quote:Op zondag 3 april 2005 21:44 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Post je buik! Ook al heeft ie een streepje!.
quote:Zooo! Kom je iets tekort ofzo
Das volgens mij al de derde keer dat ie hier voorbij komt. En die is niet gespierd, maar magerquote:Op zondag 3 april 2005 21:44 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Post je buik! Ook al heeft ie een streepje!.
quote:Op zondag 3 april 2005 21:49 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Das volgens mij al de derde keer dat ie hier voorbij komt. En die is niet gespierd, maar magerlekker
Praatjes vullen geen gaatjes!quote:Op zondag 3 april 2005 21:49 schreef Ryan_R het volgende:
Das volgens mij al de derde keer dat ie hier voorbij komt. En die is niet gespierd, maar mager![]()
maar dan wel iets nuttigs zegquote:Op zondag 3 april 2005 21:53 schreef Weemz het volgende:
Snel posten, voordat dit topic alweer vol is
zelfde vraag als voor wizarddragon:quote:Op zondag 3 april 2005 21:57 schreef Ryan_R het volgende:
Ik ben gister trouwens nog naar een super gezellie feestje geweest, was om 7.00 thuis. En dan smiddags een biertje drinken op het terras. Dat gaat dan niet zo goed![]()
Bier? eentje, want hij smaakte niet. En nu maar aan de Martini, want dat smaakt toch nog wat beterquote:Op zondag 3 april 2005 21:58 schreef mr_mime het volgende:
[..]
zelfde vraag als voor wizarddragon:
hoeveel????!?!?!?!
quote:
quote:
en mannen?quote:Op zondag 3 april 2005 22:05 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Bier? eentje, want hij smaakte niet. En nu maar aan de Martini, want dat smaakt toch nog wat beter![]()
pfff hou maar op mr_mime... ze geven er toch geen antwoord op.quote:Op zondag 3 april 2005 21:58 schreef mr_mime het volgende:
[..]
zelfde vraag als voor wizarddragon:
hoeveel????!?!?!?!
jij dan?quote:Op zondag 3 april 2005 22:07 schreef creno het volgende:
[..]
pfff hou maar op mr_mime... ze geven er toch geen antwoord op.
Zoals hij het zegt.. Alleen ipv. Martini, zoete witte wijn met ijsblokjesquote:Op zondag 3 april 2005 22:05 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Bier? eentje, want hij smaakte niet. En nu maar aan de Martini, want dat smaakt toch nog wat beter![]()
ik: eentje, op vrijdag, en diezelfde jongen ook op zaterdag stiekum in een steegje en in het trappenhuis van de parkeergaragequote:Op zondag 3 april 2005 22:08 schreef mr_mime het volgende:
[..]
jij dan?
dit weekend?
oja zal ik zelf nog ff antwoord geven: 0
oeh!quote:Op zondag 3 april 2005 22:10 schreef creno het volgende:
[..]
ik: eentje, op vrijdag, en diezelfde jongen ook op zaterdag stiekum in een steegje en in het trappenhuis van de parkeergarage![]()
En is dat ook weer diezelfde uit R.?quote:Op zondag 3 april 2005 22:10 schreef creno het volgende:
[..]
ik: eentje, op vrijdag, en diezelfde jongen ook op zaterdag stiekum in een steegje en in het trappenhuis van de parkeergarage![]()
Oei.. komt ie uit R??quote:Op zondag 3 april 2005 22:10 schreef creno het volgende:
[..]
Schoen of slipperquote:Op zondag 3 april 2005 22:24 schreef Ang3l het volgende:
Brrrr. kei grote enge herfstspin op de muur .... in de lente!
Aww.. wat lievquote:Op zondag 3 april 2005 22:23 schreef creno het volgende:
@ mr_mime: het begin is gemaakt, en voor de rest zie ik wel hoe het loopt
@ ryan_r : ja die uit R.
@ wizarddragon: ja die uit R
Keukenrol en buiten uitlaten.quote:Op zondag 3 april 2005 22:28 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Wat gemeen!.
Glas en briefkaart..
quote:Op zondag 3 april 2005 22:28 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Wat gemeen!.
Glas en briefkaart..
dus straks word ie boos ? en depressiefquote:Op zondag 3 april 2005 22:20 schreef Great_Expectations het volgende:
Mjah, DePresident zit gewoon in de denial-fase..
I. Confusion and Agitation
II. Denial
III. Anger and Depression
IV. Testing Phase
V. Uneasy Acceptance
Maar uiteindelijk accepteert hij wel dat-ie gewoon homo is..
Welnee. Er vliegen allemaal mamma en pappa koolmezen rond die hard bezig zijn met het bouwen van een nest en zo'n lekkere dikke vette spin is dan een welkome snack tussendoor.quote:
hoekommut ?quote:
Ik ben het niet.quote:
Als ik dat zou willen dan zou ik wel buiten [HOMO] komen...quote:Op zondag 3 april 2005 22:36 schreef DePresident het volgende:
[..]
Ik ben het niet.
En toch blijf ik hier posten.
Jullie moeten maar eens leren met hetero's om te gaan.
![]()
ojee daar begint het al.....hij word boosquote:Op zondag 3 april 2005 22:36 schreef DePresident het volgende:
[..]
Ik ben het niet.
![]()
quote:Op zondag 3 april 2005 22:37 schreef Great_Expectations het volgende:
Mr Mime is denk ik stiekum flieft op Waxjepaxje..
ojee daar begint het al.....hij word boosquote:Op zondag 3 april 2005 22:36 schreef DePresident het volgende:
[..]
Ik ben het niet.
![]()
quote:Op zondag 3 april 2005 22:36 schreef DePresident het volgende:
[..]
Ik ben het niet.
![]()
Alsof wij echt met elkaar cammen/msn'en of weet ik veelquote:Op zondag 3 april 2005 22:43 schreef Waxxer het volgende:
Ik denk alleen maar dat derden met een prangende vraag zitten, en wel, wat is het waaróm van het posten van een bepaald iemand hier in deze reeks, en denken op een bepaalde manier dat via mij te kunnen achterhalen.
En zo'n hypermoderne zonnebril!quote:Op zondag 3 april 2005 22:46 schreef DennisMoore het volgende:
Ik wil ook een Zorin Industries zeppelin!.
En dat is?quote:Op zondag 3 april 2005 22:46 schreef DennisMoore het volgende:
Ik wil ook een Zorin Industries zeppelin!.
ik ben er nooit mee gestopt !quote:Op zondag 3 april 2005 22:58 schreef Ang3l het volgende:
Op zondag stappen .........
Those were the days
*met betreffende user uit E. eensch is*quote:Op zondag 3 april 2005 23:31 schreef Great_Expectations het volgende:
Om half twaalf al gaan slapen.. Dat doe ik alleen als ik ziek ben ofzo.
.
quote:Op zondag 3 april 2005 23:44 schreef Great_Expectations het volgende:
Betreffende user?Ik ben het! G_E!
http://tn5.deviantart.com(...)ng_tree_by_petre.jpgquote:Op maandag 4 april 2005 00:12 schreef petre86 het volgende:
oja ik ben trouwens mr_mime
Yeah RIGHT!!!quote:Op maandag 4 april 2005 00:12 schreef petre86 het volgende:
oja ik ben trouwens mr_mime
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |