quote:Op zondag 3 april 2005 20:19 schreef DennisMoore het volgende:
*overrijpe peer slurp*
quote:Op zondag 3 april 2005 20:20 schreef Ang3l het volgende:en dat je dan knoeit? En dat het dan zo langs je kin naar beneden druipt? EN dat het dan langs je hals loopt en op je bors drupt?
Lente
En wat zijn wij dan? DePresident's Angels?quote:Op zondag 3 april 2005 20:22 schreef DePresident het volgende:
Hier posten is trouwens veilig. Hier durven die anti-DP-lieden niet te komen
Dit is mijn commandocentrum
quote:Op zondag 3 april 2005 20:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En wat zijn wij dan? DePresident's Angels?
"Goodmorning DePresident"
Damn you waxxer, nu voel ik me schuldigquote:Op zondag 3 april 2005 20:14 schreef Waxxer het volgende:overal waar DePresident verschijnt krijgt'ie scheldkannonades over zich heen, dus ik ff uitpluizen......
![]()
![]()
ik lach me alleen maar ziek
Je zou er fan van worden
Nou, als je een met een beete helder en gezond verstand leest wat jij post, zie je meteen dat het gewoon niet serieus is, maar gewoon een voorgehouden spiegel en zo te situatie in een topic tien keer te verergeren. Met resultaat dat áls je eens serieus reageert, niemand je gelooft en spontaan expres het tegenovergestelde vindt van jouw mening. Ze weten niet meer wat ze met je aanmoeten, dus kotsen ze je maar uit.quote:Op zondag 3 april 2005 20:17 schreef DePresident het volgende:
[..]Snap je nu waarom ik het zo leuk vind om zo te posten?
Ja daaag, dan voel ik me een beetje Monica Lewinsky... ik rook geen sigaren hoorquote:
Ja da's wel kutquote:Op zondag 3 april 2005 20:27 schreef Waxxer het volgende:
Met resultaat dat áls je eens serieus reageert, niemand je gelooft en spontaan expres het tegenovergestelde vindt van jouw mening.
Welk telefoongesprekquote:En ik heb me slap gelachen, dat telefoongesprek dat ik net ontdekte!
quote:Op zondag 3 april 2005 20:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja daaag, dan voel ik me een beetje Monica Lewinsky... ik rook geen sigaren hoor
Ze hebben toch een zwak voor mequote:Op zondag 3 april 2005 20:34 schreef Waxxer het volgende:
.......en hoe je 't voor elkaar krijgt is me een raadsel, maar eerst 3 mnd band, dan een half jaar, dan een ban "probeer het in 2009 nog eens" en je bent er nog steeds
Neeeeeeeeequote:
ooooooooohhh okquote:Op zondag 3 april 2005 20:40 schreef DePresident het volgende:
[..]
Neeeeeeeee
Ik praat helemaal niet in dat gesprek. Ze vragen om mijn nummer, zodat ze mij kunnen bezeiken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |