je mist college en dan ga je maar zwemmenquote:Op maandag 4 april 2005 10:28 schreef Markie-Mark het volgende:
Oeps verslapen
College gemist
Zometeen zwemmen
Nee zwemmen stond sowieso op de planning na collegequote:Op maandag 4 april 2005 10:40 schreef Jerruh het volgende:
[..]
je mist college en dan ga je maar zwemmen.
ik ben alweer op school en ik heb hongerrrr..
oeh that will do the trickquote:Op maandag 4 april 2005 10:42 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Nee zwemmen stond sowieso op de planning na college
Met m'n vriendje tussen debejaarden
Alles goed Jerre??
Jah wel goed! Druk met alles behalve m'n studie, volgens mij wordt t weer helemaal niks dit blok. Nu alleen bezig met de verhuizing en ons filmpje. Maar t weekend was supertof!!quote:Op maandag 4 april 2005 10:45 schreef Jerruh het volgende:
[..]
oeh that will do the trick.
ja met mij is alles super! ik mis alleen turkije een beetje, de mentaliteit is daar eigenlijk veel relaxter en prettiger. Grieken zijn trouwens heel chagerijnig...
en hoe ist voor de rest met marqui?.
begin niet over eten, k heb echt enorme honger hahaha. maar je moet wel ff die studie op de rails krijgen eej! desnoods leer je tijdens de seks!quote:Op maandag 4 april 2005 10:48 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Jah wel goed! Druk met alles behalve m'n studie, volgens mij wordt t weer helemaal niks dit blok. Nu alleen bezig met de verhuizing en ons filmpje. Maar t weekend was supertof!!
Snel weer tapas eten![]()
Of ik seks tijdens het lerenquote:Op maandag 4 april 2005 10:49 schreef Jerruh het volgende:
[..]
begin niet over eten, k heb echt enorme honger hahaha. maar je moet wel ff die studie op de rails krijgen eej! desnoods leer je tijdens de seks!
anders krijgen we nooit een graduated mark!
Leren tijdens de seks....... Hoe zie jij dat voor je?quote:Op maandag 4 april 2005 10:49 schreef Jerruh het volgende:
[..]
begin niet over eten, k heb echt enorme honger hahaha. maar je moet wel ff die studie op de rails krijgen eej! desnoods leer je tijdens de seks!
anders krijgen we nooit een graduated mark!
Een leerzame real life filmquote:Op maandag 4 april 2005 10:52 schreef Jerruh het volgende:
[..]
vandaar dat je zo druk bent met je filmpje!
seks is bloed serieusquote:Op maandag 4 april 2005 10:57 schreef Markie-Mark het volgende:
Seks is op zich best lachen
Seks als je aangeschoten bent is lachen, niet serieusquote:
Kijk eens wie we daar hebben!quote:Op maandag 4 april 2005 11:01 schreef Kugari-Ken het volgende:
...
whahahaha, ik ben klaargekomen, mwuahahahaquote:Op maandag 4 april 2005 11:01 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Seks is nooit serieus, anders is het niet leuk![]()
Ik wist niet dat je seks zó lollig vindquote:Op maandag 4 april 2005 11:03 schreef Jerruh het volgende:
[..]
whahahaha, ik ben klaargekomen, mwuahahaha
whahaha ik nog niet muwhahaha wacht nouuuuu
whhhhehehehehe gaat me niet meer lukkuhhhhh whahaaaaaaa
whoehoaaahahahahahahahaha auw auw nie zo duwen
*proest*
waaahahahahahahahahahaha sorry!!!! auw auw
whahahahaha doet het pijn whehehehe hiiiiihihihihihi.
mzzl mark!.
jaja, ik ben echt mr_mime, maar goed je vindt mr_mime minder gay overkomen?quote:Op maandag 4 april 2005 03:28 schreef creno het volgende:
zo ik ben weer thuis
KEILEUK !!
hij (uit R.) was toch maar even als verassing naar Hi25 gekomen![]()
hmmm is mr_mime echt petre86 ? ik vond mr_mine veel minder gay overkomen ?
en DePresident wilde ons verlaten... waxx, hou hem tegen
en dat terwijl DP bijna benoemd mag worden tot de grootste relnicht zie quote
[..]
nou ik duik mijn bed in...
eet smakelijkquote:Op maandag 4 april 2005 12:48 schreef DennisMoore het volgende:
Bijna lunchtijd..
Uiensoep, gehakballen met satesaus, kroketten, krentebollen....
Wat let je?quote:Op maandag 4 april 2005 12:53 schreef petre86 het volgende:
eet smakelijk
damn nu krijg ik ook honger
doe mij maar wat morfine-theequote:Op maandag 4 april 2005 14:14 schreef Semisane het volgende:
Tralalalaaaa Wie wilt er ook een kopje thee?
die heb ik nie....wel kamille...quote:
Alsof ik populair ben hierquote:Op maandag 4 april 2005 12:42 schreef petre86 het volgende:
en DP blijft als het goed is wel rondhangen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |