goed goedquote:Op maandag 4 april 2005 13:57 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Hoi Jump.
Alles goed?
Nog bedankt voor gister he.
er klopt iets niet in die MyAT. er zijn 50 reacties en al 2 posts op 2de pagina. Normaal is er dat maar 1quote:Op maandag 4 april 2005 14:04 schreef SHERMAN het volgende:
Oke, dit is dus vaag he.
In de AT heeft Jump al gereageerd, maar in dit topic zie ik geen nieuwe posts
Nu dus wel.
Hier alles goed, eerste 2 tentamens gehad, nog teveel te gaan.
FOK! is dus weer lekker bezig.quote:Op maandag 4 april 2005 14:08 schreef Jump het volgende:
[..]
er klopt iets niet in die MyAT. er zijn 50 reacties en al 2 posts op 2de pagina. Normaal is er dat maar 1
jij kan ook maar over 1 onderwerp praten héquote:
Dat hoor ik wel is vaker ja, maar dan bedoelen ze meer het onderwerp wat meestal komt als de liefde er eenmaal is.quote:Op maandag 4 april 2005 15:14 schreef Jump het volgende:
[..]
jij kan ook maar over 1 onderwerp praten hé
Waarop?quote:
op de propaganda die jij gecreeerd heb in jouw eigen breinquote:
quote:Op maandag 4 april 2005 15:22 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
op de propaganda die jij gecreeerd heb in jouw eigen brein![]()
edit: kijk hoe vriendelijk we zijn op msn:
jump » internix.be » says:
morgen ga ik je blokken
BlueCurl.nl says:
zomaar ga je me blokken
van harte gefeliciteerd..quote:Op maandag 4 april 2005 15:40 schreef Geqxon het volgende:
De service van logitech is super!
Is uw muis kapot meneer? Geen probleem, als u even de usb stekker erafknipt en opstuurt naar een louche adres in zwitserland, krijgt u van ons een gloednieuwe MX510
volgende keer inviten we je alleen in ons gesprek als je met ons beide doet mijnenvegenquote:Op maandag 4 april 2005 16:19 schreef SHERMAN het volgende:
Laatste nieuws,
Jump en BC gaan daten.
BlueCurl.nl zegt:
hoe wil je dat hier krijgen ?
jump » internix.be » zegt:
die kom ik wel eens brengen
Liefquote:Op maandag 4 april 2005 16:19 schreef SHERMAN het volgende:
Laatste nieuws,
Jump en BC gaan daten.
BlueCurl.nl zegt:
hoe wil je dat hier krijgen ?
jump » internix.be » zegt:
die kom ik wel eens brengen
of dammenquote:Op maandag 4 april 2005 16:21 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
volgende keer inviten we je alleen in ons gesprek als je met ons beide doet mijnenvegen![]()
![]()
Vergeet het maar.quote:Op maandag 4 april 2005 16:21 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
volgende keer inviten we je alleen in ons gesprek als je met ons beide doet mijnenvegen![]()
![]()
dat noemen ze trilian geloof ikquote:Op maandag 4 april 2005 16:32 schreef SHERMAN het volgende:
Bestaat er geen msn lite zonder die zooi?
Nope, maargoed.. het is het een, of het ander hequote:Op maandag 4 april 2005 18:52 schreef SHERMAN het volgende:
Heeft weer geen custom smiley's toevoegen enzo volgens mij.
bij mij doet die het perfectquote:
ik zal morgen eens zoeken. je hebt er in ieder geval programma 7zip voor nodig. die files zijn special zip formaatjequote:Op maandag 4 april 2005 22:12 schreef SHERMAN het volgende:
Klik nu nog vrij leeg.
Heb je een linkje met uitleg over hoe je extension kan maken voor FF? Kan het nergens meer terug vinden namelijk.En jij had die FOK! Sml tool gemaakt.
Wil ik wat uit gaan bouwen.
Ik ga alvast wat spelen, bedankt.quote:Op maandag 4 april 2005 22:35 schreef Jump het volgende:
[..]
ik zal morgen eens zoeken. je hebt er in ieder geval programma 7zip voor nodig. die files zijn special zip formaatje
als je die .xpi unzipt, krijg je dan een jar met js bestanden enzo in
wel voorzichtig met omspringen héquote:Op dinsdag 5 april 2005 00:50 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
whehehe ik heb nog wel leuke wapens in het arsenaal staan![]()
![]()
ja, er stond dat je tegen het hoofd er mee moest slaan. wist ik veel dat het niet mijn hoofd moest zijnquote:Op dinsdag 5 april 2005 13:20 schreef Jump het volgende:
[..]
wel voorzichtig met omspringen hé
ketting komt hard aan
quote:Op dinsdag 5 april 2005 13:21 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
ja, er stond dat je tegen het hoofd er mee moest slaan. wist ik veel dat het niet mijn hoofd moest zijn
Ik heb ook nog wel wat liggen.quote:Op dinsdag 5 april 2005 00:50 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
whehehe ik heb nog wel leuke wapens in het arsenaal staan![]()
![]()
je bent wat stoerquote:Op dinsdag 5 april 2005 15:16 schreef SHERMAN het volgende:
Zelfs iemand van het dev forum heeft mij avater gezien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |