het zal niet warm zijn in het lokaalquote:
geen ijsje voor jouquote:
ik hou van ijsquote:
moet je maar niet zo heet staan, dan zouden de ijsniet niet smeltenquote:
quote:Op donderdag 7 april 2005 15:33 schreef SHERMAN het volgende:
mijn pc is dood.
Ineens loopt alles vast, even reboot denk ik, start winodws niet meer op
pc blijft reboten halverwege het laden van windows
gezeik ook weer
Ijsje erop gooien .. of de stofzuiger erbij pakkenquote:Op donderdag 7 april 2005 15:46 schreef SHERMAN het volgende:
hmm zat al te denken aan hitte probleem maar zelfs met de kast open blijft ie nog stom doen, en de fans draaien gewoon![]()
maar even een tijdje wachten en dan voorzichtig wat stof weg halen denk ik maar
quote:Op vrijdag 8 april 2005 11:37 schreef SHERMAN het volgende:
ik ben waarschijnlijk 160 gieg aan data kwijt.
nopesquote:
ik krijg ineens zin in backupsquote:Op vrijdag 8 april 2005 14:01 schreef Jump het volgende:
[..]
nopes
ook eens 2 hd's op zelfde moment verloren (doorgefikt), ook veel data kwijt
Inderdaad, ik ga dat ook maar eens doen.quote:
ons eerst zoveel schrik aanjagenquote:
Ik heb ook zitten zweten hoorquote:
| 1 | ::::: Cannot join #dig, you're banned (Press F8 to try to unban) |
nopes, moet iemand met een @ zijn. maar ik denk dat er momenteel niemand aanwezig is daar met een @quote:Op zaterdag 9 april 2005 11:49 schreef SHERMAN het volgende:
Kan ik dat doen?
* Jump veranderdquote:Op zaterdag 9 april 2005 14:22 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
moet je maar niet die smileys hosten![]()
rechtermuisknop... opslaan als...quote:Op zaterdag 9 april 2005 14:23 schreef Jump het volgende:
[..]
* Jump] veranderd [afbeelding vlug in een liev figuurtje
[afbeelding]
moet je niet doen hoor, smily blift wel online staanquote:
maar uhm ik had het al gedaanquote:Op zaterdag 9 april 2005 14:33 schreef Jump het volgende:
[..]
moet je niet doen hoor, smily blift wel online staan [afbeelding]
korfbalquote:Op zaterdag 9 april 2005 16:23 schreef Sjowhan het volgende:
blegh... leuk dat sporten *not*; Koud, verkleumd, nat, en dan ook nog verliezen. Life sucks!
Tja.. als het mooi weer is dan is't wel te doen imo. Maar vanmiddag was het regen, wind en koud, dus was een verademing toen ik weer lekker onder de douche stondquote:Op zaterdag 9 april 2005 20:18 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
korfbal
ik morgen in de zaal kung foeien en buiten zijn ze dan aan het mandjeballen bij mijn oude vereniging![]()
ik ben altijd al een zaalspeelster geweestquote:Op zaterdag 9 april 2005 20:25 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Tja.. als het mooi weer is dan is't wel te doen imo. Maar vanmiddag was het regen, wind en koud, dus was een verademing toen ik weer lekker onder de douche stond
nee ik speel gewoon beter in de zaal en daarom ben ik er meer gesteld op... spelen is minder met regen en wind e.d. maar trainen juist weer lekker! buiten dan!quote:Op zaterdag 9 april 2005 20:39 schreef Sjowhan het volgende:
Tsss.. dus echte seizoens-speelster
Een echte korfballer doet veld en zaal.. die deinst niet terug van een klein buitje
zo laat in de nacht?quote:Op zondag 10 april 2005 02:21 schreef NiteSpeed het volgende:
Ik ben aan het dansen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |