Eerder familiale sfeer.quote:
If only a hug would be enough.quote:
jij bent wel aardig rustig naar wat ik hoorde.. maar noemde ik je debiel dan?quote:Op zondag 3 april 2005 21:16 schreef DePresident het volgende:
[..]
Zeggen de mensen die me nog nooit ontmoet hebben jah
Ik ben rustiger, maar zeker niet debiel.
DIT IS DE REDENquote:Op zondag 3 april 2005 20:22 schreef DePresident het volgende:
Hier posten is trouwens veilig. Hier durven die anti-DP-lieden niet te komen
Dit is mijn commandocentrum

het is niet netjes om te gokken.. maar de nieuwsgierigheid wint het toch..quote:Op zondag 3 april 2005 21:19 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Eerder familiale sfeer.
[..]
If only a hug would be enough.
Met 'debiel' bedoel ik: verlegenquote:Op zondag 3 april 2005 21:20 schreef mr_mime het volgende:
[..]
jij bent wel aardig rustig naar wat ik hoorde.. maar noemde ik je debiel dan?
schat, dat doen we allemaalquote:Op zondag 3 april 2005 21:19 schreef DePresident het volgende:
[..]
Misschien trek ik me wel stiekem af als ik hier de reacties lees![]()
Het is geen ziekte of overlijden. Meer wil ik er hier eigenlijk niet over zeggen.quote:Op zondag 3 april 2005 21:22 schreef mr_mime het volgende:
[..]
het is niet netjes om te gokken.. maar de nieuwsgierigheid wint het toch..
klikt als ziekte/overlijden.. iig sterkte
je bent dus verlegen ...quote:Op zondag 3 april 2005 21:22 schreef DePresident het volgende:
[..]
Met 'debiel' bedoel ik: verlegen
Of wat zei ik
quote:Hier posten is trouwens veilig. Hier durven die anti-DP-lieden niet te komen
Dit is mijn commandocentrum
gaat ie ons commanderen?quote:Op zondag 3 april 2005 21:31 schreef creno het volgende:
com·man·do·post (de ~ (m.))
1 plaats waar een commandant verblijft en vanwaar commando's gegeven worden
NIET. Echt, ik ga trippen nuquote:Op zondag 3 april 2005 21:28 schreef mr_mime het volgende:
[..]
je bent dus verlegen ...
wil je er over praten?
quote:Op zondag 3 april 2005 21:31 schreef creno het volgende:
com·man·do·post (de ~ (m.))
1 plaats waar een commandant verblijft en vanwaar commando's gegeven worden
Doe alleen dit maar danquote:Hier posten is trouwens veilig. Hier durven die anti-DP-lieden niet te komen
te laat, nu heb ik al een bijpassend fotootje geplaatstquote:
hysterisch gillend: printscreen waxx !!!!quote:Op zondag 3 april 2005 21:37 schreef Waxxer het volgende:
Ok, DP, cam aan! Nu!!
quote:
quote:Op zondag 3 april 2005 21:37 schreef Waxxer het volgende:
Ok, DP, cam aan! Nu!!
Post je buik! Ook al heeft ie een streepje!quote:Op zondag 3 april 2005 21:42 schreef Ryan_R het volgende:
Ga ik lekker op het terras zitten, waarbij mijn gezicht verbrand, gaan jullie het over buikjes hebben![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |