quote:Op maandag 4 april 2005 14:36 schreef Blubberzwijn het volgende:
ik heb gisteren in maatricht gegeten
Nou van dat je dus kei dichtbij bent geweest en alles.quote:Op maandag 4 april 2005 14:42 schreef Blubberzwijn het volgende:
?
quote:Op maandag 4 april 2005 14:36 schreef beaverhausen het volgende:
ajuu-plaatjes!
Kap 'ns met ademhalen.quote:Op maandag 4 april 2005 14:48 schreef DePresident het volgende:
Kap 'ns met dat postopkrikken!
quote:Op maandag 4 april 2005 14:51 schreef ajuu het volgende:
[..]
[afbeelding]
beaverhausen, eat your heart out!![]()
Wat zeg je?quote:Op maandag 4 april 2005 14:53 schreef Jerruh het volgende:ajuu
hey biefie, ajuu, blubbeeb en...eh.... el presidentos!
vergeet niet om foto's te makenquote:Op maandag 4 april 2005 15:09 schreef Blubberzwijn het volgende:
ik heb zin om mijn hoofd heel hard tegen een betonnen muur aan te smijten
doe es niet...quote:Op maandag 4 april 2005 15:09 schreef Blubberzwijn het volgende:
ik heb zin om mijn hoofd heel hard tegen een betonnen muur aan te smijten
Wat is dat toch voor een avatar? Die van jou?quote:Op maandag 4 april 2005 15:18 schreef Jerruh het volgende:
goed zo deejpeej
op voor de koelkast!
jow preejgow
I said that begging wasn't enough. darn fucked up if you know that one nail can take down whole your system. I never said it was easy to kill, but i know for shure that it isn't easy to die. Sorry that i Go go to fast through this scene, but maybe you can imagine that the spikey ball at the end of my chain was really the furiest fun in the world!quote:Op maandag 4 april 2005 15:30 schreef DePresident het volgende:
[..]
Wat is dat toch voor een avatar? Die van jou?![]()
Dus je hebt je nagel gebrokenquote:Op maandag 4 april 2005 15:34 schreef Jerruh het volgende:
[..]
I said that begging wasn't enough. darn fucked up if you know that one nail can take down whole your system. I never said it was easy to kill, but i know for shure that it isn't easy to die. Sorry that i Go go to fast through this scene, but maybe you can imagine that the spikey ball at the end of my chain was really the furiest fun in the world!
damn bloody tears, red tissues in my paper bag!
daar hield gogo vanquote:Op maandag 4 april 2005 15:40 schreef DePresident het volgende:
Ik snap het al. Denk ik.
Dus je houd ervan mensen helemaal kapot te molesteren, omdat dat nog altijd makkelijker is dan zelf sterven? Zoeits?(ik voer tegelijkertijd 4 msn-gesprekken
)
is dat niet een beetje weinig voor jou doenquote:Op maandag 4 april 2005 15:40 schreef DePresident het volgende:
Ik snap het al. Denk ik.
Dus je houd ervan mensen helemaal kapot te molesteren, omdat dat nog altijd makkelijker is dan zelf sterven? Zoeits?(ik voer tegelijkertijd 4 msn-gesprekken
)
quote:Op maandag 4 april 2005 15:43 schreef Jerruh het volgende:
[..]
daar hield gogo van.
en gogo is cool!.
gogo is da bomb.
alleen gogo gaat dood.
Jaquote:Op maandag 4 april 2005 15:44 schreef killswitch het volgende:
[..]
is dat niet een beetje weinig voor jou doen
damn kun je niet eens multitaskenquote:Op maandag 4 april 2005 15:57 schreef DePresident het volgende:
[..]
Ja![]()
Maar als je alle schermen wegklikt nadat je antwoord hebt gegeven, dan is het best te doen![]()
Jawel! Ik klik alleen schermen weg voor meer overzicht! Het is moeilijk hoor, iemand met aanzien zijnquote:Op maandag 4 april 2005 15:58 schreef killswitch het volgende:
[..]
damn kun je niet eens multitasken
valt me weer zwaar van je tegen hoor
vrouwen kunnen ook de man zijnquote:Op maandag 4 april 2005 16:06 schreef DePresident het volgende:
[..]
Een manwijf dan![]()
Google maar 'ns op die naam
Zie toch echt vrouw
Vrouwen met een kortgeknipte kop, een snor en een tuinbroek i.d.d.quote:
Dat noem ik gewoon pottenquote:Op maandag 4 april 2005 16:16 schreef DePresident het volgende:
[..]
Vrouwen met een kortgeknipte kop, een snor en een tuinbroek i.d.d.![]()
Maar dat zijn dan eigenlijk ook manwijven![]()
Of je bent gewoon niet veel gewendquote:Op maandag 4 april 2005 16:31 schreef Andyvie het volgende:
Echt waar, iemand moet mij vanavond rond een uur of 11, hooguit 12 een trap voor mijn kont geven, zodat ik naar bed ga.
Om 2 uur gaan slapen is echt veel te laat als je er om 7 uur weer uit moet
maar het is wel erg gezellig
'k Vind je nu al rap zat hoor.quote:Op maandag 4 april 2005 16:24 schreef DePresident het volgende:
Ik heb trouwens besloten dat ik rapper ga worden, net als 50 cent
quote:Op maandag 4 april 2005 16:42 schreef ajuu het volgende:
een homofiele rapper kan geen kwaad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |