Statistiekjesquote:Hier zit je in het DIG-café. Je zit hier tussen de vaste gasten van DIG. Natuurlijk is het hier erg gezellig en zorgen we er met zijn allen voor dat het ook gezellig blijft. We hebben het hier over allerhande zaken en een vraag op zijn tijd kan natuurlijk ook. Gelukkig hebben we ook uitsmijters (QuietGuy, Slarioux en Lucille) voor het geval dat er een keertje ruzie is of er wat uit de hand loopt.
Een paar punten waar je goed op moet letten:discussie over moderatie hoort in het FB-topic. schelden, flamen, mensen belachelijk maken hoort niet. Ook niet ergens anders. probeer plaatjes zoveel mogelijk te resizen Geen gespam, geen ge-etter.
Je begrijpt het goed, dit is een van de vele delen van de slowchatreeks in DIG en er zullen er zeker nog wel meer komen.
Je kan velen van de vaste gasten ook vinden op IRC in het kanaal #DIG!
Nog een extra toevoeging:quote:
Game on!quote:DIG is al jaren een van de meest serieuze fora op Fok!. Met een niet aflatende rij van mods van kaliberheeft dit forum het volgehouden tussen de soms flink verbaggerde fora (sorry, collega's
).
Hoe dan ook, dat houden we graag zo, en het geldt ook voor slowchat. Daarom het vriendelijke verzoek om van deze reeks geen eindeloze "hoi/doei" reeks te maken. Ga niet smilie-chatten, maar probeer een leuk gesprek te houden. Geen eindeloze gesprekken over de kat van de buren en weet ik wat. Slowchat moet een toevoeging zijn op ons chat-kanaal. En als dat niet lukt, dan gaat deze reeks gewoon weer dicht.
Het heet niet voor niets slowchatten. Het kanaal #DIG is een kanaal waar het serieuze en het lollige elkaar goed in stand houden. Laten we er voor zorgen dat dat hier ook kan.
sgoedquote:Op zondag 3 april 2005 14:38 schreef SHERMAN het volgende:
Heb dan even een momentje, maak er even een internet pagina voor.
Hoi Cyg.quote:
dank u, ik zal eens wat gaan klotenquote:
quote:Op zondag 3 april 2005 15:28 schreef timbastiaansen het volgende:
[..]
dank u, ik zal eens wat gaan kloten
hmm hij doet het wel, alleen de getallen zijn vrij klein, waar moet je dat wijzigen??
1 2 3 4 5 | <?php imagestring($txtimg, 3, 55, $offset-1, $temp, $txtcolo);<br /> imagestring($txtimg, 3, 47, $offset+1, $temp, $txtcolo);<br /> imagestring($txtimg, 3, 10, $offset, $temp, $txtcolor);<br /> ?> |
owkej, ik heb de plaats nu wel verandert, nu nog de grootte, maar als ik al die 3en in een ander getal verander gebeurt er niets, of doe ik nu iets verkeerd :Squote:Op zondag 3 april 2005 15:42 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
<php>
imagestring($txtimg, 3, 55, $offset-1, $temp, $txtcolo);<br />
imagestring($txtimg, 3, 47, $offset+1, $temp, $txtcolo);<br />
imagestring($txtimg, 3, 10, $offset, $temp, $txtcolor);<br />
</php>
Die 3en zijn de groote.
zo zijn ze wel goed te zien:quote:Op zondag 3 april 2005 15:54 schreef timbastiaansen het volgende:
hmm, nog steeds geen verschil, de cijfers zijn iets dunner geworden maar meer niet
bij mij zou die snel oplopen hoorquote:Op zondag 3 april 2005 21:17 schreef BlueCurl het volgende:
ik hoef geen avater met tellerwhehehe zou het zo opvallen dat ie niet snel oploopt
straks wisselen ze ons nog om. met het ei in je avatarquote:Op zondag 3 april 2005 21:36 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
ja... jij bent meer actief... je opent veel reeksen etc... j valt meer op dan mij lijkt me
BC! haha, wat een toffe avatar, tis wel beetje verwarrend met jump ja, mischien leuk om die groene achtergrond waar dat ei op beweegt een andere kleur te gevenquote:Op zondag 3 april 2005 21:36 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
ja... jij bent meer actief... je opent veel reeksen etc... j valt meer op dan mij lijkt me
Whehehehe Jump heb die avater gemaakt. ik vind het wel leuk die verwarringquote:Op zondag 3 april 2005 22:18 schreef cygnusx het volgende:
[..]
BC! haha, wat een toffe avatar, tis wel beetje verwarrend met jump ja, mischien leuk om die groene achtergrond waar dat ei op beweegt een andere kleur te geven
meilgheid ten topquote:Op maandag 4 april 2005 08:31 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
Whehehehe Jump heb die avater gemaakt. ik vind het wel leuk die verwarringword ik melig van
hehe 1x een zwaaireactie mag wel vind ikquote:Op maandag 4 april 2005 09:03 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik blijf wel ff niet zwaaien
Anders word het zo kansloos
Lekker weekend gehad?
ik heb er ook echt geen idee vanquote:Op maandag 4 april 2005 13:15 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
ik leker weekend gehad?! zaterdag hele dag melig geweest... geen idee waarom![]()
dag shermquote:
Hoi Jump.quote:
goed goedquote:Op maandag 4 april 2005 13:57 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Hoi Jump.
Alles goed?
Nog bedankt voor gister he.
er klopt iets niet in die MyAT. er zijn 50 reacties en al 2 posts op 2de pagina. Normaal is er dat maar 1quote:Op maandag 4 april 2005 14:04 schreef SHERMAN het volgende:
Oke, dit is dus vaag he.
In de AT heeft Jump al gereageerd, maar in dit topic zie ik geen nieuwe posts
Nu dus wel.
Hier alles goed, eerste 2 tentamens gehad, nog teveel te gaan.
FOK! is dus weer lekker bezig.quote:Op maandag 4 april 2005 14:08 schreef Jump het volgende:
[..]
er klopt iets niet in die MyAT. er zijn 50 reacties en al 2 posts op 2de pagina. Normaal is er dat maar 1
jij kan ook maar over 1 onderwerp praten héquote:
Dat hoor ik wel is vaker ja, maar dan bedoelen ze meer het onderwerp wat meestal komt als de liefde er eenmaal is.quote:Op maandag 4 april 2005 15:14 schreef Jump het volgende:
[..]
jij kan ook maar over 1 onderwerp praten hé
Waarop?quote:
op de propaganda die jij gecreeerd heb in jouw eigen breinquote:
quote:Op maandag 4 april 2005 15:22 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
op de propaganda die jij gecreeerd heb in jouw eigen brein![]()
edit: kijk hoe vriendelijk we zijn op msn:
jump » internix.be » says:
morgen ga ik je blokken
BlueCurl.nl says:
zomaar ga je me blokken
van harte gefeliciteerd..quote:Op maandag 4 april 2005 15:40 schreef Geqxon het volgende:
De service van logitech is super!
Is uw muis kapot meneer? Geen probleem, als u even de usb stekker erafknipt en opstuurt naar een louche adres in zwitserland, krijgt u van ons een gloednieuwe MX510
volgende keer inviten we je alleen in ons gesprek als je met ons beide doet mijnenvegenquote:Op maandag 4 april 2005 16:19 schreef SHERMAN het volgende:
Laatste nieuws,
Jump en BC gaan daten.
BlueCurl.nl zegt:
hoe wil je dat hier krijgen ?
jump » internix.be » zegt:
die kom ik wel eens brengen
Liefquote:Op maandag 4 april 2005 16:19 schreef SHERMAN het volgende:
Laatste nieuws,
Jump en BC gaan daten.
BlueCurl.nl zegt:
hoe wil je dat hier krijgen ?
jump » internix.be » zegt:
die kom ik wel eens brengen
of dammenquote:Op maandag 4 april 2005 16:21 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
volgende keer inviten we je alleen in ons gesprek als je met ons beide doet mijnenvegen![]()
![]()
Vergeet het maar.quote:Op maandag 4 april 2005 16:21 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
volgende keer inviten we je alleen in ons gesprek als je met ons beide doet mijnenvegen![]()
![]()
dat noemen ze trilian geloof ikquote:Op maandag 4 april 2005 16:32 schreef SHERMAN het volgende:
Bestaat er geen msn lite zonder die zooi?
Nope, maargoed.. het is het een, of het ander hequote:Op maandag 4 april 2005 18:52 schreef SHERMAN het volgende:
Heeft weer geen custom smiley's toevoegen enzo volgens mij.
bij mij doet die het perfectquote:
ik zal morgen eens zoeken. je hebt er in ieder geval programma 7zip voor nodig. die files zijn special zip formaatjequote:Op maandag 4 april 2005 22:12 schreef SHERMAN het volgende:
Klik nu nog vrij leeg.
Heb je een linkje met uitleg over hoe je extension kan maken voor FF? Kan het nergens meer terug vinden namelijk.En jij had die FOK! Sml tool gemaakt.
Wil ik wat uit gaan bouwen.
Ik ga alvast wat spelen, bedankt.quote:Op maandag 4 april 2005 22:35 schreef Jump het volgende:
[..]
ik zal morgen eens zoeken. je hebt er in ieder geval programma 7zip voor nodig. die files zijn special zip formaatje
als je die .xpi unzipt, krijg je dan een jar met js bestanden enzo in
wel voorzichtig met omspringen héquote:Op dinsdag 5 april 2005 00:50 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
whehehe ik heb nog wel leuke wapens in het arsenaal staan![]()
![]()
ja, er stond dat je tegen het hoofd er mee moest slaan. wist ik veel dat het niet mijn hoofd moest zijnquote:Op dinsdag 5 april 2005 13:20 schreef Jump het volgende:
[..]
wel voorzichtig met omspringen hé
ketting komt hard aan
quote:Op dinsdag 5 april 2005 13:21 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
ja, er stond dat je tegen het hoofd er mee moest slaan. wist ik veel dat het niet mijn hoofd moest zijn
Ik heb ook nog wel wat liggen.quote:Op dinsdag 5 april 2005 00:50 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
whehehe ik heb nog wel leuke wapens in het arsenaal staan![]()
![]()
je bent wat stoerquote:Op dinsdag 5 april 2005 15:16 schreef SHERMAN het volgende:
Zelfs iemand van het dev forum heeft mij avater gezien.
Ja he.quote:
Benieuwd of er wat mee word gedaan.quote:Op dinsdag 5 april 2005 15:42 schreef Jump het volgende:
[FO][BUG] verkeerd aantal reacties
bugreportje over dit topic
hij heeft zo'n miniatuur shermantankje dat legoblokjes afvuurtquote:
pfff das kinderspel!quote:Op dinsdag 5 april 2005 17:21 schreef Jump het volgende:
[..]
hij heeft zo'n miniatuur shermantankje dat legoblokjes afvuurt
Neuh, groter en pijnlijker.quote:Op dinsdag 5 april 2005 17:21 schreef Jump het volgende:
[..]
hij heeft zo'n miniatuur shermantankje dat legoblokjes afvuurt
maar maar maar....quote:Op dinsdag 5 april 2005 19:20 schreef SHERMAN het volgende:
Eerder scherp en metaal.
Of klein en plastig.
quote:
quote:Patrouille
Aan weerskanten van de Maas wordt er patrouille gelopen.
Aan de ene kant loopt een Belgische soldaat, aan de andere kant een Nederlandse soldaat.
Het is vroeg in de morgen en er staat nog wat mist op het water.
De Belgische soldaat vraagt zich af bij welk onderdeel de Nederlandse soldaat zou zijn.
Hij wil dit met gebaren aan de Nederlander vragen.
De Belg maakt een fladderend gebaar en roept: "Zit je bij de luchtmacht"?
De Nederlander kijkt, maar geeft geen antwoord.
De Belg maakt een zwemmend gebaar en roept: "Zit je bij de marine”?
De Nederlander kijkt weer, maar geeft geen antwoord.
De Belg denkt: hij zit dus niet bij de luchtmacht en niet bij de marine.
Misschien is ie wel bij de stoottroepen.
De Belg maakt het gebaar met een vinger in een gat en roept: "Zit je bij de stoottroepen”?
De Nederlander kijkt, maar zwijgt.
Misschien zit hij bij de verkenners en de Belg maakt een gebaar van een verrekijker en roept:
"Zit je bij de verkenners"?
Dan gooit de Nederlander zijn geweer op de grond en rent weg naar de kazerne.
"Wat kom jij hier doen" vraagt de commandant: "Jij moet patrouille lopen bij de Maas"
"Ik ben niet gek" zegt de Nederlander:
"Aan de overkant loopt een idiote Belg die zegt tegen mij”:
(vlieggebaar):"als straks de mist gezakt is"
(zwemgebaar): "dan zwem ik naar de overkant"
(vinger-in-gat-gebaar): "en dan naai ik u"
(verrekijkergebaar): "tot u zulke kleine ogen hebt".
quote:Het is oorlog geworden tussen Nederland en Belgie. Opeens komt er een Neutraal Persoon naar de Nederlanders toe en zegt: "Al die Belgen heten Sjefke, als je nou op het strijdveld heel hard Sjefke roept dan zeggen ze ja en weet je waar ze zitten en schiet je ze dood. Dus dat doen de Nederlanders: "Sjefke?" Belgen: "Ja" TTTTRRRRRRRRRRRRRRRRRRR ;de Belgen dood.
Een tijdje later komt de neutrale persoon naar Belgie toe en zegt al die Nederlanders heten Jan, als je nou op het strijdveld heel hard Jan roept zeggen ze ja en schiet je ze dood.
Dus de Belgen Proberen: "Jan? Nederlanders: "Ben jij dat Sjefke?"
Belgen: "Ja" Nederlanders: TTTTTRRRRRRRRRRRR
Het is dat mijn pa de digicam mee had, anders had ik wat foto's gemaakt. Heb nog wel deze liggen.quote:Op dinsdag 5 april 2005 21:52 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
maar welk wapen arsenaal bezit ge dan?
Jij Terroristquote:Op dinsdag 5 april 2005 21:58 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Het is dat mijn pa de digicam mee had, anders had ik wat foto's gemaakt. Heb nog wel deze liggen.
[[url=http://herfkens.biz/michel/foto/mes_klein.JPG]afbeelding][/url]
haha laten we dan maar niet over het gewer beleid in amerika hebben devquote:
Word ik nou al Dev genoemd?quote:Op woensdag 6 april 2005 10:17 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
haha laten we dan maar niet over het gewer beleid in amerika hebben devdan is half amerika een terrorist
hehe was nog niet helemaal wakker geloof ikquote:Op woensdag 6 april 2005 10:20 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Word ik nou al Dev genoemd?![]()
En wil jij een voorbeeld nemen aan de amerikanen dan?
Hier is het verboden, daar in de meeste staten niiet
pff doe je toch je wetsuit aan johquote:Op woensdag 6 april 2005 10:28 schreef Marty26 het volgende:
mogge mensen van het goede leven
* Marty26 gaat zo de zee in om te kiten
lekker koud 10graden is het zee water nu
Ja hoor wat denk jij danquote:
met een 5/4/3 is 10 graden prima te doen dussuh niet zo zeurenquote:Op woensdag 6 april 2005 10:37 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Ja hoor wat denk jij dan
ANders ga je kapot
hehehe held wanneer ga jij weer eens het water in dan?quote:Op woensdag 6 april 2005 10:44 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
met een 5/4/3 is 10 graden prima te doen dussuh niet zo zeuren
Jij moet thuis blijvenquote:Op woensdag 6 april 2005 10:47 schreef Marty26 het volgende:
[..]
hehehe held wanneer ga jij weer eens het water in dan?
Nietquote:
niet... heb me draai nu gevonden bij kung fu... al een tijdje. heb me surfboard ook al een tijd gelee verkochtquote:Op woensdag 6 april 2005 10:47 schreef Marty26 het volgende:
[..]
hehehe held wanneer ga jij weer eens het water in dan?
Dat is waar ook ja dat heb je wel eens verteldquote:Op woensdag 6 april 2005 11:23 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
niet... heb me draai nu gevonden bij kung fu... al een tijdje. heb me surfboard ook al een tijd gelee verkocht
have funquote:Op woensdag 6 april 2005 11:27 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Dat is waar ook ja dat heb je wel eens verteld
Ik ga pleite en de zee op zoeken![]()
![]()
Heb nog meer liggen.quote:Op woensdag 6 april 2005 10:06 schreef BlueCurl het volgende:
mesjes! en kogels! *shocked*
Je moest is weten.quote:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 | jump » internix.be » zegt: strandsandalen ken ik hoor :") BlueCurl.nl zegt: uhuh maar dit zijn de surfsandalen :P vaan reef O+ jump » internix.be » zegt: sandalen zin sandalen hoor BlueCurl.nl zegt: nietus :P jump » internix.be » zegt: wellus :+ BlueCurl.nl zegt: vraag maar aan marty... die zal het eens zijn met me :P jump » internix.be » zegt: zal ik doen :P BlueCurl.nl zegt: mooi |
hèhèquote:Op donderdag 7 april 2005 09:16 schreef BlueCurl het volgende:
wat kun je waarmee?
btw kut ns... waar ik normaal een half uurtje over zou doen heb ik nu bijna anderhalf uur over gedaan
ennuh ik zag een gast over R'Dam CS rennen met een kite onder zijn armmoest ineens aan Marty denken
Edit:
Jump mocht je me niet online vinden op msnheb hem niet opgestart. moet ff wat voor school gaan doen
![]()
het zal niet warm zijn in het lokaalquote:
geen ijsje voor jouquote:
ik hou van ijsquote:
moet je maar niet zo heet staan, dan zouden de ijsniet niet smeltenquote:
quote:Op donderdag 7 april 2005 15:33 schreef SHERMAN het volgende:
mijn pc is dood.
Ineens loopt alles vast, even reboot denk ik, start winodws niet meer op
pc blijft reboten halverwege het laden van windows
gezeik ook weer
Ijsje erop gooien .. of de stofzuiger erbij pakkenquote:Op donderdag 7 april 2005 15:46 schreef SHERMAN het volgende:
hmm zat al te denken aan hitte probleem maar zelfs met de kast open blijft ie nog stom doen, en de fans draaien gewoon![]()
maar even een tijdje wachten en dan voorzichtig wat stof weg halen denk ik maar
quote:Op vrijdag 8 april 2005 11:37 schreef SHERMAN het volgende:
ik ben waarschijnlijk 160 gieg aan data kwijt.
nopesquote:
ik krijg ineens zin in backupsquote:Op vrijdag 8 april 2005 14:01 schreef Jump het volgende:
[..]
nopes
ook eens 2 hd's op zelfde moment verloren (doorgefikt), ook veel data kwijt
Inderdaad, ik ga dat ook maar eens doen.quote:
ons eerst zoveel schrik aanjagenquote:
Ik heb ook zitten zweten hoorquote:
1 | ::::: Cannot join #dig, you're banned (Press F8 to try to unban) |
nopes, moet iemand met een @ zijn. maar ik denk dat er momenteel niemand aanwezig is daar met een @quote:Op zaterdag 9 april 2005 11:49 schreef SHERMAN het volgende:
Kan ik dat doen?
* Jump veranderdquote:Op zaterdag 9 april 2005 14:22 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
moet je maar niet die smileys hosten![]()
rechtermuisknop... opslaan als...quote:Op zaterdag 9 april 2005 14:23 schreef Jump het volgende:
[..]
* Jump] veranderd [afbeelding vlug in een liev figuurtje
[afbeelding]
moet je niet doen hoor, smily blift wel online staanquote:
maar uhm ik had het al gedaanquote:Op zaterdag 9 april 2005 14:33 schreef Jump het volgende:
[..]
moet je niet doen hoor, smily blift wel online staan [afbeelding]
korfbalquote:Op zaterdag 9 april 2005 16:23 schreef Sjowhan het volgende:
blegh... leuk dat sporten *not*; Koud, verkleumd, nat, en dan ook nog verliezen. Life sucks!
Tja.. als het mooi weer is dan is't wel te doen imo. Maar vanmiddag was het regen, wind en koud, dus was een verademing toen ik weer lekker onder de douche stondquote:Op zaterdag 9 april 2005 20:18 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
korfbal
ik morgen in de zaal kung foeien en buiten zijn ze dan aan het mandjeballen bij mijn oude vereniging![]()
ik ben altijd al een zaalspeelster geweestquote:Op zaterdag 9 april 2005 20:25 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Tja.. als het mooi weer is dan is't wel te doen imo. Maar vanmiddag was het regen, wind en koud, dus was een verademing toen ik weer lekker onder de douche stond
nee ik speel gewoon beter in de zaal en daarom ben ik er meer gesteld op... spelen is minder met regen en wind e.d. maar trainen juist weer lekker! buiten dan!quote:Op zaterdag 9 april 2005 20:39 schreef Sjowhan het volgende:
Tsss.. dus echte seizoens-speelster
Een echte korfballer doet veld en zaal.. die deinst niet terug van een klein buitje
zo laat in de nacht?quote:Op zondag 10 april 2005 02:21 schreef NiteSpeed het volgende:
Ik ben aan het dansen.
Dan had je het kennelijk nodig!quote:Op zondag 10 april 2005 11:05 schreef Sjowhan het volgende:
Huh.. waar is me reactie
Ik plofde dus gewoon in slaap vannacht, terwijl ik me vriendin beloofd had om nog even te bellen
edit: hij stond er echt niet hoor!
blijkbaar ja.. en dan best wel kut om te horen dat ze tot laat heeft gewacht op me telefoontjequote:
Dan had ze zelf toch ook kunnen bellen?quote:Op zondag 10 april 2005 11:07 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
blijkbaar ja.. en dan best wel kut om te horen dat ze tot laat heeft gewacht op me telefoontje![]()
Ze had geen btg meer, dus dat schiet niet opquote:Op zondag 10 april 2005 11:10 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Dan had ze zelf toch ook kunnen bellen?![]()
ging je niet eens wat vroeger gaan slapen?quote:
kga vanaaf film kijken niet in de middag!quote:Op zondag 10 april 2005 15:37 schreef Jump het volgende:
[..]
ging je niet eens wat vroeger gaan slapen?
je zal deze middag weer slapen bij de film
ben je al in slaap gevallen nu ?quote:Op zondag 10 april 2005 18:18 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
kga vanaaf film kijken niet in de middag!
En nu niet meer doen hequote:Op zondag 10 april 2005 22:50 schreef cygnusx het volgende:
ben ik weer! ik mag weer posten naar 48 uur
quote:
hoezo dan ?quote:
mwha gewoonquote:
Hmm.. dan valt mijn error-log wel mee, deze is 'maar' 184kB. Me accesslog is 4mBquote:Op woensdag 13 april 2005 19:46 schreef the_disheaver het volgende:
whaaa, mijn Apache Error log was maarliefst 1,03 GB!![]()
Sinds 18 februari gaf ie elke seconde ongeveer 25 error's van ongeveer 400 tekens (gok) over mn firewall... Toen had ik Panda antivirus internet Protection, momenteel ongeveer 3 weken Zone Alarm.
Dus 1 tot 2 maanden elke seconde 25 errors > Ik heb vrijwel altijd mn pc aan (soms een restart) dus tussen 70 en 140 miljoen errors:S
Heb dat bestand maar verwijderd....
dat denk jij..quote:Op zondag 10 april 2005 11:15 schreef Sjowhan het volgende:
Ze had geen btg meer, dus dat schiet niet op.
Ik weet het wel zeker, ken me vriendin langer als vandaagquote:Op donderdag 14 april 2005 00:08 schreef SLaMDanCeR het volgende:
[..]
dat denk jij..
vrouwen, altijd wel een slap excuus om de man voor de kosten op te laten draaien ~
Ze heeft standaard geen geldquote:Op donderdag 14 april 2005 08:38 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ik weet het wel zeker, ken me vriendin langer als vandaag
Kan best kloppen, weinig banen in de stad waar ze werktquote:
Dat wil ze niet, dus doe ik het ook nietquote:En jij mag altijd betalen?
Welke stad dan?quote:Op donderdag 14 april 2005 10:04 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Kan best kloppen, weinig banen in de stad waar ze werkt
[..]
Dat wil ze niet, dus doe ik het ook niet
Naar watquote:ben ik weer! ik mag weer posten naar 48 uur
Hopelijk niet naar digquote:Op donderdag 14 april 2005 12:27 schreef saban het volgende:
Goedemiddag mensen
Cygnusx leer eens fatsoenlijke Nederlands.
[..]
Naar wat
Tja, ik heb het niet uitgezochtquote:Op donderdag 14 april 2005 11:16 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Daar moet je ook helemaal niet komen
nou snapt niemand waar je het over hebtquote:
Mn Errorlog is inmiddels (van 1 dag) weer net zo groot als mn accesslog (vanaf december vorig jaar)... 677 KB. Ben dan ook aan het ontwikkelen....quote:Op woensdag 13 april 2005 20:01 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Hmm.. dan valt mijn error-log wel mee, deze is 'maar' 184kB. Me accesslog is 4mB
Iets wat bij jullie pastquote:Op vrijdag 15 april 2005 10:34 schreef QuietGuy het volgende:
wat wil ik... iets wat bij ons pastGroot? Wat kan?
ongeveerquote:
Klinkt goed!quote:Die 50 bij 60 (of 60 bij 50) is doek op een stuk bord, dus dat is een stuk dunner.
okidokiequote:
Valt me ook op.. zelfs primandes krijg ik geeneens hierquote:Op zaterdag 16 april 2005 09:50 schreef BlueCurl het volgende:
wiekentgoedemorgen allen.
valt me op dat het hier ineens erg rustig is.. najah laat me wel sneller naar IRC gaan
lijkt me erg sterkquote:Op zaterdag 16 april 2005 10:53 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Valt me ook op.. zelfs primandes krijg ik geeneens hier. Heeft men het druk gekregen ofzo
jijquote:
ohja, sjowhan en SHERMAN vergetenquote:
Hoi QG, kom je ook eens langs in hét topic van dig?quote:
hahahaquote:Op zaterdag 16 april 2005 20:28 schreef Jump het volgende:
cygnus, naam welk adres moet ik die bloemen sturen ?
Druk?quote:Op zaterdag 16 april 2005 10:53 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Valt me ook op.. zelfs primandes krijg ik geeneens hier. Heeft men het druk gekregen ofzo
Hij had hem donderdag aan, staat hartstikke leukquote:Op maandag 18 april 2005 11:08 schreef Troel het volgende:
We willen wel een foto van jou in dat shirt hoor Marty
nou, voorruit, een naaktfoto is ook goedquote:Op maandag 18 april 2005 11:09 schreef Ripley het volgende:
[..]
Hij had hem donderdag aan, staat hartstikke leuk![]()
quote:Op maandag 18 april 2005 11:13 schreef Troel het volgende:
[..]
nou, voorruit, een naaktfoto is ook goed
Dan geloof ik wel dat dat shirt mooi staat
is op zen reactie in men 'Fotoboek van Jump'quote:Op zaterdag 16 april 2005 20:28 schreef Jump het volgende:
cygnus, naam welk adres moet ik die bloemen sturen ?
Er is een vrouwelijke versie gemaakt, maar deze zetten ze niet in de bannersquote:Op maandag 18 april 2005 09:11 schreef BlueCurl het volgende:
die games.fok.nl banner:') en ik nuik ben vrouw en speel ook games
maar iets wat ik niet heb is een grote piemel
tasso noemt datquote:zo lekker naar de Ikea... nieuw bureau en tv kast halen want dat is nodig! whoehoei! ook eens deze week glasvezel behang en verf halen
En wat zou de tekst daarop dan wel niet zijnquote:Op maandag 18 april 2005 11:20 schreef Jump het volgende:
[..]
Er is een vrouwelijke versie gemaakt, maar deze zetten ze niet in de banners
quote:
het woordje groot kwam er ook in voorquote:Op maandag 18 april 2005 11:32 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
En wat zou de tekst daarop dan wel niet zijn?
quote:![]()
quote:Op maandag 18 april 2005 11:10 schreef Godlike02 het volgende:
Ik mag niet klagen
Was heerlijk weekend op het strand
Ja ik zal van de week ff fototje makenquote:Op maandag 18 april 2005 11:08 schreef Troel het volgende:
We willen wel een foto van jou in dat shirt hoor Marty
Ik zat zo waar op bloemendaalquote:Op maandag 18 april 2005 11:41 schreef Marty26 het volgende:
[..]ja was het wel goed weer voor gisteren
[..]
Ja ik zal van de week ff fototje makenhij is erg leuk en ik ben er erg blij mee
Overloperquote:Op maandag 18 april 2005 12:21 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik zat zo waar op bloemendaal![]()
Ik schaam me nog
Maar de zon was lekker
Wat hoor ik daar gratis etenquote:Op maandag 18 april 2005 13:24 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
De kust
Is toch van mn familie
Beetje het kapitaal binnen de erfenis houden he!
Nou lijkt me niet!quote:
Daar ga ik dus ook nooit heenquote:Op maandag 18 april 2005 13:36 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Nou lijkt me niet!
Zoals ik al zei kapitaal vast houden
Niet weg geven.
En daarbij vind ik het niet lekker daar
I know maar toch soms is het daar wel leukquote:Op maandag 18 april 2005 14:40 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik ga nooit naar bloemendaal
De uitzondering ........
Wel neequote:Op maandag 18 april 2005 16:26 schreef Marty26 het volgende:
[..]
I know maar toch soms is het daar wel leuk
heb nog driekwartier. maar de meeste alle buren kennen mequote:Op maandag 18 april 2005 23:12 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
ochjee wat een toestand
Geen belletje getrek meer?![]()
nog 18 mintenquote:Op maandag 18 april 2005 23:13 schreef Jump het volgende:
[..]
heb nog driekwartier. maar de meeste alle buren kennen me
je hebt me al gefeliciteerd toen ik brievenbus opendeedquote:Op maandag 18 april 2005 23:42 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
nog 18 minten. Ik feliciteer je morgen wel
ikkuh eerst ff
![]()
your welcomequote:Op maandag 18 april 2005 23:43 schreef Jump het volgende:
[..]
je hebt me al gefeliciteerd toen ik brievenbus opendeed![]()
your welcomequote:Op dinsdag 19 april 2005 08:47 schreef Jump het volgende:
goedemorgen allemaal
taart
thx godlike en bluecurl![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |