:
Walibi World is leuker dan Disney (punt uit)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |