Ja he.quote:
Benieuwd of er wat mee word gedaan.quote:Op dinsdag 5 april 2005 15:42 schreef Jump het volgende:
[FO][BUG] verkeerd aantal reacties
bugreportje over dit topic
hij heeft zo'n miniatuur shermantankje dat legoblokjes afvuurtquote:
pfff das kinderspel!quote:Op dinsdag 5 april 2005 17:21 schreef Jump het volgende:
[..]
hij heeft zo'n miniatuur shermantankje dat legoblokjes afvuurt
Neuh, groter en pijnlijker.quote:Op dinsdag 5 april 2005 17:21 schreef Jump het volgende:
[..]
hij heeft zo'n miniatuur shermantankje dat legoblokjes afvuurt
maar maar maar....quote:Op dinsdag 5 april 2005 19:20 schreef SHERMAN het volgende:
Eerder scherp en metaal.
Of klein en plastig.
quote:
quote:Patrouille
Aan weerskanten van de Maas wordt er patrouille gelopen.
Aan de ene kant loopt een Belgische soldaat, aan de andere kant een Nederlandse soldaat.
Het is vroeg in de morgen en er staat nog wat mist op het water.
De Belgische soldaat vraagt zich af bij welk onderdeel de Nederlandse soldaat zou zijn.
Hij wil dit met gebaren aan de Nederlander vragen.
De Belg maakt een fladderend gebaar en roept: "Zit je bij de luchtmacht"?
De Nederlander kijkt, maar geeft geen antwoord.
De Belg maakt een zwemmend gebaar en roept: "Zit je bij de marine”?
De Nederlander kijkt weer, maar geeft geen antwoord.
De Belg denkt: hij zit dus niet bij de luchtmacht en niet bij de marine.
Misschien is ie wel bij de stoottroepen.
De Belg maakt het gebaar met een vinger in een gat en roept: "Zit je bij de stoottroepen”?
De Nederlander kijkt, maar zwijgt.
Misschien zit hij bij de verkenners en de Belg maakt een gebaar van een verrekijker en roept:
"Zit je bij de verkenners"?
Dan gooit de Nederlander zijn geweer op de grond en rent weg naar de kazerne.
"Wat kom jij hier doen" vraagt de commandant: "Jij moet patrouille lopen bij de Maas"
"Ik ben niet gek" zegt de Nederlander:
"Aan de overkant loopt een idiote Belg die zegt tegen mij”:
(vlieggebaar):"als straks de mist gezakt is"
(zwemgebaar): "dan zwem ik naar de overkant"
(vinger-in-gat-gebaar): "en dan naai ik u"
(verrekijkergebaar): "tot u zulke kleine ogen hebt".
quote:Het is oorlog geworden tussen Nederland en Belgie. Opeens komt er een Neutraal Persoon naar de Nederlanders toe en zegt: "Al die Belgen heten Sjefke, als je nou op het strijdveld heel hard Sjefke roept dan zeggen ze ja en weet je waar ze zitten en schiet je ze dood. Dus dat doen de Nederlanders: "Sjefke?" Belgen: "Ja" TTTTRRRRRRRRRRRRRRRRRRR ;de Belgen dood.
Een tijdje later komt de neutrale persoon naar Belgie toe en zegt al die Nederlanders heten Jan, als je nou op het strijdveld heel hard Jan roept zeggen ze ja en schiet je ze dood.
Dus de Belgen Proberen: "Jan? Nederlanders: "Ben jij dat Sjefke?"
Belgen: "Ja" Nederlanders: TTTTTRRRRRRRRRRRR
Het is dat mijn pa de digicam mee had, anders had ik wat foto's gemaakt. Heb nog wel deze liggen.quote:Op dinsdag 5 april 2005 21:52 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
maar welk wapen arsenaal bezit ge dan?
Jij Terroristquote:Op dinsdag 5 april 2005 21:58 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Het is dat mijn pa de digicam mee had, anders had ik wat foto's gemaakt. Heb nog wel deze liggen.
[[url=http://herfkens.biz/michel/foto/mes_klein.JPG]afbeelding][/url]
haha laten we dan maar niet over het gewer beleid in amerika hebben devquote:
Word ik nou al Dev genoemd?quote:Op woensdag 6 april 2005 10:17 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
haha laten we dan maar niet over het gewer beleid in amerika hebben devdan is half amerika een terrorist
hehe was nog niet helemaal wakker geloof ikquote:Op woensdag 6 april 2005 10:20 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Word ik nou al Dev genoemd?![]()
En wil jij een voorbeeld nemen aan de amerikanen dan?
Hier is het verboden, daar in de meeste staten niiet
pff doe je toch je wetsuit aan johquote:Op woensdag 6 april 2005 10:28 schreef Marty26 het volgende:
mogge mensen van het goede leven
* Marty26 gaat zo de zee in om te kiten
lekker koud 10graden is het zee water nu
Ja hoor wat denk jij danquote:
met een 5/4/3 is 10 graden prima te doen dussuh niet zo zeurenquote:Op woensdag 6 april 2005 10:37 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Ja hoor wat denk jij dan
ANders ga je kapot
hehehe held wanneer ga jij weer eens het water in dan?quote:Op woensdag 6 april 2005 10:44 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
met een 5/4/3 is 10 graden prima te doen dussuh niet zo zeuren
Jij moet thuis blijvenquote:Op woensdag 6 april 2005 10:47 schreef Marty26 het volgende:
[..]
hehehe held wanneer ga jij weer eens het water in dan?
Nietquote:
niet... heb me draai nu gevonden bij kung fu... al een tijdje. heb me surfboard ook al een tijd gelee verkochtquote:Op woensdag 6 april 2005 10:47 schreef Marty26 het volgende:
[..]
hehehe held wanneer ga jij weer eens het water in dan?
Dat is waar ook ja dat heb je wel eens verteldquote:Op woensdag 6 april 2005 11:23 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
niet... heb me draai nu gevonden bij kung fu... al een tijdje. heb me surfboard ook al een tijd gelee verkocht
have funquote:Op woensdag 6 april 2005 11:27 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Dat is waar ook ja dat heb je wel eens verteld
Ik ga pleite en de zee op zoeken![]()
![]()
Heb nog meer liggen.quote:Op woensdag 6 april 2005 10:06 schreef BlueCurl het volgende:
mesjes! en kogels! *shocked*
Je moest is weten.quote:
| 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 | jump » internix.be » zegt: strandsandalen ken ik hoor :") BlueCurl.nl zegt: uhuh maar dit zijn de surfsandalen :P vaan reef O+ jump » internix.be » zegt: sandalen zin sandalen hoor BlueCurl.nl zegt: nietus :P jump » internix.be » zegt: wellus :+ BlueCurl.nl zegt: vraag maar aan marty... die zal het eens zijn met me :P jump » internix.be » zegt: zal ik doen :P BlueCurl.nl zegt: mooi |
hèhèquote:Op donderdag 7 april 2005 09:16 schreef BlueCurl het volgende:
wat kun je waarmee?
btw kut ns... waar ik normaal een half uurtje over zou doen heb ik nu bijna anderhalf uur over gedaan
ennuh ik zag een gast over R'Dam CS rennen met een kite onder zijn armmoest ineens aan Marty denken
Edit:
Jump mocht je me niet online vinden op msnheb hem niet opgestart. moet ff wat voor school gaan doen
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |