maar heb jìj die beugels voor je raam hangen dan?quote:Op zondag 3 april 2005 17:49 schreef Waxxer het volgende:
............dan kon ik samen spelen
Das een gedichtje
quote:Op zondag 3 april 2005 17:50 schreef Waxxer het volgende:
Ik zit mij voor het vensterglas
onnoemelijk te vervelen.
Ik wou dat ik twee hondjes was,
dan kon ik samen spelen.
(Godfried Bomans)
Ja ik wilde altijd nog eens heen en weer naar Wijhe gaan via de dijk, maar dat durf ik nu niet meer.quote:Op zondag 3 april 2005 17:52 schreef mr_mime het volgende:
[..]
maar heb jìj die beugels voor je raam hangen dan?
en skeeleren.. het is zuidzuidoosten wind.. het is hier nog droog.. maar er zou onweer komen.. dus een uurtje skeleren kan vast nog wel
Crenoquote:Op zondag 3 april 2005 17:50 schreef creno het volgende:
okay....![]()
en wie maakt er weer wat ranzigs van![]()
Ik ben ook een recreatieve skaterquote:
Je moet gewoon gaan zwemmenquote:Op zondag 3 april 2005 17:58 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ik ben ook een recreatieve skaterén hoewel ik genoeg mannelijks in me heb, niet stoer genoeg om met grindplates enzo aan de gang te gaan
Eigenlijk rolschaats ik gewoon
doenquote:Op zondag 3 april 2005 17:55 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja ik wilde altijd nog eens heen en weer naar Wijhe gaan via de dijk, maar dat durf ik nu niet meer.
En nee, geen beugels hierEen van de andere tientallen eenheden
Of ga je nu posten?
Die heeft een andere:quote:
Mja daar was ik ook mee begonnen, moet ik idd veel vaker gaan doenquote:
een pad is een padquote:Op zondag 3 april 2005 18:00 schreef mr_mime het volgende:
[..]
doendas een leuk stuk, alleen is het laatste deel "officieel" pas na 1 mei open
en oja, er zijn wildroosters
als je dan langs de uiterwaarden wilt gaan dan he
als je door de uiterwaarden fietst kom je Bij Wijhe bij de veerpont uit
neem een paar planken meet op je rug..quote:Op zondag 3 april 2005 18:10 schreef Waxxer het volgende:
[..]
een pad is een paden idd, die wildroosters waar ik bijna mijn nek over brak
sinsdien neem ik atijd mijn mobiele mee, voor het geval dát...
oooow waxxer, dan heb je nog even voordat het hier isquote:Op zondag 3 april 2005 18:17 schreef creno het volgende:
[newsflash]
in Chaam is het onweer begonnen
[/newsflash]
Nee, maar kijk maar eens naar buiten, dan zie je dezelfde wolken als ikquote:Op zondag 3 april 2005 18:18 schreef mr_mime het volgende:
[..]
oooow waxxer, dan heb je nog even voordat het hier is
of zoek je gewoon een excuus om het skeeleren uit te stellen?
Mja maar ik heb altijd pech bij dat soort dingen. Sta ik straks in the middle of nowhere, op een pad met alleen weiland en water..... *skrietsj* *skrietsj* en dan helemaal doorweektquote:Op zondag 3 april 2005 18:20 schreef Vlarp het volgende:
Hier was de lucht net gitzwart. Maar als er 3 druppels uitvielen was het veel...
Geilquote:Op zondag 3 april 2005 18:23 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Mja maar ik heb altijd pech bij dat soort dingen. Sta ik straks in the middle of nowhere, op een pad met alleen weiland en water..... *skrietsj* *skrietsj* en dan helemaal doorweekt
wat hij zegtquote:
áls ik skate is dat altijd richting Wijhe, want dan hoef ik niet door het autoverkeer enz.quote:Op zondag 3 april 2005 18:25 schreef mr_mime het volgende:
[..]
wat hij zegt!
waar ga je heen.. pak ik de scooter en digicam mee voor de foto's hier![]()
![]()
Hij doet wel een wit shirt aan..quote:Op zondag 3 april 2005 18:25 schreef mr_mime het volgende:
[..]
wat hij zegt!
waar ga je heen.. pak ik de scooter en digicam mee voor de foto's hier![]()
![]()
Ik zwem ook het liefstquote:Op zondag 3 april 2005 18:09 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Mja daar was ik ook mee begonnen, moet ik idd veel vaker gaan doenzembad is praktisch om de hoek
hoeveel? HOEVEEL!!!!?quote:Op zondag 3 april 2005 18:24 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Zo.. hoeveel heb jij er afgwerkt vandaag?
Er moet heeeeeeeeeelllll, heeeeeeeeeellll wat aan de hand zijn, wil ík in sexy en gewaagd gaan staan hoorquote:Op zondag 3 april 2005 18:32 schreef creno het volgende:
dus er komt een mister-waxxer-t-shirt contest !
eeehhh....... eehhh.....quote:Op zondag 3 april 2005 18:32 schreef DePresident het volgende:
[..]
Ik zwem ook het liefst![]()
Leuk, goed, ....
whaha.. dat kon ik er niet uit opmaken sorryquote:Op zondag 3 april 2005 18:35 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
hoeveel? HOEVEEL!!!!?![]()
Neuh was eigenlijk een reactie op waxxer en mr_mime.
Wat is dit nou weer?quote:Op zondag 3 april 2005 18:35 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Er moet heeeeeeeeeelllll, heeeeeeeeeellll wat aan de hand zijn, wil ík in sexy en gewaagd gaan staan hoorEn Ryan_R wint bij voorbaat al, die staat zijn buik te tonen incl een randje schaamhaar
en ik ben niet bruin
En wat is heeeeeeeeeeeeeelll, heeeeeeeeeeelll wat aan de hand??quote:Op zondag 3 april 2005 18:35 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Er moet heeeeeeeeeelllll, heeeeeeeeeellll wat aan de hand zijn, wil ík in sexy en gewaagd gaan staan hoor.
ga skeeleren !quote:Op zondag 3 april 2005 18:35 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Er moet heeeeeeeeeelllll, heeeeeeeeeellll wat aan de hand zijn, wil ík in sexy en gewaagd gaan staan hoorEn Ryan_R wint bij voorbaat al, die staat zijn buik te tonen incl een randje schaamhaar
en ik ben niet bruin
doen we 2 categorien.. 1 voor de bruine buiken en 1 voor de melkflessenquote:Op zondag 3 april 2005 18:35 schreef Waxxer het volgende:
[..]
en ik ben niet bruin
quote:Op zondag 3 april 2005 18:31 schreef Waxxer het volgende:
Ja hallo, eeeerrssst even bukspieroefeningen doen
Dan heeft iemand mij op dat moment doelbewust gedrogeerdquote:Op zondag 3 april 2005 18:37 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
En wat is heeeeeeeeeeeeeelll, heeeeeeeeeeelll wat aan de hand??
dus minimaal 1 !quote:
OMGquote:Op zondag 3 april 2005 18:31 schreef Waxxer het volgende:
Ja hallo, eeeerrssst even bukspieroefeningen doen
dus minimaal 1.. wellicht 2?quote:
Nou.. doe er wat aan danquote:Op zondag 3 april 2005 18:39 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Dan heeft iemand mij op dat moment doelbewust gedrogeerdof ik ben lamzat, maar dat ben ik nooit
òf je bent natgeregent toen je overvallen werd door een stortbui terwijl je aan het skeeleren was..quote:Op zondag 3 april 2005 18:39 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Dan heeft iemand mij op dat moment doelbewust gedrogeerdof ik ben lamzat, maar dat ben ik nooit
Ogen dicht dan nu hequote:Op zondag 3 april 2005 18:37 schreef DePresident het volgende:
[..]
Wat is dit nou weer?
Oh wacht, ik wil het niet weten![]()
![]()
quote:
waxxer, nu die van jou ter vergelijking hequote:
uhhu..quote:Op zondag 3 april 2005 18:44 schreef mr_mime het volgende:
[..]
waxxer, nu die van jou ter vergelijking he![]()
Ik zou dat nooooit doenquote:Op zondag 3 april 2005 18:43 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Met redelijk onderaan in het midden:de deurbel!![]()
Nou ik liet die van Rianne even zien om mijn opmerking te verduidelijken, ik ga niet met mijn lijf online hoorquote:Op zondag 3 april 2005 18:44 schreef mr_mime het volgende:
[..]
waxxer, nu die van jou ter vergelijking he![]()
Dat zeg ik ook altijdquote:Op zondag 3 april 2005 18:39 schreef Waxxer het volgende:
[..]
of ik ben lamzat, maar dat ben ik nooit
I wishquote:Op zondag 3 april 2005 18:44 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Meer dan eens met je bolletje op gerust?
waarom zou je dat zoo nadrukkelijk zeggen?quote:
dan moet je je buik dus laten zijn bij de volgende meetquote:Op zondag 3 april 2005 18:45 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou ik liet die van Rianne even zien om mijn opmerking te verduidelijken, ik ga niet met mijn lijf online hoor
door die enge tunnel onder het station.. brr koud hoorquote:Op zondag 3 april 2005 18:46 schreef Waxxer het volgende:
Mja.... ik ga even etuh haluhtot over een half uurtje ofzo he
ik moet lopen, dus doe ik sowieso wat sportiefs!
volgende meet in een sportschool?quote:Op zondag 3 april 2005 18:47 schreef Vlarp het volgende:
Ik ga mijn buikje ook niet tentoonstellen..
Ik moet eerste eens gaan sporten
Station Zwolle stinkt...quote:Op zondag 3 april 2005 18:48 schreef mr_mime het volgende:
[..]
door die enge tunnel onder het station.. brr koud hoor
en met een reeks lampen kapot...
ben je al bang?![]()
eet smakelijk
Neequote:Op zondag 3 april 2005 18:46 schreef mr_mime het volgende:
[..]
waarom zou je dat zoo nadrukkelijk zeggen?
wil je overgehaald worden?
die van 18.39uquote:
geroepenquote:minimaal 1
ZEKER WEER MCDONALDSquote:Op zondag 3 april 2005 18:46 schreef Waxxer het volgende:
Mja.... ik ga even etuh haluhtot over een half uurtje ofzo he
ik moet lopen, dus doe ik sowieso wat sportiefs!
in dat geval is jouw post van 18:39 ook goedquote:Op zondag 3 april 2005 18:49 schreef creno het volgende:
[..]
die van 18.39u
we hebben tegelijk
[..]
geroepen![]()
"het laatste nieuws: Vlarp aangevallen door pulley in fitnesscentrum"quote:Op zondag 3 april 2005 18:49 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik krijg waanbeelden dat ik aangevallen wordt door fitnessapparaten...
én bier?quote:Op zondag 3 april 2005 18:51 schreef Jerruh het volgende:
Burp.
vanavond chillen with friends!!! whoehoe!!
Wa's een pulley?quote:Op zondag 3 april 2005 18:53 schreef mr_mime het volgende:
[..]
"het laatste nieuws: Vlarp aangevallen door pulley in fitnesscentrum"
aan de zon?quote:
doe us rustig... tap er zelf een !quote:
Ok. maar jij eet 't er af anders wordt 't zo'n zooiquote:Op zondag 3 april 2005 19:20 schreef creno het volgende:
ang3l gooi er yoghurt over !
Ja godver, ik heb al anderhalve week niet meer gesportquote:
ik lust geen yoghurt !quote:Op zondag 3 april 2005 19:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ok. maar jij eet 't er af anders wordt 't zo'n zooi
met stukjes fruit?quote:Op zondag 3 april 2005 19:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ok. maar jij eet 't er af anders wordt 't zo'n zooi
waarom ?quote:Op zondag 3 april 2005 20:01 schreef DePresident het volgende:
Hebben jullie allemaal schildklier-problemen ofzo?
Die gaan vast enorm vastzitten in je navel en zoquote:
Het is 't weerquote:Op zondag 3 april 2005 20:01 schreef DePresident het volgende:
Hebben jullie allemaal schildklier-problemen ofzo?
whahaquote:Op zondag 3 april 2005 20:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die gaan vast enorm vastzitten in je navel en zo
lente in de bolquote:
Iedereen begint ineens te stressenquote:
quote:
bij andere deo's spuit je ook kiwis etc onder je oksels!quote:
Ow, ik heb daar geen last van.quote:Op zondag 3 april 2005 20:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Iedereen begint ineens te stressenAllemaal willen ze d'r leuk uitzien in zwembroekje
quote:Op zondag 3 april 2005 20:14 schreef Waxxer het volgende:overal waar DePresident verschijnt krijgt'ie scheldkannonades over zich heen, dus ik ff uitpluizen......
![]()
![]()
ik lach me alleen maar ziek
Je zou er fan van worden
Nee ben naar pap en mam geweest.quote:Op zondag 3 april 2005 20:12 schreef Jerruh het volgende:
[..]
bij andere deo's spuit je ook kiwis etc onder je oksels!.
enfin, nog gewinkeld?.
quote:Op zondag 3 april 2005 20:19 schreef DennisMoore het volgende:
*overrijpe peer slurp*
quote:Op zondag 3 april 2005 20:20 schreef Ang3l het volgende:en dat je dan knoeit? En dat het dan zo langs je kin naar beneden druipt? EN dat het dan langs je hals loopt en op je bors drupt?
Lente
En wat zijn wij dan? DePresident's Angels?quote:Op zondag 3 april 2005 20:22 schreef DePresident het volgende:
Hier posten is trouwens veilig. Hier durven die anti-DP-lieden niet te komen
Dit is mijn commandocentrum
quote:Op zondag 3 april 2005 20:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En wat zijn wij dan? DePresident's Angels?
"Goodmorning DePresident"
Damn you waxxer, nu voel ik me schuldigquote:Op zondag 3 april 2005 20:14 schreef Waxxer het volgende:overal waar DePresident verschijnt krijgt'ie scheldkannonades over zich heen, dus ik ff uitpluizen......
![]()
![]()
ik lach me alleen maar ziek
Je zou er fan van worden
Nou, als je een met een beete helder en gezond verstand leest wat jij post, zie je meteen dat het gewoon niet serieus is, maar gewoon een voorgehouden spiegel en zo te situatie in een topic tien keer te verergeren. Met resultaat dat áls je eens serieus reageert, niemand je gelooft en spontaan expres het tegenovergestelde vindt van jouw mening. Ze weten niet meer wat ze met je aanmoeten, dus kotsen ze je maar uit.quote:Op zondag 3 april 2005 20:17 schreef DePresident het volgende:
[..]Snap je nu waarom ik het zo leuk vind om zo te posten?
Ja daaag, dan voel ik me een beetje Monica Lewinsky... ik rook geen sigaren hoorquote:
Ja da's wel kutquote:Op zondag 3 april 2005 20:27 schreef Waxxer het volgende:
Met resultaat dat áls je eens serieus reageert, niemand je gelooft en spontaan expres het tegenovergestelde vindt van jouw mening.
Welk telefoongesprekquote:En ik heb me slap gelachen, dat telefoongesprek dat ik net ontdekte!
quote:Op zondag 3 april 2005 20:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja daaag, dan voel ik me een beetje Monica Lewinsky... ik rook geen sigaren hoor
Ze hebben toch een zwak voor mequote:Op zondag 3 april 2005 20:34 schreef Waxxer het volgende:
.......en hoe je 't voor elkaar krijgt is me een raadsel, maar eerst 3 mnd band, dan een half jaar, dan een ban "probeer het in 2009 nog eens" en je bent er nog steeds
Neeeeeeeeequote:
ooooooooohhh okquote:Op zondag 3 april 2005 20:40 schreef DePresident het volgende:
[..]
Neeeeeeeee
Ik praat helemaal niet in dat gesprek. Ze vragen om mijn nummer, zodat ze mij kunnen bezeiken.
Sommige mensen noemen mij ook wel een 'aandachtshoer'quote:Op zondag 3 april 2005 20:45 schreef Waxxer het volgende:
[..]
ooooooooohhh ok*kwartje valt*
Wat heb jij allemaal veroorzaakt zegTienduizenden users, honderdduizenden topics..... en iedereen heeft een mening over jou
hoe KRIJG je het voor elkaar
'k Heb nog nooit van betreffende user gehoord.quote:Op zondag 3 april 2005 20:45 schreef Waxxer het volgende:
Wat heb jij allemaal veroorzaakt zegTienduizenden users, honderdduizenden topics..... en iedereen heeft een mening over jou
ATENTIONWHORE!!!!quote:Op zondag 3 april 2005 20:47 schreef DePresident het volgende:
[..]
Sommige mensen noemen mij ook wel een 'aandachtshoer'
Maar ik heb gewoon te veel vrije tijd nu
ik moet mijn mening nog vormenquote:Op zondag 3 april 2005 20:45 schreef Waxxer het volgende:
[..]
ooooooooohhh ok*kwartje valt*
ben je dan toch homo ?quote:
Nou, niet noemenswaardig maar toch.... Denk een buitje zoals bij Vlarpquote:Op zondag 3 april 2005 20:51 schreef mr_mime het volgende:
waxxer
regent het daar? ECHT? wow dan zoeken die buien echt de goede plek op
hier is nbog geen druppel gevallen
Nou geen ideequote:Op zondag 3 april 2005 20:54 schreef creno het volgende:
[..]
ik moet mijn mening nog vormen
maar wax... kun je effe beknopt uitleggen hoe het nou zit dat DePresident hier post en waarom hij overal word uitgescholden etc... want ik kan er effe geen touw meer aan vastknopen !
ik grijp de kansquote:Op zondag 3 april 2005 20:54 schreef creno het volgende:
[..]
ik moet mijn mening nog vormen
maar wax... kun je effe beknopt uitleggen hoe het nou zit dat DePresident hier post en waarom hij overal word uitgescholden etc... want ik kan er effe geen touw meer aan vastknopen !
quote:
kan toch?quote:
quote:![]()
Heyquote:
Lang verhaal, niks om op internet te besprekenquote:
Nee.quote:niet in de zon gezeten vandaag?
Nee.quote:kiespijn?
Nee.quote:jeuk aan je zak?
sounds to me you need a huggquote:Op zondag 3 april 2005 21:08 schreef beaverhausen het volgende:
Lang verhaal, niks om op internet te bespreken
Zeggen de mensen die me nog nooit ontmoet hebben jahquote:Op zondag 3 april 2005 20:53 schreef mr_mime het volgende:
dat is toch ook zo? en irl zeker heel stil he.. ik lees wel eens wat..
Jij begrijpt hetquote:Op zondag 3 april 2005 20:59 schreef mr_mime het volgende:
en hier kan ie niet rellen omdat hij weet dat dat hem een ban op gaat leveren
we hebben eigenlijk gewoon de macht over hem!![]()
![]()
komop, je slaat je er wel doorheen!quote:Op zondag 3 april 2005 21:08 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Hey
[..]
Lang verhaal, niks om op internet te bespreken
[..]
Nee.
[..]
Nee.
[..]
Nee.
Misschien trek ik me wel stiekem af als ik hier de reacties leesquote:Op zondag 3 april 2005 20:59 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou geen ideehij was opeens hier, samen met een stel anderen en alleen hij is gebleven... Dus ik denk, ff uitpluizen hoe en wat.... Naja, je weet maar nooit, misschien heeft'ie wel een imago hoog te houden en is hij zelf stiekem ook ehhh... van de club
![]()
Eerder familiale sfeer.quote:
If only a hug would be enough.quote:
jij bent wel aardig rustig naar wat ik hoorde.. maar noemde ik je debiel dan?quote:Op zondag 3 april 2005 21:16 schreef DePresident het volgende:
[..]
Zeggen de mensen die me nog nooit ontmoet hebben jah
Ik ben rustiger, maar zeker niet debiel.
DIT IS DE REDENquote:Op zondag 3 april 2005 20:22 schreef DePresident het volgende:
Hier posten is trouwens veilig. Hier durven die anti-DP-lieden niet te komen
het is niet netjes om te gokken.. maar de nieuwsgierigheid wint het toch..quote:Op zondag 3 april 2005 21:19 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Eerder familiale sfeer.
[..]
If only a hug would be enough.
Met 'debiel' bedoel ik: verlegenquote:Op zondag 3 april 2005 21:20 schreef mr_mime het volgende:
[..]
jij bent wel aardig rustig naar wat ik hoorde.. maar noemde ik je debiel dan?
schat, dat doen we allemaalquote:Op zondag 3 april 2005 21:19 schreef DePresident het volgende:
[..]
Misschien trek ik me wel stiekem af als ik hier de reacties lees![]()
Het is geen ziekte of overlijden. Meer wil ik er hier eigenlijk niet over zeggen.quote:Op zondag 3 april 2005 21:22 schreef mr_mime het volgende:
[..]
het is niet netjes om te gokken.. maar de nieuwsgierigheid wint het toch..
klikt als ziekte/overlijden.. iig sterkte
je bent dus verlegen ...quote:Op zondag 3 april 2005 21:22 schreef DePresident het volgende:
[..]
Met 'debiel' bedoel ik: verlegen
Of wat zei ik
quote:Hier posten is trouwens veilig. Hier durven die anti-DP-lieden niet te komen
gaat ie ons commanderen?quote:Op zondag 3 april 2005 21:31 schreef creno het volgende:
com·man·do·post (de ~ (m.))
1 plaats waar een commandant verblijft en vanwaar commando's gegeven worden
NIET. Echt, ik ga trippen nuquote:Op zondag 3 april 2005 21:28 schreef mr_mime het volgende:
[..]
je bent dus verlegen ...
wil je er over praten?
quote:Op zondag 3 april 2005 21:31 schreef creno het volgende:
com·man·do·post (de ~ (m.))
1 plaats waar een commandant verblijft en vanwaar commando's gegeven worden
Doe alleen dit maar danquote:Hier posten is trouwens veilig. Hier durven die anti-DP-lieden niet te komen
te laat, nu heb ik al een bijpassend fotootje geplaatstquote:
hysterisch gillend: printscreen waxx !!!!quote:Op zondag 3 april 2005 21:37 schreef Waxxer het volgende:
Ok, DP, cam aan! Nu!!
quote:
quote:Op zondag 3 april 2005 21:37 schreef Waxxer het volgende:
Ok, DP, cam aan! Nu!!
Post je buik! Ook al heeft ie een streepje!quote:Op zondag 3 april 2005 21:42 schreef Ryan_R het volgende:
Ga ik lekker op het terras zitten, waarbij mijn gezicht verbrand, gaan jullie het over buikjes hebben![]()
quote:Op zondag 3 april 2005 21:44 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Post je buik! Ook al heeft ie een streepje!.
quote:Zooo! Kom je iets tekort ofzo
Das volgens mij al de derde keer dat ie hier voorbij komt. En die is niet gespierd, maar magerquote:Op zondag 3 april 2005 21:44 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Post je buik! Ook al heeft ie een streepje!.
quote:Op zondag 3 april 2005 21:49 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Das volgens mij al de derde keer dat ie hier voorbij komt. En die is niet gespierd, maar magerlekker
Praatjes vullen geen gaatjes!quote:Op zondag 3 april 2005 21:49 schreef Ryan_R het volgende:
Das volgens mij al de derde keer dat ie hier voorbij komt. En die is niet gespierd, maar mager![]()
maar dan wel iets nuttigs zegquote:Op zondag 3 april 2005 21:53 schreef Weemz het volgende:
Snel posten, voordat dit topic alweer vol is
zelfde vraag als voor wizarddragon:quote:Op zondag 3 april 2005 21:57 schreef Ryan_R het volgende:
Ik ben gister trouwens nog naar een super gezellie feestje geweest, was om 7.00 thuis. En dan smiddags een biertje drinken op het terras. Dat gaat dan niet zo goed![]()
Bier? eentje, want hij smaakte niet. En nu maar aan de Martini, want dat smaakt toch nog wat beterquote:Op zondag 3 april 2005 21:58 schreef mr_mime het volgende:
[..]
zelfde vraag als voor wizarddragon:
hoeveel????!?!?!?!
quote:
quote:
en mannen?quote:Op zondag 3 april 2005 22:05 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Bier? eentje, want hij smaakte niet. En nu maar aan de Martini, want dat smaakt toch nog wat beter![]()
pfff hou maar op mr_mime... ze geven er toch geen antwoord op.quote:Op zondag 3 april 2005 21:58 schreef mr_mime het volgende:
[..]
zelfde vraag als voor wizarddragon:
hoeveel????!?!?!?!
jij dan?quote:Op zondag 3 april 2005 22:07 schreef creno het volgende:
[..]
pfff hou maar op mr_mime... ze geven er toch geen antwoord op.
Zoals hij het zegt.. Alleen ipv. Martini, zoete witte wijn met ijsblokjesquote:Op zondag 3 april 2005 22:05 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Bier? eentje, want hij smaakte niet. En nu maar aan de Martini, want dat smaakt toch nog wat beter![]()
ik: eentje, op vrijdag, en diezelfde jongen ook op zaterdag stiekum in een steegje en in het trappenhuis van de parkeergaragequote:Op zondag 3 april 2005 22:08 schreef mr_mime het volgende:
[..]
jij dan?
dit weekend?
oja zal ik zelf nog ff antwoord geven: 0
oeh!quote:Op zondag 3 april 2005 22:10 schreef creno het volgende:
[..]
ik: eentje, op vrijdag, en diezelfde jongen ook op zaterdag stiekum in een steegje en in het trappenhuis van de parkeergarage![]()
En is dat ook weer diezelfde uit R.?quote:Op zondag 3 april 2005 22:10 schreef creno het volgende:
[..]
ik: eentje, op vrijdag, en diezelfde jongen ook op zaterdag stiekum in een steegje en in het trappenhuis van de parkeergarage![]()
Oei.. komt ie uit R??quote:Op zondag 3 april 2005 22:10 schreef creno het volgende:
[..]
Schoen of slipperquote:Op zondag 3 april 2005 22:24 schreef Ang3l het volgende:
Brrrr. kei grote enge herfstspin op de muur .... in de lente!
Aww.. wat lievquote:Op zondag 3 april 2005 22:23 schreef creno het volgende:
@ mr_mime: het begin is gemaakt, en voor de rest zie ik wel hoe het loopt
@ ryan_r : ja die uit R.
@ wizarddragon: ja die uit R
Keukenrol en buiten uitlaten.quote:Op zondag 3 april 2005 22:28 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Wat gemeen!.
Glas en briefkaart..
quote:Op zondag 3 april 2005 22:28 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Wat gemeen!.
Glas en briefkaart..
dus straks word ie boos ? en depressiefquote:Op zondag 3 april 2005 22:20 schreef Great_Expectations het volgende:
Mjah, DePresident zit gewoon in de denial-fase..
I. Confusion and Agitation
II. Denial
III. Anger and Depression
IV. Testing Phase
V. Uneasy Acceptance
Maar uiteindelijk accepteert hij wel dat-ie gewoon homo is..
Welnee. Er vliegen allemaal mamma en pappa koolmezen rond die hard bezig zijn met het bouwen van een nest en zo'n lekkere dikke vette spin is dan een welkome snack tussendoor.quote:
hoekommut ?quote:
Ik ben het niet.quote:
Als ik dat zou willen dan zou ik wel buiten [HOMO] komen...quote:Op zondag 3 april 2005 22:36 schreef DePresident het volgende:
[..]
Ik ben het niet.
En toch blijf ik hier posten.
Jullie moeten maar eens leren met hetero's om te gaan.
![]()
ojee daar begint het al.....hij word boosquote:Op zondag 3 april 2005 22:36 schreef DePresident het volgende:
[..]
Ik ben het niet.
![]()
quote:Op zondag 3 april 2005 22:37 schreef Great_Expectations het volgende:
Mr Mime is denk ik stiekum flieft op Waxjepaxje..
ojee daar begint het al.....hij word boosquote:Op zondag 3 april 2005 22:36 schreef DePresident het volgende:
[..]
Ik ben het niet.
![]()
quote:Op zondag 3 april 2005 22:36 schreef DePresident het volgende:
[..]
Ik ben het niet.
![]()
Alsof wij echt met elkaar cammen/msn'en of weet ik veelquote:Op zondag 3 april 2005 22:43 schreef Waxxer het volgende:
Ik denk alleen maar dat derden met een prangende vraag zitten, en wel, wat is het waaróm van het posten van een bepaald iemand hier in deze reeks, en denken op een bepaalde manier dat via mij te kunnen achterhalen.
En zo'n hypermoderne zonnebril!quote:Op zondag 3 april 2005 22:46 schreef DennisMoore het volgende:
Ik wil ook een Zorin Industries zeppelin!.
En dat is?quote:Op zondag 3 april 2005 22:46 schreef DennisMoore het volgende:
Ik wil ook een Zorin Industries zeppelin!.
ik ben er nooit mee gestopt !quote:Op zondag 3 april 2005 22:58 schreef Ang3l het volgende:
Op zondag stappen .........
Those were the days
*met betreffende user uit E. eensch is*quote:Op zondag 3 april 2005 23:31 schreef Great_Expectations het volgende:
Om half twaalf al gaan slapen.. Dat doe ik alleen als ik ziek ben ofzo.
.
quote:Op zondag 3 april 2005 23:44 schreef Great_Expectations het volgende:
Betreffende user?Ik ben het! G_E!
http://tn5.deviantart.com(...)ng_tree_by_petre.jpgquote:Op maandag 4 april 2005 00:12 schreef petre86 het volgende:
oja ik ben trouwens mr_mime
Yeah RIGHT!!!quote:Op maandag 4 april 2005 00:12 schreef petre86 het volgende:
oja ik ben trouwens mr_mime
link doet het niet btwquote:Op maandag 4 april 2005 00:15 schreef Cazman het volgende:
[..]
http://tn5.deviantart.com(...)ng_tree_by_petre.jpg
Zelf gezaagd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |