daar hield gogo vanquote:Op maandag 4 april 2005 15:40 schreef DePresident het volgende:
Ik snap het al. Denk ik.
Dus je houd ervan mensen helemaal kapot te molesteren, omdat dat nog altijd makkelijker is dan zelf sterven? Zoeits?(ik voer tegelijkertijd 4 msn-gesprekken
)
is dat niet een beetje weinig voor jou doenquote:Op maandag 4 april 2005 15:40 schreef DePresident het volgende:
Ik snap het al. Denk ik.
Dus je houd ervan mensen helemaal kapot te molesteren, omdat dat nog altijd makkelijker is dan zelf sterven? Zoeits?(ik voer tegelijkertijd 4 msn-gesprekken
)
quote:Op maandag 4 april 2005 15:43 schreef Jerruh het volgende:
[..]
daar hield gogo van.
en gogo is cool!.
gogo is da bomb.
alleen gogo gaat dood.
Jaquote:Op maandag 4 april 2005 15:44 schreef killswitch het volgende:
[..]
is dat niet een beetje weinig voor jou doen
damn kun je niet eens multitaskenquote:Op maandag 4 april 2005 15:57 schreef DePresident het volgende:
[..]
Ja![]()
Maar als je alle schermen wegklikt nadat je antwoord hebt gegeven, dan is het best te doen![]()
Jawel! Ik klik alleen schermen weg voor meer overzicht! Het is moeilijk hoor, iemand met aanzien zijnquote:Op maandag 4 april 2005 15:58 schreef killswitch het volgende:
[..]
damn kun je niet eens multitasken
valt me weer zwaar van je tegen hoor
vrouwen kunnen ook de man zijnquote:Op maandag 4 april 2005 16:06 schreef DePresident het volgende:
[..]
Een manwijf dan![]()
Google maar 'ns op die naam
Zie toch echt vrouw
Vrouwen met een kortgeknipte kop, een snor en een tuinbroek i.d.d.quote:
Dat noem ik gewoon pottenquote:Op maandag 4 april 2005 16:16 schreef DePresident het volgende:
[..]
Vrouwen met een kortgeknipte kop, een snor en een tuinbroek i.d.d.![]()
Maar dat zijn dan eigenlijk ook manwijven![]()
Of je bent gewoon niet veel gewendquote:Op maandag 4 april 2005 16:31 schreef Andyvie het volgende:
Echt waar, iemand moet mij vanavond rond een uur of 11, hooguit 12 een trap voor mijn kont geven, zodat ik naar bed ga.
Om 2 uur gaan slapen is echt veel te laat als je er om 7 uur weer uit moet
maar het is wel erg gezellig
'k Vind je nu al rap zat hoor.quote:Op maandag 4 april 2005 16:24 schreef DePresident het volgende:
Ik heb trouwens besloten dat ik rapper ga worden, net als 50 cent
quote:Op maandag 4 april 2005 16:42 schreef ajuu het volgende:
een homofiele rapper kan geen kwaad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |