Sommige mensen noemen mij ook wel een 'aandachtshoer'quote:Op zondag 3 april 2005 20:45 schreef Waxxer het volgende:
[..]
ooooooooohhh ok*kwartje valt*
Wat heb jij allemaal veroorzaakt zegTienduizenden users, honderdduizenden topics..... en iedereen heeft een mening over jou
hoe KRIJG je het voor elkaar
'k Heb nog nooit van betreffende user gehoord.quote:Op zondag 3 april 2005 20:45 schreef Waxxer het volgende:
Wat heb jij allemaal veroorzaakt zegTienduizenden users, honderdduizenden topics..... en iedereen heeft een mening over jou
ATENTIONWHORE!!!!quote:Op zondag 3 april 2005 20:47 schreef DePresident het volgende:
[..]
Sommige mensen noemen mij ook wel een 'aandachtshoer'
Maar ik heb gewoon te veel vrije tijd nu
ik moet mijn mening nog vormenquote:Op zondag 3 april 2005 20:45 schreef Waxxer het volgende:
[..]
ooooooooohhh ok*kwartje valt*
ben je dan toch homo ?quote:
Nou, niet noemenswaardig maar toch.... Denk een buitje zoals bij Vlarpquote:Op zondag 3 april 2005 20:51 schreef mr_mime het volgende:
waxxer
regent het daar? ECHT? wow dan zoeken die buien echt de goede plek op
hier is nbog geen druppel gevallen
Nou geen ideequote:Op zondag 3 april 2005 20:54 schreef creno het volgende:
[..]
ik moet mijn mening nog vormen
maar wax... kun je effe beknopt uitleggen hoe het nou zit dat DePresident hier post en waarom hij overal word uitgescholden etc... want ik kan er effe geen touw meer aan vastknopen !
ik grijp de kansquote:Op zondag 3 april 2005 20:54 schreef creno het volgende:
[..]
ik moet mijn mening nog vormen
maar wax... kun je effe beknopt uitleggen hoe het nou zit dat DePresident hier post en waarom hij overal word uitgescholden etc... want ik kan er effe geen touw meer aan vastknopen !
quote:
kan toch?quote:
quote:![]()
Heyquote:
Lang verhaal, niks om op internet te besprekenquote:
Nee.quote:niet in de zon gezeten vandaag?
Nee.quote:kiespijn?
Nee.quote:jeuk aan je zak?
sounds to me you need a huggquote:Op zondag 3 april 2005 21:08 schreef beaverhausen het volgende:
Lang verhaal, niks om op internet te bespreken
Zeggen de mensen die me nog nooit ontmoet hebben jahquote:Op zondag 3 april 2005 20:53 schreef mr_mime het volgende:
dat is toch ook zo? en irl zeker heel stil he.. ik lees wel eens wat..
Jij begrijpt hetquote:Op zondag 3 april 2005 20:59 schreef mr_mime het volgende:
en hier kan ie niet rellen omdat hij weet dat dat hem een ban op gaat leveren
we hebben eigenlijk gewoon de macht over hem!![]()
![]()
komop, je slaat je er wel doorheen!quote:Op zondag 3 april 2005 21:08 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Hey
[..]
Lang verhaal, niks om op internet te bespreken
[..]
Nee.
[..]
Nee.
[..]
Nee.
Misschien trek ik me wel stiekem af als ik hier de reacties leesquote:Op zondag 3 april 2005 20:59 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou geen ideehij was opeens hier, samen met een stel anderen en alleen hij is gebleven... Dus ik denk, ff uitpluizen hoe en wat.... Naja, je weet maar nooit, misschien heeft'ie wel een imago hoog te houden en is hij zelf stiekem ook ehhh... van de club
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |