quote:Op zondag 3 april 2005 21:44 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Post je buik! Ook al heeft ie een streepje!.
quote:Zooo! Kom je iets tekort ofzo
Das volgens mij al de derde keer dat ie hier voorbij komt. En die is niet gespierd, maar magerquote:Op zondag 3 april 2005 21:44 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Post je buik! Ook al heeft ie een streepje!.
quote:Op zondag 3 april 2005 21:49 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Das volgens mij al de derde keer dat ie hier voorbij komt. En die is niet gespierd, maar magerlekker
Praatjes vullen geen gaatjes!quote:Op zondag 3 april 2005 21:49 schreef Ryan_R het volgende:
Das volgens mij al de derde keer dat ie hier voorbij komt. En die is niet gespierd, maar mager![]()
maar dan wel iets nuttigs zegquote:Op zondag 3 april 2005 21:53 schreef Weemz het volgende:
Snel posten, voordat dit topic alweer vol is
zelfde vraag als voor wizarddragon:quote:Op zondag 3 april 2005 21:57 schreef Ryan_R het volgende:
Ik ben gister trouwens nog naar een super gezellie feestje geweest, was om 7.00 thuis. En dan smiddags een biertje drinken op het terras. Dat gaat dan niet zo goed![]()
Bier? eentje, want hij smaakte niet. En nu maar aan de Martini, want dat smaakt toch nog wat beterquote:Op zondag 3 april 2005 21:58 schreef mr_mime het volgende:
[..]
zelfde vraag als voor wizarddragon:
hoeveel????!?!?!?!
quote:
quote:
en mannen?quote:Op zondag 3 april 2005 22:05 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Bier? eentje, want hij smaakte niet. En nu maar aan de Martini, want dat smaakt toch nog wat beter![]()
pfff hou maar op mr_mime... ze geven er toch geen antwoord op.quote:Op zondag 3 april 2005 21:58 schreef mr_mime het volgende:
[..]
zelfde vraag als voor wizarddragon:
hoeveel????!?!?!?!
jij dan?quote:Op zondag 3 april 2005 22:07 schreef creno het volgende:
[..]
pfff hou maar op mr_mime... ze geven er toch geen antwoord op.
Zoals hij het zegt.. Alleen ipv. Martini, zoete witte wijn met ijsblokjesquote:Op zondag 3 april 2005 22:05 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Bier? eentje, want hij smaakte niet. En nu maar aan de Martini, want dat smaakt toch nog wat beter![]()
ik: eentje, op vrijdag, en diezelfde jongen ook op zaterdag stiekum in een steegje en in het trappenhuis van de parkeergaragequote:Op zondag 3 april 2005 22:08 schreef mr_mime het volgende:
[..]
jij dan?
dit weekend?
oja zal ik zelf nog ff antwoord geven: 0
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |